quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:52 schreef PiRANiA het volgende:
Mis je Jennifer Morisson? Even hier gluren
Jennifer Morrison (dr. Allison Cameron in House)
Misschien kijk je wel teveel series en moet je daar eens wat mee minderen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:40 schreef n8n het volgende:
Ben wel een beetje cynisch, de series die ik volg dalen allen gestaag in niveau. Noem een Dexter, Weeds, Fringe, Californication dat te lang op zich laat wachten
Kijk verder totaal geen tv, misschien wel onvermijdelijk als het zo blijft jaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien kijk je wel teveel series en moet je daar eens wat mee minderen.
quote:Volgende ep komt zeOp woensdag 20 oktober 2010 22:05 schreef Imperfect-Angel het volgende:
House, Cuddy, Wilson en Rachel waren vermakelijk.![]()
![]()
Case en patient(en) niet zo interessant.
En ik wil NU een topwijf van een vrouw in het team!
Mehquote:Op donderdag 4 november 2010 14:02 schreef OMG het volgende:
Honkbal, dacht ik. Football wil ik nog wel kijken, maar honkbal is zo dodelijk saai...
Ik heb precies het tegenovergestelde: Bij honkbal gebeurd er nog wat. Football heeft iedere 1/5 min pauze omdat ze dan opnieuw naar de middenlijn moeten of omdat ze 2yrd zijn opgeschoten pfff. Vandaar die cheerleadersquote:
Ik bedoelde meer: meh, geen seriesquote:Op donderdag 4 november 2010 16:00 schreef Loodje het volgende:
[..]
Ik heb precies het tegenovergestelde: Bij honkbal gebeurd er nog wat. Football heeft iedere 1/5 min pauze omdat ze dan opnieuw naar de middenlijn moeten of omdat ze 2yrd zijn opgeschoten pfff. Vandaar die cheerleaders![]()
quote:
Precies. patient gered, 15 procent kans en hij leeft. House de werknemer belazerde Cuddy niet House het vriendje.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:33 schreef Merkie het volgende:
Snap niet waarom Cuddy zo boos is hoor, House redt levens omdat hij doet wat hij doet, en als een bloedtest faken daarbij hoort, so be it.
Ze moet zeker blijven. Slim en fris. Wat bedoelde Taub aan het eind eigenlijk?quote:
waarmee?quote:Op woensdag 10 november 2010 02:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze moet zeker blijven. Slim en fris. Wat bedoelde Taub aan het eind eigenlijk?
Masters zei dat ze hem had herkend, toen stelde taub een rare vraag waar ze geen antwoord op hadquote:
Volgens mij zei hij wat onverstaanbaars over iets in de solicitatie naar boven kwam en verstond ze 't nietquote:Op woensdag 10 november 2010 02:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
Masters zei dat ze hem had herkend, toen stelde taub een rare vraag waar ze geen antwoord op had
Dat, met kanttekening dat ik Wilson nogal miste.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:42 schreef TNA het volgende:
Erg toffe aflevering, interessante case, goede uitwerking van de ethische principes van onze nieuwe dokter, typische House-Cuddy uitwerking van de ethische principes van House.
Zij kan werk en prive niet zo goed scheiden, geloof ik.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:33 schreef Merkie het volgende:
Snap niet waarom Cuddy zo boos is hoor, House redt levens omdat hij doet wat hij doet, en als een bloedtest faken daarbij hoort, so be it. Het was altijd een beetje don't ask - don't tell, en dat weet Cuddy toch, daarom is het hypocriet dat ze nu zo dramatisch deed.
Dat is inderdaad wel eerder gebleken dit seizoen, het zou vreemd zijn geweest als ze blij had gedacht "Aaaah, wat lief, een leugen van mijn vriend om een leven te reddenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zij kan werk en prive niet zo goed scheiden, geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |