Tof.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:55 schreef Tassiepassie het volgende:
Vanmiddag naar Chanty, daar logeren en morgen gezellig naar fotografiebeurs
sittardquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar wat nu als je er misschien een opleiding wilt volgen en je komt zelf uit het prachtige Drenthe waar moet je dan huisvesting zoeken?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:48 schreef ultra_ivo het volgende:
Gisteren al wat leuke bands gezien. Ben nu nog met de foto's bezig.
Die is alweer wegquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:46 schreef postmortum het volgende:
welkom terug zolang je geen harde g hebt en een irritante r
Ik had Noyalty, Hooghwater en Sparrow Falls voor de lens.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The Field
Ik vond Hooghwater wat tegenvallen, de andere twee waren prima. Ook het podiumwerk zag er prima uit bij Noyalty en Sparrow Falls.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:36 schreef Boy23 het volgende:
Nog nooit van gehoord, maar heb is geluisterd. Klinkt lekker zou ik me ook wel een avondje mee kunnen amuzeren
is wel leuk als je zoiets kan meemaken. Is altijd wel leukquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:24 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik vond Hooghwater wat tegenvallen, de andere twee waren prima. Ook het podiumwerk zag er prima uit bij Noyalty en Sparrow Falls.
Dat zeg ik toch nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:29 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Je kent me niet eens. En ik bedoel er niets mee.
We zijn ook op fok lieve schat. Ik pas me aan. Massega. ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:38 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet
Ik vond t gewoon zo'n typisch fok antwoord ofzo...
Haha, zou niet slecht zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:42 schreef Boy23 het volgende:
[..]
We zijn ook op fok lieve schat. Ik pas me aan. Massega. ?
Dit is net zoiets als slecht bier.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The Field
Ik weet van wie het komt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:08 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dit is net zoiets als slecht bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |