Wat raar danquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Trein van 8.56 dus die stopt op oost en daar moest ik naartoe . Ik dacht dat ik misschien een melding niet gehoord had.
Dead Homies CD, maar komt met T-shirt, daarom nog de vraag of het door m'n brievenbus past.quote:
hoe ver moet je fietsen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:56 schreef Perruche het volgende:
Morning!!
Vik niet teveel stressen, is niet goed op de vroege morgen.
Hier heerlijk geslapenik waardeer m'n ochtenden meer nu ik weet dat ik binnenkort vroeg op moet. Ik kijk wel echt uit naar het fietsen, in de winter is het zo mooi 's-morgens, met de mist enzo
Ongeveer 6 of 7 kilometerquote:
Slagroom of ijs in huis?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet eigenlijk koffie, maar de koffiemelk is op.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:20 schreef loveli het volgende:
Jeu, Antonie Kamerling schijnt zelfmoord te hebben gepleegd...
http://www.spitsnieuws.nl(...)ng_heeft_zelfmo.html
Ja ik hoorde het net op de radio, pffff...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:20 schreef loveli het volgende:
Jeu, Antonie Kamerling schijnt zelfmoord te hebben gepleegd...
http://www.spitsnieuws.nl(...)ng_heeft_zelfmo.html
en het is bladen het regentquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:56 schreef Perruche het volgende:
Morning!!
Vik niet teveel stressen, is niet goed op de vroege morgen.
Hier heerlijk geslapenik waardeer m'n ochtenden meer nu ik weet dat ik binnenkort vroeg op moet. Ik kijk wel echt uit naar het fietsen, in de winter is het zo Pmooi 's-morgens, met de mist enzo
Thanks!!! Engelandquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:21 schreef anna82 het volgende:
Oh ja Perruche, gefeliciteerd met je baan! Wat ga je doen en waar in het buitenland ga je naartoe?
Wut?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en het is bladen het regent.
Zo dat ding is eruit en nu zit ik hier met een compres. Zo even naar de apotheek voor pijnstillers.
Ja inderdaad, die kinderen zijn ook nog niet zo oud toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:26 schreef Perruche het volgende:
Wat vreemd trouwes van Antonie... arme Isa & kinderen...
[..]
Wut?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |