Ik heb geen idee waar je het over hebt. Echt niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou nou niet zo aangebrand joh, het valt me gewoon op!
Hoe weet je datquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik snap niet dat die gast voor N&S kiest. Die zijn a-rock...
Tot weerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
jongens ik ben weg.....
Ik heb opeens ongeloofliijke koppijn en buikpijn, dat ik me bed inkruip
Nou, laat maar zitten dan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Echt niet.
Je UIquote:
Nee, ik zou graag willen weten waar je het wel over hebt, eigenlijk. Daar ik nog nooit iets over PI's heb gezegd, behalve in BeF, daar zijn (nou ja, waren) PI's verplicht.quote:
Zo'n middagtheetijd programma bij de Tros en kondigde programma's aanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:56 schreef fratsman het volgende:
Waar moet ik haar ook alweer van kennen? die Leonie Sazias dus. Ik ken haar, maar kan er geen programma aan koppelen.
Van die vrouwenprogramma's en volgens mij ook iets voor kinderen, ik weet het eigenlijk ook niet mee precies.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:56 schreef fratsman het volgende:
Waar moet ik haar ook alweer van kennen? die Leonie Sazias dus. Ik ken haar, maar kan er geen programma aan koppelen.
Ze deed toch ook aankondigingen op het publieke net? Vroeger, toen dat baantje nog bestond?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Van die vrouwenprogramma's en volgens mij ook iets voor kinderen, ik weet het eigenlijk ook niet mee precies.
Ik verwarde je met iemand anders uit de TAL sc.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik zou graag willen weten waar je het wel over hebt, eigenlijk. Daar ik nog nooit iets over PI's heb gezegd, behalve in BeF, daar zijn (nou ja, waren) PI's verplicht.
Jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze deed toch ook aankondigingen op het publieke net? Vroeger, toen dat baantje nog bestond?
Ja programma's aankondigen inderdaad, staat me vaag iets van bij.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze deed toch ook aankondigingen op het publieke net? Vroeger, toen dat baantje nog bestond?
whehehequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja, van een reclamefilmpje over een schuurspons. Google maar eens op hedgehog en spontex.
Nee die vind dit niet leuk die is hier [Miauw SC #567] Afellay :9 :9 :9quote:
Mocht je nog mee willen rijden: ik wil omrijden tot zwollequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik verwarde je met iemand anders uit de TAL sc.
Nou ja, dat valt toch wel mee, je hebt ook meisjes van 14 die een kind krijgen.quote:
Ze is vruchtbaarquote:
Ik neem wel de treinquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mocht je nog mee willen rijden: ik wil omrijden tot zwolle
Ja maar....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou ja, dat valt toch wel mee, je hebt ook meisjes van 14 die een kind krijgen.
Ik heb deze periode een hekel aan de Kruidvat-stem van die reclame. Dat is pas een irritante...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |