ik ken er wel om janken C. ik verdien amper genoeg om mijn gekochte arbeiderswoning uit 1976 te kunnen betalen , uiteraard wel op een hoek en een flinke lap grond erbij maar toch he !quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sorry, ik had verwacht dat het tegendeel waar zou zijn en dat je er dus wel om zou kunnen lachen..
Ja, krijg je daar een stijve pielemuis van?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:00 schreef Joene het volgende:
Als ze gewoon een klein beetje hangen omdat het van die heule grote bennen is dat best okay btw
Maar daardoor moeten jullie nu wel iedere dag leven van een schaaltje rijstepap?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:01 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ken er wel om janken C. ik verdien amper genoeg om mijn gekochte arbeiderswoning uit 1976 te kunnen betalen , uiteraard wel op een hoek en een flinke lap grond erbij maar toch he !
Dat deed je de vorige keer ook niet!quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:55 schreef Chowi het volgende:
Godverdomme, weer dat gezeik over die jesters. Kom maar eens langs, dan slap ik je met die jesters in het gezicht.
Rijstepap is nog best duur.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar daardoor moeten jullie nu wel iedere dag leven van een schaaltje rijstepap?
Nee, omdat jij er verdeurie ook niet om vroeg.quote:
Als je het zelf weet te maken valt het overigens wel mee. Maar ik weet niet of Joene die capaciteiten bezit.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Rijstepap is nog best duur.
Knakworsten of soep uit blik deed mijn oude buurvrouw altijd.
O dat zelf maken heb ik nog nooit gedaanquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je het zelf weet te maken valt het overigens wel mee. Maar ik weet niet of Joene die capaciteiten bezit.
Zo van die grote tieten op een mooi jong wulps meisje jahoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, krijg je daar een stijve pielemuis van?
Jij zou dat niet nodig moeten hebben!quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, omdat jij er verdeurie ook niet om vroeg.
Hou ik je aan mama!quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:55 schreef Chowi het volgende:
Godverdomme, weer dat gezeik over die jesters. Kom maar eens langs, dan slap ik je met die jesters in het gezicht.
Persoonlijk vind ik het wel beter eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:30 schreef KingOfMars het volgende:
Ik vind vandaag niet echt een dramatische vooruitgang ivm gisteren trouwens.
Minimaal J, minimaal.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het wel beter eigenlijk.
Nee eigenlijk wel stukken J.quote:
Ik niet, ik wil nog steeds een Desire HD.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:07 schreef KingOfMars het volgende:
Nog iemand die in Windows Mobile 7 gaat trappen qua telefoon?.
Het ziet er best okay uit. Voor Windows. Benieuwd wat het gaat doen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:07 schreef KingOfMars het volgende:
Nog iemand die in Windows Mobile 7 gaat trappen qua telefoon?.
Ehm, nee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:46 schreef Chowi het volgende:
Had Vixen niet zoeen relatie gehad met mcDavid?
Een aajPheun is te makkelijk voor je?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En sinds ik een vrouw van een jaar of 70 filmpjes zag maken met haar iPhone heeft die definitief voor mij afgedaan.
Als zulk grijsbehaard babyboomtuig ermee rondloopt, dan hoef ik 'm niet meer.quote:
Het absorbtievermogen van zulksch een iPheun is toch minder, JK.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als zulk grijsbehaard babyboomtuig ermee rondloopt, dan hoef ik 'm niet meer.
Vgl. met de Depend Ultra.
Je hebt ervaring?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:06 schreef Q. het volgende:
Het absorbtievermogen van zulksch een iPheun is toch minder, JK.
Oe lekkerquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:02 schreef Tally het volgende:
Muffins klaar. Cake in de oven. En het brood is aan het rijzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |