Ik mag haar niet, ze is zo gemaakt. En Ik hou van Holland vind ik een stom programma, ik snap niet dat, dat zo goed scoort.quote:
Ach, het zijn geen vijf minuten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:16 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jij bent dus al zodanig gehersenspoeld dat je dit normaal vind
Het niveau van de kijkvolk daalt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik mag haar niet, ze is zo gemaakt. En Ik hou van Holland vind ik een stom programma, ik snap niet dat, dat zo goed scoort.
Ik hou van Holland kijk ik ook niet, maar heb Linda altijd wel spontaan gevondenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik mag haar niet, ze is zo gemaakt. En Ik hou van Holland vind ik een stom programma, ik snap niet dat, dat zo goed scoort.
Zo dan...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje karige TT inderdaad.
quote:
disrespect tegenover lonny, maak er maar van : lonny is de man die alles kanquote:
Nou, wat, uh, origineel.quote:
Ze zat vandaag in d'r vermomming bij DWDD. Zodra ze d'r bek opentrok wist je dat het fake was. En daarvoor vond ik het maar een raar plastic mens.quote:
aha lekker nuchter, maar je hebt wel gelijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef Stickertje het volgende:
nou die liggen er dus zo uit de volgende ronde...
Yep..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef Stickertje het volgende:
nou die liggen er dus zo uit de volgende ronde...
Ja dus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef Cee het volgende:
Ik ben net pas in dit topic maar Anupa is van Idols-nogwat, toch?
iddquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:23 schreef D. het volgende:
Jeroen krijgt z'n zin niet, en nu doet ie net alsof hij de goedzak is
Meende ik ook alquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef Cee het volgende:
Ik ben net pas in dit topic maar Anupa is van Idols-nogwat, toch?
Liever nog wat leuke mannen hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef habbeflats het volgende:
[..]
kan er niet wakker van liggen , jij?
Ik mis ook de testosteron. Heb normaal gesproken niet veel met vrouwenstemmen. Maar, ik vond tijdens de voorstukjes die Eva echt helemaal niks maar nu ik haar auditie heb gezien vond ik haar echt wel goed!quote:
quote:
Sinds haar Dolly Dot periode?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Angela is wel een tikke aangekomen heb ik het idee
quote:
Nee ik ook niet! Owww moet ik kiezen... Maar da kan ik nie hurrrr... Moet ik echt kiezen?!! Ja duhhhh dat stond je net met je twee homovriendjes en Martijn te bespreken....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:25 schreef egeltje1985 het volgende:
Ow, alma vond ik helemaal biet sympathiek.
Ja, inderdaad, zelf zo dat er best goeie kandidaten naar huis gestuurd wordenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:28 schreef habbeflats het volgende:
voel me wel echt een stuk meer aangetrokken tot deze talentenjacht dan al die andere waar mensen zo de grond in geboord worden. dit is gewoon leuk om te blijven volgen. wat je bij idols, xfactor in de finales ziet zie je hier iedere week
Heerlijk, die positiviteit! Nu hopen Hopen dat het aanslaat op tvquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:28 schreef habbeflats het volgende:
voel me wel echt een stuk meer aangetrokken tot deze talentenjacht dan al die andere waar mensen zo de grond in geboord worden. dit is gewoon leuk om te blijven volgen. wat je bij idols, xfactor in de finales ziet zie je hier iedere week
Hadden wel veel landen interesse, dus wie weet ook buitenlandse versiesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Heerlijk, die positiviteit! Nu hopen Hopen dat het aanslaat op tv
Tot nu toe hebben Nick & Simon wel een sterk team. En lekkere wijven er in
volgens mij is the voice of holland echt het kijkcijfer kanon van rtl op t momentquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Heerlijk, die positiviteit! Nu hopen Hopen dat het aanslaat op tv
Tot nu toe hebben Nick & Simon wel een sterk team. En lekkere wijven er in
Laten we een poultje maken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:29 schreef Starlie het volgende:
Je kunt zo al raden welke kandidaten eruit vliegen!
Dan moet de rest eens met wat kwaliteit komen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:29 schreef habbeflats het volgende:
[..]
volgens mij is the voice of holland echt het kijkcijfer kanon van rtl op t moment
Vergeet OOC niet hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:29 schreef habbeflats het volgende:
[..]
volgens mij is the voice of holland echt het kijkcijfer kanon van rtl op t moment
Zij komt nog welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:28 schreef Kally het volgende:
Die Ewbank chick wordt steeds zwakker lijkt wel in het overzicht
Hoop hetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:30 schreef Cee het volgende:
Kokkema stapt straks zelf wel uit de wedstrijd, met z'n kleine hoedje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |