abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87291869
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:11 schreef Lo-Fi het volgende:
Ah ja Arnie, noot te beroerd om het ene na het andere cliché uit te braken.
?? Ik houd ook helemaal niet van clichegedoe. Maar mij is niet duidelijk wat je hier in dit geval mee bedoelt?
  † In Memoriam † donderdag 7 oktober 2010 @ 17:35:04 #152
135305 beequeen
Lost.
pi_87292010
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:45 schreef yvonne het volgende:

Nee, geschreven door iemand die hem heel goed kende.
Vind het mooi juist.
Precies! Vals sentiment is er al genoeg.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_87292094
Vreselijk bericht, vind het altijd moeilijk te bevatten dat mensen echt niets meer in hun leven kunnen vinden om uberhaupt voor te leven. Gooi dan gewoon de hele boel om, stop met acteren, ga emigreren, maak een nieuwe start. Dit is wel erg wrang voor de nabestaanden. Maar ja, dat denk jij en ik, maar wie weet hoe een brein van een depressief iemand werkt. Erg dus dat hij overleden is,echter los van dat vind ik niet dat we er een groot talent aan gaan missen. Altijd bij hem het idee gehad van, in het verkeerde beroep op de verkeerde plaats en dus misschien ook wel in het verkeerde leven :{
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_87292181
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:37 schreef Samson het volgende:
Vreselijk bericht, vind het altijd moeilijk te bevatten dat mensen echt niets meer in hun leven kunnen vinden om uberhaupt voor te leven. Gooi dan gewoon de hele boel om, stop met acteren, ga emigreren, maak een nieuwe start. Dit is wel erg wrang voor de nabestaanden. Maar ja, dat denk jij en ik, maar wie weet hoe een brein van een depressief iemand werkt. Erg dus dat hij overleden is,echter los van dat vind ik niet dat we er een groot talent aan gaan missen. Altijd bij hem het idee gehad van, in het verkeerde beroep op de verkeerde plaats en dus misschien ook wel in het verkeerde leven :{
Onderdeel van zijn ziekte is juist dat hij het gevoel had dat het nooit meer veel beter zou worden en zo'n beetje het allerlaatste waar je dan aan begint zijn ingrijpende, tijdrovende bezigheden als emigreren oid. Het zou zeer waarsch. ook weinig oplossen.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87292223
Fijn al die anti depressiva medicijnen, zal me niks verbazen als dit het zoveelste geval is van iemand die daardoor de weg pas echt is kwijt geraakt.
pi_87292243
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:39 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Onderdeel van zijn ziekte is juist dat hij het gevoel had dat het nooit meer veel beter zou worden en zo'n beetje het allerlaatste waar je dan aan begint zijn ingrijpende, tijdrovende bezigheden als emigreren oid. Het zou zeer waarsch. ook weinig oplossen.
Het zal, ik heb geen idee hoe depressieve mensen functioneren.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_87293580
Wist Albert het al tijdens zijn Boulevard-uitzending gisteren?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 oktober 2010 @ 18:22:53 #158
163650 Greys
pi_87293643
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:20 schreef DrDentz het volgende:
Wist Albert het al tijdens zijn Boulevard-uitzending gisteren?
Hij is toch pas vannacht gevonden?
Er zal uit brieven wel zijn gebleken dat hij het 'gistermiddag' had besloten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87293706
Ik hoorde het vanmorgen van een collega, verschrikkelijk nieuws :{
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:27:54 #160
111260 Charmian
a little joy
pi_87293799
Ik was echt shocked toen ik het hoorde...nooit goed als leeftijdsgenoten verliest en dan weer op zo'n überkutte manier ;(
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_87294205
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:24 schreef rena het volgende:
Ik hoorde het vanmorgen van een collega, verschrikkelijk nieuws :{
Ja ik ook.. ik zei nog 'nee joh, dat heb je vast verkeerd verstaan' :{
pi_87294215
Geweldsig hoor dat Albert Verlinde een uur 'uiterst terughoudend' RTL Boulevard gaat presenteren. Hypocriete lul :r.
pi_87294303
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geweldsig hoor dat Albert Verlinde een uur 'uiterst terughoudend' RTL Boulevard gaat presenteren. Hypocriete lul :r.
Ik mag die man ook niet, maar kennelijk is het 'familie', dus dan is het toch niet zo heel gek?
pi_87294305
Het enige wat ik wil zeggen, omdat ik overal maar reacties zie van mensen die denken over zelfmoord te moeten oordelen: depressie is een ziekte en niemand kiest ervoor om ziek te worden! Onthoud dat goed voordat je je oordeel klaar hebt en denkt het laf te moeten vinden! Als je zelf nooit zó depressief bent geweest (ik ook niet, gelukkig!) zul je het nooit begrijpen en wees daar blij mee!
pi_87294365
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:42 schreef NeverNooitVriendje het volgende:

[..]

Ik mag die man ook niet, maar kennelijk is het 'familie', dus dan is het toch niet zo heel gek?
Nee, het is het feit dat hij in een gezamenlijke verklaring met Isa Hoes heeft gevraagd om uiterste terughoudendheid van de media en dat ie dan nu weer met z'n uitgestreken kop op tv verschijnt. Als je echt zo begaan bent met de overledene zorg je dat je bij de familie bent.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 oktober 2010 @ 18:45:14 #166
163650 Greys
pi_87294426
Ik snap ook niet dat ie daar gewoon gaat zitten presenteren.
Dat hij dat kan, überhaupt. Maar dat zal echt wel overlegd zijn met Isa. Misschien heeft ze het zelfs gevraagd, weten wij veel. Hij zal heus niet tegen haar wensen in gaan lijkt me.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:45:23 #167
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_87294432
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:40 schreef Monco10 het volgende:
Fijn al die anti depressiva medicijnen, zal me niks verbazen als dit het zoveelste geval is van iemand die daardoor de weg pas echt is kwijt geraakt.
Leuk artikel hierover!
:N :{
http://www.nrc.nl/wetensc(...)kans_zelfmoordpoging
Snollebolt
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:45:51 #168
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_87294471
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:43 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Nee, het is het feit dat hij in een gezamenlijke verklaring met Isa Hoes heeft gevraagd om uiterste terughoudendheid van de media en dat ie dan nu weer met z'n uitgestreken kop op tv verschijnt. Als je echt zo begaan bent met de overledene zorg je dat je bij de familie bent.
Daar heb je inderdaad wel een punt ja. Hoewel het mij niet verbaasd van Albert.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:46:43 #170
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:48:41 #171
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_87294580
Sorry , maar nog een link...heftig genoeg dacht ik zo, om toch eens bij stil te staan

http://www.leefbewust.com/themas/antidepressiva.html
Snollebolt
pi_87294599
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:45 schreef Greys het volgende:
Ik snap ook niet dat ie daar gewoon gaat zitten presenteren.
Dat hij dat kan, überhaupt. Maar dat zal echt wel overlegd zijn met Isa. Misschien heeft ze het zelfs gevraagd, weten wij veel. Hij zal heus niet tegen haar wensen in gaan lijkt me.
Isa heeft gezegd dat ze alle dingen op band wilt die nu op tv komen (toen ze hoorde dat er zoveel op tv/internet was over Anthonie) vanuit daar zei Albert dat ze dan ook een aflevering Boulevard zouden maken :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_87294663
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij is toch pas vannacht gevonden?
Er zal uit brieven wel zijn gebleken dat hij het 'gistermiddag' had besloten.
Nee, hij is toch gistermiddag ook al gevonden?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 oktober 2010 @ 18:50:52 #174
163650 Greys
pi_87294684
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Isa heeft gezegd dat ze alle dingen op band wilt die nu op tv komen (toen ze hoorde dat er zoveel op tv/internet was over Anthonie) vanuit daar zei Albert dat ze dan ook een aflevering Boulevard zouden maken :)
Ik vind er ook niets mis mee, juist met het idee dat hij dat écht niet zou doen als Isa en zijn man dat niet zouden willen. Dus die zullen er echt wel achter staan dat hij daar zit.

Wat ik dan wel een beetje vreemd vind is Jette van der Meij die daar persoonlijk zit te melden dat ze er eigenlijk geen behoefte aan heeft om herinneringen op te halen en dat alle woorden overbodig zijn, maar dat vervolgens wel gaat zitten doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 oktober 2010 @ 18:51:29 #175
163650 Greys
pi_87294710
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:50 schreef Sosha het volgende:

[..]

Nee, hij is toch gistermiddag ook al gevonden?
Oh ik las 'vannacht', maar dat zal inmiddels dan wel achterhaald zijn?
Ik heb er niet alles over gevolgd/gelezen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')