Dat is van Guns 'n Rosesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:43 schreef Stickertje het volgende:
mwah ik vind hem maar middelmatig
november rain \m/
Dat ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:44 schreef Stickertje het volgende:
sinds ik dit programma zie vind ik n&s een stuk leuker
quote:
Ik niet, want Wendyquote:
Nog nooit zulke smerige chips gegetenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:48 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb Lay's limited edition nr. 66 babi pangang
Ben benieuwd
Lijkt me vies, ik ga morgen eens kijken of ik die Joppie chips ergens kan krijgen, bij mijn AH hebben ze die steeds niet.lquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:48 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb Lay's limited edition nr. 66 babi pangang
Ben benieuwd
Heerlijke soloquote:
Beetje een Oh Oh nivOhquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Vreselijk dat programma, met Ushi en Dushi en weet ik wie. Ik vind er niets aan.
Dat zei ik tochquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:49 schreef Kally het volgende:
Benny die film wil ik zien, zullen we bios samen?
Goede reden. Ik mag d'r ook niet. Verschrikkelijk non-talent.quote:
ohja, die moet ik ook nog proberen.... gezien mijn username...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog nooit zulke smerige chips gegeten![]()
Patatje joppie chips
Ik kijk toch niet. Een week later ben ik aan de andere kant van de wereld, dus ik heb wel wat beters te doen dan domme janktv te kijken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:50 schreef Karina het volgende:
OMG komt dat nog steeds met Kerst, All you Need
Oke gaan we doenquote:
Ik kan er ook niet om lachen neequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goede reden. Ik mag d'r ook niet. Verschrikkelijk non-talent.
Ohwquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:51 schreef Joooo-pi het volgende:
Ohja, en de patatje joppie chips was uitverkocht bij de C1000 ...
En wij ons maar evenwichtig voelenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:52 schreef Janetje het volgende:
Ik erger me zo aan die optimelreclame.. evenwicht ís geen gewicht.
Tja dat krijg je als je standaard negatief bent ingesteld.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:52 schreef Pheno het volgende:
Lost
Jammer dat er niet nog meer leuke series zijn.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:53 schreef Rauzer het volgende:
Zeg Pheno, zat jij niet het hardst te zeuren om deze PI?
Waarom persoonlijk aanvallen waar nergens goed voor is:?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tja dat krijg je als je standaard negatief bent ingesteld.
Zat leuke series toch? Caprica is weer begonnen bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:52 schreef Pheno het volgende:
Lost
Jammer dat er niet nog meer leuke series zijn.
Nou nou niet zo aangebrand joh, het valt me gewoon opquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom persoonlijk aanvallen waar nergens goed voor is:?
Ohwquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
jongens ik ben weg.....
Ik heb opeens ongeloofliijke koppijn en buikpijn, dat ik me bed inkruip
Oh wat kut, sterkte!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
jongens ik ben weg.....
Slaap lekker straks mopquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
jongens ik ben weg.....
Ken ik niet, waar gaat het over. Ik ga morgen eens googlen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Zat leuke series toch? Caprica is weer begonnen bijvoorbeeld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |