Een tweeling he! Dus ze kreeg ze zeg maar tegelijkertijd, beide op d'r achttiende of negentiende.quote:
Nee ging best goedquote:
Ohw, dat had ik niet gehoordquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Een tweeling he! Dus ze kreeg ze zeg maar tegelijkertijd, beide op d'r achttiende of negentiende.
understatementquote:
Nee, hij keek schuin.quote:
Het is toch de kandidaat die het nummer kiest?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:04 schreef egeltje1985 het volgende:
Er komen wel vaak dezelfde nummers langs, volgens mij heeft die band geen zin om veel te oefenen.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:00 schreef Karina het volgende:
Leuke familieLijkt me meer een SBS familie eigenlijk. WTF ze heeft al 2 kinderen!
quote:
Juist.quote:
13 of 14quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:04 schreef Pheno het volgende:
Maar hoeveel kandidaten mogen de juryleden hebben?
Niet grappige stem.quote:
Zit Roel dan al niet"vol".quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
Dit klinkt echt nergens naar. De kat rent weg. En ik heb niet eens een kat.
misschien wel uit een vast lijstje.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het is toch de kandidaat die het nummer kiest?
Wel geschoold, maar zonder diploma denk ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:06 schreef BarrieButsers het volgende:
En die heeft dan een geschoolde stem.![]()
Dat zou wel kunnen inderdaad.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:07 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
misschien wel uit een vast lijstje.
Met de juiste noise canceling hoofdtelefoon vast wel. In ieder geval niet mijn smaak. Slechtste die ik in deze show heb gehoord.quote:
Roep dat in het singlestopic in R&P en je bent binnen 5 seconden voorzien.quote:
Nou nogal jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met de juiste noise canceling hoofdtelefoon vast wel. In ieder geval niet mijn smaak. Slechtste die ik in deze show heb gehoord.
Jaquote:
Ik denk dat ze veel uitschrijvingen zal ontvangenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Wie gaat er nu nog zanglessen nemen bij haar?!
Ze zal best goed lessen kunnen geven, maar niet in pop. Dat klonk gewoonweg niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Wie gaat er nu nog zanglessen nemen bij haar?!
Zal wel meevallen hoor, ik val een beetje buiten de leeftijdscategorie gok ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Roep dat in het singlestopic in R&P en je bent binnen 5 seconden voorzien.
Ja ik wou net zeggen ze is vol van zichzelf, nu weten we waar het zitquote:
Onzinquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal wel meevallen hoor, ik val een beetje buiten de leeftijdscategorie gok ik
Inderdaad. Uit de zangmaniertjesschool van Maria Carey, Whitney en Beyonce.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef egeltje1985 het volgende:
Kvind t saai. Maar dat nummer vind ik ook saai.
En die zijn inderdaad nergens terecht gekomenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Inderdaad. Uit de zangmaniertjesschool van Maria Carey, Whitney en Beyonce.
V.
Dat zeg ik niet, ze hebben alleen vervelende maniertjes. Met veel van die wiebelige woohoohoohoo-tjes.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
En die zijn inderdaad nergens terecht gekomen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat is je piemol die (onterecht) praat.
V.
Dan moet Benny meedoen met Holland Got Talent, dat is wel een circus-act waard.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat is je piemol die (onterecht) praat.
V.
Van zo'n calltv programma?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:15 schreef Spees_Eend het volgende:
wie is die jongen ook alweer? die nu in beeld was?
Ik vind er ook niks aan (beyonce, mariah gezang)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ze hebben alleen vervelende maniertjes.
V.
Ik ben fan denk ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:17 schreef iBenny het volgende:
Ach, vergeet die van net... dit is veul beter
Irritant ja, je weet toch hoe het zit als je meedoet?quote:
Omdat geen concurrentie van Popstarsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:19 schreef Rauzer het volgende:
Ik snap er geen ruk van, waarom nu ineens wel zoveel reclame?
Misschien leverde vorige week te weinig op.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:19 schreef Rauzer het volgende:
Ze merken dat het goed bekeken wordt. Dan gaan reclamemakers wel bieden hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:19 schreef Rauzer het volgende:
geen popstars op sbsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:19 schreef Rauzer het volgende:
Angelaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Nou om de reclame door te komen een polletje!!
Poll: kiest ze angela of jeroen??
• angela
• jeroen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Zo goed is het anders niet lees ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je DAAR ook niet van zou kunnen winnen, zou wel heel triest zijn.
Oh Oh Cherso-vibe. Laat maar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, wel aardig, maar leuk koppie, nee, ik heb wel leukere gezien.
Achja, altijd lastig...Moldavië uit..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Winnen of verliezen, de experts klagen toch welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Kruidvat stemquote:
Geen idee... ben dr naam ook vergeten, dus kan het niet opzoeken. Iig van desoundmixshowquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:25 schreef Karina het volgende:
Maarreh, waar kenden ze haar nou van? Angela en Jeroen?
Waarom kijken ze dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:24 schreef PirE het volgende:
[..]
Winnen of verliezen, de experts klagen toch wel![]()
![]()
Heb het over de vibe, niet over de leeftijd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gok dat zij een tikkie ouder is dan die Cherso types.
Nou het is meer dat ik Cherso maar met een half oog kijk, vandaar dat ik die vibe mis.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
Heb het over de vibe, niet over de leeftijd.
Er wordt in dit topic wel een beetje slecht gelezen
V.
Of selectief gereageerdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Ja we kijken meer naar de tv dan dit topicquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
quote:henkjansmits Henkjan Smits
Goed, ik zap weer naar Ned3. Dergelijk "talent" hebben we te vaak gehoord.
Ohw nee, geen idee..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, die jongen die voor haar (deze) buiten staat te wachten
Dat gevoel heb ik al een tijd bij POPquote:
Daar zingt ze niet mee.quote:
Jaquote:
Laat hem in het circus gaan werken danquote:
Jaquote:
Daar ging the voice dusquote:
Het zou raar zijn om te zeggen dat uiterlijk er niet toe doet in de showbizz.quote:
dan is het eigenlijk ook geen blinde auditie als ze naar de reacties van het publiek kijken...quote:
Natuurlijk is dat ook raar, hoe vaak hebben ze het ook al niet geroepen als ze de zanger/es zien? Leuk koppie, en je ziet er nog goed uit ook, etc.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zou raar zijn om te zeggen dat uiterlijk er niet toe doet in de showbizz.
Dat heb ik al bij GaGa.quote:
Die baardaap bedoel je?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:37 schreef Karina het volgende:
Wat een vreemde gozer, die lange rode met dat witte shirt.
Stoornissenquote:
Joah, het lijkt er wel opquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:37 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja, ik weet t steeds zekerder, ze kiezen volgens mij uit een vaststaand lijstje.
Met de hoeveelheid talentshows de laatste jaren moet het wel opgedroogd zijn jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:38 schreef Oorlogsheld het volgende:
het niveau daalt wel keihard met elke aflevering... toch te weinig talent in nederland
Dat dusquote:
Hij was zeker niet de slechtste, maar ook niet de beste.quote:
Ach hij heeft een overwinning voor zichzelf behaalt, is meer waard denk ikquote:
Ik dacht precies hetzlefdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |