Tja, de ICL waar het net over ging in dit topic is er helaas uit, en was de ideale plek daarvoor...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:07 schreef Miendientje het volgende:
Ik wil eigenlijk ook al een keer echt picknicken/dineren in de trein. Tafeltje netjes dekken, kaarsje er bij, servetjes, bordje enz. Lijkt me wel grappig.
Je zou natuurlijk nog een 1e klas kaartje kunnen kopen en dan in de ICMm gaan zitten (gewone Intercity), daar heb je ook nog van die aparte coupé's.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:09 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Tja, de ICL waar het net over ging in dit topic is er helaas uit, en was de ideale plek daarvoor...
Er zijn nog niet genoeg Sprinters voor alle sprinterverbindingen. Dus rijdt er voorlopig op sommige lijnen nog ander stoptreinmaterieel zoals DD-AR, in afwachting van de levering van meer SLT's.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:41 schreef Ascendancy het volgende:
@ReisT: Je eigen bron zegt dat er op dit moment 2 sprinter rijden tussen Utrecht en Harderwijk. Dat is ook DD-AR, dus wat is je punt?
Ik tel nog wel eens van hoeveel kilometragebordjes het paneeltje is verdwenen of ik bekijk wat voor linkerspoorbeveiliging er is toegepast op het traject waar we rijden. Nu al een soort van beroepsdeformatie, denk ik.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:43 schreef Miendientje het volgende:
Nou dan bedenk ik wel wat anders om onderweg te doen. Iemand nog leuke ideeën behalve lezen en internetten dus?
Hier, neem een voorbeeld aan deze baasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:25 schreef Miendientje het volgende:
Nou zo'n klein tafeltje kan ik ook wel dekken, de reactie van andere mensen lijkt me juist zo grappig. Dan moet je natuurlijk wel in een gewone coupé gaan zitten.
Op lange afstandstrajecten ligt dat iets anders.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:24 schreef ReisT het volgende:
[..]
Er zijn nog niet genoeg Sprinters voor alle sprinterverbindingen. Dus rijdt er voorlopig op sommige lijnen nog ander stoptreinmaterieel zoals DD-AR, in afwachting van de levering van meer SLT's.
Mijn punt is dat DD-AR iets anders is dan DDZ. DD-AR is stoptreinmaterieel, na de verbouwing is dat DDZ en dat is Intercitymaterieel.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:53 schreef greavy het volgende:
[..]
De kans op WiFi wordt wel steeds groter. Alle verbouwde ICMm-VI hebben het, en nu zo ongeveer 30-40% van de ICMm-III. De kans is dus nog best reëel, maar ik zou het zeker niet standaard verwachten.
Rotterdam-Middelburg is de kans zeker 0. Daar rijden - tenzij er vervangend ICMm met WiFi rijdt - nooit een stel met WiFi, aangezien alleen ICMm het tot nu toe heeft of nog krijgt.
Je weet dat je met termen rondstrooit waar Miendientje waarschijnlijk nog nooit van gehoord heeft?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:55 schreef greavy het volgende:
En zoals von_Preussen zegt, loop er langs. Als je OBIS schermen in de trein ziet, of stickers op de deuren van WiFi, heeft het stel WiFi. Er rijden momenteel sowieso 4 stellen rond met WiFi, maar de stickers ontbreken nog.
Kom maar op met die plaatjes met die capsule in die kopermijn in Chili. Dat moet er toch ergens wel hetzelfde uitzien. En een minstens vergelijkbare euforie opwekken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:53 schreef James1988 het volgende:
De eerste ICE is vandaag door de Kanaaltunnel gegaan.. awesome.
Hadden ze nog mazzel dat het op een zondagmorgen was...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:11 schreef dennistd het volgende:
Voor de IVW-rapport liefhebbers: ze hebben er weer een, dit keer over afgekruiste seinen en een overweg die open bleef na werkzaamheden vorig jaar in Almelo.
http://www.ivw.nl/Images/(...)ef_tcm247-287560.pdf
Ik ook niet ;D Gewoon meedoen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hm. Ik ben nooit zo'n meeter. Al heb ik PSM wel eens gemeet. In de trein.
Als je niet komt wil ik wel dat je belooft niet onze excursietrein de verneukerij in te sturenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hm. Ik ben nooit zo'n meeter. Al heb ik PSM wel eens gemeet. In de trein.
Vergeet je niet de treinnummers te posten die jullie nemen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je niet komt wil ik wel dat je belooft niet onze excursietrein de verneukerij in te sturen![]()
Is me al eens vaker gebeurd
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben nog nooit op een meet geweest
quote:
Als ik vrij kan regelen, ga ik meequote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:37 schreef Crientj het volgende:
Maar je moet wel komen, ik wil niet de enige vrouw zijn xD
Nee dat is niet ergquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
[..]
Als ik vrij kan regelen, ga ik mee![]()
Doordeweeks heeft wel m'n voorkeur, is dat erg?
Hoppa, schorsing nummer 2quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:41 schreef Ascendancy het volgende:
Zeg ziggy, als ze dan richting groningen gaan, kan je ze dan niet per ongeluk Onnen insturen?
Oh?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is niet erg
Maar we gaan in het weekend
Jij hebt een voorkeur voor Gupps jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:53 schreef Crientj het volgende:
[..]
Oh?Ik heb ook een voorkeur voor doordeweeks. (A)
Nietquote:
Is greavy nog wel in leven tegen de tijd dat we een rondje gaan maken denk je?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:08 schreef Ireyon het volgende:
Echt, fuck die materieelvoorspellingen op Somda. Ik had geen ICRm naar Eindhoven maar een VIRM-IV en ik had geen ICM(m) naar Roosendaal maar ICRm. Als ik morgenochtend om 07:30 niet in een I6 of I10 rijtuig zit is dat gelijk de laatste keer geweest dat ik er serieus m'n reistijd op afstem
Het liefst doordeweeks, omdat mijn OV dan geldig isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Poll: Op wat voor dag gaat het PTA treinenrondje plaatsvinden?
• Zaterdag
• Zondag
• Doordeweekse dag
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Nee een paar kratten Erdinger, primaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:26 schreef RubenK het volgende:
En dan geen kut bier als heineken of bavaria, geloof me
Nee het plan was ergens in januari eigenlijk. Als het mag hoor, van Koningin Gupps de Eerstequote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:26 schreef dennistd het volgende:
Zaterdag of zondag, maar niet in het weekend van 4-5 december of 5-6 februari (dat zijn de laatste weekenden van de kruidvatkaartjes, en dan is het teringdruk.
de precieze dag komt ook nog een poll overquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:30 schreef dennistd het volgende:
Prima hoor, maar dan niet 1 of 2 januari (dat weekend ben ik nog druk)
Volgens mij is het slim om in de infrastructuur en vervoerder te splitsen, straks kan je snel vanaf Duitsland naar Londenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:53 schreef James1988 het volgende:
De eerste ICE is vandaag door de Kanaaltunnel gegaan.. awesome.
Moest IV zijn inderdaadquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Termen zoals "ICMm - VI" jaDat bestaat namelijk helemaal niet,
Inmiddels gestemd op de Poll voor zaterdag. Halverwege januari ofzo is een leuke datumquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Crientj en ik hebben een leuk idee. Als we gewoon eens met een aantal users uit het Treinenhoekje van PTA in het weekend een rondje gaan maken. Leuk een beetje elkaar IRL ontmoeten, gezellig babbelen, nummertjes fappen en ruzie maken met de security muppets(okee dat laatste was een garpje
)
Zeg maar over een paar maanden, zodat iedereen op tijd vrij kan regelen. En dan, laten we zeggen, ontmoeten rond 11 uur op Utrecht Centraal en een rondje door het midden van het land maken, tot een uur of 5 in de middag, want we moeten nog naar huis ook. Zaterdag of zondag kunnen we het nog over hebben natuurlijk![]()
Voorlopig alleen ANIMO-CHECK.
Laat het hier horen als je dit een leuk plan lijkt en je ook wel zin hebt om mee te gaan
De trein maakt het spoor wel bladvrijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:42 schreef Brembo het volgende:
[..]
Zag vandaag de Fyra in Eindhoven, ziet er ansich niet verkeerd uit. Alleen die deuren zijn zeker voor italianen gemaakt.
Ik hoop het wel. Tenminste, dat doel heb ik welquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is greavy nog wel in leven tegen de tijd dat we een rondje gaan maken denk je?
Zoiets zal het ook wel worden iddquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:51 schreef greavy het volgende:
[..]
Inmiddels gestemd op de Poll voor zaterdag. Halverwege januari ofzo is een leuke datum
Klote NS met afwijkende materieelinzetquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:08 schreef Ireyon het volgende:
Echt, fuck die materieelvoorspellingen op Somda. Ik had geen ICRm naar Eindhoven maar een VIRM-IV en ik had geen ICM(m) naar Roosendaal maar ICRm. Als ik morgenochtend om 07:30 niet in een I6 of I10 rijtuig zit is dat gelijk de laatste keer geweest dat ik er serieus m'n reistijd op afstem
Het lijkt er anders op dat ik me - hoe democratisch - moet gaan schikken naar een zaterdag... Kan best hoor, daar niet vanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het plan was ergens in januari eigenlijk. Als het mag hoor, van Koningin Gupps de Eerste
Ja godverdomme kom daar NOU ff mee. Heb ik voor Jan Lul die poll gemaaktquote:
Nee, DrFlash, Crientj kan dit weekeinde echt niet, vanwege...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja godverdomme kom daar NOU ff mee. Heb ik voor Jan Lul die poll gemaakt![]()
Tutje klaver negen dat je bent![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Ofyles2 geen vragen beantwoordt over zijn paranormale gaves. Het management moet eveneens nee verkopen...
Nou, we zien wel wat er uit de poll komt inderdaad. Je kan het toch nooit iedereen naar t zin makenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Zeg je iets over koningin guppy :p heb je prinses crientj onderschat
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, DrFlash, Crientj kan dit weekeinde echt niet, vanwege...Wie heeft het dan ook over dit weekend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Ofyles2 geen vragen beantwoordt over zijn paranormale gaves. Het management moet eveneens nee verkopen...
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
QFT, niets meer aan toe te voegen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:13 schreef Crientj het volgende:
Maar zo verdomd boeiend is mijn verjaardag niet. Alleen iedereen om mij heen vind het belangrijk omdat het wel je 18e verjaardag is blablabla.
En ja, volgende week woensdag heb ik mn eerste rijles. MAAR NOU EN. HET IS MAAR EEN JAAR ERBIJ.
En ik ga met de Plan U excursie mee dit weekend.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan dit weekend zelf trouwens ook niet. Moet Fok!users meeten.
Ook leukquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:19 schreef greavy het volgende:
[..]
En ik ga met de Plan U excursie mee dit weekend.
Het lijkt me ook wel leuk jullie eens te zien (ik post hier af en toe en zat hier vroeger onder busfoto.nl)quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja godverdomme kom daar NOU ff mee. Heb ik voor Jan Lul die poll gemaakt![]()
Tutje klaver negen dat je bent![]()
Ach ja en natuurlijk is vandaag, die ene vrije dag waarop ik om fucking 6 uur opsta, gewoon een willekeurige donderdag, de eerste dag sinds 3 weken dat er geen I6/I10 rijdt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:54 schreef greavy het volgende:
[..]
Klote NS met afwijkende materieelinzet![]()
Die materieelvoorspellingen zijn zoals ze vastgelegd zijn in de wbl planning bij NS. Het kan natuurlijk altijd aangepast worden door NS.
Net als dat er een Sandite-ICM behoort te rijden op de Emmerlijn met zo nu en dan een slagje, rijdt er ook wel eens een niet-Sandite ICM.
Maar trein 9201 (Benelux naar Amsterdam van 7:30 uit Roosendaal) heeft de afgelopen 3 weken steeds op doordeweekse dagen met I6 / I10 gereden. Zie dat ding altijd voorbij scheuren terwijl ik op een DDAR wacht
Dit weekend moet ik gaan proevenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan dit weekend zelf trouwens ook niet. Moet Fok!users meeten.
Ik zag de trein aankomen, en dacht: Wtf, Prio. Wat een kutkoppen daar. Ireyon heb pechquote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:37 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ach ja en natuurlijk is vandaag, die ene vrije dag waarop ik om fucking 6 uur opsta, gewoon een willekeurige donderdag, de eerste dag sinds 3 weken dat er geen I6/I10 rijdt.
Inderdaad, we zien wel!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, we zien wel wat er uit de poll komt inderdaad. Je kan het toch nooit iedereen naar t zin maken
Vanaf 25 oktober zelfs. Als het goed is heb ik daar net geen last meer van, maar we zullen zien.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 06:18 schreef greavy het volgende:
Kort samengevat: 25 oktober staakt het S-bahn, RegionalExpress, RegionalBahn netwerk. De Stoptreinen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |