Ik mag haar niet, ze is zo gemaakt. En Ik hou van Holland vind ik een stom programma, ik snap niet dat, dat zo goed scoort.quote:
Ach, het zijn geen vijf minuten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:16 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jij bent dus al zodanig gehersenspoeld dat je dit normaal vind
Het niveau van de kijkvolk daalt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik mag haar niet, ze is zo gemaakt. En Ik hou van Holland vind ik een stom programma, ik snap niet dat, dat zo goed scoort.
Ik hou van Holland kijk ik ook niet, maar heb Linda altijd wel spontaan gevondenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik mag haar niet, ze is zo gemaakt. En Ik hou van Holland vind ik een stom programma, ik snap niet dat, dat zo goed scoort.
Zo dan...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje karige TT inderdaad.
quote:
disrespect tegenover lonny, maak er maar van : lonny is de man die alles kanquote:
Nou, wat, uh, origineel.quote:
Ze zat vandaag in d'r vermomming bij DWDD. Zodra ze d'r bek opentrok wist je dat het fake was. En daarvoor vond ik het maar een raar plastic mens.quote:
aha lekker nuchter, maar je hebt wel gelijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef Stickertje het volgende:
nou die liggen er dus zo uit de volgende ronde...
Yep..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef Stickertje het volgende:
nou die liggen er dus zo uit de volgende ronde...
Ja dus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef Cee het volgende:
Ik ben net pas in dit topic maar Anupa is van Idols-nogwat, toch?
iddquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef D. het volgende:
Jeroen krijgt z'n zin niet, en nu doet ie net alsof hij de goedzak is
Meende ik ook alquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef Cee het volgende:
Ik ben net pas in dit topic maar Anupa is van Idols-nogwat, toch?
Liever nog wat leuke mannen hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef habbeflats het volgende:
[..]
kan er niet wakker van liggen , jij?
Ik mis ook de testosteron. Heb normaal gesproken niet veel met vrouwenstemmen. Maar, ik vond tijdens de voorstukjes die Eva echt helemaal niks maar nu ik haar auditie heb gezien vond ik haar echt wel goed!quote:
quote:
Sinds haar Dolly Dot periode?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Angela is wel een tikke aangekomen heb ik het idee
quote:
Nee ik ook niet! Owww moet ik kiezen... Maar da kan ik nie hurrrr... Moet ik echt kiezen?!! Ja duhhhh dat stond je net met je twee homovriendjes en Martijn te bespreken....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:25 schreef egeltje1985 het volgende:
Ow, alma vond ik helemaal biet sympathiek.
Ja, inderdaad, zelf zo dat er best goeie kandidaten naar huis gestuurd wordenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:28 schreef habbeflats het volgende:
voel me wel echt een stuk meer aangetrokken tot deze talentenjacht dan al die andere waar mensen zo de grond in geboord worden. dit is gewoon leuk om te blijven volgen. wat je bij idols, xfactor in de finales ziet zie je hier iedere week
Heerlijk, die positiviteit! Nu hopen Hopen dat het aanslaat op tvquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:28 schreef habbeflats het volgende:
voel me wel echt een stuk meer aangetrokken tot deze talentenjacht dan al die andere waar mensen zo de grond in geboord worden. dit is gewoon leuk om te blijven volgen. wat je bij idols, xfactor in de finales ziet zie je hier iedere week
Hadden wel veel landen interesse, dus wie weet ook buitenlandse versiesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Heerlijk, die positiviteit! Nu hopen Hopen dat het aanslaat op tv
Tot nu toe hebben Nick & Simon wel een sterk team. En lekkere wijven er in
volgens mij is the voice of holland echt het kijkcijfer kanon van rtl op t momentquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Heerlijk, die positiviteit! Nu hopen Hopen dat het aanslaat op tv
Tot nu toe hebben Nick & Simon wel een sterk team. En lekkere wijven er in
Laten we een poultje maken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:29 schreef Starlie het volgende:
Je kunt zo al raden welke kandidaten eruit vliegen!
Dan moet de rest eens met wat kwaliteit komen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:29 schreef habbeflats het volgende:
[..]
volgens mij is the voice of holland echt het kijkcijfer kanon van rtl op t moment
Vergeet OOC niet hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:29 schreef habbeflats het volgende:
[..]
volgens mij is the voice of holland echt het kijkcijfer kanon van rtl op t moment
Zij komt nog welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
Die Ewbank chick wordt steeds zwakker lijkt wel in het overzicht
Hoop hetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:30 schreef Cee het volgende:
Kokkema stapt straks zelf wel uit de wedstrijd, met z'n kleine hoedje.
Van NL welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:29 schreef habbeflats het volgende:
[..]
Dat ging ook door mij heenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:31 schreef Karina het volgende:
Als ik het zo terugzie, dan vind ik eigenlijk niet heel veel kandidaten echt supergoed.
Zou het vond haar stem klein als je al die vrouwen nu hoortquote:
Yep Benquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:32 schreef Cee het volgende:
Roel heeft toch wel de meest interessante kandidaten volgens mij.
Die er allemaal uit schijnen te vliegen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:32 schreef Cee het volgende:
Roel heeft toch wel de meest interessante kandidaten volgens mij.
Ja wat was dat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die er allemaal uit schijnen te vliegen?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die er allemaal uit schijnen te vliegen?
Is nog geheimquote:
En dat terwijl ik na de eerste zin, toen ze allemaal drukten, dacht 'wtf waarom doen ze dit?'quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:34 schreef Starlie het volgende:
Blijf kippenvel krijgen als ik Ben hoor zingen...
Oquote:
Lekker hèquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:35 schreef iBenny het volgende:
Ben + Lenny =
nah, dat kan geen toeval zijn
Ja ik lag ook vlak hierquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:34 schreef Starlie het volgende:
Blijf kippenvel krijgen als ik Ben hoor zingen...
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:34 schreef Janetje het volgende:
Ben is toch de enige bij wie ik spontaan kippenvel krijg.
Kleddertjenat!quote:
Hij gaat winnenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:36 schreef Renesite het volgende:
Ik vind dat Van Velzen het heeft getroffen
* Kally kijkt verschrikt naar haar bank of er een natte plek zitquote:
het gaat sowieso tussen van velzen of angela denk ik zelfquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:38 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goed team opgebouwd
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:38 schreef Kally het volgende:
[..]
* Kally kijkt verschrikt naar haar bank of er een natte plek zit
het is ontzettend veel talent echt niet normaal waar komt het vandaan!quote:
quote:
Ik ben er ook vandoorquote:
Dat komt wel goedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:43 schreef habbeflats het volgende:
zou leuk zijn als we een polletje maken volgende week met alllle kandidaten
Idols 4 als ik me niet vergis, werden in de theater ronde min of meer gebruikt als achtergrond zangeressen voor Sandy.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:47 schreef Rauzer het volgende:
Eva was de beste. En deden die twee zussen niet eens mee aan XFA oid?
LeBeau! Je bent er!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Idols 4 als ik me niet vergis, werden in de theater ronde min of meer gebruikt als achtergrond zangeressen voor Sandy.
Ze kwamen me ook bekend voor. Ik dacht Idols, maar ik haal alles door elkaar tegenwoordig.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:47 schreef Rauzer het volgende:
Eva was de beste. En deden die twee zussen niet eens mee aan XFA oid?
Over 2 weken zei hij. Maar hij kwam binnen via wildcard op 538 dus is ander geval.quote:
Dus we krijgen die wildcards niet op tv te zien?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Over 2 weken zei hij. Maar hij kwam binnen via wildcard op 538 dus is ander geval.
Wel al de battles gehad..
Ik kijk ook nooit naar IHVH..Maar Linda heeft wel talent.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:20 schreef D. het volgende:
Ik hou van Holland kijk ik ook niet, maar heb Linda altijd wel spontaan gevonden
Het is volgens mij meer dat de eerste indruk niet gebaseerd is op het uiterlijk. Natuurlijk is het uiterlijk belangrijk, maar in dit programma laten ze het een iets minder belangrijke rol spelen. Zo zie ik hetquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:17 schreef Guanabana het volgende:
Nou sorry, maar ik ben niet zo heel enthousiast over het programma als iedereen.
Er worden toch heel de tijd opmerkingen gemaakt over uiterlijk. Laat dat dan ook gewoon helemaal, want daar gaat het niet om!
En dan bij die Asperger-jongen zeggen dat ze alleen 10'en doorlaten en geen achten, nou sorry, maar ze hebben toch een aantal zeventjes doorgelaten die dan gelukkig en heel toevallig (?) er wél heel goed uitzagen.
erg hequote:Op maandag 11 oktober 2010 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Dat operamokkel.... hoe doof kun je zijn bij jezelf
Mooi toch juist? Het is juist wel fijn als er een beetje vaart inzitquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:04 schreef iBenny het volgende:
Het is vrijdag![]()
De laatste audities vandaag
quote:Vrijdag 15 oktober is het zo ver. Dan staat The voice of Holland in het teken van de allerlaatste blinde audities. Wie krijgen de laatste felbegeerde plekken in de teams van de coaches? Er zijn nog maar een paar plaatsen te vergeven, dus Angela Groothuizen, Jeroen van der Boom, Nick en Simon en VanVelzen staan op scherp.
De uitzending zit weer vol bijzonder talent: bekende actrices, kunstenaars en techneuten staat op het podium om hun zangtalent ten gehore te brengen. Maar zoals bij alle blinde audities is het alleen de stem die telt.
Naast de audities in de Hilversumse Vorstin is er deze avond ook aandacht voor de winnaars van de The voice of Holland Radio 538 Wildcards. Welke gezichten en verhalen horen bij de talenten die tot nu toe alleen hun stem bij Evers Staat Op lieten klinken? Je ziet het in de vijfde aflevering van The voice of Holland, vrijdagavond 20.30 uur, RTL 4.
Dan moet ik in windows gaan kijkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:35 schreef iBenny het volgende:
Zo uit mijn hoofd... zondag 22:30uur. Maar ik kan het fout hebben.
Je kunt natuurlijk ook gewoon terugkijken op rtlgemist.nl
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:21 schreef iBenny het volgende:
Er is een trucje om het als mp4 te kijken. Zal ff kijken of ik die nog ergens kan vinden.
In andere kanalen is hij ook te vinden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:21 schreef iBenny het volgende:
Er is een trucje om het als mp4 te kijken. Zal ff kijken of ik die nog ergens kan vinden.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:57 schreef Rauzer het volgende:
We krijgen trouwens een langere uitzending vandaag, van 22.30-23.00 nog "Op weg naar the Battle"
Niet 'live' terug te zien, wel terug te kijkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:43 schreef Haaibaaike het volgende:
En komt dat ook op internet te zien ..Over de Battle ik ben namelijk niet thuis vanavond ?.
Dat bedoelde ik ook gewoon terug te kijken ..Niet live nee. heb 2 weken geleden ook terug gekeken via I-net. Maar mij gaat het om of the battle ook terug te zien is. Bedankt voor je antwoord Bennyquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:54 schreef iBenny het volgende:
Niet 'live' terug te zien, wel terug te kijken
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:11 schreef iBenny het volgende:
Nja, graag gedaan hoor... Ik post de links hier wel, als het online staat
Toch een raar principe.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:50 schreef iBenny het volgende:
Team Angela Groothuizen (9/15)
Team Jeroen van der Boom (9/15)
Team Nick en Simon (12/15)
Team Roel van Velzen(VanVelzen) (10/15)
Dus dan krijgen we vandaag nog 20 audities te zien?
Hoeft niet. Stel je bent de laatste en iedereen heeft al gekozen. Dan kan je optreden zoveel je wilt maar niemand KAN je kiezen. Maar daar zit ook het probleem. Als je iedereen ongelimiteerd mag laten drukken dan drukt iedereen overal op en kunnen ze later een keuze maken. Alle opties hebben minpunten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:40 schreef UltraR het volgende:
[..]
Als je aan het eind bent wordt je volgens mij juist sneller gekozen, wordt de lat lager gelegd, omdat de teams vol moeten. Je bent dus als je op het laatst bent vet in het voordeel.
Daarom moet je het ook tactisch spelenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:40 schreef UltraR het volgende:
[..]
Toch een raar principe.
Als je aan het begin aan de beurt bent vinden ze het misschien al snel goed en worden er mensen gekozen die helemaal niet zo goed blijken te zijn naarmate de audities vorderen. Of ze denken juist, ff afwachten of er betere voorbij komen, waardoor hele goede juist niet worden gekozen.
Als je aan het eind bent wordt je volgens mij juist sneller gekozen, wordt de lat lager gelegd, omdat de teams vol moeten. Je bent dus als je op het laatst bent vet in het voordeel.
In dat geval... nog 5 minutenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik rond af naar bovenIk ga maar vast wijn en wat te eten pakken.
Knusquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja nou gestapeld dan maarC_A zit er ook
De naam zegt me vaag iets. Sportster?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:31 schreef -Miauw- het volgende:
Oh zag ik daar Esmee de La Bretonierre?
Weet je hoe belangrijk?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:32 schreef Karina het volgende:
Ja erg leuk die beelden vanuit de visagie.
Actrice en dochter van Fred de La Bretonniere, van de schoenwinkelquote:
Dat wel, maar schiet op met de zangers/zangeressen. En je zag Angela heeel eventjes met amper make-up, oef, belangrijk inderdaad!quote:
Dat vind ik nog best veel andersquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Die poll vandaag bij rtl boulevard trouwens. Jeroen was verreweg het minst populaire jurylid
.
Angela had iets van 36 procent, Roel 34, Nick en Simon 22 en Jeroen 8.
Bij 538?quote:
Das nog veelquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Die poll vandaag bij rtl boulevard trouwens. Jeroen was verreweg het minst populaire jurylid
.
Angela had iets van 36 procent, Roel 34, Nick en Simon 22 en Jeroen 8.
dat weet ik niet, maar bij RTL Boulevard lieten ze wel een stukje van haar zienquote:
Ah, actrice. Die schoenenwinkel zegt me nietsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Actrice en dochter van Fred de La Bretonniere, van de schoenwinkel
Oeh, sexyquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb een mondkapje e latex handschoenen
Ik ken die hele actrice niet, die winkel dan weer wel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, actrice. Die schoenenwinkel zegt me niets
Ze zullen wel een lijst hebben met nummers waar ze uit kunnen kiezen, ivm de band ofzo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
Ok ik ga meteen weer zeiken over de nummerkeuze, weer zo lekker origineel.
Zat zat in The Johnsons, die horrorfilm uit de jaren 90. Way back dusquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken die hele actrice niet, die winkel dan weer wel.
Ik ken beide niet, maar 'herken' de naamquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken die hele actrice niet, die winkel dan weer wel.
En alle B-artiesten nemen Jeroenquote:
Ja daaromquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij is zelf ook een B artiest
Wel de mindere concurrentie in je groepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Want hij heeft nog zo weinig mensen ja!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:37 schreef Karina het volgende:
Ik begin een klein beetje te denken dat er misschien af en toe ingefluisterd wordt om Jeroen te kiezen.
Met Kenneth Herdigeinquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zat zat in The Johnsons, die horrorfilm uit de jaren 90. Way back dus
Paksoiquote:
Eigenlijk vindt hij zelf gewoon dat hij The voice isquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Want hij heeft nog zo weinig mensen ja!
Da's dapperquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:37 schreef MissJ het volgende:
durf het bijna niet te zeggen hier, maar ik was hier bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |