Ik dring ongeletterden geen boeken opquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:44 schreef rival het volgende:
en zo een goede boekenverkoopster is Yuki niet hoor, ze had de kans mij een boek te verkopen.. dat zou mijn 2e boek ooit zijn (ik heb natuurlijk de bijbel al gekocht)
Maar ze faalde
Val je lekker makkelijk van in slaap hèquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik merkte gisteravond dat lezen leuk kan zijn
En dat na 26 jaarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
heb je zitten liplezen dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zeker een erotische roman?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb gister ook gelezen
3 pagina;s en toen donderde ik in slaap
Dat niet zozeer, maar ik bleef maar lezen ondanks dat ik eigenlijk moest stoppen en slapenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Val je lekker makkelijk van in slaap hè
Das niet helemaal waar, voorheen las ik ook regelmatigquote:
Niet als het een goed boek is. Dan blijf ik juist doorlezen en kom ik slaap tekort.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:49 schreef Nouk84 het volgende:
Val je lekker makkelijk van in slaap hè
Je wijst mij op een boek, de interesse was er meteen.... en dan heb je dat hele boek niet eensquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik dring ongeletterden geen boeken op
Dat dus..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet als het een goed boek is. Dan blijf ik juist doorlezen en kom ik slaap tekort.
moet je wat minder fokken 's nachtsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:51 schreef missbehavin het volgende:Pffff, slaaptekort begint me op te breken...
Hoooogst erotischquote:
Same here.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:51 schreef missbehavin het volgende:
Pffff, slaaptekort begint me op te breken...
haha nee ik ga wachten tot ik naar de tandarts magquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:52 schreef Evie het volgende:
[..]
haha nee ik ga wachten tot ik naar de tandarts mag
Ah, dan ga ik maar m'n inschrijving en parkeervergunning regelen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Narniaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoooogst erotisch
The Magician's Nephew.
1e boek van Narnia
Succes!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik maar m'n inschrijving en parkeervergunning regelen..
Then he puts his magical staff in... I snap em.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoooogst erotisch
The Magician's Nephew.
1e boek van Narnia
Goede grap!quote:
'Helaas' heb ik daar geen last van.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:51 schreef Techno het volgende:
Niet als het een goed boek is. Dan blijf ik juist doorlezen en kom ik slaap tekort.
Babequote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:51 schreef missbehavin het volgende:
Pffff, slaaptekort begint me op te breken...
Ja dat is het zeker jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Narnia.. vind het alleen te godsdienstig vaak..
Ja dat kan ik toch niet helpenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
Je wijst mij op een boek, de interesse was er meteen.... en dan heb je dat hele boek niet eens
Ik denk NIET dat de schrijver ook maar iets van gayness er in stoptquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:54 schreef STING het volgende:
[..]
Then he puts his magical staff in... I snap em.
Vandaar mijn :quote:
No shit Sherlockquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
moet je wat minder fokken 's nachts
Ach god heeft de mens geschapen zoals ie is toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk NIET dat de schrijver ook maar iets van gayness er in stoptHooguit dat iemand dan verketterd wordt
Als het grappig is iigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:01 schreef Cue_ het volgende:
Maar iemand mag alleenals t een grap is?
wat wie?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:02 schreef Evie het volgende:
AntonieWat erg voor zn vrouw en kinderen
Peter Kelderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |