Ik denk ook dat ik zou proberen om er twee zinnen van te maken, met een duidelijk signaalwoord zodat ze wel aan elkaar gelinkt zijn. Ik snap m inderdaad niet zo goed, dus ik heb even geen voorbeeldquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
willen jullie helpen jongens? Deze zin moet anders, maar ik weet niet zo goed hoe..Voor m'n brief. Of vinden jullie het een duidelijke zin? Ik heb problemen met de bijzin op het eind..
Ja, ik denk dat het zoiets word. Ik vind het maar lastig. Ach ja, straks nog maar even verder, eerst maar eens eten koken!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nynke:
I am eager to contribute to XXX's work, because I believe that reporting on human rights violations throughout the world is of immense importance to those people whose rights are violated. Also it is directly linked to that for achieving durable peace in conflict-ridden regions in the world.
?
Maar ik schrijf bijna nooit iets in het Engels, dus eh, ja neem een saltflake erbij ofzo
Ja, geeft niksquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:28 schreef AKnynke het volgende:
als sperciebonen bruine vlekken hebben, zou ik ze nog kunnen eten?
dan is er weinig boon meer over...Vandaag maar appelmoes als groente dan, want ik vertrouw het niet zo. Morgen weer echte groente!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou zelf de bruine vlekjes eruit snijden, maar opzich denk ik dat de rest van de boon nog wel ok kan zijn hoor
Waar slaat "that" in de laatste regel op?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
willen jullie helpen jongens? Deze zin moet anders, maar ik weet niet zo goed hoe..Voor m'n brief. Of vinden jullie het een duidelijke zin? Ik heb problemen met de bijzin op het eind..
Kaas is op, yoghurt ook, en ik ben geen melkdrinker.. ik had wel wat melk bij de groene thee vanmiddagquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Netjes Siral!
Misschien nog wat zuivel? Maar voor de rest tof!
Netjes!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:49 schreef Siral het volgende:
Nou, hier het lijstje van vandaag dan maar.
O: 1 volkoren boterham met sandwich spread, twee cracottes met dun laagje smeervlees, 1 tomaat
M: 1 volkoren boterham met kipfilet, 1 met pindakaas
T: 1 volkoren boterham met pindakaas
T: sinaasappel bonbonnetje
D: portie rijst, roerbakei met daarin hamblokjes en een tomaat, sla.
(we aten eigenlijk friet maar ik heb stug volgehouden dat ik dat niet wilde)
T: weet nog niet, fruit oid.
Ik nam vroeger 's avonds weleens oploskoffie met (veel) warme melk. Dan krijg je wat zuivel binnen en het vult ook nog een beetje.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:52 schreef Siral het volgende:
[..]
Kaas is op, yoghurt ook, en ik ben geen melkdrinker.. ik had wel wat melk bij de groene thee vanmiddagMaar dat is natuurlijk ook niks haha. Morgen weer boodschappen doen.
Ik zit vol, maar hoe dan ook krijg ik savonds toch altijd "honger"quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Netjes!Goed dat je de friet weerstaan hebt ook.
Wel genoeg avondeten gehad zodat je vanavond niet weer honger krijgt?
ik weet het, Uniekje. Ik beloof dat ik morgen heeeel veel groente ga eten!quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eindstand:
O: 250gr magere kwark met muesli
T: theeleutje (30kcal)
L: 3 boterhammen (pindakaas/appelstroop/sandwichspread)
T: paar dropjes
D: 2 gekookte eitjes, 200 gr spinazie, aardappels + biertje
En dan kreeg ik gister een rel over mijn lijstjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:25 schreef _Calimero_ het volgende:
en ik sluit aan in de rij met lijstjes:
O: 2x brood met kaas
T: -
L; 1x muesli bol
T: 2x brood met kaas
T: handje studentenhaver
D: tomatensoep.
Het is te zien dat ik een drukke dag had met weinig gelegenheid tot eten![]()
Zometeen ook weer een sporter hier, bespreken wat ik voor presentatie ga geven aan zijn clubgenoten (het loopt allemaal! Ik ben druk met sport-studie-dingetjes) nu dus nog gauw een koffie maken
Wat is je BMR en je verbruik?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
1200 is toch best ok voor een dag zonder sport
Ik ben ook in afwachting van visite! Ga een weekendje weg boeken voor volgend weekend, aangezien Duvel dan weg is. Die is van dinsdag tm zondag in het buitenland met z'n werk. En ik ga nu dus niet vereenzamen
.
lijkt me ook joh...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:29 schreef Blurred86 het volgende:
meen je dat nou serieus XM?![]()
Jouw BMR is al meer dan dat!
Geen idee eigenlijk.quote:
Geen uren dampende seks per dag?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Maar ik zit de hele dag alleen maar op m'n reet achter mn pc op het werk. Hooguit paar keer de trappen op en af op kantoor en 5 minuten heen en terug naar het station fietsen. Dat zet geen zoden aan de dijk.
natuurlijk weet je dat wel. het is je ongeveer tien keer voorgerekend, meet me te herinneren dat jouw bmr rond 1600 zat en je onderhoud rond 1900... ook met jouw rustige kantoorbaan moet je nog 1,2 keer je bmr kunnen eten. afvallen mag je dus met minimaal 1600 kcal per dag. maar dat vond je eng veel, en dat wilde je niet. dus ben je het weer vergeten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Maar ik zit de hele dag alleen maar op m'n reet achter mn pc op het werk. Hooguit paar keer de trappen op en af op kantoor en 5 minuten heen en terug naar het station fietsen. Dat zet geen zoden aan de dijk.
Je BMR is net genoeg om bedlegerig te zijn. Net niet dood is dat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Nee, ik heb een andersoortig beroep.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Geen uren dampende seks per dag?
Ow met dit beroep kan je ook de hele dag op je kont zitten... en wat op en neerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, ik heb een andersoortig beroep.
Lijkt me wel een van de intensiefste dingen hoor!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zal het nog eens uitrekenen! Is RPM matig intensief qua sport of meer?
http://fitness.rubriek.nl/fitness/bmr.phpquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:45 schreef _Calimero_ het volgende:
Welke site doe je dat ook alweer? ik wil het ook wel weer eens uitrekenen!
Wat "weinig" voor jouw doen!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn daglijstje
o. grote bak havermout
t. boterham selleriesalade
l. 4 boterhammen (pindakaas, 2x appelstroop met dun margarine, eiersalade)
t. 3 bokkenpootjes![]()
d. maaltijdsalade + 2 bonbons
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mo! Als mn eten eruit ziet als groene kots dan issie gelukt hoop ik?Het smaakt iig wel lekker
En ik heb een bord vol met redelijk wat room erdoor, dus ik denk dat ik wel aan mn kcal kom
![]()
On the brighter side: ook aan mn veggies, want ik heb er best veel spinazie ingemiktHence de groene blubber-kleur!
Kijk aan!quote:
Ja, maar wel te veel snoep en rommel. Was nog wat vergeten; 3 gevulde pepertjes. Vanafvond ga ik worteltjes dippen.quote:
3 koekjes en 2 bonbons, kan erger hoor! Maar met die worteltjes komt het helemaal goedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar wel te veel snoep en rommel. Was nog wat vergeten; 3 gevulde pepertjes. Vanafvond ga ik worteltjes dippen.
stop eens met die bokkepootjes..Doe het voor mij, ik heb er zoooon zin in!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn daglijstje
o. grote bak havermout
t. boterham selleriesalade
l. 4 boterhammen (pindakaas, 2x appelstroop met dun margarine, eiersalade)
t. 3 bokkenpootjes![]()
d. maaltijdsalade + 2 bonbons
waarom dat?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
We hebben nog ongeveer 60 bokkepootjes op voorraadDus, dat wordt lastig
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi
Net 3 stronkjes witlof met appel, opgebakken spekjes en yoghurtdressing naar binnen gewerktGOED HE!!
nou: hij is mooi, je kan er thee in bewaren, hij is mooi, en nou ja, je kan er ook thee in bewaren. Heb ik al gezegd dat ie mooi is?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
wat heb je nou weer aan een leuk uitziende maar lekkende, te dure thermoskan?
/praktisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Hoe duur zijn die van Hunkemoller dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind BH's een noodzakelijk kwaad, veel te duur en nou ja, ik heb er nu 4: twee witte en twee zwarte. Zelfde merk, zelfde model. En als er een kapot gaat, kan ik naar de Hunkemoller om zo weer dezelfde nieuwe te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Wat zat er op dat broodje bij de Subway?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:48 schreef mango_cream het volgende:
Lijstje!!!
- twee boterhammen met kipfilet
- een pakje liga milkbreak
- een "half" broodje bij de subway
- chocoladekoek bij de subway (kon het niet laten)
- Ik moet nog avondeten, ben net thuis, heb geen idee wat, denk gewoon weer een broodmaaltijd
Zonder de chocoladekoek en met een gewone maaltijd zou het wel oke zijn geweest denk ik..
zonder die liga en koek was het erg weinig geweest. Wat ga je koken?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:48 schreef mango_cream het volgende:
Lijstje!!!
- twee boterhammen met kipfilet
- een pakje liga milkbreak
- een "half" broodje bij de subway
- chocoladekoek bij de subway (kon het niet laten)
- Ik moet nog avondeten, ben net thuis, heb geen idee wat, denk gewoon weer een broodmaaltijd
Zonder de chocoladekoek en met een gewone maaltijd zou het wel oke zijn geweest denk ik..
Heb je dan niet vaak dat ze niet goed zitten?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:50 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind die van hunkemoller eerlijk gezegd nogal duur voor de kwaliteit die je er voor krijgt, ik koop al mijn beha's bij de bijenkorf (met 70% korting als het even meezit) en de laatste tijd nogal vaak op ebay dus
nee eigenlijk niet (dat verbaast mij ook wel eigenlijk!) heb er de laatste maanden 5 of 6 (ik weet het niet eens meerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heb je dan niet vaak dat ze niet goed zitten?Ik moet er meestal zeker 10 passen voor ik er eentje vind die een beetje goed zit.
Maar, hebben ze op je nieuwe werk geen koffieautomaat of koffiezet apparaat dan?quote:
Jawel, maar zon grote thermoskan is natuurlijk veel leuker! En ik drink echt veel thee op een dag, zeker in de winter, en om dan iedere 10 minuten naar de koffieplek te gaan is ook zowat he. Bovendien maak ik veel meer de blits met mijn thermoskan dan met een saai plastic bekertjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar, hebben ze op je nieuwe werk geen koffieautomaat of koffiezet apparaat dan?
quote:
Misschien moet ik dat inderdaad maar doenquote:
ehm kip en kaas!! kip is goed toch? Alleen de kaas niet zo..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat zat er op dat broodje bij de Subway?Maakt nogal verschil.
Probeer op z'n minst nog wat groente of fruit binnen te krijgen vanavond!
daar word je geel van heb ik gehoord, geen grap!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:51 schreef Blurred86 het volgende:worteltjes
heb ze iedere dag gegeten deze week geloof ik
Ehm, ik was een broodmaaltijd van plan, heb eigenlijk geen zin om te koken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
zonder die liga en koek was het erg weinig geweest. Wat ga je koken?
Heb ik daar een creditcard voor nodig? het boek wat ik wil is alleen 2e hands verkrijgbaar..quote:
maar die klopt ook helemaal niet, te algemeen, deze site is supergoed als je zelf je vet% weet enzo:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
BMR 1712 en bij lichte acitiviteit (1-3x sport per week) op peil houden van gewicht: 2397.
Ja, eh, dan groei ik dicht.
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef mango_cream het volgende:
[..]
maar die klopt ook helemaal niet, te algemeen, deze site is supergoed als je zelf je vet% weet enzo:
http://www.giantpt.com/vo(...)caloriebehoefte.html
alle groenten die e hebt wokken, sausje erover, rijst erbij en klaar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:05 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ehm, ik was een broodmaaltijd van plan, heb eigenlijk geen zin om te koken.
Of kennen jullie nog snelle gerechten?
Haha, ook zonder kom je volgens mij op een iets preciezer aantal kcal uit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Gelukkig maar
.
Bij die Benedict Harris dinges kom ik uit op BMR 1528 en onderhoud 2368. Nog erg veul.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef mango_cream het volgende:
[..]
maar die klopt ook helemaal niet, te algemeen, deze site is supergoed als je zelf je vet% weet enzo:
edit: dan moet je niet de eerste nemen maar volgens mij de 3e of de laatste
Ik kan natuurlijik ook spaghetti met groenten maken, of is dat dan niet goed?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
alle groenten die e hebt wokken, sausje erover, rijst erbij en klaar.
Je hebt gelijk, bij de allerlaatste, waarvoor je helaas je vetpercentage nodig hebt maakt het echt uit!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bij die Benedict Harris dinges kom ik uit op BMR 1528 en onderhoud 2368. Nog erg veul.
of maak een omeletje en tomatensalade erbij?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:12 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijik ook spaghetti met groenten maken, of is dat dan niet goed?
heb namelijk alleen tomaten nog, morgen weer naar mn ouders!
Oh ja, dan post ik dus weer niet mee waarschijnlijk, dat jullie het even weten!
Hopelijk is jullie (en mijn!) weekend beter dan vorige week!
das inderdaad een stuk sneller, haha! Goed idee, maak ik wel roerei! Thanks haha!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
of maak een omeletje en tomatensalade erbij?
Ja klinkt logischer he!! Dus dan ligt de "waarheid" ergens in het midden, dus bij 1600 kcal afvallen ofzo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, dan zou ik op 1228 BMR uitkomen (en daar kom ik wel aan vandaag) en onderhoud rond 2000. Lijkt me plausibeler.
je moet verdomme niet je bmr gaan etenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, dan zou ik op 1228 BMR uitkomen (en daar kom ik wel aan vandaag) en onderhoud rond 2000. Lijkt me plausibeler.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hoe duur zijn die van Hunkemoller dan?
Ik vind het vooral irritant dat mijn cupmaat steeds verandert.Hormonen ofzo.
15 euro voor de simpelste die ze hebben geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaan érg lang mee
Ja doei.
k Ga naar de Hunkemöller outlet als ik wat nieuws wilquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
15 euro voor de simpelste die ze hebben geloof ikgaan érg lang mee
Te leuk om niet te quoten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Geen uren dampende seks per dag?
Linkje?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Te leuk om niet te quoten.
Verder: beha's van eBayen voor de rest weet ik al niet meer waarop ik wilde reageren.
die had ik onderaan de diagnmostische grammaticatoets van V5 geplakt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Heb geen vaste eBay winkel, heb 2 of 3 merken waarop ik met enige regelmaat zoek, daarvan weet ik dat het me past. Zoiets bijvoorbeeld:quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die had ik onderaan de diagnmostische grammaticatoets van V5 geplakt!
ik heb mn eerste boze moeder mail, die eist dat ik haar voor 8 oktober terugbel. te laat en tevenswhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
plaatje
en @ moeder: niet zo grof, maar je mag wel zeggen dat ze niet echt het model kind is dat haar mams voor ogen heeft..Ja doei.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die had ik onderaan de diagnmostische grammaticatoets van V5 geplakt!
ik heb mn eerste boze moeder mail, die eist dat ik haar voor 8 oktober terugbel. te laat en tevensWat betreft plaatje: heldin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat betreft boze moeder: oink. Da's naar dat soort dingen. Hopelijk niet zo'n muts met oogkleppen mbt haar 'engeltje'. Ach je kan iig wel zeggen dat je af en toe het gevoel krijgt dat kind-in-kwestie niet helemaal lekker in haar vel zit en dat af en toe op vervelende wijze uit jegens anderen?
Maar dat soort dingen bedenken kan je vast ook al heel goed
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Misschien moet die link in de OP.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef mango_cream het volgende:
[..]
edit: dan moet je niet de eerste nemen maar volgens mij de 3e of de laatste
Oh, maar dat gaat me een hele hoop geld schelen denk ik...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb geen vaste eBay winkel, heb 2 of 3 merken waarop ik met enige regelmaat zoek, daarvan weet ik dat het me past. Zoiets bijvoorbeeld:
Geen sneetje brood erbij, ik had geen brood meer, lekker handig..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef mango_cream het volgende:
[..]
das inderdaad een stuk sneller, haha! Goed idee, maak ik wel roerei! Thanks haha!
Dan komt er bij mijn lijstje bij:
- roerei van 2 eieren, sneetje brood en salade van 2 tomaten, peterselie, komkommer en citroensap.
Nee. Het gaat je meer geld kosten, omdat je opeens allemaal relatief goedkope BH's kunt kopen. En bustiers.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh, maar dat gaat me een hele hoop geld schelen denk ik...
Die laatste heb ik voorlopig toch niet nodigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee. Het gaat je meer geld kosten, omdat je opeens allemaal relatief goedkope BH's kunt kopen. En bustiers.
Never stopped me from buyingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die laatste heb ik voorlopig toch niet nodig
Wel als ik ze niet aantrek. Ik moet keuzes maken, en een geil paar heels trek ik dan vaker aan...quote:
Oh, die hebben ze ook op eBayquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wel als ik ze niet aantrek. Ik moet keuzes maken, en een geil paar heels trek ik dan vaker aan...
Laarzen moet ik echt eerst passen, ik heb namelijk te brede kuiten waardoor bijna geen enkele laars past...quote:
Weltrusten neenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:06 schreef neen het volgende:
Wat een heerlijk avondje, nighty night mensen.
Achja, het is mn eigen schuld.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 05:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Mogge..
Welterusten Chico... wat vervelend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |