quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben nog nooit op een meet geweest
quote:
Als ik vrij kan regelen, ga ik meequote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:37 schreef Crientj het volgende:
Maar je moet wel komen, ik wil niet de enige vrouw zijn xD
Nee dat is niet ergquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
[..]
Als ik vrij kan regelen, ga ik mee![]()
Doordeweeks heeft wel m'n voorkeur, is dat erg?
Hoppa, schorsing nummer 2quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:41 schreef Ascendancy het volgende:
Zeg ziggy, als ze dan richting groningen gaan, kan je ze dan niet per ongeluk Onnen insturen?
Oh?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is niet erg
Maar we gaan in het weekend
Jij hebt een voorkeur voor Gupps jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:53 schreef Crientj het volgende:
[..]
Oh?Ik heb ook een voorkeur voor doordeweeks. (A)
Nietquote:
Is greavy nog wel in leven tegen de tijd dat we een rondje gaan maken denk je?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:08 schreef Ireyon het volgende:
Echt, fuck die materieelvoorspellingen op Somda. Ik had geen ICRm naar Eindhoven maar een VIRM-IV en ik had geen ICM(m) naar Roosendaal maar ICRm. Als ik morgenochtend om 07:30 niet in een I6 of I10 rijtuig zit is dat gelijk de laatste keer geweest dat ik er serieus m'n reistijd op afstem
Het liefst doordeweeks, omdat mijn OV dan geldig isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Poll: Op wat voor dag gaat het PTA treinenrondje plaatsvinden?
• Zaterdag
• Zondag
• Doordeweekse dag
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |