Vooruit.quote:
Omdat je nieuwsgierig niet kunt spellen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:43 schreef Oorlogsheld het volgende:
waarom is niemand nieuwschierig waarom ik oorlogsheld heet
Een blinde auditie en dan make-upquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:43 schreef lady-wrb het volgende:
wat een gesmeer een gepoeder.
dat gaat toch niet helpen als ze klinkt als een brandweersirene
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:43 schreef Oorlogsheld het volgende:
Ik ben handiger op desktop omdat ik een speciaal toetsenbord heb en op mijn laptop typt het kut.quote:
je hebt gelijk! lekkere tietenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:44 schreef habbeflats het volgende:
niveau daalt nooit bij VOH, heerlijke dame NU op tv
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:44 schreef habbeflats het volgende:
niveau daalt nooit bij VOH, heerlijke dame NU op tv
Omdat het niemand wat kan schelenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:43 schreef Oorlogsheld het volgende:
http://taal.web-log.nl/ta(...)4/nieuwschierig.htmlquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat je nieuwsgierig niet kunt spellen?
Nee, ik word er nu een beetje moe van, steeds hetzelfde.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik denk dat ze uit een lijst van 25 liedjes ofzo kunnen kiezen, dit kan geen toeval zijn
Dus dat...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:47 schreef Stickertje het volgende:
nou volgende keer naar popstars om dr op dr uiterlijk door laten gaan dan
Dan moet je wel een half jaar wachten voordat je in de liveshows staat. Dan is ze zwanger.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:47 schreef Stickertje het volgende:
nou volgende keer naar popstars om dr op dr uiterlijk door laten gaan dan
Niets horen en alleen wat zien? Goede formule!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:46 schreef iBenny het volgende:
Die stoelen moeten eens tegenovergesteld werken...
Jawel ze is aanwezigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:48 schreef habbeflats het volgende:
[..]
ze doet niks iritants dus dat is onzin
Je UI icm deze twee!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:48 schreef habbeflats het volgende:
[..]
ze doet niks iritants dus dat is onzin
Vrij nutteloos in een blinde auditie.quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrij nutteloos in een blinde auditie.
quote:
producent gepijptquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:50 schreef Oorlogsheld het volgende:
ze hadden toch een voorselectie gedaan?? hoe komen zij dan in deze show?
Ja maar ik kijk welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrij nutteloos in een blinde auditie.
Held Lonnyquote:
ja moet je me pijpenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:52 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
kan ik ook in zeer korte tijd producent worden?
Je produceert elke dag een hoopje stront, maar of dat genoeg is?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:52 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
Ja, die.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag hem niet, die van de maaltijden?
Ja met geblondeerd haarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag hem niet, die van de maaltijden?
Ik denk dat er 1 van de 2 door magquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:52 schreef wolfrolf het volgende:
Herkansing? Dat schiet het doel van deze audities toch voorbij??
Nou ja, een van de twee zingt wel goed. Al had Jeroen gewoon niet moeten drukken. Dat duo hoort dat zelf toch ook wel?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:52 schreef wolfrolf het volgende:
Begin maar met producerenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:52 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
Nou niet helemaal, want ze zoeken wie van de twee de beste stem had. En daar draait het wel om.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:52 schreef wolfrolf het volgende:
Vreselijk die man, die programma's die hij had vroeger en dan kwam die irritante Wieteke van Dort soms ook langs, bah.quote:
Daar zien ze de kandidaten wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:54 schreef Oorlogsheld het volgende:
maar even serieus,.. hoe verschilt dit van andere talentshows?
O kan ookquote:
als je dat nou nog niet begrijpt, wij zien geen audities en dat scheelt een hele hoop kut auditantenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:54 schreef Oorlogsheld het volgende:
maar even serieus,.. hoe verschilt dit van andere talentshows?
Nee het is wel lullig als je als duo auditie komt doenquote:
beter een door dan geen, uiteindelijk gaat iedereen toch voor eigen succesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee het is wel lullig als je als duo auditie komt doen
Ah, ik dacht al dat ze te 'groot' was om ineens te cappenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hebben een Myrthe Pijma en een Myrthe Ringeling die vandaag door zijn
En beiden naar N&S
Nou ja dat wel, maar ik vond ze sowieso allebei niet fantastischquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:56 schreef habbeflats het volgende:
[..]
beter een door dan geen, uiteindelijk gaat iedereen toch voor eigen succes
ok en wat is daar dan zo vernieuwend aan; als er een lelijk persoon toevallig een goede stem heeft dan maken ze nu wel een kans op de volgende ronde, maar de knapste wint uiteindelijk toch (kim de boer)quote:
klopt, maar uit dat voorstukje blijkt wel dat ze zo de jury omver gaan blazenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat wel, maar ik vond ze sowieso allebei niet fantastisch
Dat klopt. En hier zie je geen achterlijke Herman of welke andere debielen met een abo op auditierondes.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:56 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
ok en wat is daar dan zo vernieuwend aan; als er een lelijk persoon toevallig een goede stem heeft dan maken ze nu wel een kans op de volgende ronde, maar de knapste wint uiteindelijk toch (kim de boer)
Dat heb ik even niet meegekregenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:57 schreef habbeflats het volgende:
[..]
klopt, maar uit dat voorstukje blijkt wel dat ze zo de jury omver gaan blazen
Ach, die moet altijd bot doen, dat is zijn ding waar ie blij van wordt op het forum.quote:
Eensquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:58 schreef Karina het volgende:
Ik vind wel dat als ze als duo auditie doen, dat ze dan als duo OF doorgaan OF niet. Dan hadden ze maar solo auditie moeten doen.
links is beterquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:59 schreef Oorlogsheld het volgende:
Ze verzinnen de regels nog terwijl de show al loopt.
POP kan weer terug naar de vrijdagquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:00 schreef Karina het volgende:
Ja en nu zien ze ze dus WEL, daar gaat de formule de prullenbak in.
Ik heb twee afleveringen niet gezien door mijn Japanreis, dus ik heb de auditie niet gezien van haar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:59 schreef Kally het volgende:
Pheno, dat schattige blonde meisje uit SYTYCD is die goed?
O oke, ik denk het wel maar geen verstand ervan, en zo'n leuk koppie ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb twee afleveringen niet gezien door mijn Japanreis, dus ik heb de auditie niet gezien van haar.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:00 schreef Karina het volgende:
Ja en nu zien ze ze dus WEL, daar gaat de formule de prullenbak in.
ga er maar van uit dat de meesten in de liveshows aardig kunnen dansen. Dat was de vorige seizoenen ook zo. Ik ga iig kijken, dan kan ik eens wat namen horen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
O oke, ik denk het wel maar geen verstand ervan, en zo'n leuk koppie ook
Ja ik ga denk ik ook kijkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
ga er maar van uit dat de meesten in de liveshows aardig kunnen dansen. Dat was de vorige seizoenen ook zo. Ik ga iig kijken, dan kan ik eens wat namen horen.
Ik ook niet. Nou ja, ik ben niet verbaasd.quote:
Ik volg het topic er nu meequote:
Ja op latere leeftijd uit de kast, gebeurt vaker hoorquote:
nou en? mensen kunnen jou ook uitlachen om je kopquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:04 schreef Joooo-pi het volgende:
Die vriend van Lonny![]()
Typisch leren pakje, village people, homo
een van 60 bij 60 pixelsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:05 schreef Oorlogsheld het volgende:
met wat voor soort avatar maak ik hier de blits>??
Kun je of normaal meeposten of weg gaan? ...bedanktquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:05 schreef Oorlogsheld het volgende:
met wat voor soort avatar maak ik hier de blits>??
Daarvoor ben ik een clownquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:05 schreef habbeflats het volgende:
[..]
nou en? mensen kunnen jou ook uitlachen om je kop
inderdaad, whiskey glas in je hand. beetje genieten van een muf theater midden op de oceaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:06 schreef Spees_Eend het volgende:
als ik mn ogen dicht doe waan ik me op een cruiseschip
wat voor afbeelding? Ik zat te denken aan een slingeraap die zichzelf in een ravijn werptquote:
Vraag een ava aan in het daarvoor bestemde topic. zoeken.fok.nl als je wilt weten waar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:06 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
wat voor afbeelding? Ik zat te denken aan een slingeraap die zichzelf in een ravijn werpt
Opdonderen uit dit topic als je niks toevoegt, en dat doe je niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:06 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
wat voor afbeelding? Ik zat te denken aan een slingeraap die zichzelf in een ravijn werpt
Oh sorry ik zal voortaan eerst aan jou vragen wat normaal isquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kun je of normaal meeposten of weg gaan? ...bedankt
Dat. Kap daar eens mee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:09 schreef Stickertje het volgende:
iew mensen die te veel riedeltjes doen in een liedje
Voornamelijk zichzelfquote:
Ook dit zie ik pas voor de tweede keerquote:
Angela dusquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:11 schreef habbeflats het volgende:
als je de keuze hebt uit alle 5 de coaches is het een belediging als je niet voor angela of roel gaat
Ik snap het ook niet eigenlijk. Zo bijzonder vond ik het niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:10 schreef Eppie_NL het volgende:
Wat is dit. Waarom drukken ze allemaal?????????????
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:11 schreef Pheno het volgende:
vage opmerking van Jeroen: jij bent de lat.
jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:12 schreef miieejj het volgende:
is die jongen met die piano al geweest??
Ja, die heeft hij onder zijn arm weer meegenomen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:12 schreef miieejj het volgende:
is die jongen met die piano al geweest??
Ik wou het niet zeggenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:12 schreef fratsman het volgende:
[..]
En Ankie van Grunsven dr moeder...
is die door ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die heeft hij onder zijn arm weer meegenomen.
Hij heeft gewoon spijt dat hij gedrukt heeft.quote:
Bonfirequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:12 schreef fratsman het volgende:
[..]
En Ankie van Grunsven dr moeder...
Nee, maar het valt allemaal een beetje tegen deze week en vorige week ook trouwens.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet eigenlijk. Zo bijzonder vond ik het niet.
Niet in TAL.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef habbeflats het volgende:
gaan we ook een ik hou van holland topic maken?
Dat vermoed ik ook ja en nu wil hij er nog een draai aan geven.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon spijt dat hij gedrukt heeft.
Terwijl ie normaal altijd zoveel zinnigs zegtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:11 schreef Pheno het volgende:
vage opmerking van Jeroen: jij bent de lat.
Dat kijk ik nooitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef habbeflats het volgende:
Volgens mij valt het wel mee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:14 schreef Breekfast het volgende:
Alweer Reclame?????![]()
![]()
Dit slaat toch werkelijk nergens op? het was nog niet eens weer 5 minuten aan de gang....
Die is er al in TVRquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef habbeflats het volgende:
Dat is er toch al wel?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:13 schreef habbeflats het volgende:
Ik vind Linda best goed in haar vakquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:14 schreef Pheno het volgende:
Want Linda een talent noemen gaat me te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |