quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:53 schreef Adelante het volgende:
Niet om het één of ander, maar Albert Verlinde als zwager zou mij ook niet al te vrolijk stemmen...
Was een van de leukste gasten van VI.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zo blijkt, maar hij kwam juist speels over, een beetje kinds. Alsof hij een gewoon persoon was die blij was dat hij naast de grote Johan Derksen mocht zitten.
Totaal niet to the point, lijkt me.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:53 schreef Adelante het volgende:
Niet om het één of ander, maar Albert Verlinde als zwager zou mij ook niet al te vrolijk stemmen...
Zo blijkt wel ja, bizar hoor. Hij kwam over alsof hij van hele kleine dingen blij kan worden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:58 schreef Susi het volgende:
[..]
Zo heel moeilijk is het ook weer niet om je hoofd op blij/tevreden te zetten, terwijl je van binnen stuk gaat.
Ik dacht nooit aan morgen, vandaag was lang genoegquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:58 schreef ChickenTonight het volgende:
Is inderdaad al een tijdje geleden bevestigd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Nu op radio bij het nieuws dat Anthonie Kamerling zelfmoord heeft gepleegd..dat heeft zijn zwager Albert Verlinde aangekonigd.
Zou pas volgend jaar worden opgenomen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Zou de film niet al gemaakt zijn?
Koffietijd was niet meer te zien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:56 schreef AK09 het volgende:
Ooooh was daarom net koffietijd onderbroken?
Ja dat weet ik..maar dat hoor je voorlopig elke uur op de radioquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:03 schreef Sosha het volgende:
Is inderdaad al een tijdje geleden bevestigd.
Idd, ik heb het jaren zo gedaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:58 schreef Susi het volgende:
[..]
Zo heel moeilijk is het ook weer niet om je hoofd op blij/tevreden te zetten, terwijl je van binnen stuk gaat.
Maar geld maakt niet per definitie gelukkig natuurlijk, twee kinderen en een leuke vrouw ook niet. Het draagt bij aan je gelukkig-zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heftig maar ergens ook totaal onbegrijpelijk je bent bekend je hebt een leuke vrouw twee paar kids en ook genoeg geld op de bank staan alles om gelukkig te zijn en dan toch zelfmoord plegen.. Ernstige zaak.
Hoeveel mensen die bekend zijn kunnen niet omgaan met de stress en bekendheid? We hebben toch genoeg voorbeelden gezien dus ik kijk er niet van op. Kun je nog zoveel geld hebben en een huisje boompje beestje.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heftig maar ergens ook totaal onbegrijpelijk je bent bekend je hebt een leuke vrouw twee paar kids en ook genoeg geld op de bank staan alles om gelukkig te zijn en dan toch zelfmoord plegen.. Ernstige zaak.
Dat is geen garantie voor geluk. Helaas.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wellicht dat hij dankzij vrouw en kinderen het nog zo lang heeft weten vol te houden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja, und?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:18 schreef Intelligence het volgende:
Twitter Trending Topics (World Wide):
[ afbeelding ]
een woning... dus niet in het ziekenhuisquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:17 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wat ik niet helemaal begrijp is dat er staat "hij is in een woning in Zevenhoven gevonden".
En het is niet egoistisch om te willen dat iemand anders voor jou blijft leven?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:24 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik heb alle recht om te oordelen over zelfmoord, ik weet nl. hoe het voelt als iemand je zo ineens in de steek laat.
Het is en blijft een egoïstische rotstreek.
Inderdaadquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:19 schreef Supersoep het volgende:
Dat geforceerd kritisch doen over het wel of niet plegen van zelfmoord vind ik nogal grappig. Ik denk dat je met redelijke zekerheid kan zeggen dat zoiets dan gewoon gebeurd is als het door meerdere bronnen wordt vermeldt. Het is ook niet zomaar iets dat je erbij verzint, dit soort berichten hebben vaak een betrouwbaar waarheidsgehalte.
Dus niet zo moeilijk doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |