Zo goed is het anders niet lees ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je DAAR ook niet van zou kunnen winnen, zou wel heel triest zijn.
Oh Oh Cherso-vibe. Laat maar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, wel aardig, maar leuk koppie, nee, ik heb wel leukere gezien.
Achja, altijd lastig...Moldavië uit..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Winnen of verliezen, de experts klagen toch welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Kruidvat stemquote:
Geen idee... ben dr naam ook vergeten, dus kan het niet opzoeken. Iig van desoundmixshowquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:25 schreef Karina het volgende:
Maarreh, waar kenden ze haar nou van? Angela en Jeroen?
Waarom kijken ze dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:24 schreef PirE het volgende:
[..]
Winnen of verliezen, de experts klagen toch wel![]()
![]()
Heb het over de vibe, niet over de leeftijd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gok dat zij een tikkie ouder is dan die Cherso types.
Nou het is meer dat ik Cherso maar met een half oog kijk, vandaar dat ik die vibe mis.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
Heb het over de vibe, niet over de leeftijd.
Er wordt in dit topic wel een beetje slecht gelezen
V.
Of selectief gereageerdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |