Ende tevensch den schmaeck.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Tegenwoordig zijn ze zonder kleurstof
Vroeger kon je tenminste nog de kleur er uit zuigen
Die waren zeker wel meesterquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:32 schreef SuperwormJim het volgende:
idd, dat was LEUK!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:32 schreef SuperwormJim het volgende:
VROEGAAH WAS UT: Zoveel fruit, dat zuig je er niet zomaar uitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die waren zeker wel meester
En dan hield je een zakje met ijswater over ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:32 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:51 schreef RadioSlut het volgende:
In Noorwegen zijn ze pas baas.
Blauwe, groene, gele, grijze en rode vrieslollies mét smaak.
2 zakken per dag zonder problemen! Ik leefde afgelopen zomer op die dingen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:07 schreef TheFamousMan het volgende:
ze zijn idd heilig, maar ik kreeg ze alleen bij vriendjes want ik was te dom om het aan m'n ouders te vragen...
maar 2 zakken per dag is wel ziek![]()
ik wil dat ook kunnenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:09 schreef Annnet het volgende:
[..]
2 zakken per dag zonder problemen! Ik leefde afgelopen zomer op die dingen.
heel gewoon...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:06 schreef feesbeeest het volgende:
Die stop ik gewoon in m'n hol.
wist niet dat je die gewoon kon opeten.
ik heb geen mondquote:
het spijt me, maar ik dacht, zonder tong kan je ook eten... dus heb ik m'n mond maar dichtgenaaidquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:15 schreef Annnet het volgende:
[..]
vieze ninjaeditter. stop m dan in je aars.
Wil je door mij gepenetreerd worden met een vrieslollie?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het spijt me, maar ik dacht, zonder tong kan je ook eten... dus heb ik m'n mond maar dichtgenaaid
Ik ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:09 schreef Annnet het volgende:
[..]
2 zakken per dag zonder problemen! Ik leefde afgelopen zomer op die dingen.
zeker een gezin van 20 kinderen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:58 schreef SemperFii het volgende:
Bij ons hier in huis gaan er 20 zakken per week doorheen
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:45 schreef Eind-Baas het volgende:
Postalgold stuurde me 450 vrieslollies, dat was echt fantastisch!
Dat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Ooohhh heeft iemand daar beeldmateriaal van??quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:32 schreef SuperwormJim het volgende:
In de winkel! C1000, AH, Overal!quote:
quote:
Ah wat schattig. Maar waarom deden jullie dat allemaal in oktober al?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:32 schreef Dalando het volgende:
Oja ik herrinner me dit topic nog
Toen had ik er net eentje op na lunch
[..]
Gatver, was een of ander paupermerk. Leuk rood kleurtje inderdaad, maar totaal smaakloos.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
OMG WIJ HEBBEN GEKLEURDE HIER LIGGEN IN DE KOELKAST
GA ER NU EEN UITZUIGEN
OMG
puur genieten
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Hmm.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:18 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Vroegah wel!
Hmmmmmm...tegenwoordig zit er vaak van die kleurstoffenzooi in
Gut gut, ik denk eerder dat meneer zelf jaloers was op kinderen van tokkies met lekkere waterijsjes terwijl meneer zelf met een droge mond stond toe te kijken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 04:28 schreef Levolution het volgende:
Waterijs
Het ijs voor de kinderen van tokkies omdat de ouders gierig zijn en omdat die kinderen toch verkrachte smaakpapillen hebben
Jij vreet natuurlijk alleen maar keeften op een stokjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 04:28 schreef Levolution het volgende:
Waterijs
Het ijs voor de kinderen van tokkies omdat de ouders gierig zijn en omdat die kinderen toch verkrachte smaakpapillen hebben
bevroren kaviaar!quote:Op maandag 27 juni 2011 17:23 schreef AwesomeSauce het volgende:
[..]
Jij vreet natuurlijk alleen maar keeften op een stokje
dat zijn calippo's, dat is heel wat andersquote:Op maandag 27 juni 2011 17:34 schreef Flippert het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd wat men vind van de Ola variant:
[ afbeelding ]
Ik zelf vind de vrieslollies beter. Die van Ola krijg je alleen maar meer dorst van.
Valt wel mee toch? Het concept is hetzelfdequote:Op maandag 27 juni 2011 17:37 schreef Swomp het volgende:
[..]
dat zijn calippo's, dat is heel wat anders
Vrouw, zuigen, fok..quote:Op maandag 27 juni 2011 16:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Gatver, was een of ander paupermerk. Leuk rood kleurtje inderdaad, maar totaal smaakloos.
Daarna ben ik maar die kleur gaan uitzuigen, dat uitzuigen was nog wel lekker.
Dit dus, ook lijken ze tegenwoordig een stuk zoeterquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:21 schreef Annnet het volgende:
[..]
Wil je mij penetreren met een vrieslollie?
Ik heb geen idee. Staat dat er op?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:49 schreef Nepthys het volgende:
Vrieslollies![]()
Ik was het bestaan van die dingen al bijna weer vergeten.
[..]
Frambozensmaak toch?
ik moest stiekem lachenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 04:28 schreef Levolution het volgende:
Waterijs
Ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet bij het siroop, drinken of zo kijken. Niet in het vriesvak.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:41 schreef MacorgaZ het volgende:
Liggen die dingen in het vriesvak bij de rest van de ijsjes of niet? Ik ben net bij de AH geweest maar ze lagen er niet![]()
![]()
Nu ga ik in een hoekje verder huilen
Oke, dat had ik dus iets eerder moeten weten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je moet bij het siroop, drinken of zo kijken. Niet in het vriesvak.
Dat lukt ook zonder tanden jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Daar mag ik graag een likje aan geven ja.
dat is de enige die ik niet zo lekker vind.quote:
Het zijn er 6 geworden, meer waren er nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:35 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oke, dat had ik dus iets eerder moeten weten.
Morgen maar even 10 zakken halen dan
Na jarenlange studie ben ik tot de conclusie gekomen dat je ze uit de zak moet halen en overal in de diepvries los verspreiden, dat gaat een miljoen keer zo snelquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:54 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Het zijn er 6 geworden, meer waren er niet![]()
Edit: FFUUUU wat duurt dat bevriezen lang, die dingen zijn na 9 uur ofzo nog steeds niet bevroren
Edit2: wtf? Na bijna een complete dag zijn de meeste ijsjes bevroren maar sommige zijn nog helemaal vloeibaar? Gewoon in 1 pak 8 bevroren en 2 compleet vloeibaar? wtf?
geode garpquote:Op zondag 4 september 2011 23:14 schreef BroodjeKipcorn het volgende:
Ik heb hier ook een vleeslolly.. kan er alleen niet bij,, fuck
oh vrieslolly.. neej die heb ik niet
Als het vocht wat er op komt weer bevriest door het ijs zelf.quote:Op maandag 5 september 2011 17:56 schreef DutchSpike het volgende:
Kom van de sportschool af, zalig als je zo'n ijskoude hebt!
Nee, maar ik begin een nieuw leven nadat ik mijn 1e vrieslolly op heb.quote:Op maandag 5 september 2011 18:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Je bent nu net geboren mag ik hopen?
Ik kon jaren terug een jongen die geen kleurstoffen mocht hebben omdat hij dan onhandelbaar werd. Hij heeft er ooit toch één gegeten en de halve camping lopen terroriseren.quote:Op maandag 5 september 2011 18:27 schreef Sloeber94 het volgende:
[ afbeelding ]
De besten!
Bijna ongelimiteerde smaak zit er in die dingen man, je kunt blijven zuigen en het blijft lekker
dat zei je vader ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:00 schreef Black-beauty-babe het volgende:
1 keer goed zuigen en alle smaak is in 1 keer weg
Heb je ergens een Co2 blusser staan?quote:Op zondag 17 juni 2012 11:48 schreef larry_flynt het volgende:
Lekker! En nog een zakje in de vriezer liggen. Duurt alleen lang voordat ze bevroren zijn.
Alle smaken zijn lekkerquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:16 schreef LookAtMe het volgende:
Alleen de paarse en oranje eten zodat je vrierzer vol lig met de vieze smaken
de gelequote:Op zondag 24 juni 2012 22:59 schreef Lorrelies het volgende:
Toevallig, ik heb net een gele op en toen kwam ik ineens dit topic tegen
Ze zijn lekker voor zo even tussendoor en doen me denken aan vroegerIk heb ze denk ik al 15 jaar niet meer op (tot ik ze een halfjaar terug zelf ging kopen
)
Welke zomer?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:16 schreef larry_flynt het volgende:
Zit ze nu voor het eerst deze zomer weer te eten
Eens, maar ja 'officieel' is het zomer.... En vandaag was/is het lekker, morgen niet meer maar dat is een ander verhaalquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik vind die oranje het lekkerst.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:46 schreef Groby het volgende:
Bij ons blijven de gele en oranje liggenCOLA
![]()
![]()
Ik kon de oranje eerst nooit waarderen, nu stel ik altijd de rode uit.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:34 schreef roos94 het volgende:
Vind ze allemaal lekker behalve de oranje. Die zijn echt smerig.
Ijs is ijs toch?quote:Op zondag 5 juli 2015 18:17 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Van de vrieslollies is er geen perensmaak schat
Oh. Die chemische bazendingen van 5centquote:Op zondag 5 juli 2015 18:33 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Wij hebben het over deze geweldige dingen
[ afbeelding ]
Oh dat soort ijsjes had ik ook wel is bij vrienden (toen was ik denk ik 4-6 jaar), man man man wat mis ik soms die tijd.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Deze zijn nog beterInvriesbare mini-callipo's
[ afbeelding ]
Ohja waaauww die ijsjesquote:Op zondag 5 juli 2015 18:45 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Oh dat soort ijsjes had ik ook wel is bij vrienden (toen was ik denk ik 4-6 jaar), man man man wat mis ik soms die tijd.
[ afbeelding ]
Joekels!
Net voor de grap is op jaren 90 speelgoed en snoep gegoogled, ik mis die tijdquote:Op zondag 5 juli 2015 19:46 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ohja waaauww die ijsjes![]()
Wat een nostalgie inderdaad
Die waren baas inderdaad... maar zijn gelukkig goed te krijgen bij de lidlquote:Op zondag 5 juli 2015 19:46 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ohja waaauww die ijsjes![]()
Wat een nostalgie inderdaad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |