Beste 036,quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:34 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Haha, dat is inderdaad een goede vergelijkenis. Dat deze gozer een beetje bekend is veranderd geen reet voor mij dat het een lafaard is die zo te zien de makkelijkste weg heeft genomen.
A.
Je hoeft er niet naar te kijken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:03 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Aangepaste programmering.![]()
Elke dag gaan er duizenden mensen doos, maar voor die knakker wordt alles aangepast.
Jij mag en kan natuurlijk wel een oordeel vellen over iemand die jij niet kent. Jij mag en kan natuurlijk wel een oordeel vellen over een ziekte waar jij geen flauw benul ofwel 0,0 kennis van hebt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:39 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Mooi dat je een conclusie kan trekken na een paar posts van me gelezen te hebben. Heerlijk gewoon. Ik val niemand lastig en hey, ik geniet ook nog van het leven. Inderdaad mijn leven.
Zie je nu echt de ironie niet van je eigen oordeel over iemands leven en het verwijt dat je mij nu maakt?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:39 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Mooi dat je een conclusie kan trekken na een paar posts van me gelezen te hebben. Heerlijk gewoon.
GMTAquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:42 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Jij mag en kan natuurlijk wel een oordeel vellen over iemand die jij niet kent. Jij mag en kan natuurlijk wel een oordeel vellen over een ziekte waar jij geen flauw benul ofwel 0,0 kennis van hebt.
Nee, geschreven door iemand die hem heel goed kende.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:08 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Bah, goedkoop en sentimenteel.
Its his life, dont you forgetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:45 schreef AlmereRulez het volgende:
Ik heb het over zelfmoord in het algemeen, al was het een familielid.
Van mensen die jou kennen zou ik het nou nog het allerbest begrijpen als ze uit het leven zouden stappen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:45 schreef AlmereRulez het volgende:
Ik heb het over zelfmoord in het algemeen, al was het een familielid.
Hugo kan er nog niet mee omgaan dat mensen ziek worden en het vervelende is: het kan jou en jouw familie/vrienden ook overkomen. Misschien dat je je er dan eens in verdiept.quote:
But hey, it's their life.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:46 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Het kan me ook helemaal niks schelen dat hij dood is. Ik denk aan zijn vrouw, gezin en familie.
Ah, en je steunt ze door hun net overleden zoon/echtgenoot/vader uit te schelden/af te zeiken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:46 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Het kan me ook helemaal niks schelen dat hij dood is. Ik denk aan zijn vrouw, gezin en familie.
Ah, daar is ie, ik zat er al op te wachten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:03 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Aangepaste programmering.![]()
Elke dag gaan er duizenden mensen doos, maar voor die knakker wordt alles aangepast.
Zoals ik al zei: begrijpelijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:50 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Als je een beetje meeleest ging het niet om de persoon. Mijn vried heeft zelfmoord gepleegd
Het maakt mij niet uit. Ik hoop dat je over een paar jaar begrijpt hoe dom de dingen klinken die je nu zegt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:50 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Als je een beetje meeleest ging het niet om de persoon. Mijn vried heeft zelfmoord gepleegd, ik heb daar hetzelfde oordeel over. Geeft niks kid.
Het maakt mij niet uit. Ik hoop dat je over een paar jaar begrijpt hoe dom de dingen klinken die je nu zegt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:53 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Nee, ik heb al jarenlang mijn mening beste kerel.
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:53 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Cynisme voor beginners. Aandoenlijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:54 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Jouw opmerking raakt me echt,. De pijn. Auw..
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:56 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Inderdaad. Hup naar je pillen!
Maar meningen kunnen veranderen he :pquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:53 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Ahh, het leven is een zero-sum-game.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:58 schreef HugoBaas het volgende:
Dit nieuws van vanochtend is vele malen erger,
Rustig aan maar hoor. Ik zit heus niet met natte wangen achter de PC, maar ik kan nog wel bevatten dat het overlijden van een BN-er, want je kan lullen wat je wil, dat is hij gewoon er voor zorgt dat de programmering op tv aangepast wordt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:55 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Hou op hoor. Die gast is een nobody.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |