Heb je in ieder geval een grote kans om weer beter te wordenquote:
Hoeft niet, ze is alweer weg aangezien chase liever een vriendin heeft dan een nieuwe collega.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:28 schreef vogelkooi het volgende:
Het waren gewoon haar medicijnen.
Dat kind was prachtig.
En aan de nieuwe arts moet ik nog even wennen.
Ja duh omdat die nieuwe een psychiater was, en zij het nu 'opgelost' heeft maar alsnog weggaat. Zat niet heel sterk in elkaar, maar vond het wel logisch.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:00 schreef Orbis het volgende:
De case was... vreemd. Een beetje vreemd dat er uiteindelijk helemaal niets fysieks met haar aan de hand was. Maar het gedoe eromheen was zeer genietbaar! Chase is lekker bezig.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
En een referentie naar Seizoen 6 aflevering 2 (Epic Fail), als house die game aan het spelen is met die space monkey.
[ afbeelding ]
Seizoen 7 aflevering 4
[ afbeelding ]
Same here. Overigens zat er ook nog een verwijzing naar One Flew Over the Cuckoo's Nest in. House noemde zichzelf Nurse Ratched, of iets dergelijks. De naam viel in ieder geval in een grapquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, die viel mij ook op. Geinig.
Ik vrees het ook een beetje. De relatie zelf kan me niet echt boeien, maar als de schrijvers de relatie opblazen, kunnen ze ook moeilijk weer de goeie oude House-Cuddy-dynamiek terugbrengen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 03:56 schreef Stefan het volgende:
Hmmm, ben bang dat we met de relatie een gevalletje Jump the Shark hebben.
Damn, ik dacht al waar ken ik het van! Maar dat was idd met dat VR spel ..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
En een referentie naar Seizoen 6 aflevering 2 (Epic Fail), als house die game aan het spelen is met die space monkey.
[ afbeelding ]
De relatie irriteert me nu al. karakter ontwikkeling is prima maar House is nu House niet meer. Hij is al een jaar van de Vicodin af en kan best een relatie krijgen maar met Cuddy. De series The Nanny en Whos the Boss werden ook niet beter toen de hoofdrolspelers een relatie kregen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:34 schreef Orbis het volgende:
De relatie zelf kan me niet echt boeien, maar als de schrijvers de relatie opblazen, kunnen ze ook moeilijk weer de goeie oude House-Cuddy-dynamiek terugbrengen.
Whose the boss bleef leuk!!! En nee daar mag je geen andere mening over hebben, het is een vaststaand feit!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
De relatie irriteert me nu al. karakter ontwikkeling is prima maar House is nu House niet meer. Hij is al een jaar van de Vicodin af en kan best een relatie krijgen maar met Cuddy. De series The Nanny en Whos the Boss werden ook niet beter toen de hoofdrolspelers een relatie kregen.
Nee, Jump the Sharkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:47 schreef Orbis het volgende:
Het Moonlighting-syndroom, heet het toch?
Ik was verliefd op Alysa Milano destijds, ze is van mijn leeftijd dus dat mochtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:47 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Whose the boss bleef leuk!!! En nee daar mag je geen andere mening over hebben, het is een vaststaand feit!
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:31 schreef De_Hertog het volgende:
Leuke aflevering weer, dat stuk van die masseur was inderdaad grappig en die nieuwe intern ook. Vooral de diashow. En ik had bij de allerlaatste zin het idee dat House het meer als een belediging dan een compliment meldde..![]()
http://www.youtube.com/user/drhouseforumquote:
Nee, ik bedoel iets anders. Er was ooit een comedyserie die helemaal hing op de seksuele spanning tussen de twee hoofdpersonen. Maar toen de schrijvers besloten om die spanning te doorbreken met een relatie, stortte de hele serie in. Ik heb alleen geen idee meer hoe die serie heetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, Jump the Shark
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jumping_the_shark
Ik denk dat je de comedy serie "Moonlighting" bedoeld. Was een serie in de jaren '80 met Bruce Willis.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:19 schreef Orbis het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel iets anders. Er was ooit een comedyserie die helemaal hing op de seksuele spanning tussen de twee hoofdpersonen. Maar toen de schrijvers besloten om die spanning te doorbreken met een relatie, stortte de hele serie in. Ik heb alleen geen idee meer hoe die serie heet. Overigens is het natuurlijk wel een vorm van de shark jumpen.
Dat is al sinds seizoen 1, toen men zich afvroeg of het Huddy, Hameron of misschien zelfs Hilson ging wordenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:22 schreef Stefan het volgende:
Op IMDB worden Cuddy en House al 'Huddy' genoemd
Juist! Toch Moonlighting, dusquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk dat je de comedy serie "Moonlighting" bedoeld. Was een serie in de jaren '80 met Bruce Willis.
Of anders misschien de comedy serie "Who's the boss". Maar of die 2 in die serie ook echt een relatie hebben gehad weet ik niet zeker.
Op een gegeven moment zei ik hardop "Oh ja, er was ook nog een zaak.." Beetje wankele verdeling "prive" en "werk".quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 03:42 schreef OMG het volgende:
De patiënt vond ik weer niet echt spannend, House + Wilson + Cuddy's dochtertje waren des te vermakelijker.
Dat telefoongesprek..
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:52 schreef PiRANiA het volgende:
Mis je Jennifer Morisson? Even hier gluren
Jennifer Morrison (dr. Allison Cameron in House)
Misschien kijk je wel teveel series en moet je daar eens wat mee minderen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:40 schreef n8n het volgende:
Ben wel een beetje cynisch, de series die ik volg dalen allen gestaag in niveau. Noem een Dexter, Weeds, Fringe, Californication dat te lang op zich laat wachten
Kijk verder totaal geen tv, misschien wel onvermijdelijk als het zo blijft jaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien kijk je wel teveel series en moet je daar eens wat mee minderen.
quote:Volgende ep komt zeOp woensdag 20 oktober 2010 22:05 schreef Imperfect-Angel het volgende:
House, Cuddy, Wilson en Rachel waren vermakelijk.![]()
![]()
Case en patient(en) niet zo interessant.
En ik wil NU een topwijf van een vrouw in het team!
Mehquote:Op donderdag 4 november 2010 14:02 schreef OMG het volgende:
Honkbal, dacht ik. Football wil ik nog wel kijken, maar honkbal is zo dodelijk saai...
Ik heb precies het tegenovergestelde: Bij honkbal gebeurd er nog wat. Football heeft iedere 1/5 min pauze omdat ze dan opnieuw naar de middenlijn moeten of omdat ze 2yrd zijn opgeschoten pfff. Vandaar die cheerleadersquote:
Ik bedoelde meer: meh, geen seriesquote:Op donderdag 4 november 2010 16:00 schreef Loodje het volgende:
[..]
Ik heb precies het tegenovergestelde: Bij honkbal gebeurd er nog wat. Football heeft iedere 1/5 min pauze omdat ze dan opnieuw naar de middenlijn moeten of omdat ze 2yrd zijn opgeschoten pfff. Vandaar die cheerleaders![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |