Vooruitziende blik van me bedoel je?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb nog niks gedaan wat het vertrouwen kan beschadigen... het zou wel zo kunnen zijn dat het gewoon nog moet komen
Dat maakt je nog geen homo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:24 schreef Evie het volgende:
Aangezien iedereen ook naar het eigen geslacht kijkt.. en dat ook mooi kan vinden.
SevenOfNinequote:
Nee nog niet... politie schrikt hem niet echt af, zeg maar... God weet wat ie dan doet.. maar het moet eens klaar zijn hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk al eens aangifte gedaan, vraag ik me ineens af?
dat werkt bij mij averachtsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb ook een truucje! Klaarkomen
Sex ook niet, als het eeens gebeurd. Vind ik dan.quote:
ik denk namelijk wel dat ik dat volledig benquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan wel, maar dat hoeft niet..
Gaat er meer om dat ik denk dat niemand volledig hetero is..
Al denk ik dat ik wel op de 99% zit
Ja hoor!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:27 schreef Yuki het volgende:
Iemand zin om mijn scharnieren te fixen en deurtjes af te hangen?
Ja, heel goed zelfs. Bij mij wel iigquote:
Je bent gewoon bang voor je vrouwlijke kant homo!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk namelijk wel dat ik dat volledig ben
nee gewoon een gebrek aan vertrouwen in de mensheid waardoor ik het jouwe eerst nog moet winnenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vooruitziende blik van me bedoel je?
Hoe kan dat?!quote:
uitzonderingen moeten er zijn om de regel te bevestigenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk namelijk wel dat ik dat volledig ben
ik gebruik kokos shampoo van elvive, nu jij weerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang voor je vrouwlijke kant homo!
dan een knokploegquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee nog niet... politie schrikt hem niet echt af, zeg maar... God weet wat ie dan doet.. maar het moet eens klaar zijn hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Een man kan ook een vrouwelijke kant hebben zonder dat dat iets met homo-zijn te maken heeftquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang voor je vrouwlijke kant homo!
Ik heb vorige week vrouwen deo gebruikt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik gebruik kokos shampoo van elvive, nu jij weer
Ga dat dan doen. Dat is stap één om van hem af te komen. Bewaar alles van de manier waarop hij contact zoekt en ga daarmee naar de politie. Misschien schrikt alleen die aangifte hem niet af, maar hopelijk de stappen die je daarna kunt ondernemen wel. Zo kan het niet langer, als ik het zo hoor..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:28 schreef missbehavin het volgende:
Nee nog niet... politie schrikt hem niet echt af, zeg maar... God weet wat ie dan doet.. maar het moet eens klaar zijn hoor.
Die ruikt lekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik er tijd voor hadquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:27 schreef Yuki het volgende:
Iemand zin om mijn scharnieren te fixen en deurtjes af te hangen?
Dude. That's only gay if you inserted itquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb vorige week vrouwen deo gebruikt.
Heb jij de Sammmzzzzz ziekte?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een man kan ook een vrouwelijke kant hebben zonder dat dat iets met homo-zijn te maken heeft
Wat is er gebeurd dan??quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik scrub en zonnebank 2x in de week.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zou je d'r scharnieren wel even doorsmeren?quote:
weet niet hoe dat kan, ik word gewoon actief van klaarkomen.quote:
Geen idee wat dat is.quote:
Pff nee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
weet niet hoe dat kan, ik word gewoon actief van klaarkomen.
Ik heb ook altijd de neiging om meteen mn bed uit te rennen en vanalles te gaan doen. hoewel ik dan meestal daarna wel weer meteen mn bed in duik om verder te knuffelen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat? Dat je er slecht van gaat tikken?
Laat mequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat je structureel serieus gaat reageren op niet teksten die niet serieus zijn.
Homoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent nog niet dood?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
dat zei ik ook al jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ga dat dan doen. Dat is stap één om van hem af te komen. Bewaar alles van de manier waarop hij contact zoekt en ga daarmee naar de politie. Misschien schrikt alleen die aangifte hem niet af, maar hopelijk de stappen die je daarna kunt ondernemen wel. Zo kan het niet langer, als ik het zo hoor..
jaquote:
quote:
Mooi liedjequote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan zou je d'r scharnieren wel even doorsmeren?
Viespeukenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan zou je als een echte hetero eerst even wat anders afhangen?
Een wereld gaat voor je openquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben zelfs gelijk van merk overgestapt. Ik had zelf altijd FA en nu niet meer.
ik wil sexquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jaen zonder ooit met mij enorme sex te hebben
nondeju!
Heb hem nooit mooi gevondenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, de egoïstische rotzak
maar ik vind t wel jammer, zon mooie man
Vunzige gedachtes van julliequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je dat vies vindt ben je zeker homo of moet je vaker douchen.
ja, idd. Ik vond hem ook echt onwijs jammie!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, de egoïstische rotzak
maar ik vind t wel jammer, zon mooie man
Dat kan mooier:quote:
ik geloof dat het er deze week over ging dat jij over elke manquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
Kokos is gay. Het doet mensen aan harige ballen denken.
Isa Hoes is geen supermodel, maar enorm lelijk kan ik haar niet noemen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja, idd. Ik vond hem ook echt onwijs jammie!
wel met een enorm lelijk wijf trouwens, ik heb nooit begrepen wat hij nou met die Isa hoes moest.
of hij werd gisterenochtend wakker en dacht: gatverdamme wat heb ik een lelijk wijf! en dat dat de druppel was?
Mja, wel kut. ik had dat hele depri van hem niet meegekregen ook
no fucking way! handen af van ramses!quote:
homo's zijn verzorgd en hebben geen harige ballenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
dit IS de half Franse versie. Maar dan met alleen Wende.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
no fucking way! handen af van ramses!vind wel de half franse versie met liesbeth mooi
want frans
Ik vind dr juist mooi, heeft wel wat.. Beetje karakter!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:41 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Isa Hoes is geen supermodel, maar enorm lelijk kan ik haar niet noemen.
ze heeft een enorme paardenbek vind ik. dat verpest de rest van haar uiterlijk (wat er volgens mij verder goed uitziet)quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:41 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Isa Hoes is geen supermodel, maar enorm lelijk kan ik haar niet noemen.
Klopt. Maar als een man fantaseert over de harige ballen van een hetero... vind ik het toch homoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
homo's zijn verzorgd en hebben geen harige ballen![]()
toch?
[pestmodus]quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:37 schreef Murmeli het volgende:
ik wil sex![]()
Nouk, jouw schuld, jij begint over klaarkomen terwijl ik lek ben![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
nee gewoon een gebrek aan vertrouwen in de mensheid waardoor ik het jouwe eerst nog moet winnen
nee, ik wil niet wendequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
dit IS de half Franse versie. Maar dan met alleen Wende.
Want Wende
Paardensmoel bedoel je?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee, ik wil niet wendemet dr dramatische gezicht
ookquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[pestmodus]
Muuhhahahahahaha
[/pestmodus]
Sorry
nog erger dan Isa?quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ga dat dan doen. Dat is stap één om van hem af te komen. Bewaar alles van de manier waarop hij contact zoekt en ga daarmee naar de politie. Misschien schrikt alleen die aangifte hem niet af, maar hopelijk de stappen die je daarna kunt ondernemen wel. Zo kan het niet langer, als ik het zo hoor..
fantaseer jij over een andere kerel zijn ballen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt. Maar als een man fantaseert over de harige ballen van een hetero... vind ik het toch homo
Dat ie na de coming out dan z'n eigen kokonsnoten scheert, da's wat anders
Ja idd, alsof ze de hele tijd heeeel hard zit te zuchten...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ooken ze kijkt altijd zo ongezellig
sowieso ballenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
fantaseer jij over een andere kerel zijn ballen?
Apart type idd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik vind dr juist mooi, heeft wel wat.. Beetje karakter!
ja zo van "ik zing dramatische franse chansons dus ik moet er ook bij kijken alsof ik n kutleven heb"quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, alsof ze de hele tijd heeeel hard zit te zuchten...
ik heb de voorkeur voor hetero's zonder harige ballen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt. Maar als een man fantaseert over de harige ballen van een hetero... vind ik het toch homo
Dat ie na de coming out dan z'n eigen kokonsnoten scheert, da's wat anders
Maar die stemquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, alsof ze de hele tijd heeeel hard zit te zuchten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |