Met de bloedverdunners die ik had (ascal) mocht ik geen ibu innemen tot 2 uur nadat ik Ascal had genomen. Remde de werking klaarblijkelijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Aspirine is bloedverdunnend, dacht dat ibu er geen invloed op had. Correct me if I'm wrong.
Volgens mij werkt ibu ook bloedverdunnend. Ik mag 't ook niet hebben (ivm darmonstekingen: dan worden de ontstekingen erger/gaan ze 'meer' bloeden). Dacht tenminste dat dat met de bloedverdunnende werking te maken heeft.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Aspirine is bloedverdunnend, dacht dat ibu er geen invloed op had. Correct me if I'm wrong.
Ibuprofen is een NSAID net als aspirine en dus bloedverdunnend!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij werkt ibu ook bloedverdunnend. Ik mag 't ook niet hebben (ivm darmonstekingen: dan worden de ontstekingen erger/gaan ze 'meer' bloeden). Dacht tenminste dat dat met de bloedverdunnende werking te maken heeft.
Hoezo ongepast dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:02 schreef anna82 het volgende:
Vreselijk zelfmoord. En dan lees ik dït http://www.nu.nl/binnenla(...)dacht-zelfmoord.html (sorry XM) en dan vind ik dat gewoon ongepast.
Ben geen PF, maar ik heb ook wel interesse, dus bedankt!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:28 schreef loveli het volgende:
PF:
[TK] [Wellness] Dermalogica Facial Treatment (Amsterdam)
"Verwend krengetje!", dat dacht ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haha! Ik dacht wat anders bij dat bericht.
O leuk! Ik ga ff reageren!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:28 schreef loveli het volgende:
PF:
[TK] [Wellness] Dermalogica Facial Treatment (Amsterdam)
NSAID betekent "Nonsteroidal anti-inflammatory drug", dat staat los van bloedverdunnend werken. Paracetamol en diclofenac zijn ook NSAID's. De bijsluiter zegt niets over bloedverdunnend werken, maar wel dat het de werking van bloedverdunners kan versterken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:05 schreef progje het volgende:
[..]
Ibuprofen is een NSAID net als aspirine en dus bloedverdunnend!
Vond ik net
En meerdere resultaten op google zeggen inderdaad dat het bloedverdunnend werkt
Snel, Phaidra kaapt 'em net onder je neus vandaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O leuk! Ik ga ff reageren!
Ibu ook. Vragen ze bij de HA meteen naar als je snel blauwe plekken hebt/wondjes niet dichtgaan. En bij de bloedbank zijn ze er ook niet zo blij mee, het vertraagt je bloedplaatjes (? vergeten wat het precies was). En volgens mij worden stollingsremmer/bloedverdunner door elkaar gebruikt in de meeste soorten uitlegquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:16 schreef loveli het volgende:
[..]
O ja ik zie het. Jammer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Snel, Phaidra kaapt 'em net onder je neus vandaan
Sorry PFquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O ja ik zie het. Jammer.
quote:AMSTERDAM - Mensen die gescheiden zijn of hun partner door overlijden hebben verloren, hebben vijf jaar nodig om weer gelukkig of tevreden te zijn. Dat blijkt uit onderzoek van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
© ThinkstockUit de CBS-gegevens blijkt dat mensen die hun partner verliezen, na vijf jaar weer op het gemiddelde geluksniveau zitten.
In 2009 waren ongeveer negen op de tien Nederlanders van 20 jaar en ouder gelukkig of tevreden met hun leven. Bij mensen die hun partner door overlijden hebben verloren, waren dat er zeven op de tien. Na vijf jaar lag dit percentage op bijna 85.
Meer tijd
Bij een scheiding duurt het ook gemiddeld vijf jaar voordat mensen zich weer gelukkig voelen. Vrouwen hebben daar meer tijd voor nodig dan mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |