Ooohhh heeft iemand daar beeldmateriaal van??quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Tegenwoordig zijn ze zonder kleurstof
Vroeger kon je tenminste nog de kleur er uit zuigen
In de winkel! C1000, AH, Overal!quote:
quote:
Ah wat schattig. Maar waarom deden jullie dat allemaal in oktober al?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:32 schreef Dalando het volgende:
Oja ik herrinner me dit topic nog
Toen had ik er net eentje op na lunch
[..]
Gatver, was een of ander paupermerk. Leuk rood kleurtje inderdaad, maar totaal smaakloos.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
OMG WIJ HEBBEN GEKLEURDE HIER LIGGEN IN DE KOELKAST
GA ER NU EEN UITZUIGEN
OMG
puur genieten
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Tegenwoordig zijn ze zonder kleurstof
Vroeger kon je tenminste nog de kleur er uit zuigen
Hmm.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:18 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Vroegah wel!
Hmmmmmm...tegenwoordig zit er vaak van die kleurstoffenzooi in
Gut gut, ik denk eerder dat meneer zelf jaloers was op kinderen van tokkies met lekkere waterijsjes terwijl meneer zelf met een droge mond stond toe te kijken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 04:28 schreef Levolution het volgende:
Waterijs
Het ijs voor de kinderen van tokkies omdat de ouders gierig zijn en omdat die kinderen toch verkrachte smaakpapillen hebben
Jij vreet natuurlijk alleen maar keeften op een stokjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 04:28 schreef Levolution het volgende:
Waterijs
Het ijs voor de kinderen van tokkies omdat de ouders gierig zijn en omdat die kinderen toch verkrachte smaakpapillen hebben
bevroren kaviaar!quote:Op maandag 27 juni 2011 17:23 schreef AwesomeSauce het volgende:
[..]
Jij vreet natuurlijk alleen maar keeften op een stokje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |