quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
dat schroef je toch gewoon aan elkaar? of vergis ik me nu?
Jij snapt mequote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:06 schreef mahlah het volgende:
Ik klikte op die link van Yuki en nu ben ik verliefd op Wende
WT is nogsteeds goedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:07 schreef Yuki het volgende:
Within Temptation!!
Sentiment!!
Oorsprong van mijn nickname
ik weet eigk niet of regenjassies tegen de douche kunnenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:07 schreef rival het volgende:
[..]
onder de douche al batsen en daarna ergens anders verder batsen
uitleg?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:07 schreef Yuki het volgende:
Within Temptation!!
Sentiment!!
Oorsprong van mijn nickname
doe je nog altijd veilig met je vriendje?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik weet eigk niet of regenjassies tegen de douche kunnen
dus dat doe ik nooit
Kunnen ze gewoon tegen hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dus dat doe ik nooit
eehm vocht is vocht tochquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dus dat doe ik nooit
ja dat kunnen ze...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dus dat doe ik nooit
necrofiliequote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:06 schreef mahlah het volgende:
Ik klikte op die link van Yuki en nu ben ik verliefd op Wende
Ookal zit ze aan Ramses![]()
Zo bijzonder is het nou ook weer niet. Maar ik herken in haar gewoon het type meisje dat ik vroeger altijd leuk vondquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe die link nog es
te lui om te zoeken
Jup in t lyceumkwartierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:10 schreef mahlah het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het nou ook weer niet. Maar ik herken in haar gewoon het type meisje dat ik vroeger altijd leuk vondEn ze heeft ook in Zeist gewoon, maar ik ken d'r niet
daar word je zwanger van he....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe je nog altijd veilig met je vriendje?
is t niet handiger om je gewoon ff te laten testen beide?
maar vroeger... je wordt nu verliefd tochquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:10 schreef mahlah het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het nou ook weer niet. Maar ik herken in haar gewoon het type meisje dat ik vroeger altijd leuk vondEn ze heeft ook in Zeist gewoon, maar ik ken d'r niet
mijn idee, doe mij maar zonder namelijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe je nog altijd veilig met je vriendje?
is t niet handiger om je gewoon ff te laten testen beide?
Hier lui krengquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar vroeger... je wordt nu verliefd toch
dus ik ben wel nieuwsgierig waarvan mahlah's hartje sneller gaat slaan
ahzo ik zou het dan nog zo eng vinden dat ik toch zwanger zou wordenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar word je zwanger van he....
hij moet er maar ff de schaar inzetten.
ik wil best aan de hormonen hoor, maar dan word ik redelijk sexloos volgens mij. denk niet dat ie dat leuk vindt (en ik ook niet trouwens)
mja volgens mij word je sexloos omdat je niet meer je normale cyclus hebt. nu heb ik van die schommelingen en die vind ik wel leukquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ahzo ik zou het dan nog zo eng vinden dat ik toch zwanger zou worden
ik werd sexloos van de pil heb nu een andere en dat gaat prima
ik vind haar niet zo bijzonder kwa zang.quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:15 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind haar niet zo bijzonder kwa zang.
Ja, dat is leukquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die zitten idd ook in die grote kast van je
ik ook nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:15 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind haar niet zo bijzonder kwa zang.
Ik vind haar stem en intonatie niet bij het nummer passen. Ik word er niet door geraakt iigquote:
Mij niet. Ik word juist wel blij van haar stemquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ook niet
maar het ging geloof ik om het tiepe meisje
Ach, ik fantaseer bij haar gewoon een succesverhaal van de wereld waarin in opgegroeid ben. Rijkere ouders, klassiek opgevoed... altijd op wintersport, lyceum, vwo .. etc. Naar Amsterdam verhuisd in d'r studententijd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar vroeger... je wordt nu verliefd toch
dus ik ben wel nieuwsgierig waarvan mahlah's hartje sneller gaat slaan
terwijl ze op de foto's al zo goed als vast zitten...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, dat is leuken ik weet ook wel hoe het zou moeten... Maar het lukt niet
Wat Ramses wel doetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind haar stem en intonatie niet bij het nummer passen. Ik word er niet door geraakt iig
oh ja, schattig dingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ook niet
doet ze ook aan hockey?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:17 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ach, ik fantaseer bij haar gewoon een succesverhaal van de wereld waarin in opgegroeid ben. Rijkere ouders, klassiek opgevoed... altijd op wintersport, lyceum, vwo .. etc. Naar Amsterdam verhuisd in d'r studententijd.
Helemaal zelf gedaan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:14 schreef Yuki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah. Dat vind ik ook nietsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ook niet
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:17 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ach, ik fantaseer bij haar gewoon een succesverhaal van de wereld waarin in opgegroeid ben. Rijkere ouders, klassiek opgevoed... altijd op wintersport, lyceum, vwo .. etc. Naar Amsterdam verhuisd in d'r studententijd.
Bijna, maar niet helemaal iddquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:17 schreef rival het volgende:
[..]
terwijl ze op de foto's al zo goed als vast zitten...
Zie onderste foto. Daar krijg ik het deur-deel dus met geen mogelijkheid over het schroefjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:17 schreef rival het volgende:
[..]
terwijl ze op de foto's al zo goed als vast zitten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |