Eensch. Maar aan de andere kant Isa is wel weer single, ik was vroeger altijd verliefd op haar, lekker gekquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:39 schreef friekin_ het volgende:
Echt heel erg. 2 jonge kinderen.. Isa. Ik vind dit altijd zo triest. Het gezin blijft verscheurd achter.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:42 schreef eleusis het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant Isa is wel weer single, ik was vroeger altijd verliefd op haar, lekker gek
Ik zit niet 24/7 continu Nu.nl te F5-en, kwam dit topic toevallig tegen en in de originele tekst stond nog niks over een verklaring van de familiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:39 schreef Sosha het volgende:
[..]
Zijn vrouw en zwager hebben het zelf openbaar gemaakt, dan zal het wel waar zijn, denk je niet?
Iets te vroeg, eleusisquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:42 schreef eleusis het volgende:
[..]
Eensch. Maar aan de andere kant Isa is wel weer single, ik was vroeger altijd verliefd op haar, lekker gek
Wat erg toch zelfmoord..Arme Isa en kids.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:17 schreef Sanne het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ng_heeft_zelfmo.html
Spitsnieuws bevestigt zelfmoord.
Oh deed ik een vossje?quote:
Het probleem met mensen die zelfmoord plegen is idd gewoon de tunnelvisie en het slechts zien van 1 oplossing. Binnen die tunnelvisie en die oplossing wordt echter niet aan anderen gedacht, slechts aan de eigen situatie. Dat is per definitie egoïsme. Of dat wel/niet te begrijpen is, is natuurlijk een geheel andere discussie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:37 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat ook niet ALLEEN om die mensen. Net zo'n rare eenzijdige gedachtengang. Als je op het punt zit dat je echt dood wil, dan zien de dingen er allemaal heel anders uit hoor.
Erg simplistisch gedachtengoed. Écht FOK op z'n best
Maar, maar ik zit ook niet continu te F5-en hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:43 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik zit niet 24/7 continu Nu.nl te F5-en, kwam dit topic toevallig tegen en in de originele tekst stond nog niks over een verklaring van de familie.
ja ik weet niet meer waar ik een tijdje terug een interview met hem las, maar het ging over hem als vader, hij kwam juist over als iemand die zichzelf enorm rijk vond met zijn kinderen. Maar dat mocht niet baten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:43 schreef _Joy_ het volgende:
Jeetje wat erg zeg. Hij leek me altijd zo'n leuke man, met een leuk gezin.
Nooit oordelen over zoiets vind ik..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:23 schreef Robijn48 het volgende:
Tjonge tjonge, gelijk weer oordelen zonder dat het bevestigd is.
En ook al was het zelfmoord...hou toch op met dat oordelen.
Of ze verwerken zijn dood erin.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:46 schreef djkoelkast het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Old_Stars_(film) zal ook niet meer doorgaan dan.
nee, mensen beginnen altijd te zeuren over de telegraaf als er ergens een artikel opduikt van telegraaf.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hou die telegraaf discussie ook gewoon lekker buiten het topic.
Oh shit... dat zou wel enorm jammer zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:46 schreef djkoelkast het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Old_Stars_(film) zal ook niet meer doorgaan dan.
Ja typisch he?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat een ziekte die in je hoofd zit net zo min je eigen schuld is als een fysieke afwijking.
Zo waar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat een ziekte die in je hoofd zit net zo min je eigen schuld is als een fysieke afwijking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |