Wat is er dan raar?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
De stekkerdozen daar is wat mee, als je de ene stekker dus in de andere doos doet (whehehe) dan gebeurd er iets raars...![]()
Als in dat daar het licht wel doet, daar dan weer niet...ik heb geen idee, het is een frut systeem.
Gewoon, voor een leek als je er naar kijkt...quote:
quote:
Euhhh jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:51 schreef Oblivion het volgende:
Als je de ene stekker dus in de ander erbij doet, doet een van de dubbele schakelaars het niet en al het licht op de ander.
Nogmaals ik ben geen held met elektriciteit. (ik schrijf het zelfs altijd fout...hoera voor spellingscontrole!)
Dus ik heb er geen kaas van gegeten.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:53 schreef Oblivion het volgende:
Moet ik de draden die vanaf de ventilator komen even in flexpijp doen?
Kan je dat nog even vragen aan je mr.?
Mijn Mr heeft bewondering voor een dame die dit gaat doen en moppert op de man die het niet doetquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:53 schreef Oblivion het volgende:
Trouwens, ik vind het niet onhandig!
Ik zag mezelf al draden trekken, contact dozen openmaken, pielen met de schakelaar...
Even stekker pielen, dat kan ik! en dan gewoon erin steken...dat kan ik ook!![]()
Moet ik de draden die vanaf de ventilator komen even in flexpijp doen?
Oh maar de mr, helpt hier ook mee hoor!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijn Mr heeft bewondering voor een dame die dit gaat doen en moppert op de man die het niet doetmaarja die vent van mij kan alles
en verwacht dat van anderen ook
Het is wel netter ja ook ivm muizen
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh maar de mr, helpt hier ook mee hoor!
Alleen omdat het mijn topic is spreek ik er zo over.
Doe heel veel zelf, maar sommige dingen kan ik niet alleen.![]()
Bedankt! WE kunnen weer verder!![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:28 schreef Beijtje het volgende:
O nu snap ik het: stekkerdoos op schakelaar! Haaandddiiigg!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:28 schreef Beijtje het volgende:
O nu snap ik het: stekkerdoos op schakelaar! Haaandddiiigg!
Hihihihihi ik dacht daar heeft ze geen tijd voorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:29 schreef Oblivion het volgende:
HEY! Denk ga even een paar foto's aan de OP toevoegen...![]()
[ afbeelding ]
Dat zou de eerste worden...
Hmmm, voor topic op FOK! maak ik tijd!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihihihihi ik dacht daar heeft ze geen tijd voor
Je kan als het goed zelf er ook weer in knutselenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmmm, voor topic op FOK! maak ik tijd!
Die zitten er ook in toch of bedoel je andere linkjes?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:35 schreef Oblivion het volgende:
Hoeft niet, is prima zo!
Dekt de lading, en als ze meer willen zien, linkjes volgen...
OMG geef dat topic dan weken eerder een kick, mijn Mr is toch 3 avonden plus het weekend in de buurt om wat te vragenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:37 schreef Oblivion het volgende:
De linkjes naar de andere topics, ja...
Ik heb zin in morgen!
Zeker nu ik weet hoe simpel het is... heb ik me weken sappel over lopen maken...
Wat een trutje ben ik toch...
Whehehe, is professioneel aangelegd doppie!quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:11 schreef dop het volgende:
[ afbeelding ]
dit ga je toch niet allemaal los laten liggen hoop ik ?
of heeft de vorige eigenaar dit zo geprutst ?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:32 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Whehehe, is professioneel aangelegd doppie!![]()
Badkamer en toilet zijn in 1999 gemaakt voor.... ik durf het bijna niet te zeggen....ruim 40.000 gulden...![]()
Waarom niet, niet jouw stijl, wat er nu zit?quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:40 schreef Oblivion het volgende:
1999!!!! Toen woonde we hier nog niet en ik zou NOOIT dit gekozen hebben voor dat geld.
Zeker niet in dit huisje. NO WAY!
Ahaaaaa, leuk!quote:Maar het ziet er netjes uit en tja...niet hoog op het lijstje van to do...![]()
Het werkt, is schoon wat willen we nog meer!![]()
Maar, maar....er komt een tijd dan dat Oblietje een hamer en beitel pakt en alle tegeltjes ervan af ramt...
Absoluut niet. Veel te strak, straalt niks uit.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:43 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Waarom niet, niet jouw stijl, wat er nu zit?
Dat moet ik nog zien...quote:Ahaaaaa, leuk!
Ja vooral als het dan zoveel heeft gekost en jij het er straks uit gaat slopenquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Absoluut niet. Veel te strak, straalt niks uit.
Zo zonde..
[..]
Nou ja, ooit misschien..? Wel leuk als het dan daarna helemaal naar je smaak is! Ook wel een project dat bevrediging geeft denk ik... We wachten gewoon rustig - in spanning - af tot je je huidige project(en) hebt afgerond!quote:Dat moet ik nog zien...![]()
Zal wel veel bloed, zweet en tranen gaan kosten...
als je toch flexbuis koopt voor de ventilator , misschien heb je dan ook nog een paar stukjes om het hier wat aan te pakkenquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:32 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Whehehe, is professioneel aangelegd doppie!![]()
Badkamer en toilet zijn in 1999 gemaakt voor.... ik durf het bijna niet te zeggen....ruim 40.000 gulden...![]()
Ja, blijft gewoon zo liggen, alleen de stekkerdozen gaan vast, is de bovenkant van toiletje, de vloer gaat dicht, met luikje.
Niet vergeten dat dit een oud boerderijtje is he? Geen nieuwbouw.
Het is ook wel prima tenzij er muizen aan knagen of je iets wilt vernieuwen/veranderenquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:40 schreef dop het volgende:
als de verzekering het best vind dan zal ik er ook niet meer over zeuren![]()
Hoera!!! (Zaten die ventilatoren dan niet bij die verbouwing in 1999 er in?)quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:43 schreef Oblivion het volgende:
Ik mis nog 1 stekkertje, maar het toilet wordt afgezogen!![]()
Nee, hadden ze hele dikke grijze pc buizen recht naar boven gemaakt, het bovenste gedeelte van het dak zit niet veel...quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:49 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Hoera!!! (Zaten die ventilatoren dan niet bij die verbouwing in 1999 er in?)
Hihiquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:43 schreef Oblivion het volgende:
Ik mis nog 1 stekkertje, maar het toilet wordt afgezogen!![]()
Morgen maak ik die vloer dicht! DICHT!
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, hadden ze hele dikke grijze pc buizen recht naar boven gemaakt, het bovenste gedeelte van het dak zit niet veel...
Dus kijk je tegen riet aan. En de wind nam dan de lucht mee.
Ook de beluchting van het riool... (?) ging daar ook naar toe.
Maar door dit systeem was de badkamer dus compleet zwart op het plafond...
Heel smerig.
En die mevrouw luchtte de badkamer ook nooit.
Dat is nu allemaal weg, wij zetten wel ramen en dergelijke open, maar wilde toch een redelijke afzuiging.
Ha Ikea, mooie stoelen, hebben wij ook. Bij Ikea hebben ze diverse hoezen hiervoor he.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:54 schreef Oblivion het volgende:
Oooh! Kijk eens wat ik heb gescored op marktplaats...![]()
Ga ik nieuwe hoezen voor maken, dan worden de hoezen ook een tukkie langer, vind ik mooier (Over een tijdje pas...)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lieve, zeer goede kwaliteit stoeltjes! (flexvorm)![]()
Voor een zeer lief zacht prijsje...![]()
Oh oh smiley overkill...
IKEA?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ha Ikea, mooie stoelen, hebben wij ook. Bij Ikea hebben ze diverse hoezen hiervoor he.
HELLO!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:59 schreef ook_gek het volgende:
Obli ziet er super uit zeg! Zit weer te smullen vna je foto's
Moet lukken. Appeltje eitje.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:24 schreef Oblivion het volgende:
Morgen moet het echt dicht zijn...
Het waaide vanmiddag boven in de hal...
Ah, ja da's wel handig om te weten...quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:16 schreef Oblivion het volgende:
Waar de slaapkamerdeur exact moet komen en hoe dat allemaal in elkaar moet gaan zitten...
Knus.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:54 schreef Oblivion het volgende:
Oooh! Kijk eens wat ik heb gescored op marktplaats...![]()
Ga ik nieuwe hoezen voor maken, dan worden de hoezen ook een tukkie langer, vind ik mooier (Over een tijdje pas...)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lieve, zeer goede kwaliteit stoeltjes! (flexvorm)![]()
Voor een zeer lief zacht prijsje...![]()
Oh oh smiley overkill...
quote:Hai!
quote:Kun je ze onder druk zetten met lucht? Scheelt weer gemier met waterOp zaterdag 23 oktober 2010 23:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hai!![]()
Zo vandaag weer een stukje verder, geen foto's...helaas, heeft ook niet echt nut, want het gaat om verwarmingsbuizen.
1 Ding weet ik wel, ik word ook NOOIT loodgieter.
Wat een gepiel en geprust.
Komt ook omdat we onder een schuindak in een opening moeten werken van 40 centimeter..![]()
Maar morgen het laatste stukje en de andere helft van het huis kan ook weer warm worden.
(mits het niet lekt...)
quote:Nee met speciale spullen dus denk niet dat dat kan helaas..
quote:Wat goed!!!Op zondag 24 oktober 2010 17:37 schreef Oblivion het volgende:
Hey dames!![]()
Ppffff, wat een geeikel met die verwarming...![]()
Maar het zit en het lekt niet meer...![]()
![]()
Aaahhh, lekker warm in huis, wat is dat toch heerlijk!
quote:Nee dat is too much drie.Op donderdag 28 oktober 2010 21:11 schreef Oblivion het volgende:
Ik kan er wel 3 kwijt, maar dat staat denk ik niet echt...
Maar 2 moet kunnen.
De gipsplaten die je boven ziet met die 2 gaatjes, zijn om en nabij de 1.80.
quote:Vind dat echt voor buiten...Op donderdag 28 oktober 2010 22:02 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
of zoiets, maar dan in hang vorm:
[ afbeelding ]
quote:Ben jij gek gewordenOp donderdag 28 oktober 2010 22:03 schreef Oblivion het volgende:
Dit vind ik dan wel weer grappig....
http://link.marktplaats.nl/390992712
quote:ik durfde het niet te vragen
quote:Ok ik ga onder de douche, wat een ellendeOp donderdag 28 oktober 2010 22:08 schreef Oblivion het volgende:
Ja, juist omdat het maar 1 stuk is, het smal is daar, kan elk ding...![]()
http://link.marktplaats.nl/390991985
quote:Zijn het wel aansluitbare lampen?
quote:Huh?
quote:die vislantaarn
quote:Begin ik niet aan...Op donderdag 28 oktober 2010 22:23 schreef DJMO het volgende:
en het lijkt me overigens voor een beetje handige doe het zelver niet zo moeilijk om er zelf een stroomlamp van te maken
quote:Ik heb er ook naar zitten kijken, maar vind ze iets te grof...Op donderdag 28 oktober 2010 22:30 schreef DJMO het volgende:
ik word aangetrokken door dit soort dingen..
http://link.marktplaats.nl/390292061
quote:het type lamp straalt al groot uitOp donderdag 28 oktober 2010 22:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik heb er ook naar zitten kijken, maar vind ze iets te grof...
Vreemd, want als het een andere lamp is kan het me niet groot genoeg zijn.
Weet niet goed hoe ik het uit moet leggen.
quote:zo zie je hoe smaken kunnen verschillen, misschien dat ik ooit, later als ik oud en gerimpeld benOp donderdag 28 oktober 2010 22:40 schreef Oblivion het volgende:
Ja, had ik gezien DJMO... Heel mooi!![]()
En lief van TM!
quote:Die vind ik ook erg gaaf!Op donderdag 28 oktober 2010 22:30 schreef DJMO het volgende:
quote:Echt?Op donderdag 28 oktober 2010 22:35 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wordt het! Nog even sparen...
quote:Srsly... Roof een oude mijn leeg en verkoop die dingen voor ¤150 per stuk?Op donderdag 28 oktober 2010 22:30 schreef DJMO het volgende:
quote:1 verbinding, een bocht, lekt...
quote:Euh?En pak eens een schaar
quote:Die arme orchideeën.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:13 schreef Oblivion het volgende:
JA! Waarvoor heb ik een schaar nodig? Hallo?
quote:zijn dat orchideeën ?
quote:Boven het laagste verdikkingkje afknippen dan gaan ze weer bloeien.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:26 schreef Oblivion het volgende:
![]()
Niet belangrijk, die komen wel als het er toe doet...![]()
Verder ook geen idee wat ik er mee aan moet.
quote:En water? Hebben ze al maanden niet gehad...Op vrijdag 29 oktober 2010 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Boven het laagste verdikkingkje afknippen dan gaan ze weer bloeien.
quote:Die kunnen wel een tijdje zonder 1x in de week wat water is genoeg en zonder gaan ze niet snel dood.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En water? Hebben ze al maanden niet gehad...
quote:Gedaan! En moet ik ze echt helemaal kort knippen? Na het eerste verdikkingsding?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die kunnen wel een tijdje zonder 1x in de week wat water is genoeg en zonder gaan ze niet snel dood.
Dus even bakje water doen en klaarblaadjes zijn nog groen.
quote:Ik ontken het niet eens.Plantendoder
quote:Ja dat doe ik altijd en dan gaan ze weer bloeienOp vrijdag 29 oktober 2010 21:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gedaan! En moet ik ze echt helemaal kort knippen? Na het eerste verdikkingsding?
[..]
Ik ontken het niet eens.
quote:Ik heb gewoon smaak! Niks mis mee!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:12 schreef Beijtje het volgende:
Obli, die lampensmaak van je! Echt.
Nouja, sommige waren wel leuk. Ik ben voor mooie industriële lampen. (Ok, ik ben te laat voor de discussie, maar toch.)
quote:Sterker nog het is gips!En goed bezig met dat muurtje dicht maken! Ga je dat allemaal nog stucen? Ook boven?Zijn het stucplaten dan trouwens? Lijkt net gewoon gips.
quote:Ok! Dat gaat gewoon goed dus? Ik had bij die op mijn studeerkamer beetje last van soppig gips met het stuken. Maar jij hebt ervaring geloof ik, dus het zal helemaal goed komen!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:21 schreef Oblivion het volgende:
Sterker nog het is gips!
Hechtingsmiddel erop, verband en gaan!![]()
Boven exact hetzelfde...
Eerst even insmeren, wachten en dat verband tussen de naden en stuken!
quote:Wist niet eens dat er stucplaten waren...Op vrijdag 29 oktober 2010 22:22 schreef Beijtje het volgende:
Ok! Dat gaat gewoon goed dus? Ik had bij die op mijn studeerkamer beetje last van soppig gips met het stuken. Maar jij hebt ervaring geloof ik, dus het zal helemaal goed komen!
quote:Precies!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wist niet eens dat er stucplaten waren...
En het stuc zit nog op de muren, dus het zal wel goed zijn.
quote:Neej, was f&f dus maar dun laagje en dat is echt gewoon nattig...Ik wil nu wel proberen het veel strakker te krijgen!
Soppig? Dan heb je teveel water gebruikt.
quote:Heb ik ook gebruikt als een finish bovenop de stuc in de kamer van zoonlief...Op vrijdag 29 oktober 2010 22:32 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Precies!
[..]
Neej, was f&f dus maar dun laagje en dat is echt gewoon nattig...
quote:O haha. Nouja wij vonden nattig wel goed werken in elk geval (buiten dat de gipsplaten eronder soppig werden dan, maar ik bedoel op een gewone muur. Dan wordt het makkelijk mooi strak)Op vrijdag 29 oktober 2010 22:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heb ik ook gebruikt als een finish bovenop de stuc in de kamer van zoonlief...
Was niet echt nattig in mijn herinnering.
Hmmm...
Kan het ook mis hebben...
quote:Thank U!Op zaterdag 30 oktober 2010 09:52 schreef twentemeisje het volgende:
Obli wat ben je toch een stoer wijf!
.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:23 schreef Oblivion het volgende:
Was net even bij de buurman, die zei: Waarom soldeer je niet gewoon?
Ik: oh kan dat ook?![]()
Hij: Ja hoor, dat is zo gepiept!
Ik: Moet ik dan een soldeerbout gaan halen?
Hij: Nee, dat doe je met zo'n ding... (Liet een gasbrander zien, met vlam dus...)
Ik: ONDER DAT RIET?![]()
Hij: Stilte, zette het ding snel terug en zei: Ga maar snel nieuwe koppelingen halen....
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Thank U!
Nu even aan het wachten, vriend is nieuwe snelkoppelingen aan het halen, en dan weer in bochten wringen...![]()
Ik doe het nog 1 keer en als iemand me heel hard hoort gillen is het weer niet gelukt...
Voor beeldvorming en medelijden...![]()
De kleine opening waarin we mogen werken:
[ afbeelding ]
Even een tang neergelegd, zie je hoe klein?![]()
[ afbeelding ]
De klootzak:
[ afbeelding ]
Was net even bij de buurman, die zei: Waarom soldeer je niet gewoon?
Ik: oh kan dat ook?![]()
Hij: Ja hoor, dat is zo gepiept!
Ik: Moet ik dan een soldeerbout gaan halen?
Hij: Nee, dat doe je met zo'n ding... (Liet een gasbrander zien, met vlam dus...)
Ik: ONDER DAT RIET?![]()
Hij: Stilte, zette het ding snel terug en zei: Ga maar snel nieuwe koppelingen halen....
Hey vent!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]wel extra spannend toch
![]()
Hoi obli
Daarom dus maar niet...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:26 schreef Vonkenboer het volgende:
![]()
Als je dat gaat proberen had ik eerst de brandweer maar gebeld !
Het probleem was dit, je hebt oude pijpen liggen van koper...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:13 schreef Beijtje het volgende:
Ooo wat een gedoe zeg, niets is zo erg als werken in een ruimte waar je je niet goed kan bewegen... Maar wat is het probleem eigenlijk? Lekte ie na de vorige keer?
TM ! ik ben dol op orchideen heb er nu zelfs 2 in de badkamer staan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 09:52 schreef twentemeisje het volgende:
Obli wat ben je toch een stoer wijf!
En Ml-etje, bedankt voor de orchidee-tip, hier staan er ook weer een paar te sterven voor het raam.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Het probleem was dit, je hebt oude pijpen liggen van koper...
En waar het lekte bleek dat elke keer terug te komen.
Dus ik weer eronder kijken, merkte ik dat de moer die er eigenlijk best strak om heen moet zitten te losjes zat...![]()
Dan werkt het snelkoppelsysteem opeens niet zo goed meer.
Maar als het goed is het nu opgelost, ik heb gewoon dat witte tape over het ringetje gespannen en snel de moer er weer opgedraaid...![]()
![]()
Het lekt nog steeds niet, hoor ik nu van boven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
Wat fijn dat er een stukadoor komt! Idd ook wel jammer, want is leuk om zelf te doen, maar het gaat natuurlijk veel sneller als een pro het doet. Leuk!quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:22 schreef Oblivion het volgende:
Zeker is Omi...![]()
Nu ben ik aan het bikkelen, want als de stucadoor komt, kan hij gelijk een aantal andere muren meenemen. (woonkamer en keuken)
Zijn we gelijk een stuk verder!
Dank je dop!quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:19 schreef dop het volgende:
we zien vooruitgang, genoeg foto;s gezien in dit topic om er op te vertrouwen dat dit ook goed komt
Go obli en mannen
Nee, spleetje is te groot...quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:21 schreef Ml-etje het volgende:
goed bezig weer. Die spleetjes daar moet dan maar gaas op
Welnee die mannen doen dat zo rap.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:15 schreef Oblivion het volgende:
Kamer van zoonlief is ook nog niet helemaal af...
maar dat komt ook wel goed, zijn kleine dingetjes.
Stuken is *$^*)()$&, maar je hebt wel eer van je werk.
Als je mannen hoort gillen woensdag komt het vanuit Noord Holland...
Je zult ze horen gillen, niks is recht, alles is scheef (duh) en overal zitten gaten...quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welnee die mannen doen dat zo rap.
Ga zo eens naar mijn muurtje kijken
Ja, als je het zo ziet...quote:
Bij ons is ook alles scheef en heb ze alleen zachtjes horen grinniken dat ze hier meer eer van hun werk hadden in een nieuwbouwhuis.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je zult ze horen gillen, niks is recht, alles is scheef (duh) en overal zitten gaten...![]()
![]()
Ik kom er aan!
Ik hoop het maar!quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bij ons is ook alles scheef en heb ze alleen zachtjes horen grinniken dat ze hier meer eer van hun werk hadden in een nieuwbouwhuis.
Uh...jip en janneke taal?quote:Ik twijfel nu nog (we hebben stucnaalden en daarlangs komen wat scheurtjes) of glasvlies erna erop een goed idee was geweest, heb jij niet gedaan toch?
Hey Beij! Ik miste je al!quote:Op zondag 14 november 2010 18:26 schreef Beijtje het volgende:
Gaaf, die voor en na foto's! Heel mooi als het gestuct is, zo tussen die balken.
Ik ben er nog hoor! Alleen beetje druk lately dus kijk wel mee maar niet altijd tijd te reageren... Maar ik hou je dus gewoon in de gatenquote:Op maandag 15 november 2010 00:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hey Beij! Ik miste je al!
Ja, gaat helemaal goed komen, vandaag zit alles dicht!
Morgen nog een stukje muur bikken beneden en dan mogen ze komen!
quote:Op maandag 15 november 2010 19:43 schreef dop het volgende:
je moet het niet op je poezelige handjes smeren
toevallig van de week mijn dakraam afgepurd, en jawel kreeg het er ook niet af.
maar het slijt vanzelf
quote:Op maandag 15 november 2010 21:10 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor! Alleen beetje druk lately dus kijk wel mee maar niet altijd tijd te reageren... Maar ik hou je dus gewoon in de gaten![]()
Ziet er al netjes uit, ben benieuwd naar als ze straks hebben gestuct!
Die dyson doet het nog steeds goed na al anderhalf jaar bouwstof te hebben opgezogen! Je kan 'm helemaal uit elkaar halen en dan netjes schoonmaken, issie weer als nieuw!quote:Op maandag 15 november 2010 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
Zou dat ook wel als slaapkamer willenmaarehh die dyson gaat zo dood hoor
ik moet bekennen dat ik er wel aan heb gedacht maar is er niet van gekomen.quote:Op maandag 15 november 2010 23:03 schreef Oblivion het volgende:
![]()
Hier ook, het vet in de huid overwint het altijd!
Waar zijn jouw foto's???
Leuk, stoer! Maar is toch net zo uniek?quote:Op dinsdag 16 november 2010 06:48 schreef dop het volgende:
ik moet bekennen dat ik er wel aan heb gedacht maar is er niet van gekomen.
mij jaren 70 eengezinswoning is niet zo spectaculair als jou stulpje
dop verbouwd de zolder tot slaapkamer en washok
vooruit heb wat foto's gemaakt maar of ik er ooit een topic van bouw
http://picasaweb.google.com/casteleijn/Zolder#
Dank je wel!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:04 schreef godigita het volgende:
Wowww, die voor en na foto's! Wat een werk. Erg mooi!
Gewoon een eigen topic van maken hoor !quote:Op dinsdag 16 november 2010 06:48 schreef dop het volgende:
[..]
ik moet bekennen dat ik er wel aan heb gedacht maar is er niet van gekomen.
mij jaren 70 eengezinswoning is niet zo spectaculair als jou stulpje
dop verbouwd de zolder tot slaapkamer en washok
vooruit heb wat foto's gemaakt maar of ik er ooit een topic van bouw
http://picasaweb.google.com/casteleijn/Zolder#
Zij: Schuine wanden...quote:Op woensdag 17 november 2010 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
nee? Why not?
Ze hebben je zoveel werk uit de handen genomen![]()
quote:
Godzijdank niet...quote:Op woensdag 17 november 2010 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ze verhoogden niet spontaan het tarief?
Nee, ik moet het nu weer alleen doen...quote:Op woensdag 17 november 2010 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
Oh jij bent goed uitgerust daarvoor![]()
Het ziet er mooi uit! Ben benieuwd wat je ermee gaat doen, mogen ze elders nog aan de slag of is nu alles af?
We hebben wel wat afgelachen ondanks gebrekkig Nederlands en geen Turks kunnen praten...quote:Op woensdag 17 november 2010 21:57 schreef DJMO het volgende:
Dat zijn leuke dingen om mee te maken Obli! Ze zullen vast blij geweest zijn met je
Ze kunnen het nog strakker krijgen, met een soort van finish.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:25 schreef Beijtje het volgende:
Ziet er goed uit zeg!!! Hebben ze wel snel gedaan dan, in 1 dag?![]()
Wat bedoel je met geen finish?
Ik vind het in elk geval prachtig, en wat heerlijk dat dat nu gewoon in één keer gedaan is!
Ah ik snap het, ik heb dat in de keuken wel, superglad... Maar kan me voorstellen dat je dat tussen die oude balken niet echt wil.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:28 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ze kunnen het nog strakker krijgen, met een soort van finish.
Hoefde van mij niet, was ook de prijs naar!![]()
Ja, een last van mijn schouders.
(En nog harder van die van mijn oma...die maakte zich zo'n zorgen om mij, ze vond het veel te zwaar!)
Nou, we hadden geen plaats om de vloer te laten acclimatiseren, dus dat moet dus deze week, die moet dus 2/3 weken liggen...quote:Op woensdag 17 november 2010 22:30 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Ah ik snap het, ik heb dat in de keuken wel, superglad... Maar kan me voorstellen dat je dat tussen die oude balken niet echt wil.
Echt fijn dat deze stap gezet is, dan zal het hierna wel snel gaan met die verdieping, of niet?
Thanks! Pokkenwerk, maar knapt wel op.quote:
Whehehe, echt niet! Het is al zo glad!quote:Vergeet je niet even een heul fijn schuurpapiertje over de stuc te halen voor je gaat schilderen?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Thanks! Pokkenwerk, maar knapt wel op.
[..]
Whehehe, echt niet! Het is al zo glad!
Eigenlijk te glad.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:32 schreef Oblivion het volgende:
Hmmm, wat een gezellig plaatje...![]()
Word ik helemaal warm en fuzzy van!
Bedankt.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:21 schreef Oblivion het volgende:
Huh? Glimmende muren?![]()
Ik heb altijd extra matte muurverf..
quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:36 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik raakte er zelf ook zo door geïnspireerd dat ik nu Sky Radio Christmas heb aangezet
Samen met Karen Carpenter zing ik uit volle borst "Outside the snow is falling and friends are calling joe-hoeeeeeeee"
![]()
.
"What would your daddy do if he saw your mommy kissing Santa Claus, oe-hoe-hoeeeee"quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
jaaa
oeh TM ben nu ook in de sfeer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom lig jij op bed?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:05 schreef twentemeisje het volgende:
Ik moest daarnet ook aan jouw mams denken Obli en hoe je haar ook met Kerst zult missen. Wat gaat de tijd snel, het is straks alweer een jaar geleden (maar voor jou zal het als gisteren zijn). Wat fijn dat je haar spulletjes straks om je heen hebt!
[spoiler]Ispoilerspoiler]
Schatje!quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
het is wel veel beter voor je en ondanks je trieste gevoelens ben ik wel heel blij voor je
Het is enorm wennen maar denk dat de kleine je straks helemaal bezig gaat houden en anders ga je iets voor jezelf opzetten wat je helemaal leuk vindt?
Oh nu je het zegt! Ga eerst Rallydame smsen, dan kunnen we die weke dame eens live aanschouwenquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:24 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Schatje!Ik word helemaal week van zoveel lievigheid en kerstmuziek
![]()
Omdat je er als ze schoon zijn enorm van gaat genietenquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:11 schreef Oblivion het volgende:
Waarom moest ik weer zo nodig die balken in het zicht hebben?
Kan iemand mij even daar aan herinneren...
Het lukt wel, maar ze zijn ruw, dus met obstakels.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Omdat je er als ze schoon zijn enorm van gaat genieten
Schuursponsje met wat cif helpt niet? (weet niet of jouw balken daar niet lelijker van worden).
Dat zou ik best eens kunnen proberen, bedankt!quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:22 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ze zijn wel mooi !
Weet niet of dit dan misschien wat is, na het stucen hier zaten er ondanks afplakken nogal wat vegen op de houten kozijnen en zelfs die gladde dingen kreeg ik niet schoon. Kreeg toen van de schilder de tip om een plantenspuit te vullen met water en een beetje afwasmiddel, inspuiten en even laten weken en dan met een schuursponsje af te vegen en dat hielp, ging er makkelijk af zonder echt schuren, zelfs na een paar dagen.
nou zijn die kozijnen van mij voor geen meter te vergelijken met die mooie balken maar wellicht het proberen waard?
Thank u!quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:28 schreef DJMO het volgende:
die witte kast is echtObli die springt er echt zo tussenuit dat ik op hem moet reageren .. wat een dotje <3
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:52 schreef dop het volgende:
die pc heeft zoveel gips en zaagsel opgezogen dat hij er in is gestikt zeker
Gedaan en dat werkte vooralsnog, maar nu issie officieel overleden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:35 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hebben jullie een compressor?
Blaas de puters eens goed door , even openmaken, blazen, en kans dat het weer werkt.
is niet mijn wijsheid maar zo heeft mijn hub na de verbouwing mijn laptop weer aan de praat gekregen en heeft ie een puter vd zaak welke afgedankt werd ook weer werkend![]()
succes!
Ik kan niet werken zonder chaos...quote:ziet er overigens goed uit maar eh, ruim die zooi nou eens op
Kipquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Oblimens!
Wat zijn jullie goed bezig geweest!
Lekker zeg, dat je het stucen niet allemaal zelf hebt hoeven doen, scheelt toch weer een stuk
Oeh leuk voetjes vooruit en heerlijk liggenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:13 schreef Oblivion het volgende:
Hey Kip! Hoe is het met jou?
Long time no see! Welcome back!
Het is nog niet helemaal zoals het zijn moet, maar ik kom er wel...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bank de openhaard kant opgezet, eens kijken of dat bevalt, vooral in de winter.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Goeie change Obli, warme voeten FTW!
Ik heb van mijn mams de oude jaren '70 deken gekregen waar ik als minikipje altijd met mijn zusjes op lag te spelen in de tuin. Good memories en warme voeten op de bank
En dan tv kijken, heerlijk! Heb je "how to train your dragon" al gezien? Zo niet, doen, want deze past perfect in dit plaatje!
Ik durf het bijna niet te vragen...quote:Met mij gaat trouwens alles goed, busy as ever, maar het huis wordt stukje bij beetje (babysteps) steeds leuker en gezelliger.
Overal lampjes, plintjes, spiegels, kastjes, geschilderd salontafeltje etc. Yeah!
Maar nu even de weekenden studeren (uitgebreide cursus, wel heel leuk) en bij mijn zusje in huis helpen. Is een huis van 9 jaar oud, dus rechte muren en hout wat niet eens geplamuurd hoeft te worden, gewoon schuren en likje lak. Dat schiet wel aanzienlijk sneller op dan gedacht. Maar als ik opnieuw zou moeten kiezen.... toch weer een wat ouder huis hoor, veel knusser!
Binnenkort even een mooie artprint laten inlijsten die ik als dank gekregen heb van een hele lieve schilder die bij me revalideerdeDie komt ook ergens aan de muur te hangen.
Oh, en we hebben eeeeeindelijk een bankstel uitgezocht
Kip doe eens een updatequote:Op vrijdag 26 november 2010 21:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Goeie change Obli, warme voeten FTW!
Ik heb van mijn mams de oude jaren '70 deken gekregen waar ik als minikipje altijd met mijn zusjes op lag te spelen in de tuin. Good memories en warme voeten op de bank
En dan tv kijken, heerlijk! Heb je "how to train your dragon" al gezien? Zo niet, doen, want deze past perfect in dit plaatje!
Met mij gaat trouwens alles goed, busy as ever, maar het huis wordt stukje bij beetje (babysteps) steeds leuker en gezelliger.
Overal lampjes, plintjes, spiegels, kastjes, geschilderd salontafeltje etc. Yeah!
Maar nu even de weekenden studeren (uitgebreide cursus, wel heel leuk) en bij mijn zusje in huis helpen. Is een huis van 9 jaar oud, dus rechte muren en hout wat niet eens geplamuurd hoeft te worden, gewoon schuren en likje lak. Dat schiet wel aanzienlijk sneller op dan gedacht. Maar als ik opnieuw zou moeten kiezen.... toch weer een wat ouder huis hoor, veel knusser!
Binnenkort even een mooie artprint laten inlijsten die ik als dank gekregen heb van een hele lieve schilder die bij me revalideerdeDie komt ook ergens aan de muur te hangen.
Oh, en we hebben eeeeeindelijk een bankstel uitgezocht
Wij hebben de kachel rechts en de tv links en in het midden de openslaande deurenquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:43 schreef Oblivion het volgende:
![]()
Ik heb de tv ook naast de schouw gezet....![]()
Is errrrug prettig...
quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wij hebben de kachel rechts en de tv links en in het midden de openslaande deuren![]()
Altijd wat om naar te kijken.
En nu een achtergestelde manquote:
*Zwaait naar de mister...quote:
Ja gaat prima, ook qua gezondheid weer goed dus wat wil je nog meerquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
, goede film!
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen...![]()
Ik doe het toch maar: FOOOOTOOOO'S!![]()
Fijn dat het goed met je gaat!
En je zussie ook een huisje, toe maar!
Bovenstaande post heb ik vanavond elders in een topic gezet, je begrijpt dat de rest van het huis niet anders is, dus even lekker geen foto'squote:Op vrijdag 26 november 2010 17:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Want die doe jij altijd?
Ik zag inderdaad wel op de foto dat de voegen in jullie badkamer voordat de tegels eruit gingen er niet echt super clean uit zagen
Ach, who cares... Ik ben hier nu bezig de afwas in de vaatwasser te zetten, ga denk ik met 3 volle vaatwassers het aanrecht hier wel schoon en opgeruimd krijgen whehehehe
OOOOOOOH Kippie wordt tantie!!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja gaat prima, ook qua gezondheid weer goed dus wat wil je nog meer
En mijn andere zus 5 maanden zwanger van de eerste, zo cool!
Het wordt een meisje?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Dank je
Supergaaf, ben benieuwd hoe het kleine meisje gaat worden, maar sowieso prachtig om nu zo'n buikje (en tetten!!!) te zien groeien.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Het wordt een meisje?![]()
![]()
Over tetten...
Oblietje was klein oblietje..geen tetten!
iedereen: Ah joh, komt wel met puberteit... (13/14/15/16 jaar)
Ik:![]()
16 geworden, geen heupen en geen tetten!![]()
Iedereen: Komt goed in je 20ge jaren!
Ik:![]()
26 geworden, erwt op plank en geen heupen...![]()
Iedereen: Let maar op! Bij je eerste kindje, dat moet gewoon!
Obli zwanger!![]()
Wat denk je?
Handje vol...![]()
Nie dikke tetten voor Obli!
Ik ben nu veertig, doorsta nog steeds de potlood test!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dank voor het wegvagen van de hoop
Geen beginnen aan dus
Dat is ook wat waardquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ben nu veertig, doorsta nog steeds de potlood test!![]()
En nog steeds handje vol!![]()
(En ik heb kleine handjes...)
Zonder foto's geloof ik hier helemaal niks vanquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ben nu veertig, doorsta nog steeds de potlood test!![]()
En nog steeds handje vol!![]()
(En ik heb kleine handjes...)
Goh, dat is nou pech hebben... voor jou...quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zonder foto's geloof ik hier helemaal niks van
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Goh, dat is nou pech hebben... voor jou...
Hij is wel een beetje speciaal...quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 05:01 schreef AnneX het volgende:
De vrouwen leven mee...
de mannen zijn "bang" voor je handigheid...
Beiden zijn jaloers...
Zoiets?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:13 schreef Oblivion het volgende:
Het is nog niet helemaal zoals het zijn moet, maar ik kom er wel...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bank de openhaard kant opgezet, eens kijken of dat bevalt, vooral in de winter.
Nou je wilt niet weten hoe vaak ik heel hard "HELP!!!!" heb geschreeuwd!quote:Op zondag 28 november 2010 08:20 schreef dop het volgende:
dat jaloers kan ik me niet voorstellen.
volgens mij zijn de heren liever behulpzaam over de techniek , en houden ze niet zo van tutten over wat mooi is
en aangezien obli niet heel veel hulp nodig heeft blijven de dames over die wel graag over styling en looks babbelen.
blijkbaar komen op fok veel mannen die opzoek zijn naar hulpeloze vrouwtjes
dat is obli niet kan ik je verzekeren
Ik zit meestal bij de mannen...quote:Op zondag 28 november 2010 09:42 schreef Ml-etje het volgende:
zelfstandige vrouwen zijn eng Obli.
Als je op een verjaardag zit moet je maar eens opletten
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |