Nee een paar kratten Erdinger, primaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:26 schreef RubenK het volgende:
En dan geen kut bier als heineken of bavaria, geloof me
Nee het plan was ergens in januari eigenlijk. Als het mag hoor, van Koningin Gupps de Eerstequote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:26 schreef dennistd het volgende:
Zaterdag of zondag, maar niet in het weekend van 4-5 december of 5-6 februari (dat zijn de laatste weekenden van de kruidvatkaartjes, en dan is het teringdruk.
de precieze dag komt ook nog een poll overquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:30 schreef dennistd het volgende:
Prima hoor, maar dan niet 1 of 2 januari (dat weekend ben ik nog druk)
Volgens mij is het slim om in de infrastructuur en vervoerder te splitsen, straks kan je snel vanaf Duitsland naar Londenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:53 schreef James1988 het volgende:
De eerste ICE is vandaag door de Kanaaltunnel gegaan.. awesome.
Moest IV zijn inderdaadquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Termen zoals "ICMm - VI" jaDat bestaat namelijk helemaal niet,
Inmiddels gestemd op de Poll voor zaterdag. Halverwege januari ofzo is een leuke datumquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Crientj en ik hebben een leuk idee. Als we gewoon eens met een aantal users uit het Treinenhoekje van PTA in het weekend een rondje gaan maken. Leuk een beetje elkaar IRL ontmoeten, gezellig babbelen, nummertjes fappen en ruzie maken met de security muppets(okee dat laatste was een garpje
)
Zeg maar over een paar maanden, zodat iedereen op tijd vrij kan regelen. En dan, laten we zeggen, ontmoeten rond 11 uur op Utrecht Centraal en een rondje door het midden van het land maken, tot een uur of 5 in de middag, want we moeten nog naar huis ook. Zaterdag of zondag kunnen we het nog over hebben natuurlijk![]()
Voorlopig alleen ANIMO-CHECK.
Laat het hier horen als je dit een leuk plan lijkt en je ook wel zin hebt om mee te gaan
De trein maakt het spoor wel bladvrijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:42 schreef Brembo het volgende:
[..]
Zag vandaag de Fyra in Eindhoven, ziet er ansich niet verkeerd uit. Alleen die deuren zijn zeker voor italianen gemaakt.
Ik hoop het wel. Tenminste, dat doel heb ik welquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is greavy nog wel in leven tegen de tijd dat we een rondje gaan maken denk je?
Zoiets zal het ook wel worden iddquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:51 schreef greavy het volgende:
[..]
Inmiddels gestemd op de Poll voor zaterdag. Halverwege januari ofzo is een leuke datum
Klote NS met afwijkende materieelinzetquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:08 schreef Ireyon het volgende:
Echt, fuck die materieelvoorspellingen op Somda. Ik had geen ICRm naar Eindhoven maar een VIRM-IV en ik had geen ICM(m) naar Roosendaal maar ICRm. Als ik morgenochtend om 07:30 niet in een I6 of I10 rijtuig zit is dat gelijk de laatste keer geweest dat ik er serieus m'n reistijd op afstem
Het lijkt er anders op dat ik me - hoe democratisch - moet gaan schikken naar een zaterdag... Kan best hoor, daar niet vanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het plan was ergens in januari eigenlijk. Als het mag hoor, van Koningin Gupps de Eerste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |