quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:52 schreef PiRANiA het volgende:
Mis je Jennifer Morisson? Even hier gluren
Jennifer Morrison (dr. Allison Cameron in House)
Misschien kijk je wel teveel series en moet je daar eens wat mee minderen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:40 schreef n8n het volgende:
Ben wel een beetje cynisch, de series die ik volg dalen allen gestaag in niveau. Noem een Dexter, Weeds, Fringe, Californication dat te lang op zich laat wachten
Kijk verder totaal geen tv, misschien wel onvermijdelijk als het zo blijft jaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien kijk je wel teveel series en moet je daar eens wat mee minderen.
quote:Volgende ep komt zeOp woensdag 20 oktober 2010 22:05 schreef Imperfect-Angel het volgende:
House, Cuddy, Wilson en Rachel waren vermakelijk.![]()
![]()
Case en patient(en) niet zo interessant.
En ik wil NU een topwijf van een vrouw in het team!
Mehquote:Op donderdag 4 november 2010 14:02 schreef OMG het volgende:
Honkbal, dacht ik. Football wil ik nog wel kijken, maar honkbal is zo dodelijk saai...
Ik heb precies het tegenovergestelde: Bij honkbal gebeurd er nog wat. Football heeft iedere 1/5 min pauze omdat ze dan opnieuw naar de middenlijn moeten of omdat ze 2yrd zijn opgeschoten pfff. Vandaar die cheerleadersquote:
Ik bedoelde meer: meh, geen seriesquote:Op donderdag 4 november 2010 16:00 schreef Loodje het volgende:
[..]
Ik heb precies het tegenovergestelde: Bij honkbal gebeurd er nog wat. Football heeft iedere 1/5 min pauze omdat ze dan opnieuw naar de middenlijn moeten of omdat ze 2yrd zijn opgeschoten pfff. Vandaar die cheerleaders![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |