Ik kijk toch niet. Een week later ben ik aan de andere kant van de wereld, dus ik heb wel wat beters te doen dan domme janktv te kijken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:50 schreef Karina het volgende:
OMG komt dat nog steeds met Kerst, All you Need
Oke gaan we doenquote:
Ik kan er ook niet om lachen neequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goede reden. Ik mag d'r ook niet. Verschrikkelijk non-talent.
Ohwquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:51 schreef Joooo-pi het volgende:
Ohja, en de patatje joppie chips was uitverkocht bij de C1000 ...
En wij ons maar evenwichtig voelenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:52 schreef Janetje het volgende:
Ik erger me zo aan die optimelreclame.. evenwicht ís geen gewicht.
Tja dat krijg je als je standaard negatief bent ingesteld.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:52 schreef Pheno het volgende:
Lost
Jammer dat er niet nog meer leuke series zijn.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:53 schreef Rauzer het volgende:
Zeg Pheno, zat jij niet het hardst te zeuren om deze PI?
Waarom persoonlijk aanvallen waar nergens goed voor is:?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tja dat krijg je als je standaard negatief bent ingesteld.
Zat leuke series toch? Caprica is weer begonnen bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:52 schreef Pheno het volgende:
Lost
Jammer dat er niet nog meer leuke series zijn.
Nou nou niet zo aangebrand joh, het valt me gewoon opquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom persoonlijk aanvallen waar nergens goed voor is:?
Ohwquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
jongens ik ben weg.....
Ik heb opeens ongeloofliijke koppijn en buikpijn, dat ik me bed inkruip
Oh wat kut, sterkte!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
jongens ik ben weg.....
Slaap lekker straks mopquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
jongens ik ben weg.....
Ken ik niet, waar gaat het over. Ik ga morgen eens googlen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Zat leuke series toch? Caprica is weer begonnen bijvoorbeeld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |