Ik val altijd op mensen die minstens acht jaar ouder zijnquote:Op zondag 10 oktober 2010 03:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was vanavond bijna gezwicht voor iemand die maar liefst 8 jaar jonger dan mij was
Ik ben een man, voor mij maakt het allemaal niet zo gek veel uit.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik val altijd op mensen die minstens acht jaar ouder zijn
Vroeger deed ik dat ook nog wel eens, maar tegenwoordig boeit het me allemaal niet meer zo.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:08 schreef Softfeel het volgende:
morgen
weer lange nacht gehad...
pas na de f1 gaan slapen bah ben kapot
Uitgaan?!?! Kan dat in Limburgquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
en ik was gister ook nog eens buitengewoon verstandig. Was voor de verandering in een relatief sociale bui met uitgaan.
Jah dat kun je wel stellen ja. Dit was voor mij zoiezo een mini weekend als je zaterdag ook nog moet werken. Maar daarintegen heb ik deze vrijdag lekker vrij. En ga ik lekker het weekend naar Utrecht logeren bij een goeie vriend van me. Dus dat is weer een leuk vooruit zich.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:51 schreef Softfeel het volgende:
is het alweer avond blehh de dag is veel te snel voorbij gegaan
Hier ook. Net terug van het etenquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:51 schreef Softfeel het volgende:
is het alweer avond blehh de dag is veel te snel voorbij gegaan
naar die 8 jaar jongere?? hahahaquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook. Net terug van het eten.
Weekend voorbij gevlogen.Ik kwam er ook achter dat ik nog wat nachtelijke sms'jes gestuurd heb, altijd leuk "the day after".
Nee, die heb ik gelukkig geen oneerbare voorstellen gedaan per sms.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |