Een wereld gaat voor je openquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben zelfs gelijk van merk overgestapt. Ik had zelf altijd FA en nu niet meer.
ik wil sexquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jaen zonder ooit met mij enorme sex te hebben
nondeju!
Heb hem nooit mooi gevondenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, de egoïstische rotzak
maar ik vind t wel jammer, zon mooie man
Vunzige gedachtes van julliequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je dat vies vindt ben je zeker homo of moet je vaker douchen.
ja, idd. Ik vond hem ook echt onwijs jammie!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, de egoïstische rotzak
maar ik vind t wel jammer, zon mooie man
Dat kan mooier:quote:
ik geloof dat het er deze week over ging dat jij over elke manquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
Kokos is gay. Het doet mensen aan harige ballen denken.
Isa Hoes is geen supermodel, maar enorm lelijk kan ik haar niet noemen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja, idd. Ik vond hem ook echt onwijs jammie!
wel met een enorm lelijk wijf trouwens, ik heb nooit begrepen wat hij nou met die Isa hoes moest.
of hij werd gisterenochtend wakker en dacht: gatverdamme wat heb ik een lelijk wijf! en dat dat de druppel was?
Mja, wel kut. ik had dat hele depri van hem niet meegekregen ook
no fucking way! handen af van ramses!quote:
homo's zijn verzorgd en hebben geen harige ballenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
dit IS de half Franse versie. Maar dan met alleen Wende.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
no fucking way! handen af van ramses!vind wel de half franse versie met liesbeth mooi
want frans
Ik vind dr juist mooi, heeft wel wat.. Beetje karakter!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:41 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Isa Hoes is geen supermodel, maar enorm lelijk kan ik haar niet noemen.
ze heeft een enorme paardenbek vind ik. dat verpest de rest van haar uiterlijk (wat er volgens mij verder goed uitziet)quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:41 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Isa Hoes is geen supermodel, maar enorm lelijk kan ik haar niet noemen.
Klopt. Maar als een man fantaseert over de harige ballen van een hetero... vind ik het toch homoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
homo's zijn verzorgd en hebben geen harige ballen![]()
toch?
[pestmodus]quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:37 schreef Murmeli het volgende:
ik wil sex![]()
Nouk, jouw schuld, jij begint over klaarkomen terwijl ik lek ben![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
nee gewoon een gebrek aan vertrouwen in de mensheid waardoor ik het jouwe eerst nog moet winnen
nee, ik wil niet wendequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
dit IS de half Franse versie. Maar dan met alleen Wende.
Want Wende
Paardensmoel bedoel je?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee, ik wil niet wendemet dr dramatische gezicht
ookquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[pestmodus]
Muuhhahahahahaha
[/pestmodus]
Sorry
nog erger dan Isa?quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ga dat dan doen. Dat is stap één om van hem af te komen. Bewaar alles van de manier waarop hij contact zoekt en ga daarmee naar de politie. Misschien schrikt alleen die aangifte hem niet af, maar hopelijk de stappen die je daarna kunt ondernemen wel. Zo kan het niet langer, als ik het zo hoor..
fantaseer jij over een andere kerel zijn ballen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt. Maar als een man fantaseert over de harige ballen van een hetero... vind ik het toch homo
Dat ie na de coming out dan z'n eigen kokonsnoten scheert, da's wat anders
Ja idd, alsof ze de hele tijd heeeel hard zit te zuchten...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ooken ze kijkt altijd zo ongezellig
sowieso ballenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
fantaseer jij over een andere kerel zijn ballen?
Apart type idd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik vind dr juist mooi, heeft wel wat.. Beetje karakter!
ja zo van "ik zing dramatische franse chansons dus ik moet er ook bij kijken alsof ik n kutleven heb"quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, alsof ze de hele tijd heeeel hard zit te zuchten...
ik heb de voorkeur voor hetero's zonder harige ballen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt. Maar als een man fantaseert over de harige ballen van een hetero... vind ik het toch homo
Dat ie na de coming out dan z'n eigen kokonsnoten scheert, da's wat anders
Maar die stemquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, alsof ze de hele tijd heeeel hard zit te zuchten...
Eensquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sowieso ballenze kunnen me nooit zo boeien
nogal ja!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het wordt wel een beetje te gek zo he...
mij ook niet. ik doe het voor de piemelsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja de pik kan ik me wat bij voorstellen in jullie geval..... maar de ballenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik persoonlijk heb niet echt iets met ballen neequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
fantaseer jij over een andere kerel zijn ballen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |