Welke oorlog? Er is gewoon een normale, fatsoenlijke discussie aan de gang. Dat zien de mods ook wel. Als jij dat als "oorlog" ziet heb jij een nogal vreemde belevingswereld.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:38 schreef Kandijfijn het volgende:
Fanboy gedrag van Android vs IOS is wel weer extreem irritant. Iemand kan niet eens meer vragen wat voor telefoon geschikt voor hem haar is zonder dat de oorlog uitbreekt.
Misschien een idee een centraal ''Welke telefoon moet ik nemen?'' wil daar best wel een redelijk OP tegen aangooien eventueel.
Die was niet alleen op de ene discussie gericht jongen. :/quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Welke oorlog? Er is gewoon een normale, fatsoenlijke discussie aan de gang. Dat zien de mods ook wel. Als jij dat als "oorlog" ziet heb jij een nogal vreemde belevingswereld.
Bedankt voor het aanbod maar (nog) niet nodigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:38 schreef Kandijfijn het volgende:
Misschien een idee een centraal ''Welke telefoon moet ik nemen?'' wil daar best wel een redelijk OP tegen aangooien eventueel.
Oké aanbod blijft staan voor de toekomstquote:Op zondag 13 februari 2011 18:26 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod maar (nog) niet nodig
We laten topics altijd open, hij zakt vanzelf wel wegquote:
Oh ok. Ook goed.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
We laten topics altijd open, hij zakt vanzelf wel weg
Tenzij het een kuttopic is uiteraard maar dat spreekt voorzich.quote:
En ik dacht de ideale baggerplek gevonden te hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:49 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Tenzij het een kuttopic is uiteraard maar dat spreekt voorzich.
ONZ is de ideale baggerplaats sinds SwJ geen mod meer is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef Bart het volgende:
[..]
En ik dacht de ideale baggerplek gevonden te hebben.
Maar dan verzuipt mijn ONZ in andere ONZquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
ONZ is de ideale baggerplaats sinds SwJ geen mod meer is.
Dan bagger je mijn topic vol.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar dan verzuipt mijn ONZ in andere ONZ.
Kan er alsnog een slot opquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan bagger je mijn topic vol.
Ik heb een nuttige reactie geplaatst, mag dat ook?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan bagger je mijn topic vol.
Juist wel! Anders heeft ie niets te doenquote:Al zal smegmanus er denk ik niet blij mee zijn.
Nou, vooruit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb een nuttige reactie geplaatst, mag dat ook?
quote:Juist wel! Anders heeft ie niets te doen.
Gevolgd door nog meer nuttige info! Thx!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb een nuttige reactie geplaatst, mag dat ook?
[..]
Juist wel! Anders heeft ie niets te doen.
Graag gedaan!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gevolgd door nog meer nuttige info! Thx!
Denk aan je bloeddruk...quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:24 schreef smegmanus het volgende:
Godskolere het is ook niet mijn hobby en ik vind het ook niets.
Maar ik kan wel begrijpen dat er mensen zijn die het leuk vinden en hier graag hun geld en tijd instoppen.
Respecteer dat godverdomme nou eens.
Je hoeft niet te posten hé. Het mag. Staat het topic je niet aan, kijk dan verder maar ga niet je ongezouten mening geven en schreeuwen dat jij dit niet leuk vind.
Ik vind het geen patsen. Je kunt zien dat hij er hobby aan heeft.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:35 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Denk aan je bloeddruk...
Er is niks mis met case-modding, maar zoals Amoeba het presenteert in het topic is het gewoon patsen. En out-of-the-blue patsen met je computer is gewoon not done.
Maar we mogen blijkbaar onze mening niet uiten volgens jou, we mogen alleen posten als we pré zijn? Waar zijn fora dan voor? Juist, om meningen te uiten en te delen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:56 schreef smegmanus het volgende:
Je hoeft het ook niet met me eens te zijn
Mijn mening, jouw mening.
Duh. Hij vraagt het toch aan ons? Wij kunnen toch niet voor hem spreken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wat jullie er van maken is een discussietopic welke smartphone het beste zou zijn in jullie eigen ogen, niet in die van de ogen van TS.
Waar zeg ik dat? Als jij fan bent van AMD en ik van Intel en en jij start dan een topic over jouw superdeluxe AMD systeem dan post ik nu even het verloop van het topic voor je OK?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:25 schreef mk13139 het volgende:
[..]
Maar we mogen blijkbaar onze mening niet uiten volgens jou, we mogen alleen posten als we pré zijn? Waar zijn fora dan voor? Juist, om meningen te uiten en te delen.
quote:AMD![]()
Dat heeft niets met het uiten van meningen te maken. Vind je wel?quote:AMD is troep man
Joh? Het gaat erom dat bij een "ik zoek een smartphone topic" elke keer dezelfde discussie wordt gevoerd. Dat vergeet je even te quoten. Geeft niet. Je snapt mijn punt of je snapt het niet, of je wilt het gewoon niet snappen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:37 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Duh. Hij vraagt het toch aan ons? Wij kunnen toch niet voor hem spreken?
Als TS vraagt welke smartphone hij moet nemen, is het toch niet gek dat er een discussie ontstaat over welke smartphone hij moet nemen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:35 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Joh? Het gaat erom dat bij een "ik zoek een smartphone topic" elke keer dezelfde discussie wordt gevoerd. Dat vergeet je even te quoten. Geeft niet. Je snapt mijn punt of je snapt het niet, of je wilt het gewoon niet snappen.
En laat dieeens achterwege.
Stoute TS, hoe durft hij? Zal ik maar een ban voor de TS aanvragen dan? Om zomaar een discussie te starten! De smiecht.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:47 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Als TS vraagt welke smartphone hij moet nemen, is het toch niet gek dat er een discussie ontstaat over welke smartphone hij moet nemen?
Iets met een pot, een ketel en zwart zien ofzo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:23 schreef retorbrapi het volgende:
Ik daag iedereen in dit topic NU uit om met een smartphone te komen die minimalistischer is uitgevoerd dan dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben niet degene die een probleem maakt over een discussie hoor. JIJ hebt het topic gesloten, niet ik!quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Stoute TS, hoe durft hij? Zal ik maar een ban voor de TS aanvragen dan? Om zomaar een discussie te starten! De smiecht.
Je kan wel blijven roepen dat ik het niet snap (lekker makkelijk, hoef je geen uitleg te geven!) maar feit blijft dat jij een discussie afkapt, die gewoon ging over de vraag van de TS.quote:Nee. Je wilt het duidelijk niet snappen. Lees het topic nog eens door, begin met de OP en lees dan alle reacties eens door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |