Eensquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sowieso ballenze kunnen me nooit zo boeien
nogal ja!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het wordt wel een beetje te gek zo he...
mij ook niet. ik doe het voor de piemelsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja de pik kan ik me wat bij voorstellen in jullie geval..... maar de ballenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik persoonlijk heb niet echt iets met ballen neequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
fantaseer jij over een andere kerel zijn ballen?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
ja de pik kan ik me wat bij voorstellen in jullie geval..... maar de ballen
Moet je er eens aan likkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:47 schreef littledrummergirl het volgende:
En erbij pruilen..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja zo van "ik zing dramatische franse chansons dus ik moet er ook bij kijken alsof ik n kutleven heb"
Dat magquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:51 schreef littledrummergirl het volgende:
af en toe even aaien of n kusje eropmaar das niet omdat ik ze nou zo mooi vind
oh, das fijnquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ja idd, die hangen er beetje voor de sier bij te bungelen.. af en toe even aaien of n kusje erop
maar das niet omdat ik ze nou zo mooi vind
ja ik dacht het ook toen ik het tikte..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor de sier, dan hadden ze wel wat mooier mogen zijn.
Lukt 't niet?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:27 schreef Yuki het volgende:
Iemand zin om mijn scharnieren te fixen en deurtjes af te hangen?
klopt, zolang je voorzichtig blijftquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh, das fijn![]()
wordt meestal wel goed ontvangen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik dacht het ook toen ik het tikte..
kerstballen ofzomet glitter
t kan meer hebben dan je denkt hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, zolang je voorzichtig blijft
ze zijn gevoeliger dan je denkt hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t kan meer hebben dan je denkt hoor
Dan vind je de kermis vast het einde....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:55 schreef missbehavin het volgende:
Alles wordt al snel mooier met glitter
Nee. Ik krijg de afzonderlijke delen van het scharnier niet aan elkaarquote:
* littledrummergirl slaat nagels in de ballen van rivalquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
ze zijn gevoeliger dan je denkt hoor
Nee, ik word misselijk in attracties.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dan vind je de kermis vast het einde....
Rammen. Met een hamer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Ik krijg de afzonderlijke delen van het scharnier niet aan elkaar
Totdat je één keer in de kroeg een of andere glitterbende over je heen hebt gekregen en het 5 maanden later nóg tegenkomt in je huis, in de vloerbedekking, op de bank enzquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:55 schreef missbehavin het volgende:
Alles wordt al snel mooier met glitter
dat schroef je toch gewoon aan elkaar? of vergis ik me nu?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Maar het wil nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
dat schroef je toch gewoon aan elkaar? of vergis ik me nu?
* rival haalt uit!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl slaat nagels in de ballen van rival![]()
ik heb nog nooit n uithaal van n man gehad omdat ik te hardhandig was
Zijn ze niet hetzelfde als in je garderobekast? Dan kun je daar afkijkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
* rival haalt uit!![]()
Voor alles een eerste keer
je moet hem er als het ware inklikken en dan vast schroeven.. past het wel in elkaar?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Maar het wil niet
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:59 schreef Murmeli het volgende:
ik lik liever niet aan ballen. gatverdamme! als ik weet dat iemand het heel lekker vindt wil ik het voor hem best doen, maar van mij hoeft het niet
Over ballen likken!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef detijd het volgende:
detijd leest een paar regels hoger errrrrrr waar gaat het over? errrrr ik geloof dat ik straks terugkom bij het volgende onderwerp
Je hebt geen ballen?!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef detijd het volgende:
detijd leest een paar regels hoger errrrrrr waar gaat het over? errrrr ik geloof dat ik straks terugkom bij het volgende onderwerp
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
helemaal niet als ze n hele dag klem hebben gezeten in n boxershort en ze zo zweterig en muf zijn
Bal gehakt natuurlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:01 schreef Duimelot het volgende:
ik ben aan het bedenken wat we kunnen eten vanavond ben inspiratieloos(voorwaarden moet zijn dat het zo klaar is! dus kom nu niet de meest exotische gerechten posten enzo
)
ik las inlikken en vastschroeven en probeerde een MI van ingelikte vastgeschroefde ballenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
je moet hem er als het ware inklikken en dan vast schroeven.. past het wel in elkaar?
* littledrummergirl geeft er dan maar eenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
Voor de rest mag je doen en laten wat je wilt, maar hou ff rekening met de ballen ja
ja gatverdamme. dan eerst ff een retourtje douche jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
helemaal niet als ze n hele dag klem hebben gezeten in n boxershort en ze zo zweterig en muf zijn
pasta met zalm en roerbakgroente, roomkaas en een schepje pesto.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:01 schreef Duimelot het volgende:
ik ben aan het bedenken wat we kunnen eten vanavond ben inspiratieloos(voorwaarden moet zijn dat het zo klaar is! dus kom nu niet de meest exotische gerechten posten enzo
)
duimquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik las inlikken en vastschroeven en probeerde een MI van ingelikte vastgeschroefde ballen
ging zeker ergens anders over??
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl geeft er dan maar eenop
ohja en geen visquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
pasta met zalm en roerbakgroente, roomkaas en een schepje pesto.
peper en zout erbij, klaar!
Niet helemaal, lijkt het. Ik zal even een foto maken...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
je moet hem er als het ware inklikken en dan vast schroeven.. past het wel in elkaar?
Mag jij ook wel doen voor ik ga likken jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:03 schreef Murmeli het volgende:
ja gatverdamme. dan eerst ff een retourtje douche ja
Nasi!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:01 schreef Duimelot het volgende:
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |