quote:Op zondag 2 januari 2011 12:50 schreef guitarist het volgende:
Als je dan echt een stabiel besturingssysteem wil, neem dan ook de stabiele hardware waarvoor het besturingssysteem geschreven is.
Hij heeft toch echt gelijk. Windows kan op alle hardware draaien. OSX is weer speciaal aangepast op hardware, lekker makkelijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:53 schreef FredvZ het volgende:
[..]Apple maakt al jaren geen hardware meer. Het enige wat nog specifiek "apple" aan een imac/ibook is dat lijkt op een uitvergrootte iPhone met een toetsenbord (en een muis) erbij.
Waar zie je in mijn post staan dat Apple hardware maakt?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:53 schreef FredvZ het volgende:
[..]Apple maakt al jaren geen hardware meer. Het enige wat nog specifiek "apple" aan een imac/ibook is dat lijkt op een uitvergrootte iPhone met een toetsenbord (en een muis) erbij.
Maar ja met Windows loop je juist weer altijd te kutten met al die drivers, bij Mac werkt het gewoon en heb je zelf nooit iets met een driver nodig.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:55 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Hij heeft toch echt gelijk. Windows kan op alle hardware draaien. OSX is weer speciaal aangepast op hardware, lekker makkelijk.
Komt omdat de drivers op een Mac al voor geïnstalleerd zijn.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:27 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Maar ja met Windows loop je juist weer altijd te kutten met al die drivers, bij Mac werkt het gewoon en heb je zelf nooit iets met een driver nodig.
Ja ik weet hoe het komt, maar het is wel weer één van die dingen die Mac een stuk vriendelijker maakt in de beleving. Of je moet zelf je drivers bijhouden, of dit word door de fabrikant voor je gedaan en één software update knopje in de finder zet alles weer up-to-date.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Komt omdat de drivers op een Mac al voor geïnstalleerd zijn.
windows 7 zoekt de meeste drivers ook zelfquote:Op zondag 2 januari 2011 13:34 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Ja ik weet hoe het komt, maar het is wel weer één van die dingen die Mac een stuk vriendelijker maakt in de beleving. Of je moet zelf je drivers bijhouden, of dit word door de fabrikant voor je gedaan en één software update knopje in de finder zet alles weer up-to-date.
Meeste of alles is toch een wereld van verschil.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
windows 7 zoekt de meeste drivers ook zelf
Tegenwoordig is het het hetzelfde en zou ik zelfs durven te zeggen dat je met os x meer problemen hebt met drivers zoeken.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:38 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Meeste of alles is toch een wereld van verschil.
(tenzij je zelf vreemde zooi aan je Mac hangt)
Klopt, en op de nieuwe computers zijn de drivers ook al voor geïnstalleerd en dat maakt Windows 7 dus ook weer gebruiks vriendelijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
windows 7 zoekt de meeste drivers ook zelf
quote:Op zondag 2 januari 2011 13:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het het hetzelfde en zou ik zelfs durven te zeggen dat je met os x meer problemen hebt met drivers zoeken.
quote:Op zondag 2 januari 2011 13:46 schreef FredvZ het volgende:
Windows laat zich iig sneller installeren, zit nu al 30 minuten tegen dit scherm aan te kijken:
[ afbeelding ]
Dan heb je al 5% van het hele proces voldaanquote:Op zondag 2 januari 2011 13:46 schreef FredvZ het volgende:
Windows laat zich iig sneller installeren, zit nu al 30 minuten tegen dit scherm aan te kijken:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |