Combobreaker.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:00 schreef Tally het volgende:
Ik ben er wel! Maar was even creatief vond ik zelf
Ha jesters.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:15 schreef Chowi het volgende:
En WAAROM staan er geen jesters in de TT?
Dat moet je aan KOMkwammer vragen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:15 schreef Chowi het volgende:
En WAAROM staan er geen jesters in de TT?
Ha pik.quote:
Is die homo geworden ofzo?quote:
Rozequote:
Pics or it didn't happen.quote:
Hoi Chowi. Regina is inmiddels uit de cd-speler. Ze heeft nu plaats gemaakt voor Antony & The Johnsons.quote:
Ons kindjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waar kijk ik in 's hemelsnaam naar?
Juist JK. Die er gekomen is door keihard te spuitenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Onze Arische liefdeslustbeebie?
Oh, ben je tegenwoordig keihard lesbies?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:38 schreef Tally het volgende:
Juist JK. Die er gekomen is door keihard te spuiten(in een potje)
Ik neuk het ene wijf na het andere JKquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh, ben je tegenwoordig keihard lesbies?
Whehehe.
Da's een prima keuze, UIO. Al houd ik het nooit zo lang vol met Anthony & The Johnsons. Bij mij staat Bright Eyes momenteel op de repeat.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hoi Chowi. Regina is inmiddels uit de cd-speler. Ze heeft nu plaats gemaakt voor Antony & The Johnsons.
Zo groot al na tien weken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:32 schreef Tally het volgende:
[..]
http://oi55.tinypic.com/10qyqnq.jpg
http://oi53.tinypic.com/21bno0g.jpg
Zo lief
Tegen beter weten in: pics, pics, PICS!!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik neuk het ene wijf na het andere JK![]()
Kom maar een keer "op de koffie".quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik neuk het ene wijf na het andere JK![]()
Jij hebt de filmpjes gemist?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van! Bewijs moet ik zien!
En deze echo is dan van 2 en halve week terug. De echo van gister was niet zo mooi duidelijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zo groot al na tien weken.. Damn, wat gaat dat snel!
Nee, het is momenteel ernstig in conflict met mijn afwezige werkgevoel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:48 schreef Chowi het volgende:
Q.. Ben je al afgekickt van het vakantiegevoel?
Bright Eyes van Art? En je hebt gelijk wat A&TJ betreft. Na een paar keer weet ik het ook wel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:42 schreef Chowi het volgende:
Da's een prima keuze, UIO. Al houd ik het nooit zo lang vol met Anthony & The Johnsons. Bij mij staat Bright Eyes momenteel op de repeat.
Nee gek, waar zie je me voor aan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Bright Eyes van Art? En je hebt gelijk wat A&TJ betreft. Na een paar keer weet ik het ook wel.
Tranen met tuiten, JK. Alleen al bij die clip. Kun je nagaan bij die hele film.quote:
JK werkt altijd "over".quote:
En er komen er nog meer JKquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Door Spruit1 moet ik overwerken om nog mijn linkse hobbies als avondeten te kunnen betalen.
Daarom eet ik dus altijd bevroren crackers. Niks geen werken. Blowend gamen op de bank ftw. En met mijn poes spelen de hele dag.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Door Spruit1 moet ik overwerken om nog mijn linkse hobbies als avondeten te kunnen betalen.
Pics or it didn't happen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daarom eet ik dus altijd bevroren crackers. Niks geen werken. Blowend gamen op de bank ftw. En met mijn poes spelen de hele dag.
Wat is er nou zo boeiend aan foto's van bevroren crackers?quote:
Wat zou er in des hemelschnaem onboeiend kunnen zijn aan bevroren crackers?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:06 schreef Chowi het volgende:
Wat is er nou zo boeiend aan foto's van bevroren crackers?
Maar nogsteeds niet in de tietelquote:
in 2 tot 3 minuten J.quote:
Mooi worden we lekker werkeloos J.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:18 schreef KingOfMars het volgende:
Oorlog. Nice! http://webwereld.nl/nieuw(...)ndows-overbodig.html
Jij hebt duidelijk geen ervaring met een dobbelsteen. De 6 betekent gewoon opnieuw gooien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lekkere dobbelsteen, dat je 1 op 5 kan dobbelen.
Ik doe mijn best, met behulp van bakken koffie en zelfkastijding.quote:
Wat heeft ie NOU weer gedaan dan? Eens even lezen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, met behulp van bakken koffie en zelfkastijding.
Whehe, Joene heeft een ban. Daarom is het zo rustig..
JAN MET DE PED EN HENK EN INRGID ZIJN ER WEER DE DUPE VAN HET KOMT VAST WEER DOOR AL DIE ALLOGTONIERS EN HUN LINKSE KERK!!!!1111!!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:20 schreef KingOfMars het volgende:
HET IS GEWOON CENSUUR VAN DE HOGE OMES IN DE HAAG TEGEN HET REHTSE GELUID Q OPE JE OGE!!111111
Je vergeet de hoge heren in het pluche.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:56 schreef Q. het volgende:
[..]
JAN MET DE PED EN HENK EN INRGID ZIJN ER WEER DE DUPE VAN HET KOMT VAST WEER DOOR AL DIE ALLOGTONIERS EN HUN LINKSE KERK!!!!1111!!!!
Jongeh, net alsof ethiek voor mij een boeiend onderwerp is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
OPE JE OGE MENSE DE ZOGEHETEN STUDENTES VAN TEGENWOORDIG ZITTEN ENKEL TE FOKKEN TIJDENS COLLEGE EN DAT MOET DAN DE NIEUWE ELITE WORDEN WANNEER POTSEN ZE GEWOON WEER JESTERS DE GEWONE MAN HEEFT HET NAKIJKEN OPE MENSE OGE!!!!!!!!!!!!11
Oplete T, da's woensdag tegenwoordig. Sinds ze op school zit zeg maar.quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:33 schreef Tally het volgende:
Jij hebt toch altijd papadag op maandag?
If only it were!quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:22 schreef KingOfMars het volgende:
Is het zondag vandaag?
*bed in duikt*
Ideaal, dat part-time vader zijn. Zo ben ik part-time mens.quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:33 schreef Tally het volgende:
Jij hebt toch altijd papadag op maandag?
Aaah oke.quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oplete T, da's woensdag tegenwoordig. Sinds ze op school zit zeg maar.
Issie dood?!quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:49 schreef Joene het volgende:
Zal ik anders nog ff een Garpje maken over de deaud van Atinie Kamerling ?
Ze zeggen het J. Hij had er geen zin meer an.quote:
Nee het regent geen eensquote:
Dat lijkt mij ook J. Overigens ben ik een beetje bang dat het per 4 november is afgelopen met FTDquote:Op maandag 11 oktober 2010 08:51 schreef KingOfMars het volgende:
Waarom denken mensen dat het interessant is om de nieuwe Ubuntu te 'spotten' op FTD? Die shit download je toch gewoon van de website als het je het nodig hebt? Dat ga je toch niet van usenet af halen?
Ik mag toch hopen van niet zeg.quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook J. Overigens ben ik een beetje bang dat het per 4 november is afgelopen met FTD
quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:56 schreef Joene het volgende:
Volgende week maandag ga ik andere dingen doen
De aanklacht van die ratten van Brein schijnt vrij stevig inelkaar te zittenquote:Op maandag 11 oktober 2010 08:57 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet zeg.
en handjes geven enzoquote:
Ik dacht dat ze er juist wel ardig voor stonden. Ik zal het wel missen mocht het er niet meer zijn eigenlijk. Is erg makkelijk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:58 schreef Joene het volgende:
[..]
De aanklacht van die ratten van Brein schijnt vrij stevig inelkaar te zitten
Wie?quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:49 schreef Joene het volgende:
Zal ik anders nog ff een Garpje maken over de deaud van Atinie Kamerling ?
Ja ik ook, maar zolang binsearch en of yabse maar blijftquote:Op maandag 11 oktober 2010 08:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze er juist wel ardig voor stonden. Ik zal het wel missen mocht het er niet meer zijn eigenlijk. Is erg makkelijk.
Anti nie kamerling Q!quote:
Mja. Het leuke van FTD is juist dat je ook eens wat spul download waar je normaal niet zo snel op zou zoeken. Alles zelf bijhouden is geen doen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar zolang binsearch en of yabse maar blijft
Daar is een kind ook best handig voor. Duurt wel ff maar na een paar jaar gaat dat prima!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:12 schreef Tally het volgende:
Ik moet de poes toch eens leren de afstandsbediening voor me te pakken
Daar moet ik nog heel lang op wachten!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Daar is een kind ook best handig voor. Duurt wel ff maar na een paar jaar gaat dat prima!
Sterkte.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:13 schreef KingOfMars het volgende:
Hm treinverkeer hervat volgens de interwebz. Zo maar weer eens een poging doen dan.
Mja de eerste paar treinen zullen wel hel op aarde zijn qua drukte. Ik wacht er nog wel 1 of 2 af denk ik.quote:
Almere in de trein? NEEEEEEE!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja de eerste paar treinen zullen wel hel op aarde zijn qua drukte. Ik wacht er nog wel 1 of 2 af denk ik.
Klopt maar geloof me , er zal snel een alternatief zijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja. Het leuke van FTD is juist dat je ook eens wat spul download waar je normaal niet zo snel op zou zoeken. Alles zelf bijhouden is geen doen..
ORLY?quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:26 schreef Joene het volgende:
Klopt maar geloof me , er zal snel een alternatief zijn
opzich wel lekker ja.quote:
Zijn d'r veel allochtoniers vandaag? Ik ben 1,3% gewend he.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Welkom in de mooiste stad van Nederland straks, KOM. Ik heb de zon vast aangezet.
ik denk eerder dat er daar 1,3% blanken zijn J.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zijn d'r veel allochtoniers vandaag? Ik ben 1,3% gewend he..
Gloeiende gloeiende. M'n cultuurshock wat doen ze?!quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:11 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk eerder dat er daar 1,3% blanken zijn J.
Ik kijk uit op een gevangenis, dus voor zover ik zie is het 98%.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:10 schreef KingOfMars het volgende:
Zijn d'r veel allochtoniers vandaag? Ik ben 1,3% gewend he..
Thuis ook.quote:
Nee ?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je hebt thuis geen ronde toren?
Jij kunt je dat natuurlijk niet veroorloven met je gematigde arbeidersloontje.quote:
DAT WILLENE DE HOOGE HEREN IN HET HAAGSE PLUUSJE JE DOEN GELOFEN CHOWI MARA GELOOF HET NIET!!!! GELOOF HET NITE EN OPE JE OGNE MENESN!!!! !!! ! !1111!!quote:
Wel ronde jesters?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je hebt thuis geen ronde toren?
TEXTONLY JK, TEKSONLY! DARA KAN DAT NIET!quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach jonge, jij gebruikt niet eens PI's, MENSE OPE OGE!!11111
Tvp voor pics van [bovengenoemde].quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:55 schreef Chowi het volgende:
Godverdomme, weer dat gezeik over die jesters. Kom maar eens langs, dan slap ik je met die jesters in het gezicht.
Klopt C. Dat ken ik nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij kunt je dat natuurlijk niet veroorloven met je gematigde arbeidersloontje.
echt zo vol die grote ballen recht in zn face ?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:55 schreef Chowi het volgende:
Godverdomme, weer dat gezeik over die jesters. Kom maar eens langs, dan slap ik je met die jesters in het gezicht.
Mijn jesters hebben superkrachten. Ik kan er dus mee slappen zonder dat het per se hangers moeten zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tvp voor pics van [bovengenoemde].
Sorry, ik had verwacht dat het tegendeel waar zou zijn en dat je er dus wel om zou kunnen lachen.quote:
ik ken er wel om janken C. ik verdien amper genoeg om mijn gekochte arbeiderswoning uit 1976 te kunnen betalen , uiteraard wel op een hoek en een flinke lap grond erbij maar toch he !quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sorry, ik had verwacht dat het tegendeel waar zou zijn en dat je er dus wel om zou kunnen lachen..
Ja, krijg je daar een stijve pielemuis van?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:00 schreef Joene het volgende:
Als ze gewoon een klein beetje hangen omdat het van die heule grote bennen is dat best okay btw
Maar daardoor moeten jullie nu wel iedere dag leven van een schaaltje rijstepap?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:01 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ken er wel om janken C. ik verdien amper genoeg om mijn gekochte arbeiderswoning uit 1976 te kunnen betalen , uiteraard wel op een hoek en een flinke lap grond erbij maar toch he !
Dat deed je de vorige keer ook niet!quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:55 schreef Chowi het volgende:
Rijstepap is nog best duur.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar daardoor moeten jullie nu wel iedere dag leven van een schaaltje rijstepap?
Nee, omdat jij er verdeurie ook niet om vroeg.quote:
Als je het zelf weet te maken valt het overigens wel mee. Maar ik weet niet of Joene die capaciteiten bezit.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Rijstepap is nog best duur.
Knakworsten of soep uit blik deed mijn oude buurvrouw altijd.
O dat zelf maken heb ik nog nooit gedaanquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je het zelf weet te maken valt het overigens wel mee. Maar ik weet niet of Joene die capaciteiten bezit.
Zo van die grote tieten op een mooi jong wulps meisje jahoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, krijg je daar een stijve pielemuis van?
Jij zou dat niet nodig moeten hebben!quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, omdat jij er verdeurie ook niet om vroeg.
Hou ik je aan mama!quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:55 schreef Chowi het volgende:
Persoonlijk vind ik het wel beter eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:30 schreef KingOfMars het volgende:
Ik vind vandaag niet echt een dramatische vooruitgang ivm gisteren trouwens.
Minimaal J, minimaal.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het wel beter eigenlijk.
Nee eigenlijk wel stukken J.quote:
Ik niet, ik wil nog steeds een Desire HD.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:07 schreef KingOfMars het volgende:
Nog iemand die in Windows Mobile 7 gaat trappen qua telefoon?.
Het ziet er best okay uit. Voor Windows. Benieuwd wat het gaat doen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:07 schreef KingOfMars het volgende:
Nog iemand die in Windows Mobile 7 gaat trappen qua telefoon?.
Ehm, nee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:46 schreef Chowi het volgende:
Had Vixen niet zoeen relatie gehad met mcDavid?
Een aajPheun is te makkelijk voor je?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En sinds ik een vrouw van een jaar of 70 filmpjes zag maken met haar iPhone heeft die definitief voor mij afgedaan.
Als zulk grijsbehaard babyboomtuig ermee rondloopt, dan hoef ik 'm niet meer.quote:
Het absorbtievermogen van zulksch een iPheun is toch minder, JK.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als zulk grijsbehaard babyboomtuig ermee rondloopt, dan hoef ik 'm niet meer.
Vgl. met de Depend Ultra.
Je hebt ervaring?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:06 schreef Q. het volgende:
Het absorbtievermogen van zulksch een iPheun is toch minder, JK.
Oe lekkerquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:02 schreef Tally het volgende:
Muffins klaar. Cake in de oven. En het brood is aan het rijzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |