Waarom nu wel dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Wtf, normaal gesproken doen die berichten me niks, maar hier schrik ik wel van
Waar heb je dat vandaan?quote:
Goede bron (maar niet heus). Kan iedereen zo aanpassen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:17 schreef ChickenTonight het volgende:
Wikipedia heeft het al over zelfmoord en sterfdatum...
http://www.spitsnieuws.nl(...)ng_heeft_zelfmo.htmlquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:17 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Hoe weten jullie dat het zelfmoord was? Nog niets over bekend toch?
I know. Wel erg snel aangepast.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Goede bron (maar niet heus). Kan iedereen zo aanpassen.
Ga even ergens anders lopen trollen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Goede bron (maar niet heus). Kan iedereen zo aanpassen.
Mja geen idee, vond hem altijd zo happy-go-lucky overkomen. Niet iemand waarvan je verwacht dat ie zelfmoord pleegt in ieder geval (al weet ik rationeel ook wel dat dat onzin is).quote:
Oh OK, heftig. Leek altijd zo'n gelukkige man met dito gezinnetje....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)ng_heeft_zelfmo.html
Spitsnieuws bevestigt zelfmoord.
De link zegt het nog welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:19 schreef brunette82 het volgende:
ik stond idd er ook van te kijken, de telegraaf vermeldde eerst zelfmoord, en later was die tekst weg
Ja vind ik ook... erg treurig.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:20 schreef Karina het volgende:
Wat een egoistische rotstreek, arme vrouw en kinderen.
Hoezo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:18 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ga even ergens anders lopen trollen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:20 schreef Karina het volgende:
Wat een egoistische rotstreek, arme vrouw en kinderen.
Ik heb alle recht om te oordelen over zelfmoord, ik weet nl. hoe het voelt als iemand je zo ineens in de steek laat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:23 schreef Robijn48 het volgende:
Tjonge tjonge, gelijk weer oordelen zonder dat het bevestigd is.
En ook al was het zelfmoord...hou toch op met dat oordelen.
Echt hè, altijd maar weer die opmerkingen dat het ´egoïstisch´ zou zijn enzo. Die man zat in diepe problemen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:23 schreef Robijn48 het volgende:
En ook al was het zelfmoord...hou toch op met dat oordelen.
sukkeltje, jij weet niet wat er gaande was daar thuis? als jij een oordeel hebt baseer het dan op iets. als de krant nog niks weet. weet jij het zeker nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:24 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik heb alle recht om te oordelen over zelfmoord, ik weet nl. hoe het voelt als iemand je zo ineens in de steek laat.
Het is en blijft een egoïstische rotstreek.
DAt vind ik heel erg naar voor je. Verder vind ik wel dat je nooit weet door wat voor hel iemand gaat. Als hij dan de hand aan zichzelf slaat is dat natuurlijk egoistisch maar ik snap het op e.o.a. manier wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:24 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik heb alle recht om te oordelen over zelfmoord, ik weet nl. hoe het voelt als iemand je zo ineens in de steek laat.
Nou ik ken ook een situatie en in de meeste gevallen heeft het niets met een rotstreek te maken, maar is het iemand die niet of nauwelijks meer te helpen is en de wereld niet meer aan kan. Tuurlijk is dat heel erg voor nabestaanden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:24 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
En tegelijkertijd betaalt 'ie daarvoor de ultieme prijs.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:24 schreef JeMoeder het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Wtf, normaal gesproken doen die berichten me niks, maar hier schrik ik wel van
Erg triest voor iedereen. Hoever moet je in de put zitten om ziets te doen... en vrouw en 2 kinderen achter te laten. RIP!!quote:Breaking News: De Nederlandse acteur en zanger Antonie Kamerling heeft zichzelf vannacht van het leven beroofd. Nieuws van de dag? #madiwodo
Ik zeg ALS het zelfmoord is geweest. De daad an sich is egoïstisch. De onderliggende redenen verzachten niets voor de mensen die achter blijven.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:26 schreef habbeflats het volgende:
[..]
sukkeltje, jij weet niet wat er gaande was daar thuis? als jij een oordeel hebt baseer het dan op iets. als de krant nog niks weet. weet jij het zeker niet
wtf belachelijk om hiervoor reclame te maken voor je programma zeg.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:29 schreef Diaan73 het volgende:
Dit meldt madiwodo op Twitter:
[..]
Erg triest voor iedereen. Hoever moet je in de put zitten om ziets te doen... en vrouw en 2 kinderen achter te laten. RIP!!
Doe de morele discussie lekker ergens anders.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:29 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik zeg ALS het zelfmoord is geweest. De daad an sich is egoïstisch. De onderliggende redenen verzachten niets voor de mensen die achter blijven.
Maar goed ALS het hier het geval is, neemt het niets af van hoe triest dit is en hoe erg voor de nabestaanden. We horen over een tijdje wel hoe de vork nu in de steel zit.
Het zal zeker waar zijn. Hierover maak je geen grappen. Of 't zelfmoord is geweest, moeten we afwachten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:29 schreef jakees het volgende:
Ik hoop ook zo erg dat het A) niet waar is B) als het waar is dat het geen zelfmoord is! Wel valt me het volgende bericht op: http://www.telegraaf.nl/p(...)door_diep_dal__.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |