Ik mag haar niet, ze is zo gemaakt. En Ik hou van Holland vind ik een stom programma, ik snap niet dat, dat zo goed scoort.quote:
Ach, het zijn geen vijf minuten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:16 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jij bent dus al zodanig gehersenspoeld dat je dit normaal vind
Het niveau van de kijkvolk daalt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik mag haar niet, ze is zo gemaakt. En Ik hou van Holland vind ik een stom programma, ik snap niet dat, dat zo goed scoort.
Ik hou van Holland kijk ik ook niet, maar heb Linda altijd wel spontaan gevondenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik mag haar niet, ze is zo gemaakt. En Ik hou van Holland vind ik een stom programma, ik snap niet dat, dat zo goed scoort.
Zo dan...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje karige TT inderdaad.
quote:
disrespect tegenover lonny, maak er maar van : lonny is de man die alles kanquote:
Nou, wat, uh, origineel.quote:
Ze zat vandaag in d'r vermomming bij DWDD. Zodra ze d'r bek opentrok wist je dat het fake was. En daarvoor vond ik het maar een raar plastic mens.quote:
aha lekker nuchter, maar je hebt wel gelijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef Stickertje het volgende:
nou die liggen er dus zo uit de volgende ronde...
Yep..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef Stickertje het volgende:
nou die liggen er dus zo uit de volgende ronde...
Ja dus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef Cee het volgende:
Ik ben net pas in dit topic maar Anupa is van Idols-nogwat, toch?
iddquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef D. het volgende:
Jeroen krijgt z'n zin niet, en nu doet ie net alsof hij de goedzak is
Meende ik ook alquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef Cee het volgende:
Ik ben net pas in dit topic maar Anupa is van Idols-nogwat, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |