Punt is dat ze het niet hoeven. Er zijn gewoon dubbele standaarden en dat is onzin vind ik. Ok bepaalde apparaten waar je baarmoeder van gaat inzakken kunnen wel overgeslagen worden (hopelijk met alternatief apparaat). Maar dat vrouwen fysiek minder hoeven te kunnen vind ik kwalijk. Vooral voor de dames die het wel kunnen en op deze manier onterecht als 'minder' worden gezien.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waarom zou een vrouw dat niet kunnen?! Als zij net zoals de mannen mee traint kan zij dat net zo goed als andere.
En ja, dus ook een vrouw kan cluster 4 halen bij een keuring!
Dan heb jij nog nooit een dixie gezien waar een peloton soldaten overheen geweest isquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
Beter als een putje graven en dan erboven hangen en in poepen!
Alsof er dixies staan als je aan het vechten bentquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je het over hebt doe je er verstandig aan om gewoon je mondje dicht te houden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
Don't bring back the memoriesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:14 schreef hcwp het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit een dixie gezien waar een peloton soldaten overheen geweest is
Ooit een dixie ingegraven gezien..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:15 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Alsof er dixies staan als je aan het vechten bent![]()
Kortom, het is nutteloos.
pssst vrouwen schijten niet, was je dat vergeten ofzo?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je het over hebt doe je er verstandig aan om gewoon je mondje dicht te houden.
Er is niets, ik herhaal niets, fijner dan schijten in de buitenlucht. Punt.
Ooit zul je het snappen.
Maitje schijnbaar wel als ze zich gelijkwaardig acht..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:32 schreef m.k het volgende:
[..]
pssst vrouwen schijten niet, was je dat vergeten ofzo?
Touchéquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Maitje schijnbaar wel als ze zich gelijkwaardig acht..
Ze is een hyena-wijfje..
Ja en? Jij had ook kunnen kiezen om chef tafeldekker te worden toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:02 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan alleen vanuit de KM spreken, misschien weten de vrinden van de KL meer redenen.
Het enige waar ik wel een probleem van maak is dat chef tafel dekken hetzelfde verdient als ik (elektromonteur).
quote:
Deze is anders erg mobiel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:49 schreef Vronsky het volgende:
[..]
![]()
Helden!![]()
Wat's next, een pantser-dixie op rupsbanden?
Mobiel schijten op het front!
Eensch!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:58 schreef EllaN het volgende:
[..]
Punt is dat ze het niet hoeven. Er zijn gewoon dubbele standaarden en dat is onzin vind ik. Ok bepaalde apparaten waar je baarmoeder van gaat inzakken kunnen wel overgeslagen worden (hopelijk met alternatief apparaat). Maar dat vrouwen fysiek minder hoeven te kunnen vind ik kwalijk. Vooral voor de dames die het wel kunnen en op deze manier onterecht als 'minder' worden gezien.
En hallo
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:14 schreef hcwp het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit een dixie gezien waar een peloton soldaten overheen geweest is
We spreken elkaar daar later nog wel over...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je het over hebt doe je er verstandig aan om gewoon je mondje dicht te houden.
Ooit zul je het snappen.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:32 schreef m.k het volgende:
[..]
pssst vrouwen schijten niet, was je dat vergeten ofzo?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Maitje schijnbaar wel als ze zich gelijkwaardig acht..
Ze is een hyena-wijfje..
Mobiel schijten op het frontquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:49 schreef Vronsky het volgende:
[..]
![]()
Helden!![]()
Wat's next, een pantser-dixie op rupsbanden?
Mobiel schijten op het front!
iets met toekomst enzo..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja en? Jij had ook kunnen kiezen om chef tafeldekker te worden toch?
hehehehe, ik heb nog een foto van ons mooie toilet te velde in Bosnië 1994.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Deze is anders erg mobiel.
[ afbeelding ]
Moggûh Cobraquote:
Oh!? Was jij dat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 06:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moggûh Cobra
Had je proberen te bellen afgelopen week, maar je nam niet op. Voicemail inspreken? Daar doe ik niet aan
Heh, is primaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 06:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh!? Was jij dat.Ik loop al lekker een paar dagen telefoonvrij rond. Geen piketdienst dus ik heb dat kreng even in een la getieft. Maar zodra ik 'm weer in mijn handen heb, bel ik je even.
Is je veldbedje ingestort dat je zo vroeg op bent?quote:
lol, nee. Ik sta normaal altijd zo vroeg op. Biologische klok zeg maar. Lotusss ligt nu nog te maffen, en ik heb alles al gedaan waaronder boodschappen whehehequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 06:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is je veldbedje ingestort dat je zo vroeg op bent?
Echt, ErwinRommel is wel lief voor me!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
lol, nee. Ik sta normaal altijd zo vroeg op. Biologische klok zeg maar. Lotusss ligt nu nog te maffen, en ik heb alles al gedaan waaronder boodschappen whehehe
Na een jaar zijn het allemaal klootzakkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Echt, ErwinRommel is wel lief voor me!
En ik zit lekker voor het grootste gedeelte van de dag aan mijn computer gekluisterdquote:
Zeker lekker weer! Gaan er mensen nog wat leuks doen vandaag?quote:
Dat gaat je hellemaal geen zak aan, maar omdat je het zo lief vraagt, ja.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:22 schreef Maitje het volgende:
[..]
Zeker lekker weer! Gaan er mensen nog wat leuks doen vandaag?
Goedemorgen Sine en Rave
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:31 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat gaat je hellemaal geen zak aan, maar omdat je het zo lief vraagt, ja.
En ook een goede morgen.
Naar buiten met je kadaverquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:13 schreef Vortix het volgende:
[..]
En ik zit lekker voor het grootste gedeelte van de dag aan mijn computer gekluisterd
Of jij let niet op..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:38 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Naar buiten met je kadaver![]()
Ben net heerlijk wezen hardlopen door het bos, alleen er waren weer te veel bejaarde mensen die niet opletten waar ze fietsen.
Dit is ook altijd een mogelijkheid, maar dat weiger ik te accepteren.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:42 schreef Maitje het volgende:
[..]
Of jij let niet op..![]()
Op het zand lopen met je kadaver!!
Zodat de oude dames en heren op het fietspad kunnen fietsen.
Ben je op vakantie? Veel plezier als het zo is.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:42 schreef Sine_Pari het volgende:
Over aan computer gesproken, zit hier op mijn hotel kamer aan m'n laptop en merk voor het eerst wat veel licht zo'n ding geeft.
(Alle lichten zijn uit omdat het vrouwtje nog ligt te slapen)
Ik heb helemaal niks in de planningquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:22 schreef Maitje het volgende:
[..]
Zeker lekker weer! Gaan er mensen nog wat leuks doen vandaag?
Goedemorgen Sine en Rave
Valt dat nog wel te combineren met je werk? Zo'n vrouwtje?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:08 schreef Sine_Pari het volgende:
Nee ben voor de baas onderweg. Moet dit weekend een ere wacht lopen, de colors plaatsen etc. Maar heb het vrouwtje mee genomen zodat ze er even tussen uit is.
Gehehe... je zal wel moeten!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:03 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Dit is ook altijd een mogelijkheid, maar dat weiger ik te accepteren.![]()
Kan ook lekker zijn toch?!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:09 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks in de planning
ja geweldig is dat. Tijdens mijn IPB waren er op het kamp 6 dixies voor 180 pax, waarvan 2 voor vrouwen (ong 20 stuksquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:14 schreef hcwp het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 06:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Vlakbij de KMA
Tuurlijk kan dat. We hebben toch allemaal The Unit gezien?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Valt dat nog wel te combineren met je werk? Zo'n vrouwtje?
Of ben je tegenwoordig een stuk statischer?
Heel snelquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
wanneer gaan we pilsje drinke?
Hmm misschien hardlopen? Of boek lezen in de tuin? Of gewoon wandelen...quote:
quote:
bronquote:De beoogde minister van Defensie, Hans Hillen van het CDA, accepteert de bezuinigingen op Defensie in het nieuwe regeerakkoord, maar vindt het daarmee dan ook wel welletjes. Hij gaat proberen in de toekomst een eind aan de bezuinigingen te maken, zei hij zaterdagmiddag na een gesprek met formateur Mark Rutte.
Smith? Goed boek.quote:
Dankzij uquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Op mijn aanraden of er zelf achter gekomen wat voor mokerboek dit is?
't Is een soort van Sun Tzu voor de 21ste eeuw. Waar bijvoorbeeld Von Clausewitz zich vooral bezighoudt met internationale oorlogen gaat Smith vooral over onconventionele oorlogen, en vooral de manier waarop Westerse krijgsmachten daarop zouden moeten reageren.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:09 schreef Vronsky het volgende:
* Vronsky kijkt op bol.com waarom dit boek zo speciaal is.
Waarom nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:20 schreef gerco94 het volgende:
Je mooiste defensie moment.
kickje waard?
Kom je naar Gorinchem... ik geef toch een feestje vanavond!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:01 schreef Remco026 het volgende:
Ik nietKan niemand vinden die zin heeft om mee te gaan.
Feestje bij Lotus? In Gorinchem? Haha lijkt me leukquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kom je naar Gorinchem... ik geef toch een feestje vanavond!
Same. Pils! Heul veul!quote:
Zie PMquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:06 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Feestje bij Lotus? In Gorinchem? Haha lijkt me leuk
Ik had ook geen plannen, tot er een vriendin belt... "sta om 9 uur bij je op de stoep"... moet overigens nu nog douche.. aankleden.. cuppen (make-up op doenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:01 schreef Remco026 het volgende:
Ik nietKan niemand vinden die zin heeft om mee te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:....
Er was eens....
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik had ook geen plannen, tot er een vriendin belt... "sta om 9 uur bij je op de stoep"... moet overigens nu nog douche.. aankleden.. cuppen (make-up op doen)....
Maar wat trek ik aan....
Probeer mijn aanpak. Mijn kast telt ongeveer 20 kledingstukken (broeken en shirts/vesten bij elkaar) Waarvan ik de helft niet leuk genoeg vind om aan te doen met het uitgaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
....
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:18 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Probeer mijn aanpak. Mijn kast telt ongeveer 20 kledingstukken (broeken en shirts/vesten bij elkaar) Waarvan ik de helft niet leuk genoeg vind om aan te doen met het uitgaan.
Ik durf te wedden dat ik nu gedoucht het, kleren uitgezocht heb, mijn haren gedaan heb en klaar voor vertrek ben en dat jij nog steeds niet weet wat je aan wilquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Naa, ik heb gewoon teveel leuke kleding, alleen is het niet te koud, of zit het niet te warm.. blablabla... Ik heb het echt ook alleen maar als ik uit ga. (gelukkig).
FOUT!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:34 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik nu gedoucht het, kleren uitgezocht heb, mijn haren gedaan heb en klaar voor vertrek ben en dat jij nog steeds niet weet wat je aan wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
20 Kledingstukken??? Heb je je sokken soms meegeteld?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:18 schreef Remco026 het volgende:
Probeer mijn aanpak. Mijn kast telt ongeveer 20 kledingstukken (broeken en shirts/vesten bij elkaar) Waarvan ik de helft niet leuk genoeg vind om aan te doen met het uitgaan.
Dat hangt maar helemaal van jezelf af en van je vrouwtje. Is natuurlijk niet altijd fijn voor de vrouw als je onderweg bent (oefeningen etc.) Wil je zekerheid hebben dat je geen problemen krijgt met het vrouwtje of vriendinetje moet je er niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Valt dat nog wel te combineren met je werk? Zo'n vrouwtje?
Of ben je tegenwoordig een stuk statischer?
[psycho. modus]quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:34 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat hangt maar helemaal van jezelf af en van je vrouwtje. Is natuurlijk niet altijd fijn voor de vrouw als je onderweg bent (oefeningen etc.) Wil je zekerheid hebben dat je geen problemen krijgt met het vrouwtje of vriendinetje moet je er niet aan beginnen.
En goedemorgen.quote:
Of op de goeie ouwe latrine. Gezellig met drie man tegelijk met de kont over de balk. En onder het vertellen van sterke verhalen de wc rol doorgeven.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:25 schreef Rave_NL het volgende:
Mogguhquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 05:49 schreef Rave_NL het volgende:
Denken dat er op deze aardkloot een leuker iemand dan/als ik/mij rondloopt...____!
* Vronsky geeft Rave een biertjequote:Op zondag 10 oktober 2010 05:49 schreef Rave_NL het volgende:
Denken dat er op deze aardkloot een leuker iemand dan/als ik/mij rondloopt...____!
Welke stad?quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:32 schreef Maitje het volgende:
Is normaal dat de KMar van zaterdagnacht op zondag patrouilleerd in de stad?
Er was wel veel politie op de fiets, en er waren ook belachelijk veel gevechten (waarvan ook hele grote) dan kwamen ze aan scheuren in de auto (de KMar)..stapte ze heel stoer uit, maar vervolgens stonden ze erbij en keken ernaar...
Waarschijnlijk is er dan een eenheid daar ergens in de buurt op oefening en hebben ze weekendbreak. Toen wij weekendbreak hadden in Groningen liep er ook Kmar door de stad.quote:
Ik heb je serieus nog nooooooit in de stad gezien! Welke kroegen ga je dan uit?quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:07 schreef Vronsky het volgende:
Pffft, ga ik eens een weekendje niet uit gaan ze vol vechten.
Ja zoiets dacht ik al...quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:13 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er dan een eenheid daar ergens in de buurt op oefening en hebben ze weekendbreak. Toen wij weekendbreak hadden in Groningen liep er ook Kmar door de stad.
okquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:19 schreef Cobra4 het volgende:
En de KMar geeft regelmatig ondersteuning aan politie korpsen. In bv A'dam hebben er jarenlang gemengde koppeltjes in de binnenstad gelopen.
..ik ga ook nooit uit in Amersfoort.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:26 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik heb je serieus nog nooooooit in de stad gezien! Welke kroegen ga je dan uit?
[..]
Ja zoiets dacht ik al...
[..]
ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |