?? Ik houd ook helemaal niet van clichegedoe. Maar mij is niet duidelijk wat je hier in dit geval mee bedoelt?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:11 schreef Lo-Fi het volgende:
Ah ja Arnie, noot te beroerd om het ene na het andere cliché uit te braken.
Precies! Vals sentiment is er al genoeg.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:45 schreef yvonne het volgende:
Nee, geschreven door iemand die hem heel goed kende.
Vind het mooi juist.
Onderdeel van zijn ziekte is juist dat hij het gevoel had dat het nooit meer veel beter zou worden en zo'n beetje het allerlaatste waar je dan aan begint zijn ingrijpende, tijdrovende bezigheden als emigreren oid. Het zou zeer waarsch. ook weinig oplossen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:37 schreef Samson het volgende:
Vreselijk bericht, vind het altijd moeilijk te bevatten dat mensen echt niets meer in hun leven kunnen vinden om uberhaupt voor te leven. Gooi dan gewoon de hele boel om, stop met acteren, ga emigreren, maak een nieuwe start. Dit is wel erg wrang voor de nabestaanden. Maar ja, dat denk jij en ik, maar wie weet hoe een brein van een depressief iemand werkt. Erg dus dat hij overleden is,echter los van dat vind ik niet dat we er een groot talent aan gaan missen. Altijd bij hem het idee gehad van, in het verkeerde beroep op de verkeerde plaats en dus misschien ook wel in het verkeerde leven
Het zal, ik heb geen idee hoe depressieve mensen functioneren.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:39 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Onderdeel van zijn ziekte is juist dat hij het gevoel had dat het nooit meer veel beter zou worden en zo'n beetje het allerlaatste waar je dan aan begint zijn ingrijpende, tijdrovende bezigheden als emigreren oid. Het zou zeer waarsch. ook weinig oplossen.
Hij is toch pas vannacht gevonden?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:20 schreef DrDentz het volgende:
Wist Albert het al tijdens zijn Boulevard-uitzending gisteren?
Ja ik ook.. ik zei nog 'nee joh, dat heb je vast verkeerd verstaan'quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:24 schreef rena het volgende:
Ik hoorde het vanmorgen van een collega, verschrikkelijk nieuws
Ik mag die man ook niet, maar kennelijk is het 'familie', dus dan is het toch niet zo heel gek?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geweldsig hoor dat Albert Verlinde een uur 'uiterst terughoudend' RTL Boulevard gaat presenteren. Hypocriete lul.
Nee, het is het feit dat hij in een gezamenlijke verklaring met Isa Hoes heeft gevraagd om uiterste terughoudendheid van de media en dat ie dan nu weer met z'n uitgestreken kop op tv verschijnt. Als je echt zo begaan bent met de overledene zorg je dat je bij de familie bent.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:42 schreef NeverNooitVriendje het volgende:
[..]
Ik mag die man ook niet, maar kennelijk is het 'familie', dus dan is het toch niet zo heel gek?
Leuk artikel hierover!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:40 schreef Monco10 het volgende:
Fijn al die anti depressiva medicijnen, zal me niks verbazen als dit het zoveelste geval is van iemand die daardoor de weg pas echt is kwijt geraakt.
Daar heb je inderdaad wel een punt ja. Hoewel het mij niet verbaasd van Albert.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, het is het feit dat hij in een gezamenlijke verklaring met Isa Hoes heeft gevraagd om uiterste terughoudendheid van de media en dat ie dan nu weer met z'n uitgestreken kop op tv verschijnt. Als je echt zo begaan bent met de overledene zorg je dat je bij de familie bent.
Isa heeft gezegd dat ze alle dingen op band wilt die nu op tv komen (toen ze hoorde dat er zoveel op tv/internet was over Anthonie) vanuit daar zei Albert dat ze dan ook een aflevering Boulevard zouden makenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:45 schreef Greys het volgende:
Ik snap ook niet dat ie daar gewoon gaat zitten presenteren.
Dat hij dat kan, überhaupt. Maar dat zal echt wel overlegd zijn met Isa. Misschien heeft ze het zelfs gevraagd, weten wij veel. Hij zal heus niet tegen haar wensen in gaan lijkt me.
Nee, hij is toch gistermiddag ook al gevonden?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is toch pas vannacht gevonden?
Er zal uit brieven wel zijn gebleken dat hij het 'gistermiddag' had besloten.
Ik vind er ook niets mis mee, juist met het idee dat hij dat écht niet zou doen als Isa en zijn man dat niet zouden willen. Dus die zullen er echt wel achter staan dat hij daar zit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Isa heeft gezegd dat ze alle dingen op band wilt die nu op tv komen (toen ze hoorde dat er zoveel op tv/internet was over Anthonie) vanuit daar zei Albert dat ze dan ook een aflevering Boulevard zouden maken
Oh ik las 'vannacht', maar dat zal inmiddels dan wel achterhaald zijn?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:50 schreef Sosha het volgende:
[..]
Nee, hij is toch gistermiddag ook al gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |