Ik vind het mooi.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:08 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Bah, goedkoop en sentimenteel.
Een kind van 13 alleen de wereld over laten varen is geen doel meer, maar een obsessie geworden. Dat is inderdaad levensgevaarlijk, mensen met obsessies. Maar noem jij het maar middelmatigheid.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:13 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Waarom niet? Een doel is ook leuk. Je kop net iets meer boven het maaiveld uitsteken dan een ander is in nederland levensgevaarlijk. Hier gunt niemand elkaar meer dan middelmatigheid.
Doe eens normaal.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:19 schreef HugoBaas het volgende:
Het is gewoon een egoistische rukker.
Zelfmoord plegen omdat je depri bent.
Lekker aan z'n kinderen gedacht dat stuk stront.
Je had je mening wel iets genuanceerder en tactvoller uit mogen drukken imho..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:22 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Hoezo doe ik niet normaal?
Dat is mijn mening. Ik vind het heel erg dom, laf en egoistisch.
Het stuk stront vind ik een beetje overdreven.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:22 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Hoezo doe ik niet normaal?
Dat is mijn mening. Ik vind het heel erg dom, laf en egoistisch.
Ik denk ook niet dat mensen zelfmoord plegen omdat het allemaal zo leuk is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:25 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik hou me nog in.
Mensen die zelfmoord plegen![]()
Daar heb ik echt geen goed woord voor over. Helemaal niet als je nog kinderen en een vrouw achterlaat.
Wat ben jij dom zeg! Wat denk je nou, dat iemand bedenkt, he stik maar allemaal ik ga vandaag eens lekker zelfmoord plegen. Of zal ik het niet doen? Nee, doe toch maar wel...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:25 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik hou me nog in.
Mensen die zelfmoord plegen![]()
Daar heb ik echt geen goed woord voor over. Helemaal niet als je nog kinderen en een vrouw achterlaat.
Dan maak je maar zin! Zoiets?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Pff ik vind ook weleens iets niet leuk
Dit gaat echt wel iets verder en dieper hoor. Dat jij dat invoelingsvermogen nou niet hebt...nou jammer dan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Zoals het vorige topic doorlezen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Veel mensen zijn kortzichtig, Cartwomanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:31 schreef CartWOman het volgende:
Zoals het vorige topic doorlezen?![]()
Wat een kortzichtigheid.
Trollquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
You couldnt be more wrongquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, ze zullen alle begrip hebben. Papa was ongelukkig, nu is hij gelukkig. Oh dan is het goed.
Kinderen kunnen zich al schuldig voelen dat papa niet meer wilde leven omdat ze nooit hun kamer opruimen.
Of ook een bijwerking van antidepressiva: zelfmoord. Is toch ook niet wat je er van verwacht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:36 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Hm hoorde laatst dat antidepressiva nog wel eens foute bijwerkingen kan hebben, zoals
(vreemd genoeg) nog meer depressies oid..
Wat een hersenloze reactie!!Zou het niemand toe mogen wensen maar mensen zoals jou zou ik graag een kijkje in het hoofd van een zwaar depressief iemand gunnen.Dan zou je zulke opmerkingen niet meer maken!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:19 schreef HugoBaas het volgende:
Het is gewoon een egoistische rukker.
Zelfmoord plegen omdat je depri bent.
Lekker aan z'n kinderen gedacht dat stuk stront.
Anders lees je eerst even wat reacties in dit topic en het vorige deeltje. Dan mag je als je zin hebt verder gaan met uitermate dom reageren.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:50 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Zit allemaal tussen je oren.
En dan, omdat je het zelf niet aan kan maar je vrouw en kinderen achterlaten?![]()
Als ie meer ballen had gehad en niet zo zwak was dan hadden die kinderen hun papa nog gehad.
Het wordt bijna komisch.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:50 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Zit allemaal tussen je oren.
En dan, omdat je het zelf niet aan kan maar je vrouw en kinderen achterlaten?![]()
Als ie meer ballen had gehad en niet zo zwak was dan hadden die kinderen hun papa nog gehad.
En jij hebt geen goede opvoeding gehad.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:53 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik mag mijn mening verkondigen![]()
Ik vind het zielig en heb er geen goed woord voor over.
Echt een loser.
Nou jij bent pas een eerste klas loser!!!Je geloofd zeker ook nog in sprookjes>?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:53 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Echt een loser.
Er is een verschil tussen meningen en feiten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:53 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Echt een loser.
quote:Aangepaste programmering
Vandaag is er op televisie ruimschoots aandacht voor het overlijden van Antonie Kamerling. SBS 6 heeft de programmering aangepast en last om 18.00 een extra uitzending van Shownieuws in. Ook de reguliere uitzending staat volledig in het teken van de acteur. Ook RTL Boulevard staat uitgebreid stil bij zijn dood. EénVandaag komt met reacties op zijn overlijden. Zonder twijfel besteden ook andere programma’s hier aandacht aan. Meer informatie volgt zodra verdere details bekend zijn.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:56 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik pleeg in ieder geval geen zelfmoord
Goed stuk!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:55 schreef eleusis het volgende:
Reacties na overlijden publiek figuur
Disclaimer: Niet als troll bedoeld !
Zeg doe niet eens lullig..Weet je, het kan iedereen overkomen dat je aan depressies lijdt. Toon meer respect.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:53 schreef HugoBaas het volgende:
Echt een loser.
Lees je anders even in voor je iemand veroordeeld ok?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:56 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik pleeg in ieder geval geen zelfmoord
Wat insinueer je eigenlijk?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:53 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Het wordt bijna komisch.
Dus jij ziet liever dat een kind jaren lang geestelijk en wellicht lichamelijke gevolgen zou dragen door alle pijn en verdriet die het kind aangedaan wordt door iemands ziekte
Denk dat je je daarin vergist, alleen hoor je /lees je vaak deschrijnende gevallen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Er zijn mensen die na jaren depressie hebben leren leven. Persoonlijk heb ik het idee dat Anthonie het te snel heeft opgegeven. Veel gezinnen met een zelfmoord-geval denken elke dag met verdriet terug aan alles. Hebben voor altijd een (irrationeel) schuldgevoel.
Maar of het hem te verwijten valt? Mensen die geen zelfmoord in de persoonlijke kring hebben meegemaakt beseffen vaak niet wat voor stempel het op een leven van een nabestaande drukt (dat blijkt ook wel als je de reacties leest).
goed stuk!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:55 schreef eleusis het volgende:
Reacties na overlijden publiek figuur
Disclaimer: Niet als troll bedoeld !
nee hoor is het nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat insinueer je eigenlijk?
Gewoon van locatie veranderen lijkt me altijd nog een logischere oplossing dan het hele leven verlaten.
Netzoals mensen er niets aan kunnen doen dat zij hun hele leven aan de ziekte depressie moeten lijden kun jij er niets aan doen dat je zo uitermate dom bent. Het is je dan ook vergeven...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:06 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen respect voor mensen die zelfmoord plegen.
haha wat ben jij een ontiegelijke mongool zegquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Iik heb meer respect voor hem dan voor jou.En lazer nu even op met je kut opmerkingen.Van mij krijg je geen aandacht meer.Want zoals je hem een hoop stront noemde.Noem ik jou nu een hoop stront!En geen kleine hoop stront ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:06 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen respect voor mensen die zelfmoord plegen.
Zo zo, jij bent stoer. Tof klein baasje hoor. Met je méning! Look at you.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:26 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Prima, je mag je mening hebben.
En hup, nu weer aan je huiswerk ipv van al die goede woordjes over een of andere zwakkeling die zelfmoord pleegde.
Tis een angsthaas reactie..vooral nooit verdiepen in enge menselijke emoties brrrr!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo zo, jij bent stoer. Tof klein baasje hoor. Met je méning! Look at you.
Ik denk niet dat dat soort figuren dat iets kan schelenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:27 schreef Leandra het volgende:
Wat moet het voor de nabestaanden ook prettig zijn dat ze kunnen lezen dat hun man/vader/broer na zijn zelfmoord "laf" en "een stuk stront" genoemd wordt.... en dan nota bene zogenaamd "omdat hij vrouw en kinderen achterlaat".
Nee, van zulke steunbetuigingen worden nabestaanden echt vrolijk, wat een compleet gebrek aan respect zulke posts, zowel richting de overledene als richting de nabestaanden.
Hey, het is duidelijk. Bedankt voor je bijdrage.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:31 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Niets stoers aan, maar ik gaf een mening en daar viel iedereen over. En ik heb geen idee waarom.
Het is zijn keuze om zelfmoord te plegen dus het is niet erg dat hij dood is.
Ik vind het wel zwak om de makkelijke weg te kiezen.
Als jij je eigen onderschrift nou ook eens zou toepassen op anderen. Dank je wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:32 schreef AlmereRulez het volgende:
Idioten hier allemaal bij elkaar die zelfmoord goed willen praten, rot een eind op.
Wat dat betreft zijn juist dat soort mensen die in hun eigen domheid totaal geen flauw benul hebben van het feit dat de ziekte de oorzaak tot zelfmoord is en denken dat ze hun gal moeten spuwen uitermate egoïstisch.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:27 schreef Leandra het volgende:
Wat moet het voor de nabestaanden ook prettig zijn dat ze kunnen lezen dat hun man/vader/broer na zijn zelfmoord "laf" en "een stuk stront" genoemd wordt.... en dan nota bene zogenaamd "omdat hij vrouw en kinderen achterlaat".
Nee, van zulke steunbetuigingen worden nabestaanden echt vrolijk, wat een compleet gebrek aan respect zulke posts, zowel richting de overledene als richting de nabestaanden.
Beste 036,quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:34 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Haha, dat is inderdaad een goede vergelijkenis. Dat deze gozer een beetje bekend is veranderd geen reet voor mij dat het een lafaard is die zo te zien de makkelijkste weg heeft genomen.
A.
Je hoeft er niet naar te kijken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:03 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Aangepaste programmering.![]()
Elke dag gaan er duizenden mensen doos, maar voor die knakker wordt alles aangepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |