SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Hoe duur zijn die van Hunkemoller dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind BH's een noodzakelijk kwaad, veel te duur en nou ja, ik heb er nu 4: twee witte en twee zwarte. Zelfde merk, zelfde model. En als er een kapot gaat, kan ik naar de Hunkemoller om zo weer dezelfde nieuwe te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Wat zat er op dat broodje bij de Subway?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:48 schreef mango_cream het volgende:
Lijstje!!!
- twee boterhammen met kipfilet
- een pakje liga milkbreak
- een "half" broodje bij de subway
- chocoladekoek bij de subway (kon het niet laten)
- Ik moet nog avondeten, ben net thuis, heb geen idee wat, denk gewoon weer een broodmaaltijd
Zonder de chocoladekoek en met een gewone maaltijd zou het wel oke zijn geweest denk ik..
zonder die liga en koek was het erg weinig geweest. Wat ga je koken?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:48 schreef mango_cream het volgende:
Lijstje!!!
- twee boterhammen met kipfilet
- een pakje liga milkbreak
- een "half" broodje bij de subway
- chocoladekoek bij de subway (kon het niet laten)
- Ik moet nog avondeten, ben net thuis, heb geen idee wat, denk gewoon weer een broodmaaltijd
Zonder de chocoladekoek en met een gewone maaltijd zou het wel oke zijn geweest denk ik..
Heb je dan niet vaak dat ze niet goed zitten?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:50 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind die van hunkemoller eerlijk gezegd nogal duur voor de kwaliteit die je er voor krijgt, ik koop al mijn beha's bij de bijenkorf (met 70% korting als het even meezit) en de laatste tijd nogal vaak op ebay dus
nee eigenlijk niet (dat verbaast mij ook wel eigenlijk!) heb er de laatste maanden 5 of 6 (ik weet het niet eens meerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heb je dan niet vaak dat ze niet goed zitten?Ik moet er meestal zeker 10 passen voor ik er eentje vind die een beetje goed zit.
Maar, hebben ze op je nieuwe werk geen koffieautomaat of koffiezet apparaat dan?quote:
Jawel, maar zon grote thermoskan is natuurlijk veel leuker! En ik drink echt veel thee op een dag, zeker in de winter, en om dan iedere 10 minuten naar de koffieplek te gaan is ook zowat he. Bovendien maak ik veel meer de blits met mijn thermoskan dan met een saai plastic bekertjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar, hebben ze op je nieuwe werk geen koffieautomaat of koffiezet apparaat dan?
quote:
Misschien moet ik dat inderdaad maar doenquote:
ehm kip en kaas!! kip is goed toch? Alleen de kaas niet zo..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat zat er op dat broodje bij de Subway?Maakt nogal verschil.
Probeer op z'n minst nog wat groente of fruit binnen te krijgen vanavond!
daar word je geel van heb ik gehoord, geen grap!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:51 schreef Blurred86 het volgende:worteltjes
heb ze iedere dag gegeten deze week geloof ik
Ehm, ik was een broodmaaltijd van plan, heb eigenlijk geen zin om te koken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
zonder die liga en koek was het erg weinig geweest. Wat ga je koken?
Heb ik daar een creditcard voor nodig? het boek wat ik wil is alleen 2e hands verkrijgbaar..quote:
maar die klopt ook helemaal niet, te algemeen, deze site is supergoed als je zelf je vet% weet enzo:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
BMR 1712 en bij lichte acitiviteit (1-3x sport per week) op peil houden van gewicht: 2397.
Ja, eh, dan groei ik dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |