Albert hoorde het na de uitzending van gister van Boulevard.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:50 schreef Sosha het volgende:
[..]
Nee, hij is toch gistermiddag ook al gevonden?
Ik vind t allemaal wel erg hoor, maar vind het wel erg vreemd dat niemand hier wat van wist.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:42 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Het enige wat ik wil zeggen, omdat ik overal maar reacties zie van mensen die denken over zelfmoord te moeten oordelen: depressie is een ziekte en niemand kiest ervoor om ziek te worden! Onthoud dat goed voordat je je oordeel klaar hebt en denkt het laf te moeten vinden! Als je zelf nooit zó depressief bent geweest (ik ook niet, gelukkig!) zul je het nooit begrijpen en wees daar blij mee!
Ik weet 't eigenlijk ook niet, je leest overal dat ie 't in de namiddag van woensdag heeft gedaan, ik concludeerde te snel dat ie ook meteen gevonden is, denk ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik las 'vannacht', maar dat zal inmiddels dan wel achterhaald zijn?
Ik heb er niet alles over gevolgd/gelezen.
Is toch niet vreemd, als de rest haar overhaalt, de familie vindt een eerbetoon leuk zo...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:50 schreef Greys het volgende:
Wat ik dan wel een beetje vreemd vind is Jette van der Meij die daar persoonlijk zit te melden dat ze er eigenlijk geen behoefte aan heeft om herinneringen op te halen en dat alle woorden overbodig zijn, maar dat vervolgens wel gaat zitten doen.
Ik lees overal dat hij al langer depressief was, dus het zal heus niet zomaar ineens zijn...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:54 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik vind t allemaal wel erg hoor, maar vind het wel erg vreemd dat niemand hier wat van wist.
Dat ze het ook niet hadden zien aankomen. Ik bedoel met mensen waar hij samen mee heeft gewerkt
Iemand had toch iets moeten zien. Een zo'n verre status van depressie komt niet zomaar.
Ik ben geen psycholoog en weet niet wat er daadwerkelijk gebeurt is. Daar komen wij waarschijnlijk nooit achter.
Het was wel degelijk al langer bekend.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:54 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik vind t allemaal wel erg hoor, maar vind het wel erg vreemd dat niemand hier wat van wist.
Dat ze het ook niet hadden zien aankomen. Ik bedoel met mensen waar hij samen mee heeft gewerkt
Iemand had toch iets moeten zien. Een zo'n verre status van depressie komt niet zomaar.
Ik ben geen psycholoog en weet niet wat er daadwerkelijk gebeurt is. Daar komen wij waarschijnlijk nooit achter.
Zou Nico zijn zelfmoord getriggerd hebben?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:57 schreef Lo-Fi het volgende:
VI-columnist Nico Dijkshoorn schreef gister toevallig nog in Voetbal International:
"Dan kijk ik - weliswaar met een pistool tegen mijn hoofd - nog liever naar Antonie Kamerling die al een heel leven lang Rutger Hauer nadoet".
Hij zou het toch niet gelezen hebben?
In alle nieuwsberichten stond toch dat ze hem in de nacht van woensdag op donderdag hadden gevonden? Dat was dus helemaal niet zo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Albert hoorde het na de uitzending van gister van Boulevard.
Was het de Telegraaf?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
In alle nieuwsberichten stond toch dat ze hem in de nacht van woensdag op donderdag hadden gevonden? Dat was dus helemaal niet zo?
Dus vond niemand het een goed idee om hulp te zoeken?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het was wel degelijk al langer bekend.
Gut zeg, wat denk je nou zelfquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:03 schreef Antaris het volgende:
[..]
Dus vond niemand het een goed idee om hulp te zoeken?
Er stond in de verklaring dat 'alle hulp niet heeft mogen baten'.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:03 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk helemaal niets over zijn dood. Alleen dat hij dood is.
Oef...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:04 schreef mane het volgende:En hij beschrijft het depressief zijn hier ook als 'levend dood zijn'.
Djiesus! Dit bedoel ik nou! Denk je werkelijk dat iedereen om hem heen heeft gedacht 'Ach ja, hij is depressief, nou we zien wel hoe het afloopt'quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:03 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk helemaal niets over zijn dood. Alleen dat hij dood is.
Wat denk je van ongeloof? Alsof je het bevat, als je het nog geen 24 uur weet en de hele dag alles in elkaar aan het knippen en zoeken bent.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:07 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ik vind het wel heeeel naar om te zien dat Albert wel nog met de grootste lach op zn gezicht zn programma aan het presenteren is. Zal waarschijnlijk wel in zn automatisme zitten maar hij doet niet eens zn best om treurig te kijken... Alsof 't any shownieuws is. Hij hoeft van mij echt niet te huilen maar zo vrolijk hoeft van mij ook niet.
Ik vind dat hij het prima doet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:07 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ik vind het wel heeeel naar om te zien dat Albert wel nog met de grootste lach op zn gezicht zn programma aan het presenteren is. Zal waarschijnlijk wel in zn automatisme zitten maar hij doet niet eens zn best om treurig te kijken... Alsof 't any shownieuws is. Hij hoeft van mij echt niet te huilen maar zo vrolijk hoeft van mij ook niet.
Nja, ik snap best dat het rauw op je dak komt en dat je in de war bent maar juist daarom vind ik het raar dat hij toch nog zo onnatuurlijk gemaakt/vrolijk de boel zit te presenteren.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat denk je van ongeloof? Alsof je het bevat, als je het nog geen 24 uur weet en de hele dag alles in elkaar aan het knippen en zoeken bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |