SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:57 schreef friekin_ het volgende:
GODVERDOMME. Zo niet eerlijk. Ik cruise door de stad op mijn fuck me heels. Alles geil, alles tof. Staat er een neger. Ik kijk, want hee, een neger in Weert. En neukbaar ook nog.
Hij komt naar me toe, dus ik stond klaar om mijn nummer te geven.
"Hoi. Heb je ooit gehoord van kinderhulp"
"Wat?"
"Kinderhulp. Om achterstandskinderen aan hobbies en passies te helpen"
"Ehhh"
Kut. Weer 5 euro armerIk kon hem niet weerstaan.
Dat laatste.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:38 schreef DutchErrorist het volgende:
Is Heerlen een beetje een leuke stad of wil je er niet dood gevonden worden?
Maar wat nu als je er misschien een opleiding wilt volgen en je komt zelf uit het prachtige Drenthe waar moet je dan huisvesting zoeken?quote:
quote:
Maastricht, Sittard. Allemaal goed te doen met openbaar vervoer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar wat nu als je er misschien een opleiding wilt volgen en je komt zelf uit het prachtige Drenthe waar moet je dan huisvesting zoeken?
Ja maar ik heb geen zin om 300km verderop te verhuizen en dan nog een half uur met het OV te gaan als ik net zo goed ergens in heerlen kan gaan wonenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:42 schreef Kn0x het volgende:
[..]
![]()
[..]
Maastricht, Sittard. Allemaal goed te doen met openbaar vervoer.
meisjes die op negers vallen die kiezen vaak voor ellende is mij vertelt,of zoals Joris Lam zei:quote:
Lekker racistisch.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:47 schreef rubje het volgende:
[..]
meisjes die op negers vallen die kiezen vaak voor ellende is mij vertelt,of zoals Joris Lam zei:
"Hollandse meisjes die op vroege leeftijd achter een kinderwagen aanlopen met een 1/2 bloedje
erin en de vader is weg zoals gewoonlijk"
Minder criminaliteit, het is gezelliger wonen, gezelliger winkelen. Heerlen heeft gewoon weinig aantrekkelijks.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:46 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen zin om 300km verderop te verhuizen en dan nog een half uur met het OV te gaan als ik net zo goed ergens in heerlen kan gaan wonenWat is er zoveel beter aan de eerste 2 steden?
Heerlen valt wel mee, ik heb er zelf ook een aantal maanden gewerkt. In het verleden was het imago van de stad erg slecht, maar dat is allemaal wel verbeterd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:38 schreef DutchErrorist het volgende:
Is Heerlen een beetje een leuke stad of wil je er niet dood gevonden worden?
Ah, is het alweer zo laat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:05 schreef friekin_ het volgende:
Lekkere negers voor dit topic.
Doe me pijn.
Ja lekker toch, voor erbij ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:26 schreef sproetjes het volgende:
tassie wat doe je me aan met die website vol goedkope schoenen
vanwaar de negers of de dames hahaquote:
In veel wijken wil ik echt niet wonen ookal staan er leuke huizen voor een zacht prijsje...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heerlen valt wel mee, ik heb er zelf ook een aantal maanden gewerkt. In het verleden was het imago van de stad erg slecht, maar dat is allemaal wel verbeterd.
Ik ben alleen bekend met het centrum daar. Dat is wel aardig opgeknapt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
In veel wijken wil ik echt niet wonen ookal staan er leuke huizen voor een zacht prijsje...
Bietje respect ja. De mannen werken hard voor dat lijf, mag gezien worden.quote:
Het centrum is aardig inderdaad, maar in de wijken Meezenbroek, Palemig, Molenberg en Schaesbergerveld (deels) wil ik toch echt niet wonen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben alleen bekend met het centrum daar. Dat is wel aardig opgeknapt.
Heb je die twitterpic van dr gezien?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:34 schreef Kn0x het volgende:
Hayley Williams vind ik de laatste tijd steeds leuker. De muziek vind ik maar so-so, maar zij wel verdomde lekker.
[ afbeelding ]
\quote:
Geen idee of ie echt is, maar dr twitter was gehackt en toen zag iedereen (ik doe even een linkjequote:
Now we're talkin'quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:12 schreef sproetjes het volgende:
nog een hete man voor dit topique
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:15 schreef sproetjes het volgende:
die denken we even weg
fuck,, ik heb hier ooit een filmpje gepost (ergens in 1 van de reeksen) van 2 maf dansende gasten.. die echt helemaal hun eigen ding deden (en erg uit de maat van de muziek gingen)... nu kan ik dat filmpje niet meer vinden en ik wil het aan iemand laten zien
Tof.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:55 schreef Tassiepassie het volgende:
Vanmiddag naar Chanty, daar logeren en morgen gezellig naar fotografiebeurs
sittardquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar wat nu als je er misschien een opleiding wilt volgen en je komt zelf uit het prachtige Drenthe waar moet je dan huisvesting zoeken?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:48 schreef ultra_ivo het volgende:
Gisteren al wat leuke bands gezien. Ben nu nog met de foto's bezig.
Die is alweer wegquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:46 schreef postmortum het volgende:
welkom terug zolang je geen harde g hebt en een irritante r
Ik had Noyalty, Hooghwater en Sparrow Falls voor de lens.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The Field
Ik vond Hooghwater wat tegenvallen, de andere twee waren prima. Ook het podiumwerk zag er prima uit bij Noyalty en Sparrow Falls.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:36 schreef Boy23 het volgende:
Nog nooit van gehoord, maar heb is geluisterd. Klinkt lekker zou ik me ook wel een avondje mee kunnen amuzeren
is wel leuk als je zoiets kan meemaken. Is altijd wel leukquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:24 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik vond Hooghwater wat tegenvallen, de andere twee waren prima. Ook het podiumwerk zag er prima uit bij Noyalty en Sparrow Falls.
Dat zeg ik toch nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:29 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Je kent me niet eens. En ik bedoel er niets mee.
We zijn ook op fok lieve schat. Ik pas me aan. Massega. ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:38 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet
Ik vond t gewoon zo'n typisch fok antwoord ofzo...
Haha, zou niet slecht zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:42 schreef Boy23 het volgende:
[..]
We zijn ook op fok lieve schat. Ik pas me aan. Massega. ?
Dit is net zoiets als slecht bier.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The Field
Ik weet van wie het komt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:08 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dit is net zoiets als slecht bier.
Ik val altijd op mensen die minstens acht jaar ouder zijnquote:Op zondag 10 oktober 2010 03:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was vanavond bijna gezwicht voor iemand die maar liefst 8 jaar jonger dan mij was
Ik ben een man, voor mij maakt het allemaal niet zo gek veel uit.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik val altijd op mensen die minstens acht jaar ouder zijn
Vroeger deed ik dat ook nog wel eens, maar tegenwoordig boeit het me allemaal niet meer zo.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:08 schreef Softfeel het volgende:
morgen
weer lange nacht gehad...
pas na de f1 gaan slapen bah ben kapot
Uitgaan?!?! Kan dat in Limburgquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
en ik was gister ook nog eens buitengewoon verstandig. Was voor de verandering in een relatief sociale bui met uitgaan.
Jah dat kun je wel stellen ja. Dit was voor mij zoiezo een mini weekend als je zaterdag ook nog moet werken. Maar daarintegen heb ik deze vrijdag lekker vrij. En ga ik lekker het weekend naar Utrecht logeren bij een goeie vriend van me. Dus dat is weer een leuk vooruit zich.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:51 schreef Softfeel het volgende:
is het alweer avond blehh de dag is veel te snel voorbij gegaan
Hier ook. Net terug van het etenquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:51 schreef Softfeel het volgende:
is het alweer avond blehh de dag is veel te snel voorbij gegaan
naar die 8 jaar jongere?? hahahaquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook. Net terug van het eten.
Weekend voorbij gevlogen.Ik kwam er ook achter dat ik nog wat nachtelijke sms'jes gestuurd heb, altijd leuk "the day after".
Nee, die heb ik gelukkig geen oneerbare voorstellen gedaan per sms.quote:
Poep Tyfus Anaalseks ?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:10 schreef Gezicht het volgende:
PTA week met elke dag maar 1 uur en dan vakantie.Staat wel veel leren tegenover maarja dat hoort erbij.
Lolgif.rarquote:
quote:Well I-I, I wanna be your lover
I wanna be your man
I want you to understand
And I-I, I wanna open your door
And love you 'til you're sore
That works for - wait a minute, wait a minute!
Yeah
I wanna be your thing, your anything your everything oh yeah
And I-I, I wanna fill your cup (cup cup cup)
Fill it up, fill it up to the brim with love
That works for - wait a minute, wait a minute!
You'll never have to ask
I'll give you my sweet grass
I'm gonna mesmerize your ass
Just give me my first chance, it's gonna be the last
I'm gonna make you wanna stay
I-I I wanna be your cow
Give you all the milk around town
Let me see, let me see you drink it down
I-I, I wanna be the pear tree
I want you to climb all over me
Try my fruit and taste my seed
Climb right on me, lay it on me
C-climb right on me, l-lay it on me!
Just let my do my thing
Until you start to sing
I'm going down all you night long
I'm gonna build a bond
I'm pullin' out my wand
Feels so right it can't be wrong!
Yeah!
Well I-I, I wanna be your lover
I wanna be your man
I want you to understand
And I-I, I wanna be you lover baby
I wanna be your girl
Blow a kiss and change the world, yeah
We're gonna make it through
You got me and I got you
Your bleedin' heart's at my command
If you don't love me to
Then bein' friends will do
Long as you let me in your bed!
RimboeZeesprinterquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:54 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze neger redt het weekend.
Dat heb ik dinsdag weer, morgen nog roostervrij.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:16 schreef nattermann het volgende:
[..]
Lolgif.rar
Morgen weer om 04.30 opstaan en om 05.30 werken. Ik kan niet wachten
haha had een erg vermoeiend weekend, ik ben kapot,maar was wel top!quote:
Ik geef ook altijd de schuld aan mannen. En aan drank. En aan het sekstekort. En aan Limburg.quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goedemorgen. Ik ben ook weer hard aan het werk, vandaag waarschijnlijk een dag waarbij weer een aantal knopen doorgehakt dienen te worden.
Enige nadeel is dat ik al erg vroeg last heb van mijn after-weekend dip. Ik geef de vrouwen daarvoor graag de schuld.
De staatsloterij? Ik had maar 15 euroquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:36 schreef Softfeel het volgende:
ik heb ook een weekend afterdip veel te moe om iets te ondernemen haha gelukkig heb ik vandaag geen rare of lastige dingen op mijn programma
maar ik heb een enorme financiële meevaller gekregen, dat is altijd mooi meegenomen...![]()
![]()
vanavond maar de champagne ontkurken
ooh dadelijk eerst eens champagne halen....
Leuk om te horen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:36 schreef Softfeel het volgende:
ik heb ook een weekend afterdip veel te moe om iets te ondernemen haha gelukkig heb ik vandaag geen rare of lastige dingen op mijn programma
maar ik heb een enorme financiële meevaller gekregen, dat is altijd mooi meegenomen...![]()
![]()
vanavond maar de champagne ontkurken
ooh dadelijk eerst eens champagne halen....
das spijtig maar ze zeggen de aanhouder wint.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:49 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik wil dat win-for-life gedoe hier winnen, elke maand ¤2000 euro de rest van je leven![]()
Maar ik heb gewoon al 2x op rij niks
Dat is ook een lekkere prijs!quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:49 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik wil dat win-for-life gedoe hier winnen, elke maand ¤2000 euro de rest van je leven![]()
Maar ik heb gewoon al 2x op rij niks
ik woon in echt, ben er niet eens geweestquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:04 schreef Kn0x het volgende:
Ik had dit weekend ook een financiele meevaller. De eerste keer loon ontvangen en was hoger uitgevallen dan we gebudgetteerd hadden. Altijd leuk om het weekend mee te beginnen. Ook nog even de kermis in Echt bezocht, dat bizar hoge ding in gegaan en toen veel te veel zuurstokken gekocht
Idd, voor het eerst in bijna 5 jaar dat ik een goed gevoel heb bij een wiskunde toets.quote:
Was wel een aardige kermis. Alleen was ik verbaasd over het volk dat er rond liep. Het is niet zo erg als in Heerlen maar sommige mensen zouden zo uit Heerlen Oost kunnen komenquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:54 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik woon in echt, ben er niet eens geweest
verder als moustache vorige week ben ik niet gekomen
Dat is toch normaal op kermissen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:25 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Was wel een aardige kermis. Alleen was ik verbaasd over het volk dat er rond liep. Het is niet zo erg als in Heerlen maar sommige mensen zouden zo uit Heerlen Oost kunnen komen
jep, zaterdag avond t spoonquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:23 schreef solaire het volgende:
gaat er nog iemand naar de oktoberfeesten in sittard komend weekeinde?
Dat maakt het juist goed waarschijnlijk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:43 schreef sproetjes het volgende:
Boney M is echt té slecht voor woorden... heb em vorig jaar op dance classics in het MECC gezien..
geloof me ...echt nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat maakt het juist goed waarschijnlijk.
Ik heb mijn 2de nacht er alweer op zitten en donderdag om 7 uur 's morgens heb ik weekendquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:13 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Dadelijk weer werken. Op vrijdag heb ik pas vrij.
Zeker relaxed omdat ik maandag pas om 3 uur 's middags weer begin en nog veel relaxter omdat Brennie me donderdagmiddag wakker komt maken ergens rond 1 uurquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:16 schreef friekin_ het volgende:
Relaxt. Ik hoef vandaag hopelijk maar van 12 tot 20. Maar ja, het kan fluctueren..
Wat liefquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker relaxed omdat ik maandag pas om 3 uur 's middags weer begin en nog veel relaxter omdat Brennie me donderdagmiddag wakker komt maken ergens rond 1 uur
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:15 schreef Softfeel het volgende:
Goede morgen
Zo vergadering achter de rug
nu tijd voor een lekker straf bakkie...
too much infoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:22 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
dadelijk eff op de wc gaan zitten
eerste bakkie valt me altijd wat zwaar op de darmen
Heb ik laatste ook gehad.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:59 schreef sproetjes het volgende:
operatie rolluik net hier
wilde de rolluik naar t dakterras opendoen, brak me het lint af...
laat dat nou de enige doorgang naar het dakterras zijn... en de deur naar buiten opengaan..
mn moeder (die ik maar gebeld had) een grote ladder (die ik gelukkig had) neergezet bij cafe van hieronder, via de ladder op het dakterras.
rolluik open slopen, ik ondertussen op zolder een groot stuk hout zoeken.. en nu staat mn rolluik gestut met een stuk hout
Lol, das lullig jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:16 schreef dekilo het volgende:
[..]
Heb ik laatste ook gehad.
Ik had de dag erna al nieuw lint ingezet blijkt het rolluik nog maar half dicht te gaan!![]()
Conclusie: lint te kort!
Succes met nieuw lint 2.5 keer de hoogte van je raam halen!
Grote bek klein hartje hequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wat liefIk wist niet dat jij een hart had
*haat icon*quote:
ER is een goed basisboekje van Ben Salemans en Flor Aarts, in de serie Taal in stad en land.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:57 schreef Memento-Mori het volgende:
kunnen jullie me dan ook een cursus limburgs voor beginners geven?
Friezen hebben eerder minder moeite ermee, heeft meer iets te maken met het besef dat er in Nederland meerdere talen zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Stiekem ben ik Friesdus denk dat dat heeeeel lastig gaat worden
Het hangt er ook een beetje van af welk Limburgs iemand spreekt. Een echte Zjeng uit een volkswijk is idd wat lastig te verstaan voor de niet ingewijden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik was afgelopen weekend in Maastricht, en het meeste verstond ik wel, maar we gingen uit eten en er was zo'n man die Limburgs praatte in een moordtempo, ik begreep er niks van
ja ik kan het lezen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:21 schreef Gezicht het volgende:
Nou Memento om te beginne... Kin ste het laeze?
Ik ben makkelijk te verstaan, ook al heb je daar weinig aan in Maastrichtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:20 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Het hangt er ook een beetje van af welk Limburgs iemand spreekt. Een echte Zjeng uit een volkswijk is idd wat lastig te verstaan voor de niet ingewijden.
Weert. FTW.quote:De politie heeft donderdag 30 september, in de wijk Groenewoud een 47-jarige vrouw aangehouden op verdenking van handel in harddrugs onder andere aan minderjarigen.
De politie meldt de aanhouding nu omdat het onderzoek inmiddels nagenoeg is afgerond. De politie kreeg meldingen binnen en stelde een onderzoek in. Dit resulteerde in de aanhouding van de vrouw in haar woning.
In de woning van de verdachte trof de politie ongeveer 100 gram harddrugs aan die in beslag zijn genomen. De vrouw werd in verzekering gesteld en is inmiddels in bewaring gegaan. De vrouw is eerder ook al veroordeeld voor soortgelijke incidenten.
Maar daar heb ik als Limburger nog moeite mee om te lezenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:01 schreef ReWout het volgende:
[..]
http://li.wikipedia.org/wiki/Veurblaad
Have fun reading it!
Mooi schaap waar ze op ligt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:10 schreef Gezicht het volgende:
Wat is er toch zo geil aan negers?
Dit echter...
[ afbeelding ]
En jij noemt jezelf Limburgerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar daar heb ik als Limburger nog moeite mee om te lezen![]()
Stom dialect
Ik geil niet zo op negers, maar dit zijn mooie mannenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:10 schreef Gezicht het volgende:
Wat is er toch zo geil aan negers?
Dit echter...
[ afbeelding ]
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:14 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik geil niet zo op negers, maar dit zijn mooie mannen
Jij ook naar STRP?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Soulwaxmas![]()
2 Many DJ'slive
Soulwax
Erol Alkan
Goose
Mixhell
Paul Chambers
Zombie Nation
Slagsmålsklubben
Drop The Lime
Digitalism (dj set)
Mooi feestje in het vooruitzicht.
Nee, mijn feestje is niet in de Bosuilquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:41 schreef vosss het volgende:
Hey Friekin_, dat van Gare du Nord op de dag van jouw verjaardagsfeest in de kroeg, is dat feestje toevallig in de Bosuil of niet?
Brenda en ik gaan daar namelijk even een biertje doen
Pics.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
![]()
Heb ook gelijk maar 'n trui gepakt.
Ok, ik dacht het op te maken uit die post, vandaar de vraagquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, mijn feestje is niet in de Bosuil
Neuh, wel in de buurt van de Bosuil.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok, ik dacht het op te maken uit die post, vandaar de vraag
Daar komt een collega van mij geloof ik met enige regelmaatquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Neuh, wel in de buurt van de Bosuil.
[ afbeelding ]
Cafe Zigzag
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar komt een collega van mij geloof ik met enige regelmaat
En de rest van de mannen vindt hem maar homo?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hij krijgt tenminste soppende gootjes op zich af.
Nee, alleen jij.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:42 schreef Gezicht het volgende:
[..]
En de rest van de mannen vindt hem maar homo?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb zin in het weekend.
Vrijdag verjaardag
Kun je me een adres geven waar ik de auto kan parkeren? Dan kan ik het wat makkelijker vinden met de tom tomquote:
Gank dich noah Nattermann jong.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:28 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gank dich noah Nattermann jong.Het is nattermann, met een kleine N.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:28 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gank dich noah Nattermann jong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks, de hubs gewoon gefaald wie ste dich hubs geregistreerd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:30 schreef nattermann het volgende:
[..]
Het is nattermann, met een kleine N.
bij 3 keer per dag moet je het gewoon doen zodra er een bietje tijd is. Immer geil.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kies ik mijn momenten toch zorgvuldiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |