Toch moet je het over hardware hebben, niet alle hardware wordt ondersteund. Dus daar zal je je eerst in moeten verdiepen..quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:50 schreef Rivalo het volgende:
Jaja, ik ga het eens proberen: Na het eindeloze getroll van sommige users wil ik OSX eens wat langer in gebruik nemen.
Maar ik wil eigenlijk wel gewoon Windows er op houden en backup files zodat ik altijd nog terug kan.
Kan dit?
Over hardware hoeven we het niet te hebben, dat van mij is toch beter dan de gemiddelde Apple pc.
ja, tuurlijk. oke zal ik doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:56 schreef Ben_Weekdier het volgende:
Koop een Apple, dan kan je OSX en Windows prima naast elkaar draaien. Alles wat je doet op een windowsbak is verder aanmodderen.
Ja, oké en nu. Ik zie dat er bij 10.6.5 maar één MSI board mogelijk is, en die heb ik niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:53 schreef Netsplitter het volgende:
Leesvoer.
http://wiki.osx86project.org/wiki/index.php/Main_Page
Dat probleem had ik dus ook. Dan moet je zoeken naar andere varianten van hackintosh of de proef op de som nemen en eventueel dus zonder resultaat eindigen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:59 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ja, oké en nu. Ik zie dat er bij 10.6.5 maar één MSI board mogelijk is, en die heb ik niet.
En 10.6.4 of lager?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:59 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ja, oké en nu. Ik zie dat er bij 10.6.5 maar één MSI board mogelijk is, en die heb ik niet.
Ja als dit snel genoeg gaat, en niet gaat laggen als de ziekte.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:01 schreef Bombvis het volgende:
Is het geen optie om hem in een virtuele omgeving te draaien? Ik heb hem ook naast mijn Win7 draaien, maar dan wel in virtuele omgeving
Mwah dat schijnt mee te vallen. Vriend van mij heeft het ook virtueel draaien en dat gaat verder smooth.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:04 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ja als dit snel genoeg gaat, en niet gaat laggen als de ziekte.
Als je Vista virtueel kunt draaien vanuit Vista en ze beiden bruikbaar blijven, lijkt OSX me niet zo'n probleemquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:04 schreef Rivalo het volgende:
Ja als dit snel genoeg gaat, en niet gaat laggen als de ziekte.
Oké, ik ga het eens proberen. Nog een aanraden qua software, omdat ik al wel eens meerdere heb gebruikt voor dingen die toch niet hele goed werkten/foutmeldigen gaven.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:06 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
Mwah dat schijnt mee te vallen. Vriend van mij heeft het ook virtueel draaien en dat gaat verder smooth.
Je moet alleen niet gaan proberen om HD rommel te editen/kijken.. dat wordt al iets lastiger..
Hij draait het volgens mij in VMware, maar in Virtualbox heeft het ook gedraaid.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:07 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Oké, ik ga het eens proberen. Nog een aanraden qua software, omdat ik al wel eens meerdere heb gebruikt voor dingen die toch niet hele goed werkten/foutmeldigen gaven.
Patserquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:50 schreef Rivalo het volgende:
Over hardware hoeven we het niet te hebben, dat van mij is toch beter dan de gemiddelde Apple pc.
Staat ook een smiley bij.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |