Waarom niet? Omdat het in de mode is om Telegraafquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Telegraaf is wel een goede bron zeker?![]()
In de officiële verklaring van Isa Hoes wordt weer gezegd van wel. Zie nu.nl.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat verhaal is nu ook teruggetrokken. Benieuwd waaraan ie wel is overleden dan.
Het is echt waar helaas Antonie is overleden vannacht zeiden ze in koffietijd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:13 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik hoor net op BNR dat Antonie Kamerling (44) is overleden.
Kan er verder niks over vinden..
Nee, maar het gaat ook niet ALLEEN om die mensen. Net zo'n rare eenzijdige gedachtengang. Als je op het punt zit dat je echt dood wil, dan zien de dingen er allemaal heel anders uit hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:29 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik zeg ALS het zelfmoord is geweest. De daad an sich is egoïstisch. De onderliggende redenen verzachten niets voor de mensen die achter blijven.
De Telegraaf zegt dat het zelfmoord is en bijna iedereen slikt het als zoete koekquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Telegraaf heeft het zelfmoord gedeelte alweer terug getrokken
wat simpelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:37 schreef MikeyMo het volgende:
Nu.nl meldt gewoon zelfmoord...
wat een lul
iedereen kraakt nu de telegraaf af bij ieder nieuwsbericht als slechte krant met slechte bronnen en lul verhalen. de enige reden dat dat is komt door het voorval met dat jongetje die de vliegramp heeft overleefd en nog een aantal fouten die de telegraaf heeft gemaakt in het verleden. maakt de telegraaf niet meteen slecht. iedereen wil graag als eerste het beste verhaal en de meeste lezers.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Telegraaf is wel een goede bron zeker?Het feit alleen al dat er weer een gedeelte van het nieuwsbericht is ingetrokken, zegt genoeg.
Geen mode, hoor. Altijd al zo geweest. De Telegraaf is een populistische krant. Dat wordt zelfs zo gedoceerd op school.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:36 schreef Poepoog het volgende:
Waarom niet? Omdat het in de mode is om Telegraafte plaatsen is het geen goede bron?
Misschien. Die info is niet bepaald openbaar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:37 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
De Telegraaf zegt dat het zelfmoord is en bijna iedereen slikt het als zoete koek. Er zal vast wel meer duidelijk worden na de autopsie.
Okee, thanks.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:36 schreef ChickenTonight het volgende:
[..]
http://www.depers.nl/binn(...)rling-overleden.html
Officieel bevestigd dus.quote:''In de namiddag van woensdag 6 oktober heeft Antonie besloten zijn leven te beeïndigen'', aldus Verlinde in een reactie die hij samen met Kamerlings vrouw, actrice Isa Hoes opstelde.
"In diverse interviews liet hij eerder al doorschemeren aan depressies te lijden. Helaas heeft de geboden hulp niet mogen baten.'' De acteur laat zijn vrouw, zoon Merlijn en dochter Vlinder achter. Zijn zus Liesbeth Kamerling is tevens actrice.
Telegraaf heeft wel vaker onjuistheden de wereld in geslingerd. En het is vooral de manier waarop ze nieuws brengen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:37 schreef habbeflats het volgende:
[..]
iedereen kraakt nu de telegraaf af bij ieder nieuwsbericht als slechte krant met slechte bronnen en lul verhalen. de enige reden dat dat is komt door het voorval met dat jongetje die de vliegramp heeft overleefd en nog een aantal fouten die de telegraaf heeft gemaakt in het verleden. maakt de telegraaf niet meteen slecht. iedereen wil graag als eerste het beste verhaal en de meeste lezers.
quote:''In de namiddag van woensdag 6 oktober heeft Antonie besloten zijn leven te beeïndigen'', aldus Verlinde in een reactie die hij samen met Kamerlings vrouw, actrice Isa Hoes opstelde.
ik vond eerlijk gezegd Kamerling altijd al iemand die een beetje 'treurig' overkwam, een buitenbeentje die ook zelf zich in die rol plaatste...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:30 schreef Mone het volgende:
weet ook niet waarom ik dit post, maar vind het zo verdrietig, kwam altijd zo leuk over en echt ofzo.
Omdat het een populistische krant is zo word gedoceerd op school is het geen goede bronquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Geen mode, hoor. Altijd al zo geweest. De Telegraaf is een populistische krant. Dat wordt zelfs zo gedoceerd op school.
Zijn vrouw en zwager hebben het zelf openbaar gemaakt, dan zal het wel waar zijn, denk je niet?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:37 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
De Telegraaf zegt dat het zelfmoord is en bijna iedereen slikt het als zoete koek. Er zal vast wel meer duidelijk worden na de autopsie.
dat zeg ik ook, telegraaf heeft een aantal dingen geplaatst wat over het randje was. maar dat maakt niet meteen de hele telegraaf slecht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Telegraaf heeft wel vaker onjuistheden de wereld in geslingerd. En het is vooral de manier waarop ze nieuws brengen.
Waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat een ziekte die in je hoofd zit net zo min je eigen schuld is als een fysieke afwijking.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:37 schreef MikeyMo het volgende:
Nu.nl meldt gewoon zelfmoord...
wat een lul
Denk het wel. Zou me verbazen als Antonie vanmiddag ineens "1 april!!!" twittert.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:39 schreef Sosha het volgende:
[..]
Zijn vrouw en zwager hebben het zelf openbaar gemaakt, dan zal het wel waar zijn, denk je niet?
Hou die telegraaf discussie ook gewoon lekker buiten het topic.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:40 schreef habbeflats het volgende:
[..]
dat zeg ik ook, telegraaf heeft een aantal dingen geplaatst wat over het randje was. maar dat maakt niet meteen de hele telegraaf slecht.
Eensch. Maar aan de andere kant Isa is wel weer single, ik was vroeger altijd verliefd op haar, lekker gekquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:39 schreef friekin_ het volgende:
Echt heel erg. 2 jonge kinderen.. Isa. Ik vind dit altijd zo triest. Het gezin blijft verscheurd achter.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:42 schreef eleusis het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant Isa is wel weer single, ik was vroeger altijd verliefd op haar, lekker gek
Ik zit niet 24/7 continu Nu.nl te F5-en, kwam dit topic toevallig tegen en in de originele tekst stond nog niks over een verklaring van de familiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:39 schreef Sosha het volgende:
[..]
Zijn vrouw en zwager hebben het zelf openbaar gemaakt, dan zal het wel waar zijn, denk je niet?
Iets te vroeg, eleusisquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:42 schreef eleusis het volgende:
[..]
Eensch. Maar aan de andere kant Isa is wel weer single, ik was vroeger altijd verliefd op haar, lekker gek
Wat erg toch zelfmoord..Arme Isa en kids.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:17 schreef Sanne het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ng_heeft_zelfmo.html
Spitsnieuws bevestigt zelfmoord.
Oh deed ik een vossje?quote:
Het probleem met mensen die zelfmoord plegen is idd gewoon de tunnelvisie en het slechts zien van 1 oplossing. Binnen die tunnelvisie en die oplossing wordt echter niet aan anderen gedacht, slechts aan de eigen situatie. Dat is per definitie egoïsme. Of dat wel/niet te begrijpen is, is natuurlijk een geheel andere discussie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:37 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat ook niet ALLEEN om die mensen. Net zo'n rare eenzijdige gedachtengang. Als je op het punt zit dat je echt dood wil, dan zien de dingen er allemaal heel anders uit hoor.
Erg simplistisch gedachtengoed. Écht FOK op z'n best
Maar, maar ik zit ook niet continu te F5-en hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:43 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik zit niet 24/7 continu Nu.nl te F5-en, kwam dit topic toevallig tegen en in de originele tekst stond nog niks over een verklaring van de familie.
ja ik weet niet meer waar ik een tijdje terug een interview met hem las, maar het ging over hem als vader, hij kwam juist over als iemand die zichzelf enorm rijk vond met zijn kinderen. Maar dat mocht niet baten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:43 schreef _Joy_ het volgende:
Jeetje wat erg zeg. Hij leek me altijd zo'n leuke man, met een leuk gezin.
Nooit oordelen over zoiets vind ik..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:23 schreef Robijn48 het volgende:
Tjonge tjonge, gelijk weer oordelen zonder dat het bevestigd is.
En ook al was het zelfmoord...hou toch op met dat oordelen.
Of ze verwerken zijn dood erin.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:46 schreef djkoelkast het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Old_Stars_(film) zal ook niet meer doorgaan dan.
nee, mensen beginnen altijd te zeuren over de telegraaf als er ergens een artikel opduikt van telegraaf.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hou die telegraaf discussie ook gewoon lekker buiten het topic.
Oh shit... dat zou wel enorm jammer zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:46 schreef djkoelkast het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Old_Stars_(film) zal ook niet meer doorgaan dan.
Ja typisch he?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat een ziekte die in je hoofd zit net zo min je eigen schuld is als een fysieke afwijking.
Zo waar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat een ziekte die in je hoofd zit net zo min je eigen schuld is als een fysieke afwijking.
staat er nog gewoonquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Telegraaf heeft het zelfmoord gedeelte alweer terug getrokken
Zou de film niet al gemaakt zijn?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh shit... dat zou wel enorm jammer zijn.
Of nou ja, hoe zeg ik dat... Ik hoopte al jaren op een vervolg dus het zou heel jammer zijn als die er niet kwam, maar onder deze omstandigheden zou dat wel te begrijpen zijn.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:53 schreef Adelante het volgende:
Niet om het één of ander, maar Albert Verlinde als zwager zou mij ook niet al te vrolijk stemmen...
wat een gedoequote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
alweer dan, het is tussendoor wel weggehaald
Ik snap je sarcasme, maar mensen kunnen ook NEE zeggenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:53 schreef Bayswater het volgende:
Zwager Albert heeft hem het graf in gejaagd door iemand die niet kan zingen in de musicalwereld neer te zetten.![]()
AMSTERDAM - Antonie Kamerling heeft onthuld dat hij vorig jaar volledig is ingestort.
De acteur heeft te hard gewerkt. "Hel op aarde, zo voelde het de laatste drie maanden", vertelt hij aan Mind Magazine. "Ik had sinds augustus consequent zes dagen per week gewerkt, met al mijn inzet. Ik had de hoofdrol in de musical Sunset en ik was daarin onervaren."
Op een gegeven moment kon Antonie het fysiek niet meer aan. "Ik was geen vader, geen partner en voor mezelf was ik er ook niet meer. Ik heb een paar keer een grote dip gehad. Depressief wil ik niet zeggen, eerder een diep dal. Maar als je het overleeft: it makes you stronger. Alles wat ik heb, waardeer ik meer."
Dat kan ik me dus niet voorstellen, zeker als je nog zulke jonge kinderen hebt. Je moet wel heel erg ver heen zijn als je je kinderen zo achterlaat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Als je je leven wilt beëindigen terwijl je kinderen hebt... verschrikkelijk.
Uiterlijke schijn?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:54 schreef Merkie het volgende:
Huh. Bij VI Oranje afgelopen zomer kwam hij niet echt depressief over
.
Ik moet toegeven dat ik me dat ook niet kan voorstellen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:55 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dat kan ik me dus niet voorstellen, zeker als je nog zulke jonge kinderen hebt. Je moet wel heel erg ver heen zijn als je je kinderen zo achterlaat.
Dat is ook wat ik bedoelde. Dat de depressie erger is dan de liefde voor je kinderen, dan moet je héél diep zitten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:55 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dat kan ik me dus niet voorstellen, zeker als je nog zulke jonge kinderen hebt. Je moet wel heel erg ver heen zijn als je je kinderen zo achterlaat.
Zo blijkt, maar hij kwam juist speels over, een beetje kinds. Alsof hij een gewoon persoon was die blij was dat hij naast de grote Johan Derksen mocht zitten.quote:
Zo heel moeilijk is het ook weer niet om je hoofd op blij/tevreden te zetten, terwijl je van binnen stuk gaat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:54 schreef Merkie het volgende:
Huh. Bij VI Oranje afgelopen zomer kwam hij niet echt depressief over
.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:53 schreef Adelante het volgende:
Niet om het één of ander, maar Albert Verlinde als zwager zou mij ook niet al te vrolijk stemmen...
Was een van de leukste gasten van VI.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zo blijkt, maar hij kwam juist speels over, een beetje kinds. Alsof hij een gewoon persoon was die blij was dat hij naast de grote Johan Derksen mocht zitten.
Totaal niet to the point, lijkt me.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:53 schreef Adelante het volgende:
Zo blijkt wel ja, bizar hoor. Hij kwam over alsof hij van hele kleine dingen blij kan worden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:58 schreef Susi het volgende:
[..]
Zo heel moeilijk is het ook weer niet om je hoofd op blij/tevreden te zetten, terwijl je van binnen stuk gaat.
Ik dacht nooit aan morgen, vandaag was lang genoegquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:58 schreef ChickenTonight het volgende:
Is inderdaad al een tijdje geleden bevestigd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Nu op radio bij het nieuws dat Anthonie Kamerling zelfmoord heeft gepleegd..dat heeft zijn zwager Albert Verlinde aangekonigd.
Zou pas volgend jaar worden opgenomen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Zou de film niet al gemaakt zijn?
Koffietijd was niet meer te zien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:56 schreef AK09 het volgende:
Ooooh was daarom net koffietijd onderbroken?
Ja dat weet ik..maar dat hoor je voorlopig elke uur op de radioquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:03 schreef Sosha het volgende:
Is inderdaad al een tijdje geleden bevestigd.
Idd, ik heb het jaren zo gedaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:58 schreef Susi het volgende:
[..]
Zo heel moeilijk is het ook weer niet om je hoofd op blij/tevreden te zetten, terwijl je van binnen stuk gaat.
Maar geld maakt niet per definitie gelukkig natuurlijk, twee kinderen en een leuke vrouw ook niet. Het draagt bij aan je gelukkig-zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heftig maar ergens ook totaal onbegrijpelijk je bent bekend je hebt een leuke vrouw twee paar kids en ook genoeg geld op de bank staan alles om gelukkig te zijn en dan toch zelfmoord plegen.. Ernstige zaak.
Hoeveel mensen die bekend zijn kunnen niet omgaan met de stress en bekendheid? We hebben toch genoeg voorbeelden gezien dus ik kijk er niet van op. Kun je nog zoveel geld hebben en een huisje boompje beestje.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heftig maar ergens ook totaal onbegrijpelijk je bent bekend je hebt een leuke vrouw twee paar kids en ook genoeg geld op de bank staan alles om gelukkig te zijn en dan toch zelfmoord plegen.. Ernstige zaak.
Dat is geen garantie voor geluk. Helaas.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wellicht dat hij dankzij vrouw en kinderen het nog zo lang heeft weten vol te houden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja, und?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:18 schreef Intelligence het volgende:
Twitter Trending Topics (World Wide):
[ afbeelding ]
een woning... dus niet in het ziekenhuisquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:17 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wat ik niet helemaal begrijp is dat er staat "hij is in een woning in Zevenhoven gevonden".
En het is niet egoistisch om te willen dat iemand anders voor jou blijft leven?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:24 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik heb alle recht om te oordelen over zelfmoord, ik weet nl. hoe het voelt als iemand je zo ineens in de steek laat.
Het is en blijft een egoïstische rotstreek.
Inderdaadquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:19 schreef Supersoep het volgende:
Dat geforceerd kritisch doen over het wel of niet plegen van zelfmoord vind ik nogal grappig. Ik denk dat je met redelijke zekerheid kan zeggen dat zoiets dan gewoon gebeurd is als het door meerdere bronnen wordt vermeldt. Het is ook niet zomaar iets dat je erbij verzint, dit soort berichten hebben vaak een betrouwbaar waarheidsgehalte.
Dus niet zo moeilijk doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |