Ende tevensch den schmaeck.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Tegenwoordig zijn ze zonder kleurstof
Vroeger kon je tenminste nog de kleur er uit zuigen
Die waren zeker wel meesterquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:32 schreef SuperwormJim het volgende:
idd, dat was LEUK!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:32 schreef SuperwormJim het volgende:
VROEGAAH WAS UT: Zoveel fruit, dat zuig je er niet zomaar uitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die waren zeker wel meester
En dan hield je een zakje met ijswater over ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:32 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:51 schreef RadioSlut het volgende:
In Noorwegen zijn ze pas baas.
Blauwe, groene, gele, grijze en rode vrieslollies mét smaak.
2 zakken per dag zonder problemen! Ik leefde afgelopen zomer op die dingen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:07 schreef TheFamousMan het volgende:
ze zijn idd heilig, maar ik kreeg ze alleen bij vriendjes want ik was te dom om het aan m'n ouders te vragen...
maar 2 zakken per dag is wel ziek![]()
ik wil dat ook kunnenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:09 schreef Annnet het volgende:
[..]
2 zakken per dag zonder problemen! Ik leefde afgelopen zomer op die dingen.
heel gewoon...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:06 schreef feesbeeest het volgende:
Die stop ik gewoon in m'n hol.
wist niet dat je die gewoon kon opeten.
ik heb geen mondquote:
het spijt me, maar ik dacht, zonder tong kan je ook eten... dus heb ik m'n mond maar dichtgenaaidquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:15 schreef Annnet het volgende:
[..]
vieze ninjaeditter. stop m dan in je aars.
Wil je door mij gepenetreerd worden met een vrieslollie?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het spijt me, maar ik dacht, zonder tong kan je ook eten... dus heb ik m'n mond maar dichtgenaaid
Ik ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:09 schreef Annnet het volgende:
[..]
2 zakken per dag zonder problemen! Ik leefde afgelopen zomer op die dingen.
zeker een gezin van 20 kinderen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:58 schreef SemperFii het volgende:
Bij ons hier in huis gaan er 20 zakken per week doorheen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |