Specs? Fototjes?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:04 schreef Rivalo het volgende:
Mijn pc is alweer 2 jaar oud. Custom build.
Ik ga van de zomer weer een nieuwe inelkaar zetten. Maak wel een mooi filmpje.
Shit uit Engeland. Duurde 2 weken voordat het hier was.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:07 schreef Skull-splitter het volgende:
* Skull-splitter bouwt sinds zijn 14e alles zelf
* Skull-splitter vindt al die kermisbakken echter maar mooi kut
* Skull-splitter kan WEL al zijn onderdelen in een week bestellen.
Wat kon je in NL niet krijgen dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Shit uit Engeland. Duurde 2 weken voordat het hier was.
Dat kaartje van StarTech. Volgens mij.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wat kon je in NL niet krijgen dan?
En dat ding is beter dan enig andere USB-pci-kaart omdat?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat kaartje van StarTech. Volgens mij.
Ik ben nooit zoveel bezig met Casemods, ookal wil ik daar in de zomer echt aandacht aan gaan besteden. Ik vind namelijk die CM HAF Plus 912 best wel een mooie case.quote:
7 Sloten, Windows 7. En moest er een met een interne header / connector hebben voor die cardreader.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dat ding is beter dan enig andere USB-pci-kaart omdat?
Waarom die SandyBridge processor? Zoveel beter zijn ze toch niet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:11 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik ben nooit zoveel bezig met Casemods, ookal wil ik daar in de zomer echt aandacht aan gaan besteden. Ik vind namelijk die CM HAF Plus 912 best wel een mooie case.
Paar mooie fan's er in misschien een window(als ik die kan vinden) en wat lichten er in.
Dit zijn de specs van nu:
Core 2 Quad Q9550 @ 2.8 Ghz
Asus EAH4980 met 1 GB geheugen en extra groot coolingblok.
4GB RAM
1 TB HDD.
620W Voeding.
CM Centurion case.
Ik elkaar gezet toen ik 12/13 was ofzo.
Dit jaar wordt het een mooie Sandybridge i7 processor, en een mooie 6000 series videokaart die best wel High-end presteert. 6800, 6900 dus.
6/8 GB RAM
1 TB HDD
en voor het eerst een SSD erin.
Oude pc eerst maar eens verkopen van de zomer
SB is wel de toekomst volgens mij, als de bugs er uit zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarom die SandyBridge processor? Zoveel beter zijn ze toch niet?
Jawel, of je wil 200 euro meer voor een i7 neerleggen, ook qua specs is het op dit moment doodzonde om geen i5 of i7 Sandybridge te nemen, in iedergeval als je een Intel pc wilt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Prijs prestatie al gezien ten opzichte van westmere/nehalem ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Maar stabiel? Ik heb met 4.5 gHz stabiel al moeite, had bijna 4.2 stabiel. Maar uiteindelijk bleek die H70 toch niet voldoende, 4 gHz is genoeg.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:21 schreef Rivalo het volgende:
En met luchtkoelertje kun je zo'n i5 al bijna op 5 Ghz krijgen
5Ghz net niet stabiel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Maar stabiel? Ik heb met 4.5 gHz stabiel al moeite, had bijna 4.2 stabiel. Maar uiteindelijk bleek die H70 toch niet voldoende, 4 gHz is genoeg.
http://www.tomshardware.c(...)enct-32-nm,2831.htmlquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:32 schreef Amoeba het volgende:
Ik zat eens te kijken, maar wat is er nou zoveel beter aan zo'n SB processor dan een Ivy CPU? Iets met een GPU in de CPU huh?
Dit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:12 schreef presidenttje het volgende:
Bouw wel zelf m'n PC's maar ik ben niet zo van de ledjes enzo
Ik snap niet wat W7 ermee te maken heeft, maar tot nu toe zijn alleen die 7 sloten interessant. Ware het niet dat ik met 8 sloten in totaal al een kleine overkill heb.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
7 Sloten, Windows 7. En moest er een met een interne header / connector hebben voor die cardreader.
Asus Rampage III Extreme heeft sowieso al 8 poorten, ik heb er 6 achter, en 2 voor. Allemaal 2.0, tevens nog 2 3.0 achter, en door een PCIe kaart heb ik er ook twee van 3.0 voor, die zaten standaard op de Haf Xquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Ik snap niet wat W7 ermee te maken heeft, maar tot nu toe zijn alleen die 7 sloten interessant. Ware het niet dat ik met 8 sloten in totaal al een kleine overkill heb.
Niets wat mijn kaartje voor twee tientjes bij de locale PC boer niet kan dus.
Ivy is er nog niet?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:32 schreef Amoeba het volgende:
Ik zat eens te kijken, maar wat is er nou zoveel beter aan zo'n SB processor dan een Ivy CPU? Iets met een GPU in de CPU huh?
Ochja, ik bedoel Nehalem, gooide ze door elkaar.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:48 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ivy is er nog niet?
Dat is de opvolger van Sandy Bridge, gaat nog wel even duren. Aangezien van de Sandy Bridge nog de 22mn versies uit moeten komen
SB, heeft goede prijs/kwaliteit verhouding. Die i7 doet al niet zo heel erg veel meer onder voor die duurste Hexacore van Nehalem. Natuurlijk scheelt het nog veel, maar bij sommige games presteert de i7 2600 beter.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ochja, ik bedoel Nehalem, gooide ze door elkaar.
Ik vind van die lampjes in je PC hangen ongeveer net zo tokkie als lampen onder je VW Golf uit 1990 monteren. Ziet er niet uit en het is duur en compleet nutteloos.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef mschol het volgende:
een kijk mij patsen met mijn pc topic
Dit soort reacties verwacht ik eigenlijk in KLB/ONZ.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef mschol het volgende:
Ik vind het wel wat hebben, het staat leuk, en zo duur is het nu ook weer niet. 10 Euro ofzo. Een paar fans vervangen en klaar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind van die lampjes in je PC hangen ongeveer net zo tokkie als lampen onder je VW Golf uit 1990 monteren. Ziet er niet uit en het is duur en compleet nutteloos.
helaas hoort een topic als dit ook in 1 van die 2 thuis...quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dit soort reacties verwacht ik eigenlijk in KLB/ONZ.
Probleem is (kan ook door lage kwaliteit foto's liggen) dat ik het bij jou nogal een overkill vind.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het wel wat hebben, het staat leuk, en zo duur is het nu ook weer niet. 10 Euro ofzo. Een paar fans vervangen en klaar.
QFT!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef mschol het volgende:
Welnee, dit soort topics open je toch ook om te patsen met je e-penis?quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:58 schreef Amoeba het volgende:
En vervolgens zet je je pc op de grond, zodat je er helemaal niets van zietquote:Ik vind het wel wat hebben, het staat leuk, en zo duur is het nu ook weer niet. 10 Euro ofzo. Een paar fans vervangen en klaar.
Haha, ja echt héquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:49 schreef mschol het volgende:
Ik zei al ergens, nu ik die CCFL buizen had aangezet overheerst het blauw. Normaal zou het rood overheersen, omdat dan die blauwe gloed van binnenuit ernstig gereduceerd is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:21 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Probleem is (kan ook door lage kwaliteit foto's liggen) dat ik het bij jou nogal een overkill vind.
Alles is blauw. Leuker vindt ik een paar fan's en misschien 1 lichtbuisje en/of glow-in-the-dark sata kabel in dezelfde kleur.
Daarnaast heb ik zelf ook blauw en vind ik blauw mooier als het wat subtieler is, bij zo'n opstelling als jij hebt had ik voor rood gekozen, maar dat is puur smaakverschil.
Ik zie het prima hoor. Op mijn bureau kan ik hem niet kwijt, ik heb daar liever meer ruimte.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:15 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Welnee, dit soort topics open je toch ook om te patsen met je e-penis?
[..]
En vervolgens zet je je pc op de grond, zodat je er helemaal niets van ziet
Als jij nou eens god leert respecteren...quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:24 schreef smegmanus het volgende:
Godskolere het is ook niet mijn hobby en ik vind het ook niets.
Maar ik kan wel begrijpen dat er mensen zijn die het leuk vinden en hier graag hun geld en tijd instoppen.
Respecteer dat godverdomme nou eens.
Je hoeft niet te posten hé. Het mag. Staat het topic je niet aan, kijk dan verder maar ga niet je ongezouten mening geven en schreeuwen dat jij dit niet leuk vind.
Wie? Oja, als je het niet met me mee eens bent. Ik heb PM en je kunt ook gewoon in het Feedbacktopic terecht. Nu graag ontopic.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:03 schreef mk13139 het volgende:
[..]
Als jij nou eens god leert respecteren...
Respecteer Smegmanus maar, hij ziet hier al langer dan jij, plus hij kraamt tenminste geen bagger uit. Alhoewel. Minder.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:03 schreef mk13139 het volgende:
[..]
Als jij nou eens god leert respecteren...
Nee, slechts een hekel aan bagger in serieuze fora.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |