Het is geen kwestie van onderschatten. Het is het idee dat de een dood gaat maar wil leven en de ander niet wil leven en dus voor de dood kiest. Depressie is een ziekte maar de dood heeft wel een wrange nasmaak.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:08 schreef Mani89 het volgende:
Voor mensen die een diepe depressie onderschatten even dit kijken:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:21 schreef purplerose het volgende:
Don't waste your breath, ze zullen het helaas gelukkig nooit begrijpen
Ik geloof best dat het een ziekte is hoor. Alleen zadel je je nabestaanden wel op met schuldgevoel. Dat is wel jammer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:20 schreef Dlocks het volgende:
Weet iemand nog hoe het voelt als je eerste grote liefde de relatie verbreekt? Of het gevoel als een naaste komt te overlijden? Vermenig dat gevoel met 1.000. En stel je vervolgens voor dat je niet een paar dagen, weken, maanden of zelfs een jaar zo voelt, maar stel je eens voor dat jij je 25 jaar lang zo moet voelen.
Mensen die denken dat het geen ziekte is.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:20 schreef Dlocks het volgende:
Weet iemand nog hoe het voelt als je eerste grote liefde de relatie verbreekt? Of het gevoel als een naaste komt te overlijden? Vermenig dat gevoel met 1.000. En stel je vervolgens voor dat je niet een paar dagen, weken, maanden of zelfs een jaar zo voelt, maar stel je eens voor dat jij je 25 jaar lang zo moet voelen.
Mensen die denken dat het geen ziekte is.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:21 schreef Stefan het volgende:
Het is geen kwestie van onderschatten. Het is het idee dat de een dood gaat maar wil leven en de ander niet wil leven een leven lijdt wat erger is dan de dood en dus voor de dood kiest. Depressie is een ziekte maar de dood heeft wel een wrange nasmaak.
Even eenn nuance: een leven lijdt dat in zijn hoofd erger is dan de dood.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:25 schreef Ireth het volgende:
een leven lijdt wat erger is dan de dood
= absolute realiteit voor diegene.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Even eenn nuance: een leven lijdt dat in zijn hoofd erger is dan de dood.
Nogmaals, dat hoeft helemaal niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het een ziekte is hoor. Alleen zadel je je nabestaanden wel op met schuldgevoel. Dat is wel jammer.
Precies, en dat is zijn hoofd, en niet de jouwe. Een ander kan daar niet in kijken... Als hij het leven te zwaar vond en de dood als een verlossing zag is dat zijn keuze.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maak van wil eens kan en dan klopt het beter.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:21 schreef Stefan het volgende:
Game on
Antonie Kamerling overleden
[..]
Het is geen kwestie van onderschatten. Het is het idee dat de een dood gaat maar wil leven en de ander niet wil kan leven en dus voor de dood kiest. Depressie is een ziekte maar de dood heeft wel een wrange nasmaak.
Ja tuurlijk is dat heel kut. Helemaal mee eens. Ik hoop dan ook dat de nabestaanden op den duur zullen beseffen dat de ziekte de oorzaak is en dat niet zij de oorzaak zijn of blijven vasthouden aan het idee dat ze (nog iets anders) aan deze ziekte hadden kunnen doen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het een ziekte is hoor. Alleen zadel je je nabestaanden wel op met schuldgevoel. Dat is wel jammer.
Nee, ze zullen alle begrip hebben. Papa was ongelukkig, nu is hij gelukkig. Oh dan is het goed.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:29 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nogmaals, dat hoeft helemaal niet.
Stefan. Je snapt het (gelukkig) niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, ze zullen alle begrip hebben. Papa was ongelukkig, nu is hij gelukkig. Oh dan is het goed.
Kinderen kunnen zich al schuldig voelen dat papa niet meer wilde leven omdat ze nooit hun kamer opruimen.
Het is ook zijn keuze. Maar dan nog is het wrang dat Frederiqe Huyts en Guusje Nederhorst dood gaan aan kanker en Kamerling aan pillen of een scheermes.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Precies, en dat is zijn hoofd, en niet de jouwe. Een ander kan daar niet in kijken... Als hij het leven te zwaar vond en de dood als een verlossing zag is dat zijn keuze.
Vroeger vond ik zelfmoord egoistisch, ik ben nu wel zover dat ik weet dat het ziekte is. Alleen wel een ziekte met afloop die anderen meer verdriet oplevert dan zou moeten. Tegen kanker kun je op een gegeven moment niet meer vechten. Nabestaanden zullen de twijfel hebben: als ik nu dit, als ik nu dat... Dat lijkt mij iig erg.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
Stefan. Je snapt het (gelukkig) niet.
Houwe zo.
V.
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is ook zijn keuze. Maar dan nog is het wrang dat Frederiqe Huyts en Guusje Nederhorst dood gaan aan kanker en Kamerling aan pillen of een scheermes.
Ik snap dat depressie een ziekte is maar het blijft wrang.
Zelfmoord plegen heeft op zichzelf ook al iets tegenstrijdigs natuurlijk.quote:
Waarom? Je hebt het leven gekregen zonder daar zelf om gevraagd te hebben. Als je dat niet wilt, dan stap je er uit...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zelfmoord plegen heeft op zichzelf ook al iets tegenstrijdigs natuurlijk.
Dat geldt toch ook voor kankerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:35 schreef Stefan het volgende:
ik ben nu wel zover dat ik weet dat het ziekte is. Alleen wel een ziekte met afloop die anderen meer verdriet oplevert dan zou moeten.
Sommigen tegen depressie ook niet meer, blijkbaar.quote:Tegen kanker kun je op een gegeven moment niet meer vechten.
Dat is erg, maar partners van mensen met depressie weten ook donders goed dat het een ziekte is.quote:Nabestaanden zullen de twijfel hebben: als ik nu dit, als ik nu dat... Dat lijkt mij iig erg.
Met het verschil dat je er zelf niks aan kunt veranderen dat iemand kanker heeft. Bij depressie is er de twijfel of je meer had kunnen doen, moeten doen, medicatie, opname, etc. Dat is echt een verschil in mijn ogen.quote:
Even een nuance, ook al ben je depressief: leven leidt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:27 schreef Stefan het volgende:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Even een nuance, ook al ben je depressief: leven leidt.
Mijn fout, daar ben ik mee begonnenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb altijd al gevonden dat ze zo nodig de aandacht moest hebben met dat hele zeil circus, dit vebaast me dan ook eigenlijk weer niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:39 schreef Stefan het volgende:
Kijk, de controverse rond zelfmoord komt ook doordat niet elke zelfmoord door een depressie komt. Soms zien mensen geen uitweg maar zijn ze niet geestesziek. En wat te denken van dit. Laura Dekker vandaag in het nieuws om reclame te maken voor haar boek
Laura Dekker deed zelfmoordpoging
Wat is dat dan? Een schreeuw om aandacht dat ze depressief was, puberteit, aanstelleritus. Of toch bipolair?
Och, in deze context vond ik het wel kunnen...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tsja en dat vind ik ook niets gek. Als je met 16 miljoen mensen 1 meisje van 14 aan het mangelen bent. Dan krijg je dat wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:39 schreef Stefan het volgende:
Kijk, de controverse rond zelfmoord komt ook doordat niet elke zelfmoord door een depressie komt. Soms zien mensen geen uitweg maar zijn ze niet geestesziek. En wat te denken van dit. Laura Dekker vandaag in het nieuws om reclame te maken voor haar boek
Laura Dekker deed zelfmoordpoging
Wat is dat dan? Een schreeuw om aandacht dat ze depressief was, puberteit, aanstelleritus. Of toch bipolair?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:45 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tsja en dat vind ik ook niets gek. Als je met 16 miljoen mensen 1 meisje van 14 aan het mangelen bent. Dan krijg je dat wel.
Jij denkt dat jouw realiteit niet in je hoofd zit?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
heeft ze niet zelf die aandacht opgezocht?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:45 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tsja en dat vind ik ook niets gek. Als je met 16 miljoen mensen 1 meisje van 14 aan het mangelen bent. Dan krijg je dat wel.
Ik denk niet dat ze aandacht verwachtte in de vorm en hoeveelheid waarin ze 'm gekregen heeft.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:51 schreef Monco10 het volgende:
[..]
heeft ze niet zelf die aandacht opgezocht?
ga toch weg, die vader maakte dat kind helemaal gek met zijn drang om haar de jongste zeilster ooit te laten worden. Als jij je dochter van 13 een dag te vroeg van school houdt voor vakantie krijg je een boete.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:45 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Daar zeg je het zelf: kunnen. Het hoeft niet. En dit zuig ik niet uit mijn duim hoor, zeg het uit ervaring.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, ze zullen alle begrip hebben. Papa was ongelukkig, nu is hij gelukkig. Oh dan is het goed.
Kinderen kunnen zich al schuldig voelen dat papa niet meer wilde leven omdat ze nooit hun kamer opruimen.
Ik denk ook dat een kind van 13/14 de gevolgen (ook vooral op lange termijn) niet kan overzien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:53 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze aandacht verwachtte in de vorm en hoeveelheid waarin ze 'm gekregen heeft.
Ach welnee. Dat meisje zit samen met die pa voor het grote geld deze verhalen op te hangen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:45 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Haar vader wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:53 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze aandacht verwachtte in de vorm en hoeveelheid waarin ze 'm gekregen heeft.
quote:ANTONIE IS DOOD
Als een woesj door Nederland het bericht:
Kleine Kamerling is dood
Zelfmoord.
Zou het liefst de ondergrond in willen scheuren om 'm aan z'n haren eruit te trekken:
"Nee Antonie, dit is geen goed plan."
Ons Roomboterjongetje noemden we hem vroeger.
Omdat alles hem altijd meezat, en hij overal mee wegkwam.
"En vader, hou je nog een beetje van me?"
"Wat is er, niet gerepeteerd zeker?"
Maar doorzettingsvermogen had hij genoeg, anders schop je het niet zo ver.
Nee, een depressie is een felle vijand.
Ooit heeft iemand me uitgelegd hoe een chemische reactie in de hersens tot zoiets kan leiden.
En al houdt de hele wereld van je, daar heb je op dat moment niets aan.
Wat moet hij in de war zijn geweest, wat heeft hij zichzelf aangedaan
Wat heeft hij zijn gezin aangedaan. Hoe kwetsbaar is de mens
Dag roomboterjongetje, ik zou heel boos willen zijn.
Maar je kunt nooit zo goed boos zijn op jou.
Dus rust in vrede.
En hoe het verder moet, zal de toekomst leren.
En jij woont in Wijk bij Duurstede? Ik bedoel je kent ze persoonlijk?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:53 schreef Stefan het volgende:
ga toch weg, die vader maakte dat kind helemaal gek met zijn drang om haar de jongste zeilster ooit te laten worden. Als jij je dochter van 13 een dag te vroeg van school houdt voor vakantie krijg je een boete.
Bah, goedkoop en sentimenteel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://rotland.blogspot.com/2010/10/antonie-is-dood.html?spref=tw
[..]
Als je gewoon wilt zeilen, wil je niet de jongste zeiler ter wereld worden die een wereldreis heeft gemaakt. Sim-pel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:05 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
En jij woont in Wijk bij Duurstede? Ik bedoel je kent ze persoonlijk?
Hobbies gaan vaker over van ouders op kinderen dat is een feit.
Ik denk niet dat geld voor haar een motief is geweest. Toen ze alle aandacht en de hetze over zich heen kreeg, tsja toen hebben ze geprobeerd ook nog wat geld uit al die exposure te krijgen.
Niet iedereen die in de media komt kiest daarvoor of is daar op uit.
Geloof niet dat Laura BN'er wilde worden, ze wilde gewoon zeilen.
Waarom niet? Een doel is ook leuk. Je kop net iets meer boven het maaiveld uitsteken dan een ander is in nederland levensgevaarlijk. Hier gunt niemand elkaar meer dan middelmatigheid.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je gewoon wilt zeilen, wil je niet de jongste zeiler ter wereld worden die een wereldreis heeft gemaakt. Sim-pel.
Ik vind het mooi.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:08 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Bah, goedkoop en sentimenteel.
Een kind van 13 alleen de wereld over laten varen is geen doel meer, maar een obsessie geworden. Dat is inderdaad levensgevaarlijk, mensen met obsessies. Maar noem jij het maar middelmatigheid.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:13 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Waarom niet? Een doel is ook leuk. Je kop net iets meer boven het maaiveld uitsteken dan een ander is in nederland levensgevaarlijk. Hier gunt niemand elkaar meer dan middelmatigheid.
Doe eens normaal.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:19 schreef HugoBaas het volgende:
Het is gewoon een egoistische rukker.
Zelfmoord plegen omdat je depri bent.
Lekker aan z'n kinderen gedacht dat stuk stront.
Je had je mening wel iets genuanceerder en tactvoller uit mogen drukken imho..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:22 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Hoezo doe ik niet normaal?
Dat is mijn mening. Ik vind het heel erg dom, laf en egoistisch.
Het stuk stront vind ik een beetje overdreven.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:22 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Hoezo doe ik niet normaal?
Dat is mijn mening. Ik vind het heel erg dom, laf en egoistisch.
Ik denk ook niet dat mensen zelfmoord plegen omdat het allemaal zo leuk is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:25 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik hou me nog in.
Mensen die zelfmoord plegen![]()
Daar heb ik echt geen goed woord voor over. Helemaal niet als je nog kinderen en een vrouw achterlaat.
Wat ben jij dom zeg! Wat denk je nou, dat iemand bedenkt, he stik maar allemaal ik ga vandaag eens lekker zelfmoord plegen. Of zal ik het niet doen? Nee, doe toch maar wel...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:25 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik hou me nog in.
Mensen die zelfmoord plegen![]()
Daar heb ik echt geen goed woord voor over. Helemaal niet als je nog kinderen en een vrouw achterlaat.
Dan maak je maar zin! Zoiets?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Pff ik vind ook weleens iets niet leuk
Dit gaat echt wel iets verder en dieper hoor. Dat jij dat invoelingsvermogen nou niet hebt...nou jammer dan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Zoals het vorige topic doorlezen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Veel mensen zijn kortzichtig, Cartwomanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:31 schreef CartWOman het volgende:
Zoals het vorige topic doorlezen?![]()
Wat een kortzichtigheid.
Trollquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
You couldnt be more wrongquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Of ook een bijwerking van antidepressiva: zelfmoord. Is toch ook niet wat je er van verwacht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:36 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Hm hoorde laatst dat antidepressiva nog wel eens foute bijwerkingen kan hebben, zoals
(vreemd genoeg) nog meer depressies oid..
Wat een hersenloze reactie!!Zou het niemand toe mogen wensen maar mensen zoals jou zou ik graag een kijkje in het hoofd van een zwaar depressief iemand gunnen.Dan zou je zulke opmerkingen niet meer maken!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:19 schreef HugoBaas het volgende:
Het is gewoon een egoistische rukker.
Zelfmoord plegen omdat je depri bent.
Lekker aan z'n kinderen gedacht dat stuk stront.
Anders lees je eerst even wat reacties in dit topic en het vorige deeltje. Dan mag je als je zin hebt verder gaan met uitermate dom reageren.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:50 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Zit allemaal tussen je oren.
En dan, omdat je het zelf niet aan kan maar je vrouw en kinderen achterlaten?![]()
Als ie meer ballen had gehad en niet zo zwak was dan hadden die kinderen hun papa nog gehad.
Het wordt bijna komisch.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:50 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Zit allemaal tussen je oren.
En dan, omdat je het zelf niet aan kan maar je vrouw en kinderen achterlaten?![]()
Als ie meer ballen had gehad en niet zo zwak was dan hadden die kinderen hun papa nog gehad.
En jij hebt geen goede opvoeding gehad.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:53 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik mag mijn mening verkondigen![]()
Ik vind het zielig en heb er geen goed woord voor over.
Echt een loser.
Nou jij bent pas een eerste klas loser!!!Je geloofd zeker ook nog in sprookjes>?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:53 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Echt een loser.
Er is een verschil tussen meningen en feiten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:53 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Echt een loser.
quote:Aangepaste programmering
Vandaag is er op televisie ruimschoots aandacht voor het overlijden van Antonie Kamerling. SBS 6 heeft de programmering aangepast en last om 18.00 een extra uitzending van Shownieuws in. Ook de reguliere uitzending staat volledig in het teken van de acteur. Ook RTL Boulevard staat uitgebreid stil bij zijn dood. EénVandaag komt met reacties op zijn overlijden. Zonder twijfel besteden ook andere programma’s hier aandacht aan. Meer informatie volgt zodra verdere details bekend zijn.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:56 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik pleeg in ieder geval geen zelfmoord
Goed stuk!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:55 schreef eleusis het volgende:
Reacties na overlijden publiek figuur
Disclaimer: Niet als troll bedoeld !
Zeg doe niet eens lullig..Weet je, het kan iedereen overkomen dat je aan depressies lijdt. Toon meer respect.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:53 schreef HugoBaas het volgende:
Echt een loser.
Lees je anders even in voor je iemand veroordeeld ok?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:56 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik pleeg in ieder geval geen zelfmoord
Wat insinueer je eigenlijk?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:53 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Het wordt bijna komisch.
Dus jij ziet liever dat een kind jaren lang geestelijk en wellicht lichamelijke gevolgen zou dragen door alle pijn en verdriet die het kind aangedaan wordt door iemands ziekte
Denk dat je je daarin vergist, alleen hoor je /lees je vaak deschrijnende gevallen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Er zijn mensen die na jaren depressie hebben leren leven. Persoonlijk heb ik het idee dat Anthonie het te snel heeft opgegeven. Veel gezinnen met een zelfmoord-geval denken elke dag met verdriet terug aan alles. Hebben voor altijd een (irrationeel) schuldgevoel.
Maar of het hem te verwijten valt? Mensen die geen zelfmoord in de persoonlijke kring hebben meegemaakt beseffen vaak niet wat voor stempel het op een leven van een nabestaande drukt (dat blijkt ook wel als je de reacties leest).
goed stuk!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:55 schreef eleusis het volgende:
Reacties na overlijden publiek figuur
Disclaimer: Niet als troll bedoeld !
nee hoor is het nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat insinueer je eigenlijk?
Gewoon van locatie veranderen lijkt me altijd nog een logischere oplossing dan het hele leven verlaten.
Netzoals mensen er niets aan kunnen doen dat zij hun hele leven aan de ziekte depressie moeten lijden kun jij er niets aan doen dat je zo uitermate dom bent. Het is je dan ook vergeven...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:06 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen respect voor mensen die zelfmoord plegen.
haha wat ben jij een ontiegelijke mongool zegquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Iik heb meer respect voor hem dan voor jou.En lazer nu even op met je kut opmerkingen.Van mij krijg je geen aandacht meer.Want zoals je hem een hoop stront noemde.Noem ik jou nu een hoop stront!En geen kleine hoop stront ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:06 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen respect voor mensen die zelfmoord plegen.
Zo zo, jij bent stoer. Tof klein baasje hoor. Met je méning! Look at you.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:26 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Prima, je mag je mening hebben.
En hup, nu weer aan je huiswerk ipv van al die goede woordjes over een of andere zwakkeling die zelfmoord pleegde.
Tis een angsthaas reactie..vooral nooit verdiepen in enge menselijke emoties brrrr!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo zo, jij bent stoer. Tof klein baasje hoor. Met je méning! Look at you.
Ik denk niet dat dat soort figuren dat iets kan schelenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:27 schreef Leandra het volgende:
Wat moet het voor de nabestaanden ook prettig zijn dat ze kunnen lezen dat hun man/vader/broer na zijn zelfmoord "laf" en "een stuk stront" genoemd wordt.... en dan nota bene zogenaamd "omdat hij vrouw en kinderen achterlaat".
Nee, van zulke steunbetuigingen worden nabestaanden echt vrolijk, wat een compleet gebrek aan respect zulke posts, zowel richting de overledene als richting de nabestaanden.
Hey, het is duidelijk. Bedankt voor je bijdrage.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:31 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Niets stoers aan, maar ik gaf een mening en daar viel iedereen over. En ik heb geen idee waarom.
Het is zijn keuze om zelfmoord te plegen dus het is niet erg dat hij dood is.
Ik vind het wel zwak om de makkelijke weg te kiezen.
Als jij je eigen onderschrift nou ook eens zou toepassen op anderen. Dank je wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:32 schreef AlmereRulez het volgende:
Idioten hier allemaal bij elkaar die zelfmoord goed willen praten, rot een eind op.
Wat dat betreft zijn juist dat soort mensen die in hun eigen domheid totaal geen flauw benul hebben van het feit dat de ziekte de oorzaak tot zelfmoord is en denken dat ze hun gal moeten spuwen uitermate egoïstisch.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:27 schreef Leandra het volgende:
Wat moet het voor de nabestaanden ook prettig zijn dat ze kunnen lezen dat hun man/vader/broer na zijn zelfmoord "laf" en "een stuk stront" genoemd wordt.... en dan nota bene zogenaamd "omdat hij vrouw en kinderen achterlaat".
Nee, van zulke steunbetuigingen worden nabestaanden echt vrolijk, wat een compleet gebrek aan respect zulke posts, zowel richting de overledene als richting de nabestaanden.
Beste 036,quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:34 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Haha, dat is inderdaad een goede vergelijkenis. Dat deze gozer een beetje bekend is veranderd geen reet voor mij dat het een lafaard is die zo te zien de makkelijkste weg heeft genomen.
A.
Je hoeft er niet naar te kijken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:03 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Aangepaste programmering.![]()
Elke dag gaan er duizenden mensen doos, maar voor die knakker wordt alles aangepast.
Jij mag en kan natuurlijk wel een oordeel vellen over iemand die jij niet kent. Jij mag en kan natuurlijk wel een oordeel vellen over een ziekte waar jij geen flauw benul ofwel 0,0 kennis van hebt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:39 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Mooi dat je een conclusie kan trekken na een paar posts van me gelezen te hebben. Heerlijk gewoon. Ik val niemand lastig en hey, ik geniet ook nog van het leven. Inderdaad mijn leven.
Zie je nu echt de ironie niet van je eigen oordeel over iemands leven en het verwijt dat je mij nu maakt?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:39 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Mooi dat je een conclusie kan trekken na een paar posts van me gelezen te hebben. Heerlijk gewoon.
GMTAquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:42 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Jij mag en kan natuurlijk wel een oordeel vellen over iemand die jij niet kent. Jij mag en kan natuurlijk wel een oordeel vellen over een ziekte waar jij geen flauw benul ofwel 0,0 kennis van hebt.
Nee, geschreven door iemand die hem heel goed kende.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:08 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Bah, goedkoop en sentimenteel.
Its his life, dont you forgetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:45 schreef AlmereRulez het volgende:
Ik heb het over zelfmoord in het algemeen, al was het een familielid.
Van mensen die jou kennen zou ik het nou nog het allerbest begrijpen als ze uit het leven zouden stappen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:45 schreef AlmereRulez het volgende:
Ik heb het over zelfmoord in het algemeen, al was het een familielid.
Hugo kan er nog niet mee omgaan dat mensen ziek worden en het vervelende is: het kan jou en jouw familie/vrienden ook overkomen. Misschien dat je je er dan eens in verdiept.quote:
But hey, it's their life.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:46 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Het kan me ook helemaal niks schelen dat hij dood is. Ik denk aan zijn vrouw, gezin en familie.
Ah, en je steunt ze door hun net overleden zoon/echtgenoot/vader uit te schelden/af te zeiken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:46 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Het kan me ook helemaal niks schelen dat hij dood is. Ik denk aan zijn vrouw, gezin en familie.
Ah, daar is ie, ik zat er al op te wachten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:03 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Aangepaste programmering.![]()
Elke dag gaan er duizenden mensen doos, maar voor die knakker wordt alles aangepast.
Zoals ik al zei: begrijpelijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:50 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Als je een beetje meeleest ging het niet om de persoon. Mijn vried heeft zelfmoord gepleegd
Het maakt mij niet uit. Ik hoop dat je over een paar jaar begrijpt hoe dom de dingen klinken die je nu zegt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:50 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Als je een beetje meeleest ging het niet om de persoon. Mijn vried heeft zelfmoord gepleegd, ik heb daar hetzelfde oordeel over. Geeft niks kid.
Het maakt mij niet uit. Ik hoop dat je over een paar jaar begrijpt hoe dom de dingen klinken die je nu zegt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:53 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Nee, ik heb al jarenlang mijn mening beste kerel.
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:53 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Cynisme voor beginners. Aandoenlijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:54 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Jouw opmerking raakt me echt,. De pijn. Auw..
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:56 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Inderdaad. Hup naar je pillen!
Maar meningen kunnen veranderen he :pquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:53 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Ahh, het leven is een zero-sum-game.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:58 schreef HugoBaas het volgende:
Dit nieuws van vanochtend is vele malen erger,
Rustig aan maar hoor. Ik zit heus niet met natte wangen achter de PC, maar ik kan nog wel bevatten dat het overlijden van een BN-er, want je kan lullen wat je wil, dat is hij gewoon er voor zorgt dat de programmering op tv aangepast wordt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:55 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Hou op hoor. Die gast is een nobody.
Omdat Kamerling bekend is he. Mensen kennen hem. Door de zelfmoord van Heath Ledger werd Batman 2 een nog groter succes. Toen Jackson dood ging werden ineens 20 oude singles weer hits.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:02 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dat die mensen wilden leven. Maar dat is ze afgenomen door een debiel. En dat staat met 10 regels vermeld en hoor je niemand over.
Ik denk dat ook niet uitgevlakt moet worden wat het effect van een despressieve ouder op een kind kan zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:39 schreef Deckard het volgende:
Ik ga hier geen oordeel over vellen. Van dichtbij heb ik wel eens zelfmoord meegemaakt en in sommige gevallen werkt het ook bevrijdend voor de nabestaanden.
Voor de mensen die zeggen dat het de makkelijkste weg is:
Het is ook de makkelijkste weg om zonder kennis, menselijk inzicht of ervaring hierin te gaan oordelen.
Misschien had hij het anders kunnen doen, misschien heeft hij het juist nog 20 jaar kunnen uithouden, wie weet.
Vijf verschillende medicijnen lees ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:27 schreef beequeen het volgende:
Bizar. Maar als ik het goed begrijp slikte hij dus al langer medicijnen/antidrepessiva.
Antonie bij FunX.
Directe link.
En zo is het.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Ongelooflijk triest dat Antonie geen andere uitweg meer zag door deze verschrikkelijke ziekte.
Ongelooflijk triest en respectloos hoe sommige mensen hier hun oordeel al weer klaar hebben liggen. Je weet pas wat voor een enorme impact deze ziekte heeft als je er direct of indirect mee te maken krijgt.
Ik hoop dat Isa en de kinderen deze zware slag te boven kunnen komen. Sterkte!
Ja, homeopatische shit. Niet dat ik tegen homeopatie ben ofzo, maar bij ernstige psychische klachten los je problemen niet op met een een paar druppeltjes van het een of ander.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Vijf verschillende medicijnen lees ik.
quote:Ik vind het belangrijk dat een kind weet dat hij veilig is", vertelde hij op radiozender FunX. "Toevallig zaten we gisteren op de bank een programma over zelfmoord te kijken. Ik zei toen tegen Merlijn: 'Ik hoop maar Merlijn, dat dat als je verdrietig of alleen bent, dat je het tegen iemand zegt'".
Albert is getrouwd waarsch. met de broer van Isa.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:52 schreef DrDentz het volgende:
Waarom is Albert Verlinde zijn zwager, hoe zit die familie in elkaar? Zijn Albert Verlinde en Isa Hoes broer en zus van elkaar?
Oja, burgemeester Onno Hoes. Wist niet dat dat de broer van Isa was.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:54 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Albert is getrouwd waarsch. met de broer van Ina.
Onno Hoes is de broer van Isa Hoes. Onno en Albert zijn getrouwd. Vandaar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:52 schreef DrDentz het volgende:
Waarom is Albert Verlinde zijn zwager, hoe zit die familie in elkaar? Zijn Albert Verlinde en Isa Hoes broer en zus van elkaar?
quote:Zijn tegenspeelster destijds, Babette van Veen, reageert vol ongeloof op Twitter. "Wat een verdriet, ben er stil van... Zo'n mooie man met zoveel geluk en succes, vrienden, supervrouw en prachtige kinderen, hoe kan zoiets?"
Ja dat las ik ook over Merlijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:53 schreef beequeen het volgende:
Ja, homeopatische shit. Niet dat ik tegen homeopatie ben ofzo, maar bij ernstige psychische klachten los je problemen niet op met een een paar druppeltjes van het een of ander.![]()
Gelukkig is haar vader een stuk intelligenter.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
Het zal wel minder dom bedoelt zijn dan het er staat, maar toch...
[..]
All Stars is anders best leukquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:36 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Je hoeft er niet naar te kijken.
Als ze het maar niet wagen om Oh Oh Cherso te schrappen voor zo'n film van hem
Dat ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:06 schreef Stefan het volgende:
Ik zat gisteren trouwens Indiana Jones en the Last Crusade te kijken en vind het nog steeds zonde dat River Phoenix een overdosis nam.
Heel mooi en aangrijpend verwoord en zeer gemeend.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:09 schreef beequeen het volgende:
Reactie van Reinout Oerlemans.
Bron: Telegraaf.
?? Ik houd ook helemaal niet van clichegedoe. Maar mij is niet duidelijk wat je hier in dit geval mee bedoelt?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:11 schreef Lo-Fi het volgende:
Ah ja Arnie, noot te beroerd om het ene na het andere cliché uit te braken.
Precies! Vals sentiment is er al genoeg.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:45 schreef yvonne het volgende:
Nee, geschreven door iemand die hem heel goed kende.
Vind het mooi juist.
Onderdeel van zijn ziekte is juist dat hij het gevoel had dat het nooit meer veel beter zou worden en zo'n beetje het allerlaatste waar je dan aan begint zijn ingrijpende, tijdrovende bezigheden als emigreren oid. Het zou zeer waarsch. ook weinig oplossen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:37 schreef Samson het volgende:
Vreselijk bericht, vind het altijd moeilijk te bevatten dat mensen echt niets meer in hun leven kunnen vinden om uberhaupt voor te leven. Gooi dan gewoon de hele boel om, stop met acteren, ga emigreren, maak een nieuwe start. Dit is wel erg wrang voor de nabestaanden. Maar ja, dat denk jij en ik, maar wie weet hoe een brein van een depressief iemand werkt. Erg dus dat hij overleden is,echter los van dat vind ik niet dat we er een groot talent aan gaan missen. Altijd bij hem het idee gehad van, in het verkeerde beroep op de verkeerde plaats en dus misschien ook wel in het verkeerde leven
Het zal, ik heb geen idee hoe depressieve mensen functioneren.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:39 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Onderdeel van zijn ziekte is juist dat hij het gevoel had dat het nooit meer veel beter zou worden en zo'n beetje het allerlaatste waar je dan aan begint zijn ingrijpende, tijdrovende bezigheden als emigreren oid. Het zou zeer waarsch. ook weinig oplossen.
Hij is toch pas vannacht gevonden?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:20 schreef DrDentz het volgende:
Wist Albert het al tijdens zijn Boulevard-uitzending gisteren?
Ja ik ook.. ik zei nog 'nee joh, dat heb je vast verkeerd verstaan'quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:24 schreef rena het volgende:
Ik hoorde het vanmorgen van een collega, verschrikkelijk nieuws
Ik mag die man ook niet, maar kennelijk is het 'familie', dus dan is het toch niet zo heel gek?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geweldsig hoor dat Albert Verlinde een uur 'uiterst terughoudend' RTL Boulevard gaat presenteren. Hypocriete lul.
Nee, het is het feit dat hij in een gezamenlijke verklaring met Isa Hoes heeft gevraagd om uiterste terughoudendheid van de media en dat ie dan nu weer met z'n uitgestreken kop op tv verschijnt. Als je echt zo begaan bent met de overledene zorg je dat je bij de familie bent.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:42 schreef NeverNooitVriendje het volgende:
[..]
Ik mag die man ook niet, maar kennelijk is het 'familie', dus dan is het toch niet zo heel gek?
Leuk artikel hierover!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:40 schreef Monco10 het volgende:
Fijn al die anti depressiva medicijnen, zal me niks verbazen als dit het zoveelste geval is van iemand die daardoor de weg pas echt is kwijt geraakt.
Daar heb je inderdaad wel een punt ja. Hoewel het mij niet verbaasd van Albert.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, het is het feit dat hij in een gezamenlijke verklaring met Isa Hoes heeft gevraagd om uiterste terughoudendheid van de media en dat ie dan nu weer met z'n uitgestreken kop op tv verschijnt. Als je echt zo begaan bent met de overledene zorg je dat je bij de familie bent.
Isa heeft gezegd dat ze alle dingen op band wilt die nu op tv komen (toen ze hoorde dat er zoveel op tv/internet was over Anthonie) vanuit daar zei Albert dat ze dan ook een aflevering Boulevard zouden makenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:45 schreef Greys het volgende:
Ik snap ook niet dat ie daar gewoon gaat zitten presenteren.
Dat hij dat kan, überhaupt. Maar dat zal echt wel overlegd zijn met Isa. Misschien heeft ze het zelfs gevraagd, weten wij veel. Hij zal heus niet tegen haar wensen in gaan lijkt me.
Nee, hij is toch gistermiddag ook al gevonden?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is toch pas vannacht gevonden?
Er zal uit brieven wel zijn gebleken dat hij het 'gistermiddag' had besloten.
Ik vind er ook niets mis mee, juist met het idee dat hij dat écht niet zou doen als Isa en zijn man dat niet zouden willen. Dus die zullen er echt wel achter staan dat hij daar zit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Isa heeft gezegd dat ze alle dingen op band wilt die nu op tv komen (toen ze hoorde dat er zoveel op tv/internet was over Anthonie) vanuit daar zei Albert dat ze dan ook een aflevering Boulevard zouden maken
Oh ik las 'vannacht', maar dat zal inmiddels dan wel achterhaald zijn?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:50 schreef Sosha het volgende:
[..]
Nee, hij is toch gistermiddag ook al gevonden?
Albert hoorde het na de uitzending van gister van Boulevard.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:50 schreef Sosha het volgende:
[..]
Nee, hij is toch gistermiddag ook al gevonden?
Ik vind t allemaal wel erg hoor, maar vind het wel erg vreemd dat niemand hier wat van wist.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:42 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Het enige wat ik wil zeggen, omdat ik overal maar reacties zie van mensen die denken over zelfmoord te moeten oordelen: depressie is een ziekte en niemand kiest ervoor om ziek te worden! Onthoud dat goed voordat je je oordeel klaar hebt en denkt het laf te moeten vinden! Als je zelf nooit zó depressief bent geweest (ik ook niet, gelukkig!) zul je het nooit begrijpen en wees daar blij mee!
Ik weet 't eigenlijk ook niet, je leest overal dat ie 't in de namiddag van woensdag heeft gedaan, ik concludeerde te snel dat ie ook meteen gevonden is, denk ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik las 'vannacht', maar dat zal inmiddels dan wel achterhaald zijn?
Ik heb er niet alles over gevolgd/gelezen.
Is toch niet vreemd, als de rest haar overhaalt, de familie vindt een eerbetoon leuk zo...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:50 schreef Greys het volgende:
Wat ik dan wel een beetje vreemd vind is Jette van der Meij die daar persoonlijk zit te melden dat ze er eigenlijk geen behoefte aan heeft om herinneringen op te halen en dat alle woorden overbodig zijn, maar dat vervolgens wel gaat zitten doen.
Ik lees overal dat hij al langer depressief was, dus het zal heus niet zomaar ineens zijn...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:54 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik vind t allemaal wel erg hoor, maar vind het wel erg vreemd dat niemand hier wat van wist.
Dat ze het ook niet hadden zien aankomen. Ik bedoel met mensen waar hij samen mee heeft gewerkt
Iemand had toch iets moeten zien. Een zo'n verre status van depressie komt niet zomaar.
Ik ben geen psycholoog en weet niet wat er daadwerkelijk gebeurt is. Daar komen wij waarschijnlijk nooit achter.
Het was wel degelijk al langer bekend.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:54 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik vind t allemaal wel erg hoor, maar vind het wel erg vreemd dat niemand hier wat van wist.
Dat ze het ook niet hadden zien aankomen. Ik bedoel met mensen waar hij samen mee heeft gewerkt
Iemand had toch iets moeten zien. Een zo'n verre status van depressie komt niet zomaar.
Ik ben geen psycholoog en weet niet wat er daadwerkelijk gebeurt is. Daar komen wij waarschijnlijk nooit achter.
Zou Nico zijn zelfmoord getriggerd hebben?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:57 schreef Lo-Fi het volgende:
VI-columnist Nico Dijkshoorn schreef gister toevallig nog in Voetbal International:
"Dan kijk ik - weliswaar met een pistool tegen mijn hoofd - nog liever naar Antonie Kamerling die al een heel leven lang Rutger Hauer nadoet".
Hij zou het toch niet gelezen hebben?
In alle nieuwsberichten stond toch dat ze hem in de nacht van woensdag op donderdag hadden gevonden? Dat was dus helemaal niet zo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Albert hoorde het na de uitzending van gister van Boulevard.
Was het de Telegraaf?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
In alle nieuwsberichten stond toch dat ze hem in de nacht van woensdag op donderdag hadden gevonden? Dat was dus helemaal niet zo?
Dus vond niemand het een goed idee om hulp te zoeken?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het was wel degelijk al langer bekend.
Gut zeg, wat denk je nou zelfquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:03 schreef Antaris het volgende:
[..]
Dus vond niemand het een goed idee om hulp te zoeken?
Er stond in de verklaring dat 'alle hulp niet heeft mogen baten'.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:03 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk helemaal niets over zijn dood. Alleen dat hij dood is.
Oef...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:04 schreef mane het volgende:En hij beschrijft het depressief zijn hier ook als 'levend dood zijn'.
Djiesus! Dit bedoel ik nou! Denk je werkelijk dat iedereen om hem heen heeft gedacht 'Ach ja, hij is depressief, nou we zien wel hoe het afloopt'quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:03 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk helemaal niets over zijn dood. Alleen dat hij dood is.
Wat denk je van ongeloof? Alsof je het bevat, als je het nog geen 24 uur weet en de hele dag alles in elkaar aan het knippen en zoeken bent.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:07 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ik vind het wel heeeel naar om te zien dat Albert wel nog met de grootste lach op zn gezicht zn programma aan het presenteren is. Zal waarschijnlijk wel in zn automatisme zitten maar hij doet niet eens zn best om treurig te kijken... Alsof 't any shownieuws is. Hij hoeft van mij echt niet te huilen maar zo vrolijk hoeft van mij ook niet.
Ik vind dat hij het prima doet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:07 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ik vind het wel heeeel naar om te zien dat Albert wel nog met de grootste lach op zn gezicht zn programma aan het presenteren is. Zal waarschijnlijk wel in zn automatisme zitten maar hij doet niet eens zn best om treurig te kijken... Alsof 't any shownieuws is. Hij hoeft van mij echt niet te huilen maar zo vrolijk hoeft van mij ook niet.
Nja, ik snap best dat het rauw op je dak komt en dat je in de war bent maar juist daarom vind ik het raar dat hij toch nog zo onnatuurlijk gemaakt/vrolijk de boel zit te presenteren.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat denk je van ongeloof? Alsof je het bevat, als je het nog geen 24 uur weet en de hele dag alles in elkaar aan het knippen en zoeken bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |