Ik dring ongeletterden geen boeken opquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:44 schreef rival het volgende:
en zo een goede boekenverkoopster is Yuki niet hoor, ze had de kans mij een boek te verkopen.. dat zou mijn 2e boek ooit zijn (ik heb natuurlijk de bijbel al gekocht)
Maar ze faalde
Val je lekker makkelijk van in slaap hèquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik merkte gisteravond dat lezen leuk kan zijn
En dat na 26 jaarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
heb je zitten liplezen dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zeker een erotische roman?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb gister ook gelezen
3 pagina;s en toen donderde ik in slaap
Dat niet zozeer, maar ik bleef maar lezen ondanks dat ik eigenlijk moest stoppen en slapenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Val je lekker makkelijk van in slaap hè
Das niet helemaal waar, voorheen las ik ook regelmatigquote:
Niet als het een goed boek is. Dan blijf ik juist doorlezen en kom ik slaap tekort.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:49 schreef Nouk84 het volgende:
Val je lekker makkelijk van in slaap hè
Je wijst mij op een boek, de interesse was er meteen.... en dan heb je dat hele boek niet eensquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik dring ongeletterden geen boeken op
Dat dus..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet als het een goed boek is. Dan blijf ik juist doorlezen en kom ik slaap tekort.
moet je wat minder fokken 's nachtsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:51 schreef missbehavin het volgende:Pffff, slaaptekort begint me op te breken...
Hoooogst erotischquote:
Same here.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:51 schreef missbehavin het volgende:
Pffff, slaaptekort begint me op te breken...
haha nee ik ga wachten tot ik naar de tandarts magquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:52 schreef Evie het volgende:
[..]
haha nee ik ga wachten tot ik naar de tandarts mag
Ah, dan ga ik maar m'n inschrijving en parkeervergunning regelen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Narniaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoooogst erotisch
The Magician's Nephew.
1e boek van Narnia
Succes!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik maar m'n inschrijving en parkeervergunning regelen..
Then he puts his magical staff in... I snap em.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoooogst erotisch
The Magician's Nephew.
1e boek van Narnia
Goede grap!quote:
'Helaas' heb ik daar geen last van.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:51 schreef Techno het volgende:
Niet als het een goed boek is. Dan blijf ik juist doorlezen en kom ik slaap tekort.
Babequote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:51 schreef missbehavin het volgende:
Pffff, slaaptekort begint me op te breken...
Ja dat is het zeker jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Narnia.. vind het alleen te godsdienstig vaak..
Ja dat kan ik toch niet helpenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
Je wijst mij op een boek, de interesse was er meteen.... en dan heb je dat hele boek niet eens
Ik denk NIET dat de schrijver ook maar iets van gayness er in stoptquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:54 schreef STING het volgende:
[..]
Then he puts his magical staff in... I snap em.
Vandaar mijn :quote:
No shit Sherlockquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
moet je wat minder fokken 's nachts
Ach god heeft de mens geschapen zoals ie is toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk NIET dat de schrijver ook maar iets van gayness er in stoptHooguit dat iemand dan verketterd wordt
Als het grappig is iigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:01 schreef Cue_ het volgende:
Maar iemand mag alleenals t een grap is?
wat wie?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:02 schreef Evie het volgende:
AntonieWat erg voor zn vrouw en kinderen
Peter Kelderquote:
succesquote:
Dat was een GTST verbastering omdat Antonie dood isquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:01 schreef Murmeli het volgende:
wat voor slechte tijden?
Neuhquote:angel: ga je batsen vanavond?
Als ik in bed lees val ik in slaap.quote:lezen
ik val er niet zo gauw bij in slaap. ja, bij studieboeken wel. bij leesboeken echt niet, moet mezelf er meestal echt van losrukken om toch maar te gaan slapenom vervolgens eerst 5 minuten met mn ogen wijdopen te liggen omdat ik weer een te eng boek heb zitten lezen
oh bedoel je hem zo!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als het grappig is iigMaar hij doet bij ALLES
Ik overdag ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:06 schreef Ang3l het volgende:
Als ik in bed lees val ik in slaap.
's Avonds dan he.
God jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach god heeft de mens geschapen zoals ie is toch?
Als je dat wilt geloven althans.. en dan heeft god mensen ook homofiel gemaakt
Als ik in bed lig, val ik in slaap....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:06 schreef Ang3l het volgende:
Als ik in bed lees val ik in slaap.
's Avonds dan he.
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
Als het grappig is iigMaar hij doet bij ALLES
Tijdens de seks??quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik in bed lig, val ik in slaap....
op elk moment dan he
Stelletje apen.. 1 op de 10 is homofiel toch?! en niemand is 100 % hetero.. dus denk ik dat het niet waar is wat ze schrijvenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
God jaMaar het Christendom gelooft wel in God, en die heeft weer allerlei regels verzonnen.... en het boek Narnia is Christelijk. Ik geeloof niet dat ze homo's zo lief vinden
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
op elk moment dan he
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:07 schreef Murmeli het volgende:
oh bedoel je hem zo!
pff zo die moest bij mij wel heel lang intrekken
quote:
godverdegodver, mn favoriete lekkere hapjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Peter Kelder
Anthonie Kamerling
ELK moment?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
op elk moment dan he
En, ben je al je outfit?quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]Beetje RL stopwoordje(s) van mij. Bij echt heel domme dingen 'Goede grap' roepen, met stalen gezicht
Je had erbij moeten zijn
Ik denk niet dat ik daarbij aanwezig zou willen zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:12 schreef Nouk84 het volgende:
Beetje RL stopwoordje(s) van mij. Bij echt heel domme dingen 'Goede grap' roepen, met stalen gezicht
Je had erbij moeten zijn
Zit op m'n werkquote:
Oehh yeahh right ther...ZzzzZzzzzzzZzzzzzquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
ik moet iets langer nadenken voor ik op invoeren klik
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
Er is een truucje voor maar voor zover ik heb begrepen werkt die alleen bij mij
Enlighten usquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
Mij niet he, dat blijktquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vertrouw het bij voorbaat al niet!
Wat ga je aantrekken?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit op m'n werken moet nog douchen straks, dus nee
Ietsje maar schatquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
ik moet iets langer nadenken voor ik op invoeren klik
Ik ga niet naar bed om te slapen, ik ga naar bed om te genieten van het chillen.quote:
quote:
Nee man dan lig ik de hele nacht wakkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga niet naar bed om te slapen, ik ga naar bed om te genieten van het chillen.
Ik had altijd heel veel gedachtes ed. (dit werkt dus wel pas als je wat rust in je kop hebt)
en wat ik dan ging doen... naar de klok kijken.. tegen mezelf zeggen dat ik nu nog minder uren slaap over had... en dan telkens weer...
nu lig ik gewoon te genieten van de rust, het niks doen.... en weg ben ik
M;n swarofski string blijft in de kastquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:19 schreef STING het volgende:
[..]
Z'n zilverkleurige glitterpak no doubt
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Stelletje apen.. 1 op de 10 is homofiel toch?! en niemand is 100 % hetero.. dus denk ik dat het niet waar is wat ze schrijvenlol
Als het regent dan val ik wel snel in slaap. Vind ik zo'n rustgevend geluidquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:21 schreef missbehavin het volgende:
Ik lig alleen maar te piekeren en te woelen, en op te schrikken van geluiden buiten...
schrikken van geluiden buiten... das kut.. en piekeren ook!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:21 schreef missbehavin het volgende:
Ik lig alleen maar te piekeren en te woelen, en op te schrikken van geluiden buiten...
Ik heb ook een truucje! Klaarkomenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:16 schreef rival het volgende:
ik heb nog niks gedaan wat het vertrouwen kan beschadigen... het zou wel zo kunnen zijn dat het gewoon nog moet komenquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:21 schreef missbehavin het volgende:
Heb je eigenlijk al eens aangifte gedaan, vraag ik me ineens af?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:21 schreef missbehavin het volgende:
Deze toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:21 schreef Ang3l het volgende:
M;n swarofski string blijft in de kast
Die schuurt, moet hem weer ff laten polijsten denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien iedereen ook naar het eigen geslacht kijkt.. en dat ook mooi kan vinden.quote:
Goede tip jongedame!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb ook een truucje! Klaarkomen
Als het te erg is.. hakken en zagen ipv aangifte doen is mijn advies!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk al eens aangifte gedaan, vraag ik me ineens af?
dit lijkt me best wel essentieel om homo te kunnen zijn?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:24 schreef Evie het volgende:
Wil natuurlijk niet zeggen dat je op het eigen geslacht valt..
Kut zeg Miss..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:21 schreef missbehavin het volgende:
Werkt dat ook bij vrouwen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan wel, maar dat hoeft niet..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
dit lijkt me best wel essentieel om homo te kunnen zijn?
Vooruitziende blik van me bedoel je?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb nog niks gedaan wat het vertrouwen kan beschadigen... het zou wel zo kunnen zijn dat het gewoon nog moet komen
Dat maakt je nog geen homo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:24 schreef Evie het volgende:
Aangezien iedereen ook naar het eigen geslacht kijkt.. en dat ook mooi kan vinden.
SevenOfNinequote:
Nee nog niet... politie schrikt hem niet echt af, zeg maar... God weet wat ie dan doet.. maar het moet eens klaar zijn hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk al eens aangifte gedaan, vraag ik me ineens af?
dat werkt bij mij averachtsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sex ook niet, als het eeens gebeurd. Vind ik dan.quote:
ik denk namelijk wel dat ik dat volledig benquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan wel, maar dat hoeft niet..
Gaat er meer om dat ik denk dat niemand volledig hetero is..
Al denk ik dat ik wel op de 99% zit
Ja hoor!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:27 schreef Yuki het volgende:
Iemand zin om mijn scharnieren te fixen en deurtjes af te hangen?
Ja, heel goed zelfs. Bij mij wel iigquote:
Je bent gewoon bang voor je vrouwlijke kant homo!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk namelijk wel dat ik dat volledig ben
nee gewoon een gebrek aan vertrouwen in de mensheid waardoor ik het jouwe eerst nog moet winnenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vooruitziende blik van me bedoel je?
Hoe kan dat?!quote:
uitzonderingen moeten er zijn om de regel te bevestigenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk namelijk wel dat ik dat volledig ben
ik gebruik kokos shampoo van elvive, nu jij weerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang voor je vrouwlijke kant homo!
dan een knokploegquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee nog niet... politie schrikt hem niet echt af, zeg maar... God weet wat ie dan doet.. maar het moet eens klaar zijn hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Een man kan ook een vrouwelijke kant hebben zonder dat dat iets met homo-zijn te maken heeftquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang voor je vrouwlijke kant homo!
Ik heb vorige week vrouwen deo gebruikt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik gebruik kokos shampoo van elvive, nu jij weer
Ga dat dan doen. Dat is stap één om van hem af te komen. Bewaar alles van de manier waarop hij contact zoekt en ga daarmee naar de politie. Misschien schrikt alleen die aangifte hem niet af, maar hopelijk de stappen die je daarna kunt ondernemen wel. Zo kan het niet langer, als ik het zo hoor..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:28 schreef missbehavin het volgende:
Nee nog niet... politie schrikt hem niet echt af, zeg maar... God weet wat ie dan doet.. maar het moet eens klaar zijn hoor.
Die ruikt lekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik er tijd voor hadquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:27 schreef Yuki het volgende:
Dude. That's only gay if you inserted itquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb vorige week vrouwen deo gebruikt.
Heb jij de Sammmzzzzz ziekte?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een man kan ook een vrouwelijke kant hebben zonder dat dat iets met homo-zijn te maken heeft
Wat is er gebeurd dan??quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik scrub en zonnebank 2x in de week.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zou je d'r scharnieren wel even doorsmeren?quote:
weet niet hoe dat kan, ik word gewoon actief van klaarkomen.quote:
Geen idee wat dat is.quote:
Pff nee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
weet niet hoe dat kan, ik word gewoon actief van klaarkomen.
Ik heb ook altijd de neiging om meteen mn bed uit te rennen en vanalles te gaan doen. hoewel ik dan meestal daarna wel weer meteen mn bed in duik om verder te knuffelen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat? Dat je er slecht van gaat tikken?
Laat mequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat je structureel serieus gaat reageren op niet teksten die niet serieus zijn.
Homoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent nog niet dood?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
dat zei ik ook al jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ga dat dan doen. Dat is stap één om van hem af te komen. Bewaar alles van de manier waarop hij contact zoekt en ga daarmee naar de politie. Misschien schrikt alleen die aangifte hem niet af, maar hopelijk de stappen die je daarna kunt ondernemen wel. Zo kan het niet langer, als ik het zo hoor..
jaquote:
quote:
Mooi liedjequote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan zou je d'r scharnieren wel even doorsmeren?
Viespeukenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan zou je als een echte hetero eerst even wat anders afhangen?
Een wereld gaat voor je openquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben zelfs gelijk van merk overgestapt. Ik had zelf altijd FA en nu niet meer.
ik wil sexquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jaen zonder ooit met mij enorme sex te hebben
nondeju!
Heb hem nooit mooi gevondenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, de egoïstische rotzak
maar ik vind t wel jammer, zon mooie man
Vunzige gedachtes van julliequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je dat vies vindt ben je zeker homo of moet je vaker douchen.
ja, idd. Ik vond hem ook echt onwijs jammie!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, de egoïstische rotzak
maar ik vind t wel jammer, zon mooie man
Dat kan mooier:quote:
ik geloof dat het er deze week over ging dat jij over elke manquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
Kokos is gay. Het doet mensen aan harige ballen denken.
Isa Hoes is geen supermodel, maar enorm lelijk kan ik haar niet noemen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja, idd. Ik vond hem ook echt onwijs jammie!
wel met een enorm lelijk wijf trouwens, ik heb nooit begrepen wat hij nou met die Isa hoes moest.
of hij werd gisterenochtend wakker en dacht: gatverdamme wat heb ik een lelijk wijf! en dat dat de druppel was?
Mja, wel kut. ik had dat hele depri van hem niet meegekregen ook
no fucking way! handen af van ramses!quote:
homo's zijn verzorgd en hebben geen harige ballenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
dit IS de half Franse versie. Maar dan met alleen Wende.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
no fucking way! handen af van ramses!vind wel de half franse versie met liesbeth mooi
want frans
Ik vind dr juist mooi, heeft wel wat.. Beetje karakter!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:41 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Isa Hoes is geen supermodel, maar enorm lelijk kan ik haar niet noemen.
ze heeft een enorme paardenbek vind ik. dat verpest de rest van haar uiterlijk (wat er volgens mij verder goed uitziet)quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:41 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Isa Hoes is geen supermodel, maar enorm lelijk kan ik haar niet noemen.
Klopt. Maar als een man fantaseert over de harige ballen van een hetero... vind ik het toch homoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
homo's zijn verzorgd en hebben geen harige ballen![]()
toch?
[pestmodus]quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:37 schreef Murmeli het volgende:
ik wil sex![]()
Nouk, jouw schuld, jij begint over klaarkomen terwijl ik lek ben![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
nee gewoon een gebrek aan vertrouwen in de mensheid waardoor ik het jouwe eerst nog moet winnen
nee, ik wil niet wendequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
dit IS de half Franse versie. Maar dan met alleen Wende.
Want Wende
Paardensmoel bedoel je?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee, ik wil niet wendemet dr dramatische gezicht
ookquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[pestmodus]
Muuhhahahahahaha
[/pestmodus]
Sorry
nog erger dan Isa?quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ga dat dan doen. Dat is stap één om van hem af te komen. Bewaar alles van de manier waarop hij contact zoekt en ga daarmee naar de politie. Misschien schrikt alleen die aangifte hem niet af, maar hopelijk de stappen die je daarna kunt ondernemen wel. Zo kan het niet langer, als ik het zo hoor..
fantaseer jij over een andere kerel zijn ballen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt. Maar als een man fantaseert over de harige ballen van een hetero... vind ik het toch homo
Dat ie na de coming out dan z'n eigen kokonsnoten scheert, da's wat anders
Ja idd, alsof ze de hele tijd heeeel hard zit te zuchten...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ooken ze kijkt altijd zo ongezellig
sowieso ballenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
fantaseer jij over een andere kerel zijn ballen?
Apart type idd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik vind dr juist mooi, heeft wel wat.. Beetje karakter!
ja zo van "ik zing dramatische franse chansons dus ik moet er ook bij kijken alsof ik n kutleven heb"quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, alsof ze de hele tijd heeeel hard zit te zuchten...
ik heb de voorkeur voor hetero's zonder harige ballen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt. Maar als een man fantaseert over de harige ballen van een hetero... vind ik het toch homo
Dat ie na de coming out dan z'n eigen kokonsnoten scheert, da's wat anders
Maar die stemquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, alsof ze de hele tijd heeeel hard zit te zuchten...
Eensquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sowieso ballenze kunnen me nooit zo boeien
nogal ja!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het wordt wel een beetje te gek zo he...
mij ook niet. ik doe het voor de piemelsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja de pik kan ik me wat bij voorstellen in jullie geval..... maar de ballenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik persoonlijk heb niet echt iets met ballen neequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
fantaseer jij over een andere kerel zijn ballen?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
ja de pik kan ik me wat bij voorstellen in jullie geval..... maar de ballen
Moet je er eens aan likkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:47 schreef littledrummergirl het volgende:
En erbij pruilen..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja zo van "ik zing dramatische franse chansons dus ik moet er ook bij kijken alsof ik n kutleven heb"
Dat magquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:51 schreef littledrummergirl het volgende:
af en toe even aaien of n kusje eropmaar das niet omdat ik ze nou zo mooi vind
oh, das fijnquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ja idd, die hangen er beetje voor de sier bij te bungelen.. af en toe even aaien of n kusje erop
maar das niet omdat ik ze nou zo mooi vind
ja ik dacht het ook toen ik het tikte..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor de sier, dan hadden ze wel wat mooier mogen zijn.
Lukt 't niet?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:27 schreef Yuki het volgende:
klopt, zolang je voorzichtig blijftquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh, das fijn![]()
wordt meestal wel goed ontvangen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik dacht het ook toen ik het tikte..
kerstballen ofzomet glitter
t kan meer hebben dan je denkt hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, zolang je voorzichtig blijft
ze zijn gevoeliger dan je denkt hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t kan meer hebben dan je denkt hoor
Dan vind je de kermis vast het einde....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:55 schreef missbehavin het volgende:
Alles wordt al snel mooier met glitter
Nee. Ik krijg de afzonderlijke delen van het scharnier niet aan elkaarquote:
* littledrummergirl slaat nagels in de ballen van rivalquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
ze zijn gevoeliger dan je denkt hoor
Nee, ik word misselijk in attracties.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dan vind je de kermis vast het einde....
Rammen. Met een hamer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Ik krijg de afzonderlijke delen van het scharnier niet aan elkaar
Totdat je één keer in de kroeg een of andere glitterbende over je heen hebt gekregen en het 5 maanden later nóg tegenkomt in je huis, in de vloerbedekking, op de bank enzquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:55 schreef missbehavin het volgende:
Alles wordt al snel mooier met glitter
dat schroef je toch gewoon aan elkaar? of vergis ik me nu?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Maar het wil nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
dat schroef je toch gewoon aan elkaar? of vergis ik me nu?
* rival haalt uit!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl slaat nagels in de ballen van rival![]()
ik heb nog nooit n uithaal van n man gehad omdat ik te hardhandig was
Zijn ze niet hetzelfde als in je garderobekast? Dan kun je daar afkijkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
* rival haalt uit!![]()
Voor alles een eerste keer
je moet hem er als het ware inklikken en dan vast schroeven.. past het wel in elkaar?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Maar het wil niet
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:59 schreef Murmeli het volgende:
ik lik liever niet aan ballen. gatverdamme! als ik weet dat iemand het heel lekker vindt wil ik het voor hem best doen, maar van mij hoeft het niet
Over ballen likken!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef detijd het volgende:
detijd leest een paar regels hoger errrrrrr waar gaat het over? errrrr ik geloof dat ik straks terugkom bij het volgende onderwerp
Je hebt geen ballen?!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef detijd het volgende:
detijd leest een paar regels hoger errrrrrr waar gaat het over? errrrr ik geloof dat ik straks terugkom bij het volgende onderwerp
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
helemaal niet als ze n hele dag klem hebben gezeten in n boxershort en ze zo zweterig en muf zijn
Bal gehakt natuurlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:01 schreef Duimelot het volgende:
ik ben aan het bedenken wat we kunnen eten vanavond ben inspiratieloos(voorwaarden moet zijn dat het zo klaar is! dus kom nu niet de meest exotische gerechten posten enzo
)
ik las inlikken en vastschroeven en probeerde een MI van ingelikte vastgeschroefde ballenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
je moet hem er als het ware inklikken en dan vast schroeven.. past het wel in elkaar?
* littledrummergirl geeft er dan maar eenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
Voor de rest mag je doen en laten wat je wilt, maar hou ff rekening met de ballen ja
ja gatverdamme. dan eerst ff een retourtje douche jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
helemaal niet als ze n hele dag klem hebben gezeten in n boxershort en ze zo zweterig en muf zijn
pasta met zalm en roerbakgroente, roomkaas en een schepje pesto.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:01 schreef Duimelot het volgende:
ik ben aan het bedenken wat we kunnen eten vanavond ben inspiratieloos(voorwaarden moet zijn dat het zo klaar is! dus kom nu niet de meest exotische gerechten posten enzo
)
duimquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik las inlikken en vastschroeven en probeerde een MI van ingelikte vastgeschroefde ballen
ging zeker ergens anders over??
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl geeft er dan maar eenop
ohja en geen visquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
pasta met zalm en roerbakgroente, roomkaas en een schepje pesto.
peper en zout erbij, klaar!
Niet helemaal, lijkt het. Ik zal even een foto maken...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
je moet hem er als het ware inklikken en dan vast schroeven.. past het wel in elkaar?
Mag jij ook wel doen voor ik ga likken jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:03 schreef Murmeli het volgende:
ja gatverdamme. dan eerst ff een retourtje douche ja
Nasi!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:01 schreef Duimelot het volgende:
)
samen douchenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:04 schreef rival het volgende:
[..]
Mag jij ook wel doen voor ik ga likken ja
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
samen douchen
nja of snel douchen en dan lang batsen
onder de douche al batsen en daarna ergens anders verder batsenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
samen douchen
nja of snel douchen en dan lang batsen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
dat schroef je toch gewoon aan elkaar? of vergis ik me nu?
Jij snapt mequote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:06 schreef mahlah het volgende:
Ik klikte op die link van Yuki en nu ben ik verliefd op Wende
WT is nogsteeds goedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:07 schreef Yuki het volgende:
Within Temptation!!
Sentiment!!
Oorsprong van mijn nickname
ik weet eigk niet of regenjassies tegen de douche kunnenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:07 schreef rival het volgende:
[..]
onder de douche al batsen en daarna ergens anders verder batsen
uitleg?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:07 schreef Yuki het volgende:
Within Temptation!!
Sentiment!!
Oorsprong van mijn nickname
doe je nog altijd veilig met je vriendje?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik weet eigk niet of regenjassies tegen de douche kunnen
dus dat doe ik nooit
Kunnen ze gewoon tegen hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dus dat doe ik nooit
eehm vocht is vocht tochquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dus dat doe ik nooit
ja dat kunnen ze...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dus dat doe ik nooit
necrofiliequote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:06 schreef mahlah het volgende:
Ik klikte op die link van Yuki en nu ben ik verliefd op Wende
Ookal zit ze aan Ramses![]()
Zo bijzonder is het nou ook weer niet. Maar ik herken in haar gewoon het type meisje dat ik vroeger altijd leuk vondquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe die link nog es
te lui om te zoeken
Jup in t lyceumkwartierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:10 schreef mahlah het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het nou ook weer niet. Maar ik herken in haar gewoon het type meisje dat ik vroeger altijd leuk vondEn ze heeft ook in Zeist gewoon, maar ik ken d'r niet
daar word je zwanger van he....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe je nog altijd veilig met je vriendje?
is t niet handiger om je gewoon ff te laten testen beide?
maar vroeger... je wordt nu verliefd tochquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:10 schreef mahlah het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het nou ook weer niet. Maar ik herken in haar gewoon het type meisje dat ik vroeger altijd leuk vondEn ze heeft ook in Zeist gewoon, maar ik ken d'r niet
mijn idee, doe mij maar zonder namelijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe je nog altijd veilig met je vriendje?
is t niet handiger om je gewoon ff te laten testen beide?
Hier lui krengquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar vroeger... je wordt nu verliefd toch
dus ik ben wel nieuwsgierig waarvan mahlah's hartje sneller gaat slaan
ahzo ik zou het dan nog zo eng vinden dat ik toch zwanger zou wordenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar word je zwanger van he....
hij moet er maar ff de schaar inzetten.
ik wil best aan de hormonen hoor, maar dan word ik redelijk sexloos volgens mij. denk niet dat ie dat leuk vindt (en ik ook niet trouwens)
mja volgens mij word je sexloos omdat je niet meer je normale cyclus hebt. nu heb ik van die schommelingen en die vind ik wel leukquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ahzo ik zou het dan nog zo eng vinden dat ik toch zwanger zou worden
ik werd sexloos van de pil heb nu een andere en dat gaat prima
ik vind haar niet zo bijzonder kwa zang.quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:15 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind haar niet zo bijzonder kwa zang.
Ja, dat is leukquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die zitten idd ook in die grote kast van je
ik ook nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:15 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind haar niet zo bijzonder kwa zang.
Ik vind haar stem en intonatie niet bij het nummer passen. Ik word er niet door geraakt iigquote:
Mij niet. Ik word juist wel blij van haar stemquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ook niet
maar het ging geloof ik om het tiepe meisje
Ach, ik fantaseer bij haar gewoon een succesverhaal van de wereld waarin in opgegroeid ben. Rijkere ouders, klassiek opgevoed... altijd op wintersport, lyceum, vwo .. etc. Naar Amsterdam verhuisd in d'r studententijd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar vroeger... je wordt nu verliefd toch
dus ik ben wel nieuwsgierig waarvan mahlah's hartje sneller gaat slaan
terwijl ze op de foto's al zo goed als vast zitten...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, dat is leuken ik weet ook wel hoe het zou moeten... Maar het lukt niet
Wat Ramses wel doetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind haar stem en intonatie niet bij het nummer passen. Ik word er niet door geraakt iig
oh ja, schattig dingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ook niet
doet ze ook aan hockey?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:17 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ach, ik fantaseer bij haar gewoon een succesverhaal van de wereld waarin in opgegroeid ben. Rijkere ouders, klassiek opgevoed... altijd op wintersport, lyceum, vwo .. etc. Naar Amsterdam verhuisd in d'r studententijd.
Helemaal zelf gedaan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:14 schreef Yuki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah. Dat vind ik ook nietsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ook niet
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:17 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ach, ik fantaseer bij haar gewoon een succesverhaal van de wereld waarin in opgegroeid ben. Rijkere ouders, klassiek opgevoed... altijd op wintersport, lyceum, vwo .. etc. Naar Amsterdam verhuisd in d'r studententijd.
Bijna, maar niet helemaal iddquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:17 schreef rival het volgende:
[..]
terwijl ze op de foto's al zo goed als vast zitten...
Zie onderste foto. Daar krijg ik het deur-deel dus met geen mogelijkheid over het schroefjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:17 schreef rival het volgende:
[..]
terwijl ze op de foto's al zo goed als vast zitten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |