nee het is alleen de eerste paar weken daar, voor trainingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had helemaal gemist dat je baan in Engeland was Perruche
Nice
goed ibuprofen slikken hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:40 schreef Viking84 het volgende:
Jezus antonie kamerling... Gisteren nog film met hem gezien dus. Heftig hoor. De verdoving raakt uitgewerkt want ik proef bloed. Bah.
Oooh, zie ik had het niet helemaal mis dus.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
nee het is alleen de eerste paar weken daar, voor training
Vik, wat moest je doen bij de chirurg?
Maar dat is toch ook bloedverdunnend?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:46 schreef progje het volgende:
[..]
goed ibuprofen slikken he
Dat werkt namelijk ontstekingsremmend en natuurlijk ook tegen de eventuele pijn
Bizar, hier begon ik met bijlezen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Wat een schatje is die jonge Antonie Kamerling.
Nou, vooral voor zn vrouw en kinderen dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
heb niets met die hele Kamerling, sneu natuurlijk wel..
Aan degene die het vroeg: verstandskies moest eruit. Ik fiets zometeen direct door naar de apotheek. Even kijken hoe het gaat straks en of ik naar school zal gaan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:46 schreef progje het volgende:
[..]
goed ibuprofen slikken he
Dat werkt namelijk ontstekingsremmend en natuurlijk ook tegen de eventuele pijn
yup...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, vooral voor zn vrouw en kinderen dus![]()
geen ideequote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:50 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook bloedverdunnend?
Aspirine is bloedverdunnend, dacht dat ibu er geen invloed op had. Correct me if I'm wrong.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:50 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook bloedverdunnend?
Met de bloedverdunners die ik had (ascal) mocht ik geen ibu innemen tot 2 uur nadat ik Ascal had genomen. Remde de werking klaarblijkelijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Aspirine is bloedverdunnend, dacht dat ibu er geen invloed op had. Correct me if I'm wrong.
Volgens mij werkt ibu ook bloedverdunnend. Ik mag 't ook niet hebben (ivm darmonstekingen: dan worden de ontstekingen erger/gaan ze 'meer' bloeden). Dacht tenminste dat dat met de bloedverdunnende werking te maken heeft.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Aspirine is bloedverdunnend, dacht dat ibu er geen invloed op had. Correct me if I'm wrong.
Ibuprofen is een NSAID net als aspirine en dus bloedverdunnend!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij werkt ibu ook bloedverdunnend. Ik mag 't ook niet hebben (ivm darmonstekingen: dan worden de ontstekingen erger/gaan ze 'meer' bloeden). Dacht tenminste dat dat met de bloedverdunnende werking te maken heeft.
Hoezo ongepast dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:02 schreef anna82 het volgende:
Vreselijk zelfmoord. En dan lees ik dït http://www.nu.nl/binnenla(...)dacht-zelfmoord.html (sorry XM) en dan vind ik dat gewoon ongepast.
Ben geen PF, maar ik heb ook wel interesse, dus bedankt!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:28 schreef loveli het volgende:
PF:
[TK] [Wellness] Dermalogica Facial Treatment (Amsterdam)
"Verwend krengetje!", dat dacht ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haha! Ik dacht wat anders bij dat bericht.
O leuk! Ik ga ff reageren!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:28 schreef loveli het volgende:
PF:
[TK] [Wellness] Dermalogica Facial Treatment (Amsterdam)
NSAID betekent "Nonsteroidal anti-inflammatory drug", dat staat los van bloedverdunnend werken. Paracetamol en diclofenac zijn ook NSAID's. De bijsluiter zegt niets over bloedverdunnend werken, maar wel dat het de werking van bloedverdunners kan versterken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:05 schreef progje het volgende:
[..]
Ibuprofen is een NSAID net als aspirine en dus bloedverdunnend!
Vond ik net
En meerdere resultaten op google zeggen inderdaad dat het bloedverdunnend werkt
Snel, Phaidra kaapt 'em net onder je neus vandaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O leuk! Ik ga ff reageren!
Ibu ook. Vragen ze bij de HA meteen naar als je snel blauwe plekken hebt/wondjes niet dichtgaan. En bij de bloedbank zijn ze er ook niet zo blij mee, het vertraagt je bloedplaatjes (? vergeten wat het precies was). En volgens mij worden stollingsremmer/bloedverdunner door elkaar gebruikt in de meeste soorten uitlegquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:16 schreef loveli het volgende:
[..]
O ja ik zie het. Jammer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Snel, Phaidra kaapt 'em net onder je neus vandaan
Sorry PFquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O ja ik zie het. Jammer.
quote:AMSTERDAM - Mensen die gescheiden zijn of hun partner door overlijden hebben verloren, hebben vijf jaar nodig om weer gelukkig of tevreden te zijn. Dat blijkt uit onderzoek van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
© ThinkstockUit de CBS-gegevens blijkt dat mensen die hun partner verliezen, na vijf jaar weer op het gemiddelde geluksniveau zitten.
In 2009 waren ongeveer negen op de tien Nederlanders van 20 jaar en ouder gelukkig of tevreden met hun leven. Bij mensen die hun partner door overlijden hebben verloren, waren dat er zeven op de tien. Na vijf jaar lag dit percentage op bijna 85.
Meer tijd
Bij een scheiding duurt het ook gemiddeld vijf jaar voordat mensen zich weer gelukkig voelen. Vrouwen hebben daar meer tijd voor nodig dan mannen.
quote:
fijn vooruitzichtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:49 schreef Tinkepink het volgende:
We hadden het laatste toch over de tijd die nodig is om weer gelukkig te worden na het uit elkaar gaan? Onderstaand berichtje gaat over scheiden of overlijden van de partner, maar het geeft weleen zekere indicatie. "t Is wel een NU.nl berichtje, dus met een flinke korrel zout nemen![]()
[..]
Oh ja. Maar in het magazijn staat ie in de koeling. Bloemkool, radijs, asperges, sla, prei, andijvie ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dit soort dingen voortaan via PM doen, li. Er zijn kapers op de kust.
Nog even over witlof: in de supermarkt zit de witlof gewoon in een bak en niet in de koelkast of zo.
Ach, zo'n pubermeisje, dat haar zin niet krijgt en zelfmoord overweegt t.o.v. iemand die ogenschijnlijk alles heeft, twee kinderen en een vrouw achterlaat en zo depressief is dat hij daarin geen reden ziet om door te gaan met leven...quote:
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:01 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ach, zo'n pubermeisje, dat haar zin niet krijgt en zelfmoord overweegt t.o.v. iemand die ogenschijnlijk alles heeft, twee kinderen en een vrouw achterlaat en zo depressief is dat hij daarin geen reden ziet om door te gaan met leven...
Dan denk ik: denk even na voordat je iets roept over zelfmoord.
Maar goed, misschien neem ik het zeilmeisje en haar problemen niet serieus genoeg. Ik vind haar geloof ik niet zo leuk.
Ik mag het toch wel jammer vinden dat een paar minuten nadat li dat zegt iemand anders er al mee vandoor is. Mag natuurlijk, maar wel jammer.quote:
Zijn er überhaupt mensen die wel iets geven om die onzinnige aandachttrekkerij van haar?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:01 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ach, zo'n pubermeisje, dat haar zin niet krijgt en zelfmoord overweegt t.o.v. iemand die ogenschijnlijk alles heeft, twee kinderen en een vrouw achterlaat en zo depressief is dat hij daarin geen reden ziet om door te gaan met leven...
Maar goed, misschien neem ik het zeilmeisje en haar problemen niet serieus genoeg. Ik vind haar geloof ik niet zo leuk.
Haar oma.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt mensen die wel iets geven om die onzinnige aandachttrekkerij van haar?
Nou, in dit geval had ik een PM wel fijn gevonden, maar maakt niet uit er komen wel meer van dit soort aanbiedingen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
XM heeft haar gevoel voor humor thuis laten liggen
![]()
(tenminste, ik neem aan dat het een grapje was van PF, toch?)
Hmmmmmm, misselijkheid....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:05 schreef LadyBlack het volgende:
Ik voel me ellendig maar moet toch echt de deur uit om gezond voer te halen
Vervelende is dat ik toch wel de hele dag misselijk blijf, wat ik ook eetMaargoed, dan dus maar alleen maar gezonds erin...
Nee joh. Ik snap niet waarom er zo snel moet worden gezegd: ik heb geen zin in een rel. Het valt allemaal wel mee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb helemaal geen behoefte aan een rel, laat staan over iets waarvan ik niet eens weet wat het is.
Ah op die manier.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:01 schreef anna82 het volgende:
[..]
quote:
Ik heb ook nog even gekeken of ik tijd heb voor de 22equote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een lurkert had het ook kunnen lezen en kunnen reageren. Tja, poep gebeurt.
Jammer, in dat geval hoop ik dat je je snel beter voelt! Helpt een asperientje niet tegen de misselijkheid?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haha, believe me, dat is het niet.... daar heb ik de afgelopen 6 dagen het bewijs van gehad
Ik heb ook geen zin in een rel, en dat lijkt me ook niet echt nodig. Maar aangezien het over mij gaat, wil ik wel even reageren.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet niet of het een grapje was, maar ik vind dat PF wel een punt heeft: loveli postte die link voor PF, dan vind ik het niet zo netjes als iemand anders er dan op klikt (tenzij Phaidra toevallig in dat topic terecht kwam, niet via de link van loveli) en er met de buit vandoor gaat, zeg maar. Ook al is het een openbaar forum en mag iemand dat gewoon doen. Maar ik heb geen zin om in een rel terecht te komen - vooral nu niet - dus ik ga even wat anders doen.
Ik heb de neiging om nog misselijker te worden van paracetamols, maar opzich heb ik al wel aardig wat gegeten en dus een goeie bodem... ik probeer het wel. Helpt het misschien ook tegen de koppijn die ik al 3 dagen hebquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:15 schreef anna82 het volgende:
[..]
Jammer, in dat geval hoop ik dat je je snel beter voelt! Helpt een asperientje niet tegen de misselijkheid?
Kijk en dat vind ik een goede reden. Zoals gezegd, ik wil 'm best weer afstaan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:21 schreef loveli het volgende:
Had 'em aan PF gericht omdat zij in A'dam woont, dermalogica fan is en volgens mij wel wat leuks kon gebruiken. Ergens een beetje jammer dat ik 'em niet gePMd heb, geen ding om over te rellen, maar als je je kleine teen stoot mag je ook best auw! roepen.
koel je de plek ook met ijs? Want dat helpt ook tegen de zwellingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:24 schreef Viking84 het volgende:
Ok, nu is de verdoving écht aan het uitwerken. Niet leuk.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haha, believe me, dat is het niet.... daar heb ik de afgelopen 6 dagen het bewijs van gehad
Dat klinkt echt heel bekendquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Haha ik voel mij echt een sukkel ik ben gewoon verdwaald terwijl ik wel weet waar ik ben
Ja google maps deed het niet dat was het probleemquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:57 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heel bekend. Gelukkig is er google maps op de telefoon, dat heeft me al een paar keer uit de brand geholpen
!
Dat doe je wanneer je 'per ongeluk' troep hebt gekocht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zeg je dank je wel en gooi je het ook weg.
Ik snap alleen niet dat mensen eten weggooien!
In Ewelina's geval zou ik het weggeven aan iemandquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat doe je wanneer je 'per ongeluk' troep hebt gekocht.
Voedingsmiddelenindustrie:
Kromme komkommers en misvormde tomaten komen niet in het schap. Productielijn: wanneer er iets mis gaat met een batch, wordt het weggegooid. Wordt minder afgenomen dan begroot, gooit de producent het weg. Idem voor de tussenhandelaar/supermarkt. En bij de consument thuis gaat ook een groot deel de kliko weer in.
Maar... in de natuur hangt fruit aan de boom. Vogels, insecten, wormen eten ervan. Wat niet wordt geplukt of opgegeten, valt uit de boom en ligt rottend op de grond. Waar ligt de grens? Het groeit en rot ook zonder dat wij ons ermee bemoeien. Moet je alles proberen te redden?
Als je een hap van je broodje melige bratworst neemt, kun je kiezen. Eet ik het verder op of ontzie ik m'n lijf en mik ik het weg. Niet kopen is beter natuurlijk, maar je hoeft jezelf ook niet moedwillig te vergiftigen.
Bedoel een beetje te zeggen dat er sowieso meer weggegooid wordt dan je denkt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
In Ewelina's geval zou ik het weggeven aan iemandik ben ook niet zo'n voorstander vanweggooien. Dat producenten het doen betekent niet dat ik het ook moet doen.
Hoef je er nog niet bewust aan mee te gaan doen. Snoep enzo wat 6000 jaar houdbaar is kun je net zo goed weggeven of desnoods bewaren voor je bezoek. En dan zeggen: "ik kan er anders niet afblijven" is ook dikke crap want je koopt toch weer nieuw spul als er bezoek komt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Bedoel een beetje te zeggen dat er sowieso meer weggegooid wordt dan je denkt.
Nee. Maar je kunt niet alles opeten of redden van bederf. Ik kan met droge ogen taart weggooien. Met vlees heb ik veel meer moeite, omdat er gewoon beesten worden weggegooid. Suikerwerk is wat dat betreft toch een stuk minder boeiend, je kunt het beter weggooien dan er hart- en vaatziektes van te krijgen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:59 schreef neen het volgende:
Jij keurt verspilling goed nu je gezien hebt hoe fantastisch het is?
Als ik de titel zie lijkt met het een liedje met de naam "Barbra Streisand" van "Duck Sauce" oid.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dit is toch niet echt Barbara Streisand?
da's allemaal vochtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben begonnen met detoxen, iemand anders was maandag al begonnen en is nu 2 kilo kwijt!
wat heb je nou weer aan een leuk uitziende maar lekkende, te dure thermoskan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
In Ewelina's geval zou ik het weggeven aan iemandik ben ook niet zo'n voorstander vanweggooien. Dat producenten het doen betekent niet dat ik het ook moet doen.
edit:bij de chinese toko hier hebben ze trouwens zo'n supergave thermoskan. Hij is alleen niet zo handig. Hij is best groot en er past maar 0.8 liter in. ook kan 'ie niet hermetisch worden afgesloten. Maar ik wil hem toch hebben. 13 Eypo maar. Kan wel toch?
daar zit Tone Loc inquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dit is toch niet echt Barbara Streisand?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh en Vik, sterkte meid! En je bent geen idioot.. Je doet het allemaal zo geweldig!
Als het mag wil ik toch ook nog even voor mezelf juichen. Vorige week een paar lessen gehad waarna het huilen me nader stond van het lachen, met m'n coach over gepraat, wat dingen aangepast, en deze week geweldige lessen gegeven.. Ik hou van het geluid van muisstille kindertjes.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu klink ik heel nerdy natuurlijk met die moeilijke woorden maar snap er ff de ballen van
[ Bericht 12% gewijzigd door shinydiscoball op 07-10-2010 16:58:19 ]
Jeej, wat goed!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh en Vik, sterkte meid! En je bent geen idioot.. Je doet het allemaal zo geweldig!
Als het mag wil ik toch ook nog even voor mezelf juichen. Vorige week een paar lessen gehad waarna het huilen me nader stond van het lachen, met m'n coach over gepraat, wat dingen aangepast, en deze week geweldige lessen gegeven.. Ik hou van het geluid van muisstille kindertjes.
.
Nerdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:44 schreef neen het volgende:
Ohmijn postbode heeft het dus gebracht en ik heb veul gespeeld en ik was niet de enige zag ik wel
en ik heb ook een heel mooi keycord gekregen wat leuk
Maar nu moet ik naar een vriendin van medie ging koken
dat is in totaal wel 12km fietsen heen en terug
en dat kost tijd en ik wil doorspelen
![]()
Ik moet zo gaan
tofquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
en weer een mogelijke baan... gaat hard zo.... moet iemand me wel aannemen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zitten stinkende gamers naast me...
Nou sjeg!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zitten stinkende gamers naast me...
Toen ik bloedarmoede had moest ik bietensap drinken (maar da's vies dus misschien zijn bieten ook goed?) en je kunt ook een potje ijzerpillen halen, of multivitamine voor vrouwen, die barsten er ook vanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:40 schreef Chicolate het volgende:
Ik had alweer een te laag Hb bij de bloedbank, 6.8 dit keer. Maar bij de dokter (had toch vorige week bloed laten prikken, meteen die resultaten erbij laten halen) bleek dat ik op 7.1 zit. Dus hoef geen pillen ofzo, maar moet veel groene groentes en rood vlees eten
.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geen idee hoe het kan, maar ik voel me echt even idioot goed.. Ik vind m'n leven zo onwijs leuk atm.
.
Als al die mensen die de afgelopen dagen hier om een rel hebben gevraagd nou dáár effe langs gaan, is dat ook weer uit het systeem! En pro voor de Molukkers, dan lijkt het nog wat en zijn de politiemannen niet voor niks op komen dravenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:15 schreef Laureline het volgende:
Er cirkelt al urenlang een helikopter boven onze wijk, ook heel veel politie en ME, wegens een demonstratie van Molukkers op het Malieveld. De meneer en de mini zijn er net langsgefietst, maar er staan meer agenten dan demonstranten
Idd! Koester die momenten!quote:
Dat ja!quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Doen alsof je aan het werk bent is nog vermoeiender dan echt werken.
haha, herkenbaarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Doen alsof je aan het werk bent is nog vermoeiender dan echt werken. Ik ga maar eens koffie halen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:15 schreef Laureline het volgende:
Er cirkelt al urenlang een helikopter boven onze wijk, ook heel veel politie en ME, wegens een demonstratie van Molukkers op het Malieveld. De meneer en de mini zijn er net langsgefietst, maar er staan meer agenten dan demonstranten
er stond ook een rood kringeltje onder, maar ik was te lui om terug te gaan..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:54 schreef Blurred86 het volgende:
ziet er goed uit idd Nynke!
alleen is omelet met maar 1 M![]()
willen jullie helpen jongens? Deze zin moet anders, maar ik weet niet zo goed hoe..Voor m'n brief. Of vinden jullie het een duidelijke zin? Ik heb problemen met de bijzin op het eind..quote:I am eager to contribute to XXX's work, because I believe that reporting on human rights violations throughout the world is of immense importance to those people whose rights are violated and directly linked to that for achieving durable peace in conflict-ridden regions in the world.
ook bij een corporatie, maar dan een die heel dichtbij is.quote:
Ik denk ook dat ik zou proberen om er twee zinnen van te maken, met een duidelijk signaalwoord zodat ze wel aan elkaar gelinkt zijn. Ik snap m inderdaad niet zo goed, dus ik heb even geen voorbeeldquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
willen jullie helpen jongens? Deze zin moet anders, maar ik weet niet zo goed hoe..Voor m'n brief. Of vinden jullie het een duidelijke zin? Ik heb problemen met de bijzin op het eind..
Ja, ik denk dat het zoiets word. Ik vind het maar lastig. Ach ja, straks nog maar even verder, eerst maar eens eten koken!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nynke:
I am eager to contribute to XXX's work, because I believe that reporting on human rights violations throughout the world is of immense importance to those people whose rights are violated. Also it is directly linked to that for achieving durable peace in conflict-ridden regions in the world.
?
Maar ik schrijf bijna nooit iets in het Engels, dus eh, ja neem een saltflake erbij ofzo
Ja, geeft niksquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:28 schreef AKnynke het volgende:
als sperciebonen bruine vlekken hebben, zou ik ze nog kunnen eten?
dan is er weinig boon meer over...Vandaag maar appelmoes als groente dan, want ik vertrouw het niet zo. Morgen weer echte groente!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou zelf de bruine vlekjes eruit snijden, maar opzich denk ik dat de rest van de boon nog wel ok kan zijn hoor
Waar slaat "that" in de laatste regel op?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
willen jullie helpen jongens? Deze zin moet anders, maar ik weet niet zo goed hoe..Voor m'n brief. Of vinden jullie het een duidelijke zin? Ik heb problemen met de bijzin op het eind..
Kaas is op, yoghurt ook, en ik ben geen melkdrinker.. ik had wel wat melk bij de groene thee vanmiddagquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Netjes Siral!
Misschien nog wat zuivel? Maar voor de rest tof!
Netjes!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:49 schreef Siral het volgende:
Nou, hier het lijstje van vandaag dan maar.
O: 1 volkoren boterham met sandwich spread, twee cracottes met dun laagje smeervlees, 1 tomaat
M: 1 volkoren boterham met kipfilet, 1 met pindakaas
T: 1 volkoren boterham met pindakaas
T: sinaasappel bonbonnetje
D: portie rijst, roerbakei met daarin hamblokjes en een tomaat, sla.
(we aten eigenlijk friet maar ik heb stug volgehouden dat ik dat niet wilde)
T: weet nog niet, fruit oid.
Ik nam vroeger 's avonds weleens oploskoffie met (veel) warme melk. Dan krijg je wat zuivel binnen en het vult ook nog een beetje.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:52 schreef Siral het volgende:
[..]
Kaas is op, yoghurt ook, en ik ben geen melkdrinker.. ik had wel wat melk bij de groene thee vanmiddagMaar dat is natuurlijk ook niks haha. Morgen weer boodschappen doen.
Ik zit vol, maar hoe dan ook krijg ik savonds toch altijd "honger"quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Netjes!Goed dat je de friet weerstaan hebt ook.
Wel genoeg avondeten gehad zodat je vanavond niet weer honger krijgt?
ik weet het, Uniekje. Ik beloof dat ik morgen heeeel veel groente ga eten!quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eindstand:
O: 250gr magere kwark met muesli
T: theeleutje (30kcal)
L: 3 boterhammen (pindakaas/appelstroop/sandwichspread)
T: paar dropjes
D: 2 gekookte eitjes, 200 gr spinazie, aardappels + biertje
En dan kreeg ik gister een rel over mijn lijstjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:25 schreef _Calimero_ het volgende:
en ik sluit aan in de rij met lijstjes:
O: 2x brood met kaas
T: -
L; 1x muesli bol
T: 2x brood met kaas
T: handje studentenhaver
D: tomatensoep.
Het is te zien dat ik een drukke dag had met weinig gelegenheid tot eten![]()
Zometeen ook weer een sporter hier, bespreken wat ik voor presentatie ga geven aan zijn clubgenoten (het loopt allemaal! Ik ben druk met sport-studie-dingetjes) nu dus nog gauw een koffie maken
Wat is je BMR en je verbruik?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
1200 is toch best ok voor een dag zonder sport
Ik ben ook in afwachting van visite! Ga een weekendje weg boeken voor volgend weekend, aangezien Duvel dan weg is. Die is van dinsdag tm zondag in het buitenland met z'n werk. En ik ga nu dus niet vereenzamen
.
lijkt me ook joh...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:29 schreef Blurred86 het volgende:
meen je dat nou serieus XM?![]()
Jouw BMR is al meer dan dat!
Geen idee eigenlijk.quote:
Geen uren dampende seks per dag?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Maar ik zit de hele dag alleen maar op m'n reet achter mn pc op het werk. Hooguit paar keer de trappen op en af op kantoor en 5 minuten heen en terug naar het station fietsen. Dat zet geen zoden aan de dijk.
natuurlijk weet je dat wel. het is je ongeveer tien keer voorgerekend, meet me te herinneren dat jouw bmr rond 1600 zat en je onderhoud rond 1900... ook met jouw rustige kantoorbaan moet je nog 1,2 keer je bmr kunnen eten. afvallen mag je dus met minimaal 1600 kcal per dag. maar dat vond je eng veel, en dat wilde je niet. dus ben je het weer vergeten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Maar ik zit de hele dag alleen maar op m'n reet achter mn pc op het werk. Hooguit paar keer de trappen op en af op kantoor en 5 minuten heen en terug naar het station fietsen. Dat zet geen zoden aan de dijk.
Je BMR is net genoeg om bedlegerig te zijn. Net niet dood is dat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Nee, ik heb een andersoortig beroep.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Geen uren dampende seks per dag?
Ow met dit beroep kan je ook de hele dag op je kont zitten... en wat op en neerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, ik heb een andersoortig beroep.
Lijkt me wel een van de intensiefste dingen hoor!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zal het nog eens uitrekenen! Is RPM matig intensief qua sport of meer?
http://fitness.rubriek.nl/fitness/bmr.phpquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:45 schreef _Calimero_ het volgende:
Welke site doe je dat ook alweer? ik wil het ook wel weer eens uitrekenen!
Wat "weinig" voor jouw doen!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn daglijstje
o. grote bak havermout
t. boterham selleriesalade
l. 4 boterhammen (pindakaas, 2x appelstroop met dun margarine, eiersalade)
t. 3 bokkenpootjes![]()
d. maaltijdsalade + 2 bonbons
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mo! Als mn eten eruit ziet als groene kots dan issie gelukt hoop ik?Het smaakt iig wel lekker
En ik heb een bord vol met redelijk wat room erdoor, dus ik denk dat ik wel aan mn kcal kom
![]()
On the brighter side: ook aan mn veggies, want ik heb er best veel spinazie ingemiktHence de groene blubber-kleur!
Kijk aan!quote:
Ja, maar wel te veel snoep en rommel. Was nog wat vergeten; 3 gevulde pepertjes. Vanafvond ga ik worteltjes dippen.quote:
3 koekjes en 2 bonbons, kan erger hoor! Maar met die worteltjes komt het helemaal goedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar wel te veel snoep en rommel. Was nog wat vergeten; 3 gevulde pepertjes. Vanafvond ga ik worteltjes dippen.
stop eens met die bokkepootjes..Doe het voor mij, ik heb er zoooon zin in!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn daglijstje
o. grote bak havermout
t. boterham selleriesalade
l. 4 boterhammen (pindakaas, 2x appelstroop met dun margarine, eiersalade)
t. 3 bokkenpootjes![]()
d. maaltijdsalade + 2 bonbons
waarom dat?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
We hebben nog ongeveer 60 bokkepootjes op voorraadDus, dat wordt lastig
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi
Net 3 stronkjes witlof met appel, opgebakken spekjes en yoghurtdressing naar binnen gewerktGOED HE!!
nou: hij is mooi, je kan er thee in bewaren, hij is mooi, en nou ja, je kan er ook thee in bewaren. Heb ik al gezegd dat ie mooi is?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
wat heb je nou weer aan een leuk uitziende maar lekkende, te dure thermoskan?
/praktisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Hoe duur zijn die van Hunkemoller dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind BH's een noodzakelijk kwaad, veel te duur en nou ja, ik heb er nu 4: twee witte en twee zwarte. Zelfde merk, zelfde model. En als er een kapot gaat, kan ik naar de Hunkemoller om zo weer dezelfde nieuwe te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Wat zat er op dat broodje bij de Subway?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:48 schreef mango_cream het volgende:
Lijstje!!!
- twee boterhammen met kipfilet
- een pakje liga milkbreak
- een "half" broodje bij de subway
- chocoladekoek bij de subway (kon het niet laten)
- Ik moet nog avondeten, ben net thuis, heb geen idee wat, denk gewoon weer een broodmaaltijd
Zonder de chocoladekoek en met een gewone maaltijd zou het wel oke zijn geweest denk ik..
zonder die liga en koek was het erg weinig geweest. Wat ga je koken?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:48 schreef mango_cream het volgende:
Lijstje!!!
- twee boterhammen met kipfilet
- een pakje liga milkbreak
- een "half" broodje bij de subway
- chocoladekoek bij de subway (kon het niet laten)
- Ik moet nog avondeten, ben net thuis, heb geen idee wat, denk gewoon weer een broodmaaltijd
Zonder de chocoladekoek en met een gewone maaltijd zou het wel oke zijn geweest denk ik..
Heb je dan niet vaak dat ze niet goed zitten?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:50 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind die van hunkemoller eerlijk gezegd nogal duur voor de kwaliteit die je er voor krijgt, ik koop al mijn beha's bij de bijenkorf (met 70% korting als het even meezit) en de laatste tijd nogal vaak op ebay dus
nee eigenlijk niet (dat verbaast mij ook wel eigenlijk!) heb er de laatste maanden 5 of 6 (ik weet het niet eens meerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heb je dan niet vaak dat ze niet goed zitten?Ik moet er meestal zeker 10 passen voor ik er eentje vind die een beetje goed zit.
Maar, hebben ze op je nieuwe werk geen koffieautomaat of koffiezet apparaat dan?quote:
Jawel, maar zon grote thermoskan is natuurlijk veel leuker! En ik drink echt veel thee op een dag, zeker in de winter, en om dan iedere 10 minuten naar de koffieplek te gaan is ook zowat he. Bovendien maak ik veel meer de blits met mijn thermoskan dan met een saai plastic bekertjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar, hebben ze op je nieuwe werk geen koffieautomaat of koffiezet apparaat dan?
quote:
Misschien moet ik dat inderdaad maar doenquote:
ehm kip en kaas!! kip is goed toch? Alleen de kaas niet zo..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat zat er op dat broodje bij de Subway?Maakt nogal verschil.
Probeer op z'n minst nog wat groente of fruit binnen te krijgen vanavond!
daar word je geel van heb ik gehoord, geen grap!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:51 schreef Blurred86 het volgende:worteltjes
heb ze iedere dag gegeten deze week geloof ik
Ehm, ik was een broodmaaltijd van plan, heb eigenlijk geen zin om te koken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
zonder die liga en koek was het erg weinig geweest. Wat ga je koken?
Heb ik daar een creditcard voor nodig? het boek wat ik wil is alleen 2e hands verkrijgbaar..quote:
maar die klopt ook helemaal niet, te algemeen, deze site is supergoed als je zelf je vet% weet enzo:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
BMR 1712 en bij lichte acitiviteit (1-3x sport per week) op peil houden van gewicht: 2397.
Ja, eh, dan groei ik dicht.
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef mango_cream het volgende:
[..]
maar die klopt ook helemaal niet, te algemeen, deze site is supergoed als je zelf je vet% weet enzo:
http://www.giantpt.com/vo(...)caloriebehoefte.html
alle groenten die e hebt wokken, sausje erover, rijst erbij en klaar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:05 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ehm, ik was een broodmaaltijd van plan, heb eigenlijk geen zin om te koken.
Of kennen jullie nog snelle gerechten?
Haha, ook zonder kom je volgens mij op een iets preciezer aantal kcal uit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Gelukkig maar
.
Bij die Benedict Harris dinges kom ik uit op BMR 1528 en onderhoud 2368. Nog erg veul.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef mango_cream het volgende:
[..]
maar die klopt ook helemaal niet, te algemeen, deze site is supergoed als je zelf je vet% weet enzo:
edit: dan moet je niet de eerste nemen maar volgens mij de 3e of de laatste
Ik kan natuurlijik ook spaghetti met groenten maken, of is dat dan niet goed?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
alle groenten die e hebt wokken, sausje erover, rijst erbij en klaar.
Je hebt gelijk, bij de allerlaatste, waarvoor je helaas je vetpercentage nodig hebt maakt het echt uit!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bij die Benedict Harris dinges kom ik uit op BMR 1528 en onderhoud 2368. Nog erg veul.
of maak een omeletje en tomatensalade erbij?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:12 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijik ook spaghetti met groenten maken, of is dat dan niet goed?
heb namelijk alleen tomaten nog, morgen weer naar mn ouders!
Oh ja, dan post ik dus weer niet mee waarschijnlijk, dat jullie het even weten!
Hopelijk is jullie (en mijn!) weekend beter dan vorige week!
das inderdaad een stuk sneller, haha! Goed idee, maak ik wel roerei! Thanks haha!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
of maak een omeletje en tomatensalade erbij?
Ja klinkt logischer he!! Dus dan ligt de "waarheid" ergens in het midden, dus bij 1600 kcal afvallen ofzo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, dan zou ik op 1228 BMR uitkomen (en daar kom ik wel aan vandaag) en onderhoud rond 2000. Lijkt me plausibeler.
je moet verdomme niet je bmr gaan etenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, dan zou ik op 1228 BMR uitkomen (en daar kom ik wel aan vandaag) en onderhoud rond 2000. Lijkt me plausibeler.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hoe duur zijn die van Hunkemoller dan?
Ik vind het vooral irritant dat mijn cupmaat steeds verandert.Hormonen ofzo.
15 euro voor de simpelste die ze hebben geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaan érg lang mee
Ja doei.
k Ga naar de Hunkemöller outlet als ik wat nieuws wilquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
15 euro voor de simpelste die ze hebben geloof ikgaan érg lang mee
Te leuk om niet te quoten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Geen uren dampende seks per dag?
Linkje?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Te leuk om niet te quoten.
Verder: beha's van eBayen voor de rest weet ik al niet meer waarop ik wilde reageren.
die had ik onderaan de diagnmostische grammaticatoets van V5 geplakt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Heb geen vaste eBay winkel, heb 2 of 3 merken waarop ik met enige regelmaat zoek, daarvan weet ik dat het me past. Zoiets bijvoorbeeld:quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die had ik onderaan de diagnmostische grammaticatoets van V5 geplakt!
ik heb mn eerste boze moeder mail, die eist dat ik haar voor 8 oktober terugbel. te laat en tevenswhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
plaatje
en @ moeder: niet zo grof, maar je mag wel zeggen dat ze niet echt het model kind is dat haar mams voor ogen heeft..Ja doei.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die had ik onderaan de diagnmostische grammaticatoets van V5 geplakt!
ik heb mn eerste boze moeder mail, die eist dat ik haar voor 8 oktober terugbel. te laat en tevensWat betreft plaatje: heldin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat betreft boze moeder: oink. Da's naar dat soort dingen. Hopelijk niet zo'n muts met oogkleppen mbt haar 'engeltje'. Ach je kan iig wel zeggen dat je af en toe het gevoel krijgt dat kind-in-kwestie niet helemaal lekker in haar vel zit en dat af en toe op vervelende wijze uit jegens anderen?
Maar dat soort dingen bedenken kan je vast ook al heel goed
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Misschien moet die link in de OP.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef mango_cream het volgende:
[..]
edit: dan moet je niet de eerste nemen maar volgens mij de 3e of de laatste
Oh, maar dat gaat me een hele hoop geld schelen denk ik...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb geen vaste eBay winkel, heb 2 of 3 merken waarop ik met enige regelmaat zoek, daarvan weet ik dat het me past. Zoiets bijvoorbeeld:
Geen sneetje brood erbij, ik had geen brood meer, lekker handig..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef mango_cream het volgende:
[..]
das inderdaad een stuk sneller, haha! Goed idee, maak ik wel roerei! Thanks haha!
Dan komt er bij mijn lijstje bij:
- roerei van 2 eieren, sneetje brood en salade van 2 tomaten, peterselie, komkommer en citroensap.
Nee. Het gaat je meer geld kosten, omdat je opeens allemaal relatief goedkope BH's kunt kopen. En bustiers.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh, maar dat gaat me een hele hoop geld schelen denk ik...
Die laatste heb ik voorlopig toch niet nodigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee. Het gaat je meer geld kosten, omdat je opeens allemaal relatief goedkope BH's kunt kopen. En bustiers.
Never stopped me from buyingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die laatste heb ik voorlopig toch niet nodig
Wel als ik ze niet aantrek. Ik moet keuzes maken, en een geil paar heels trek ik dan vaker aan...quote:
Oh, die hebben ze ook op eBayquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wel als ik ze niet aantrek. Ik moet keuzes maken, en een geil paar heels trek ik dan vaker aan...
Laarzen moet ik echt eerst passen, ik heb namelijk te brede kuiten waardoor bijna geen enkele laars past...quote:
Weltrusten neenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:06 schreef neen het volgende:
Wat een heerlijk avondje, nighty night mensen.
Achja, het is mn eigen schuld.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 05:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Mogge..
Welterusten Chico... wat vervelend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |