Als ik er tijd voor hadquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:27 schreef Yuki het volgende:
Iemand zin om mijn scharnieren te fixen en deurtjes af te hangen?
Dude. That's only gay if you inserted itquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb vorige week vrouwen deo gebruikt.
Heb jij de Sammmzzzzz ziekte?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een man kan ook een vrouwelijke kant hebben zonder dat dat iets met homo-zijn te maken heeft
Wat is er gebeurd dan??quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee nog niet... politie schrikt hem niet echt af, zeg maar... God weet wat ie dan doet.. maar het moet eens klaar zijn hoor.
Ik scrub en zonnebank 2x in de week.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik gebruik kokos shampoo van elvive, nu jij weer
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik gebruik kokos shampoo van elvive, nu jij weer
Dan zou je d'r scharnieren wel even doorsmeren?quote:
weet niet hoe dat kan, ik word gewoon actief van klaarkomen.quote:
Geen idee wat dat is.quote:
Pff nee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
weet niet hoe dat kan, ik word gewoon actief van klaarkomen.
Ik heb ook altijd de neiging om meteen mn bed uit te rennen en vanalles te gaan doen. hoewel ik dan meestal daarna wel weer meteen mn bed in duik om verder te knuffelen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat? Dat je er slecht van gaat tikken?
Laat mequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat je structureel serieus gaat reageren op niet teksten die niet serieus zijn.
Homoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent nog niet dood?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
dat zei ik ook al jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ga dat dan doen. Dat is stap één om van hem af te komen. Bewaar alles van de manier waarop hij contact zoekt en ga daarmee naar de politie. Misschien schrikt alleen die aangifte hem niet af, maar hopelijk de stappen die je daarna kunt ondernemen wel. Zo kan het niet langer, als ik het zo hoor..
jaquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |